Sivu 2 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 262

Aihe: Edulliset DIY nesteet - hankinta

  1. #21
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Kyllä tääläkin välillä vittuillaan ja vastaillaan vähän sinnepäin Mutta useimmiten aloittelevien kysymyksiin kyllä vastaillaan asiallisesti tai viitataan/linkitetään samaan kysymykseen johon on jo vastattu aijemmin. Hakua kannattaa käyttää ja tutkailla vähän topiccien aiheita täältä nimittäin löytyy jo aikamoinen määrä infformaatiota

     
     
  2. #22
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Sen verran lueskellut negatiivista palautetta noista Inan pohjista, että itse jättäisin ainakin suosiolla tilaamatta..
    Mulla tällä hetkellä toimivin combo on ollut PinkMulelta 0mg Green Label VPG:tä, johon sitten oon sotkenu MnM:n 100mg niksaa, mutta tokihan tota Greeniä saa myös niksoillakin. Ainoo "huono" puoli tossa on se, että siinä ei ole ollenkaan vettä seassa ja olen näin kylmemmillä ilmoilla "joutunut" lisäämään ~2% vettä sekaan, jotta ei tule dry hittiä noin joka kolmannella hatsilla.
    Eikä ole hinnalla pilattu IMO.

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mixxer Näytä viesti
    Hyvä hyvä entinenröökaaja. Pitää kysyä, jos ei tiedä! Kysymällä säästää pitkän pennin ja turhat mokat. Ja vaikka se vanhemman pantterin korvaan kuulostaa "tyhmältä" kysymykseltä, niin silti täällä jengi jaksaa vastailla asiallisesti, ilman vittuilua. Tykkään tästä forkasta, .
    Tästä kommentista rohkaisun otin ja pyytäisin että joku auttaisi. Tarkoituksena olis itse alkaa noita aineita sekoitteleen elikkä mistä saisin noin 70vg/30pg pohjaa? Ja mistä niksaa? Ps. Olen pihi työtön joten mahdollisimman halvalla

    Edit. Tiivisteistä olen käsittänyt että niitä saa suomestakin?

     
     
  4. #24
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Oikeestaan aina kun inan pohjia haukutaan on kyseessä se inan VG bio baza. vpg:tä ainakin itse käyttelin ihan tyytyväisenä reippaan litran ennenkuin vaihdoin welhon bulkki vghen ja mnm niksoihin

     
     
  5. #25
    Inaweran powersmoke on ainakin ihan käyttökelpoista kamaa ollut keskimäärin. Biobazaa en uskalla varauksetta suositella, koska aiheuttaa kummallisia tuntemuksia hengityselimissä ainakin itellä ja nähdäkseni muutamalla muullakin. VPG Plussasta ei kokemusta vaikka sellanen tossa lojuukin toistaiseksi avaamattomana.

     
     
  6. #26
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ElTombre Näytä viesti
    Tästä kommentista rohkaisun otin ja pyytäisin että joku auttaisi. Tarkoituksena olis itse alkaa noita aineita sekoitteleen elikkä mistä saisin noin 70vg/30pg pohjaa? Ja mistä niksaa? Ps. Olen pihi työtön joten mahdollisimman halvalla

    Edit. Tiivisteistä olen käsittänyt että niitä saa suomestakin?
    Tiivisteitä saa Suomestakin. Täälläkin mainostaa muutama oikein varteenotettava kauppa.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  7. #27
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ElTombre Näytä viesti
    Tästä kommentista rohkaisun otin ja pyytäisin että joku auttaisi. Tarkoituksena olis itse alkaa noita aineita sekoitteleen elikkä mistä saisin noin 70vg/30pg pohjaa? Ja mistä niksaa? Ps. Olen pihi työtön joten mahdollisimman halvalla

    Edit. Tiivisteistä olen käsittänyt että niitä saa suomestakin?
    Tommosta sekoitusta ei ikävä kyllä löydy valmiina. Joudut siis sekoittelemaan itse nuo halutut suhteet, pink-mule ja ego2.pl löytyy edulliset pohjat kyllä. (kunhan et sekaannu inaweran vg bio bazaan

     
     
  8. #28
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ElTombre Näytä viesti
    Tästä kommentista rohkaisun otin ja pyytäisin että joku auttaisi. Tarkoituksena olis itse alkaa noita aineita sekoitteleen elikkä mistä saisin noin 70vg/30pg pohjaa? Ja mistä niksaa? Ps. Olen pihi työtön joten mahdollisimman halvalla
    Onko tuolle 70/30-suhteelle joku syy?
    Itse aikasemmin vetelin mahdollisimman VG-painotteisia litkuja (yleensä pelkästään VG:tä, makutiivarit ja sitten se ~10% PG-niksapohjaa), mutta toi Green Label on vienyt meikäläisen mukanaan; Copsan tiivarit maistuu sille kun pitäskin ja höyryä riittää, kuten myös makua.
    Erona muihin tuossa Greenissä on se, että siinä ei ole ollenkaan lisättyä vettä ja se on selvästi jäykempää kuin "normi" VPG ja jopa siinä suhteessa peittoaa jotkut VG:näkin myydyt (joihin siis lisätty vettä, joskus jopa 10%). Todennäköisesti tästä syystä maku ja höyryntuotto on selkeesti parempaa, kuin tavallisella VPG:llä tai vedellä jatketulla VG:llä.

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Onko tuolle 70/30-suhteelle joku syy?
    Itse aikasemmin vetelin mahdollisimman VG-painotteisia litkuja (yleensä pelkästään VG:tä, makutiivarit ja sitten se ~10% PG-niksapohjaa), mutta toi Green Label on vienyt meikäläisen mukanaan; Copsan tiivarit maistuu sille kun pitäskin ja höyryä riittää, kuten myös makua.
    Erona muihin tuossa Greenissä on se, että siinä ei ole ollenkaan lisättyä vettä ja se on selvästi jäykempää kuin "normi" VPG ja jopa siinä suhteessa peittoaa jotkut VG:näkin myydyt (joihin siis lisätty vettä, joskus jopa 10%). Todennäköisesti tästä syystä maku ja höyryntuotto on selkeesti parempaa, kuin tavallisella VPG:llä tai vedellä jatketulla VG:llä.
    Itse asiassa vaan se että tykkään että höyryä on paljon mutta vaikuttaako se loppujen lopuksi niin kauheasti? Ja pelkonahan on sekin kun käytän clearoja, niin ainakaa 100vg:tä ei tykkää höyryttää niin ajatus siitä että sopat menisi hukkaan kammoksuttaa:/

     
     
  10. #30
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Mistä charu toi sun green labe vg on kun en pink mulelta löydä kun vpg green labelia? Ihanko toi myyrän normi vg vaan? vois testata sitten joskus kun toi velhon 5l kannu on tyssy

     
     
  11. #31
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Mistä charu toi sun green labe vg on kun en pink mulelta löydä kun vpg green labelia? Ihanko toi myyrän normi vg vaan? vois testata sitten joskus kun toi velhon 5l kannu on tyssy
    Toi Green Label on nimenomaan VPG, mutta yllättävän siirappista ollakseen sitä (luultavasti juuri siksi, kun ei ole vettä seassa).

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    224
    No joo toi Green label vpg on ihan passelin hintasta. Sitä semmone 1, 7L MnM niksojen kaveriksi, kun käytän 6mg mehuja. Sitten vaan pohdintaan että mistä tilaan maut... inaweralla on halpaa, mutta osa ainakin on kuraa mun kokemuksien mukaan. Mitä tiivisteitä suosittelette?
    Copsaa varmaan herkutteluhetkiin, kun on vähän turhan kalliita all day vapetettaviksi.

     
     
  13. #33
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    capellaa suomesta olikos se nyt ensviikolla kun esmokelle tulee lisää.

     
     
  14. #34
    Lainaus Alkuperäinen postaaja vapa Näytä viesti
    Copsaa varmaan herkutteluhetkiin, kun on vähän turhan kalliita all day vapetettaviksi.
    Riippuu varmaan mihin vertaa, eipä tuo ~11€ 50ml hirveän kallista ole etenkään valmisnesteisiin verrattuna.

    Näin muutenkin aika vaikea suositella, koska kaikista tuntuu löytyvän kuraa. Capella, Atmos lab ja Flawor west ainakin itellä toiminut mainiosti. Saanen myös suositella Perfumer's apprenticen Bavarian creamia, koska olen siihen nyt niin tykästynyt.

     
     
  15. #35
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ElTombre Näytä viesti
    Itse asiassa vaan se että tykkään että höyryä on paljon mutta vaikuttaako se loppujen lopuksi niin kauheasti? Ja pelkonahan on sekin kun käytän clearoja, niin ainakaa 100vg:tä ei tykkää höyryttää niin ajatus siitä että sopat menisi hukkaan kammoksuttaa:/
    IMO toi Green ei juurikaan jää höyryssä vesitetylle VG:lle, jos yhtään.
    Täysin vedetöntä VG:tä on suht vaikee löytää höyryputiikeista, se kun on turhan kiinteetä höyryteltäväksi sellaisenaan, mutta taas veden lisääminen heikentää makua ja höyryntuottoa..

    Suosittelen testaamaan tota Green Labelia, voipi yllättää iloisesti, kuten se teki meikäläiselle.
    Alunperin piti tilata VPG:tä, kun noi VG-litkut meni viileessä ilmassa turhan jäykäks, mutta eipä tosta Greenistä löydy pahemmin pahaa sanottavaa verrattuna VG:seen.

    Edit. Niin ja jos ei tahdo kylmällä wickata, niin prossa-pari akkuvettä sekaan ja johan toimii, eikä maku ja höyryntuotto kärsi pahemmin.

     
     
  16. #36
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Anteeksi tyhmyyteni mutta akkuvettä?:what:

     
     
  17. #37
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    224
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Riippuu varmaan mihin vertaa, eipä tuo ~11€ 50ml hirveän kallista ole etenkään valmisnesteisiin verrattuna.

    Näin muutenkin aika vaikea suositella, koska kaikista tuntuu löytyvän kuraa. Capella, Atmos lab ja Flawor west ainakin itellä toiminut mainiosti. Saanen myös suositella Perfumer's apprenticen Bavarian creamia, koska olen siihen nyt niin tykästynyt.
    Kiitos ideoista! No eihän se sinänsä kauhen hintasta ole, mutta jos vertaa vaikka inan tiivareihin. 10ml putelista saa 20% mauilla tehtyä 50ml, joka maksaa inalla jotain 2 ja 3 € välistä. Mutta jokatapauksessa aion copsaa kokeilla!

     
     
  18. #38
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ElTombre Näytä viesti
    Anteeksi tyhmyyteni mutta akkuvettä?:what:
    Akkuvesi = ionipuhdistettua vettä
    Tislattu vesi(apteekkikama) = tislaamalla pudistettua vettä
    Samaa kamaa eri puhdistusmenetelmä, kraana vesi ei sitten käy koska se ei ole puhdistettua

     
     
  19. #39
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Juu, ei siis akkuhappoa.

     
     
  20. #40
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Iso kiitos ja kumarrus

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •