Tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: Mitäs nestettä seuraavaksi?

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396

    Mitäs nestettä seuraavaksi?

    Nyt, nyt on niitä hetkiä taas kun tekis mieli täyttää zippo, marssia ärrälle ostamaan aski sinistä kenttiä, ja vetää puoliksi bensalle maistuva, aina niin paskan makuinen rööki... Mä en keksi mitään nestettä mitä mä haluisin tilata. Tai siis, ei uskalla, niin paljon tullut tilattua "paskaa" ettei enää tiedä mitä uskaltaa kokeilla...


    Eli, nyt tarttis ehdotuksia nesteistä, jotka vois osua mun makuun. Tällähetkellä ylitsepääsemättömin suosikki on Vermillion riverin Summer breeze... Tota jos sais jostain litran niin olisin tyytyväinen, mutta kun perkeles jokapaikasta loppu.

    Ihan "OK" nesteitä on ollut VR:n hawai pineaple, WizMixin raging bull, ja juicy vapoursin "summer detox". Juicy vapours vaikutti aluksi hyvältä, sieltä tuli 100ml tavaraa, mutta etiketissä oleva 12mg tuntuu paremminkin 50mg... 10mg tavaraan tottunut ei noita pysty vapottelemaan, suu palaa. (paitsi toi summer detox josta on ilmeisesti nikotiini jäänyt pois kun menee ilman mitään throat hittiä, ja tuntuu niksattomalta).

    Plussaa jos pystyy suoraan osoittaan että tosta puljusta saa, superplussaa jos KO puljulla on DHL/UPS/Fedex toimitus...

    Kiitos ja kumarrus

     
     
  2. #2
    Höyrypää nakke's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    lappeen Ranta
    Viestit
    977
    Jos kookoksesta tykkää, niin Vermillion Riverin Malibu pineapple on hyvää! Paljon pehmeämpi maku kuin hawaii pineapplessa

    Miltäs tuo Summer Breeze maistuu tuotekuvasta tulee lähinnä mieleen auringonkukkaöljy

    Jos lakriktsi ja menthol maistuu niin Copsan Jugo Diablo on hyvää Sitä saa tosin vain tiivisteenä, joten itse joutuu pohjanesteeseen sekoittelemaan.
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA


     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    396
    No ku mä en oikeen tiedä ei osaa yhtään kuvailla... hedemmällinen?

    Mentholi ei iske yhtään, samoin kun ei lakritsikaan (siis normi makuina) tiedä sitte e-nesteestä.

    Mitä on nyt tullu testattua, ja joista ei oo tullu tykättyä

    Coconutter
    Caramel Kiss
    Cola bear
    Life's a peach
    Lovely bubbly (tää on vähä 50-60)
    Mrs b's vanilla custard
    Mucho mangoo
    Primal Ice cream
    Vermillion riverin Orange ja ja ja... Ei voi edes kaikkia muistaa :/

    Jotain mohitoja, cappucinoja, pina coladaa mahtuu myös joukkoon.

     
     
  4. #4
    Kokeile finvapelta noita robofueleita

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •