Sivu 5 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 493

Aihe: Joulu.

  1. #81
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Älä muuta sano!


    Mää pelkäsin Näsää pienenä.

     
     
  2. #82
    Ystävä, sallin sinun mielipiteesi! Salli jatkajaksi , si.
    jos joku kuvittelee jatkavan sinua, niin kerro meidän menneisyydestä !

    Se se oli silloin kun olimme nuoria, toisaalta parempi kun etkerrokkaan tanan perco!

    oomasta puolestani voin vain sanoa, etten osaa somea, pidän kuitenkin pamppuherrastaa.

    ps olen Afrikasta ja iso tarve

     
     
  3. #83
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Älä muuta sano!


    Mää pelkäsin Näsää pienenä.
    http://img1.mun.playforia.net/userga...img2269711.jpg
    Gunu!! Tuo kaveri on meidän perhetuttu



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  4. #84
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Ystävä, sallin sinun mielipiteesi! Salli jatkajaksi , si.
    jos joku kuvittelee jatkavan sinua, niin kerro meidän menneisyydestä !

    Se se oli silloin kun olimme nuoria, toisaalta parempi kun etkerrokkaan tanan perco!

    oomasta puolestani voin vain sanoa, etten osaa somea, pidän kuitenkin pamppuherrastaa.

    ps olen Afrikasta ja iso tarve

     
     
  5. #85
    Muistan penikkana itse ootettiin niitä uusia luistimia/hockey vehkeitä ja ne aina saatiin vaikka muuten paska lapsuus..pelattiin lätkää kumpikin.

    Saatiin se pöytäpelikin mutta ei se saa kaikkia muistoja kuitenkaan jouluista kuitattua. Homma toimi ja saatiin periaatteessa mitä haluttiin mutta...?

    Itse fundeerannu erinlailla ja kysyny suoraan mitä haluavat ja ei mitään ihmeellisiä toivoja kummalakaan...villasukkia ja jotain marketti meikkejä ja jotain pikkuista lisäks. Kun kaikki on periaatteessa kummallakin.

    Tabletin aattelin ostaa kumallekin ja juniorille uuden puhelimen kun aika finito. Eikä ole Iphone tai s4....Paketeista muutenkaan oteta mitään ressiä.

    Tyytyväisiä ollu monta joulua vaikka mitään lahja hässäkkää ollutkaan...

     
     
  6. #86
    Se unohtu että joulu vietetään meillä. Kummankin vanhemmat tulee syömään jouluruuan meille jos on selvänä Kaikilla mausteilla...sen ovat ansainneet. Kaikki tehdään itse ja silleen..

     
     
  7. #87
    Houhouhou, pukki täällä, houhouhou( goookkeli ehdotti homopuhujaa, olen samaa mieltä) hohohoho, Petteri mutakuono, tässä guukkelin oikolukijassa on näköjään jäänyt päälle rasistikortti En lähde korjaamaan

     
     
  8. #88
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Minä pidän joulusta. Saa olla perheen kanssa ihan rauhassa ja syödä hyvää ruokaa liikaa plus makoilla sohvalla sen jälkeen.


    Onhan noita okaita elämässä, mutta niille kuuluu kynttilä hautausmaalla ja lempeät sanat. Perheelle kuuluu lämpö.

    Miksi joulu ei voi olla aikuisten JA lasten juhla? Onko se niin vitun vaikeaa olla juhlimatta?
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  9. #89
    Varttuneella iällä joulu ei ole innostanut enää samalla tavalla kuin omassa lapsuudessa. Onneksi. Aikuisiässä mieleen ovat jääneet ne vuodet, kun lapset asuivat vielä kotona. Olihan se mahtavaa seurata, kuinka joulun tunnelma otti muksut valtaansa - ja jotenkin se tunnelma tarttui myös meihin vanhempiin.

    Lahjojen paljoudessa meillä ei koskaan uiskenneltu. Ehkä olimme koko konkkaronkka olleet liian tuhmia vuoden mittaan? On kuitenkin hellyttävää, kun nykyisinkin molemmat aikuiset lapset haluavat avokkeineen tulla meille joulun viettoon - vaikka mitään ihmeellistä ei siis ole luvassa. Pointtina on yhdessä oleminen ja kiireen heittäminen sivuun. Syödään hyvää ruokaa, saunotaan, turistaan kuulumisia, pelataan lautapelejä, vietetään aikaa yhdessä - sen kun vain ollaan ja irtaudutaan normaalista oravanpyörästä.

    Ei se sen kummempaa ole. joululle.

     
     
  10. #90
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Mä en vaan näe sitä kuviota omakseni, että stressaan ihan päättömästi lahjoista, safkoista, kynttilöistä, valoista, soivista puutarhatontuista, jne perkeleyksistä viikkoja ennen joulua. Puhumattakaan niistä vipoista päivistä ja aaton aaton automarket -terrorismista, jossa kaikilla on aivan tolkuttoman hyvä joulumieli.. kaikki ehtii jäämään jutuille ja naapurin pena vittu soikoon nappasi järeämmän kinkun..kaikki tämä parhaimmillaan kuukauden sekoilu siitä, että saan olla yhden, ristus soikoon YHDEN, illan rauhassa.. jjust.
    Mä oon melko tsilli ihminen ja oon melko rauhassa aina

    Okei lievää yleistystä, mutta tiedätte tasan mistä mä puhun.
    Eli kyllä, mun on aivan järjettömän helppo olla juhlimatta..
    Arvatkaapa mitä Jeesus kirjottaisi henkilökohtaista palstalle tämän paskan nähdessään? Oikein : En juhli.

    Tämä ihan oma mielipide enkä jätä heittämästä respectejä kellekkään joka joulusta fiilistelee. Peace



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  11. #91
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Ps. Olen ateistin kaltainen filosofioiden kannattaja.. jeesus -kortti on vaan nykypäivän hitler -korttia vähemmän provosoiva..



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  12. #92
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Mä en vaan näe sitä kuviota omakseni, että stressaan ihan päättömästi lahjoista, safkoista, kynttilöistä, valoista, soivista puutarhatontuista, jne perkeleyksistä viikkoja ennen joulua. Puhumattakaan niistä vipoista päivistä ja aaton aaton automarket -terrorismista, jossa kaikilla on aivan tolkuttoman hyvä joulumieli.. kaikki ehtii jäämään jutuille ja naapurin pena vittu soikoon nappasi järeämmän kinkun..kaikki tämä parhaimmillaan kuukauden sekoilu siitä, että saan olla yhden, ristus soikoon YHDEN, illan rauhassa.. jjust.
    Tuo on joulussa juuri se puoli, josta en itsekään pidä. Onneksi joulun voi hoitaa ja viettää toisinkin. Ei ole mikään pakko lähteä mukaan siihen hössötykseen eikä tarvitse päästää otsasuonia pullistumaan.

     
     
  13. #93
    Joulu on perheelliselle kalleinta aikaa kesäloman lisäksi, yksi mukava asia joulussa on se et keräännytään koko poppoo saman pöydän ääreen ja syödään hyvin ja hitaasti nautiskellen. Jos ei muksuja olis niin tuskin joulu poikkeis itsellä mitenkään normi pyhäpäivästä. Se kaupallisuus ärsyttää suunnattomasti, lapsille joulu on mukavaa aikaa mutta helvetinmoista stessiä tiedossa kun eivät malta odottaa mitä se pukkisetä tällä kertaa tuo, ja voi niitä pettymyksiä ku ei se pukki tänäkään vuonna tuonu sitä oikeaa hevosta, ponia tai aasia meidän terassille

    Kivaa aikaa kaikenkaikkiaan lapsille ja lapsenmielisille.

     
     
  14. #94
    Kuten tavallista, mulla jää joulu lyhkäiseksi. 22. päivä sunnuntai iltavuoro töissä, aatonaatto ja aatto vapaalla. Lähen maalle isää ja veljenlapsia katselemaan. Joulupäivän illaksi takaisin töihin ja tapanina kanssa. No mä olin vapaaehtoinen, meillä jouluvuorot jaetaan ensin ilmoittautuneille. Mä en edes ensimmäisenä juossut haalimaan rahakkaita vuoroja, mutta kyllä noita suurjuhlapyhiä (200% korvaus) mullekin riitti. Se on noi kolme vuoroa lähes kahden viikon palkka.

    En mä joulusta muuten enää paljon perustaisi, mutta veljen lapsien riemua on fantastista katsella. Lapset nauttivat niin aidosti ja vilpittömästi.


    (käytetty rahaa 1201,66 e-savukkeisiin)

     
     
  15. #95
    Höyrykonkari Unzki's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    216
    Joulu on ihan jees. Perhe kokoontuu yhteen syömään hyvin, lepäämään rauhassa ja ehkä mukaan eksyy pari lahjaakin. Kaupoissa soitettavat joululaulut ja joulumainokset ovat taas sitä vittumaista puolta asiasta.

    Tänä vuonna joulunaika tulee tosin poikkeuksellisesti vietettyä Istanbulissa äidin ja sisarusten kanssa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettenkö tekaisisi/ostaisi yhtä satsia joululaatikoita

     
     
  16. #96
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403
    Joulu oli parhaimmillaan silloin, kun perheessä oli lapsia joita paketin kuori ja kääre kiinnostivat yhtä paljon kuin sisältö . Myöhemmin joulun parasta antia on se, kun muistellaan sitä kun joulu oli parhaimmillaan.

     
     
  17. #97
    Nuorena vihasin joulua yli kaiken, varmaan siks ku porukat vietti joulun ryypäten ja tapellen. Mut nyt ku on oma lapsi, joulun vietto on oikein mukavaa

    Tänä jouluna mulla on aikaa tehä jouluruuat ite. Meinaan kokeilla tehä maksalaatikkoa, porkkanalaatikkoa, lanttulaatikkoa ja imellettyä perunalaatikkoa. Tein ihan ensimmäistä kertaa torttutaikinankin viime viikolla Piparit paistoin eilen illalla, voi olla että täytyy tehdä vielä uus taikina jos vielä innostuu leipomaan. Yhellä kädellä kylläkin.

    Kinkkua en tänäkään vuonna paista ku jää kumminki syömättä.

    Joulusiivoja en oo koskaan harrastanu, eli ne jää tänäkin vuonna tekemättä

     
     
  18. #98
    Meillä syödään vaan lanttumallia, ja siinä on usein tuunattu kermalla, siirapilla ym ainesosilla ihan kaupan valmiit. On toimiva homma sekin.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  19. #99
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No höh, kyllä se ihtetehty porkkana täytyy olla ja maksa ilman rusinoita, lantusta niin välitä.
    KGO & Twist

     
     
  20. #100
    Lanttulaatikko ja kermaperunat, ehkä vän porkkanalooraa niin ollaan 30kg painavempia

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •