Tulokset 1 - 12 / 12

Aihe: LED-valo 510-kierteellä

  1. #1

    LED-valo 510-kierteellä

    Vara-akkujen/akun suojaksi olen kehitellyt välillä ties mitä kumitulppia. Ja kun päivän rypee ulkona niin kuulee vain hiekan rohisevan kierteissä. Eipä ole juuri haitannut mutta ei todellakaan miellytä.

    Havaitsin, että jossain vaiheessa Totally Wicked on myynyt tuollaisia LED-valo/Laser-pointteri 510-kierteillä. Onko kellään havaintoa, että mistä näitä voisi nykyään saada?

    Havainnot vastaanotetaan kiitollisuudella.

    EDIT:
    http://www.ecigarette-mods.com/lazer...light-adaptor/
    Viimeksi muokannut Rimmed762; 01.12.13 kello 17:24. Syy: Linkki lisätty

     
     
  2. #2
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    9
    Onko näitä muualla myynnissä, jokuhan oli itse tehnyt (Muistaakseni igoL:sta), mutta kaupallinenkin tuote kelpaisi ihan sillä led valolla.

     
     
  3. #3
    eikös provariin ollut omanlainen pohja cäppi jossa oli led lamppu ja linkkejä jos sattuu löytämään sellasen

     
     
  4. #4
    Lainaus Alkuperäinen postaaja piispa^ Näytä viesti
    ...jokuhan oli itse tehnyt (Muistaakseni igoL:sta)...
    That would be me..

    Vieläkin löytyy ja vieläkin toimii

    Lainaus Alkuperäinen postaaja hemi440 Näytä viesti
    eikös provariin ollut omanlainen pohja cäppi jossa oli led lamppu ja linkkejä jos sattuu löytämään sellasen
    Itse en tälläistä muista.. Ettet vain sekoita sitä tuohon PT adapteriin?
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  5. #5
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Mä ostin joskus Totally Wickediltä setin johon kuului led-ja laservalo.
    Noi on tollasen pienen carton kokoiset ja laserilla tulee kissoja leikitettyä, varsinkin kun nakkaamalla vaikka eGo Twistin nokkaan voi kirkkautta säätää kivasti ympäröivän valaistuksen mukaan sopivaksi.
    Pelkällä led-valo-atolla ei ole ollut juurikaan käyttöä ja en edes tiedä tarkalleen minnehän sen olen nakannut.

    Kokeilin TW:n sivuja selata, mutta ei ole enää valikoimissa tuota samaa tai edes vastaavaa settiä.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  6. #6
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    That would be me..
    F-IGO (Fikkari-IGO) : eCig turned into an Flashlight - YouTube
    Vieläkin löytyy ja vieläkin toimii


    Itse en tälläistä muista.. Ettet vain sekoita sitä tuohon PT adapteriin?
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/.../ProvariPT.jpg

    iittellä on tua pt adapteri ollut joskus.. olen kyllä kattellut että miten vois tehdä tuallasen lampun... olis olla hyvä mukana kun koiran kanssa lähtee mehtään samoilee kumminkin sähkis on aina mukana se olis vaan niin helppoa ottaa höyryt ja kattella lampulla missä koira menee

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari jonihot's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    190
    Eiköhän helpommalla pääse kuitenkin kun kattoo tuolta mieleisen...

    TASKULAMPUT JA OTSALAMPUT HALVALLA - VALOSTORE.FI

     
     
  8. #8
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Saattaa olla hiukka haastavaa vaihdella modiin atoa ja lamppua, oletettavasti vielä pimeässä.. hanskat kädessä.. ja jolkotella samaan aikaan koiruuden perässä.
    Mut pitäähän sitä olla haastetta elämässä.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  9. #9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonihot Näytä viesti
    Eiköhän helpommalla pääse kuitenkin kun kattoo tuolta mieleisen...

    TASKULAMPUT JA OTSALAMPUT HALVALLA - VALOSTORE.FI

    kiitokset jonihot mutta omista nite koren tiny monsterin jossa on yli 3000 lumenia valotehoa mutta tässä oli kyseessä se että olis aina höyrykkeen mukana hätävara lamppu ..... kiitos kumminkin

     
     
  10. #10
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Sibillähän oli jostain suomalaisesta ostettu lamppumodi revikkoineen kaikkineen.
    KGO & Twist

     
     
  11. #11
    juu nii oli ja niitä on mutta kun en muista missä ja siinä oli kanssa sama homma että pitää ottaa ato irti ja laittaa lamppu paikalle olen joskus nähnyt sellasen joka tulee provarin pohja cäpin paikalle ja siinä on lamppu ja se ottaa virtaa provarin akusta heti kun löydän sen uudestaan niin laitan linkin tänne

     
     
  12. #12

     
     
Keskustelu Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •