Tulokset 1 - 13 / 13

Aihe: BOGE e-sikari ladattava setti 750mAh 4ml

  1. #1

    BOGE e-sikari ladattava setti 750mAh 4ml

    Eli Siis tälläisestä kyse: Boge e-sikari ladattava setti 750mAh 4ml Onko kellään kokemuksia, että miten toimii? Ajattelin hommata tälläisen,mutta virheistä oppineena olen huomannut, että täältä kannattaa varmistaa ensin olenko heittämässä rahaa roskikseen Eli siis mitä tahansa kokemuksia ko.-tuotteesta otetaan vastaan

     
     
  2. #2
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    tätä olen minäkin katsonut sillä silmällä. Tuotteen laadukkuutta en juuri epäile, mutta lähinnä kiinnostaisi tuo atomisaattoripuoli. Bogen sivuilla mainitaan että laitos on "rebuildable" mutta en ole löytänyt mistään tietoa minkälainen tuo uusi setup on tähän tehdä. Sorminäppäryyden taso kun minulla muutenkin sulkee aika monet ahtaat RBA:t pois.

     
     
  3. #3
    Tätä juuri mietin itsekkin. Kun ei tosiaan sorminäppäryys riitä mihinkään ''pikku piperrykseen''. Että kauankohan tässä mahtaa se alkuperäinen setuppi kestää ja onko se kamalan vaikea tehdä itse?

     
     
  4. #4
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    jos tuo Finnvapen versio on sama niin näyttäisi olevan kiinteä kertakäyttöinen atomisaattori
    Boge Sähkösikari | FinnVape - Sähkösavukkeet ja nikotiininesteet

    80 000 henkosta lupailee valmistaja käyttöiäksi.

     
     
  5. #5
    No kai sitä perkules tarvii kokeilla

     
     
  6. #6
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stebu89 Näytä viesti
    No kai sitä perkules tarvii kokeilla
    postaahan sitten kokemuksia tänne jos muistat. Tosi nihkeästi on revikkaa missään vaikka pitäisi vissiin olla aika suosittu tuote??

     
     
  7. #7
    HöyryGuru overflow's Avatar

    Liittynyt
    09/2009
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,403
    Imuvastus on aika kova. Minulla tuon pään teipissä oli varsin pieni reikä. Avarsin sitä poranterällä kuvien mukaisesti. Silti imuvastus on huomattava, lähes posket lommollaan tuota saa imeä. Tyydyttävät höyryt sillä kuitenkin saa. Ei mitään dream tasoa, mutta selkeästi paremmat kuin kiinalaisesta kertakäyttösikarista. Siinä on miellyttävämpi imupää. Ei nyt tullut kuvaan mukaan. Tuo Bogen taiteltu teippi ei tunnu huulilla oikein hyvältä, mutta toisaalta onhan oikeakin sikari vähän samantapainen. Tottumiskysymys siis.

    Akun kestosta tai paljon muustakaan ei ole tarkkaa tietoa, enkä ole tuota purkanut enkä mittaillut. Ehkä jos joku yllyttää, niin ...

    Mielellään näkisin myytävänä sellaista sikariteippiä jolla vaikkapa kuvassa mittakaavana olevan eGo-C Twist pötkylän saisi teipattua sikarin näköiseksi. Onhan noita muitakin teippejä, niin kai tätäkin joku joskus voisi myydä.


     
     
  8. #8
    Se reikä korkin sisällä on sitten latausreikä eikä nesteen täyttöreikä
    Yhden takuupalautuksen olen saanut kun latausreikä oli tuutattu täyteen nestettä.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  9. #9
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Nyt meinas naurattaa. On sitä kaikenlaisia..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #10
    Täytyy harkita

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stebu89 Näytä viesti
    Täytyy harkita
    EN SUOSITTELE.....Itse tilasin...lähinnä tuonne golf-kentille katu-uskottavutta tuomaan...ihan susipaska...ainakin minun yksilö...saa imeä posket lommolla...höyryä ei tuu eikä makuakaan...mutta hauskan ja aidon näköinen!

     
     
  12. #12
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    Silikonisen nestekorkin kiinnikkeet peittävät jonkin verran latausreiän vieressä olevia kahta imukanavaa. Kun repii korkin irti ja leikkaa korkista kiinnikkeet pois, imuvastus helpottuu jonkin verran. Niitä kahta imukanavaa jos joku kokeilee porata isommiksi kannattaa olla varovainen. Itse porasin liian syvälle ja tietenkin latausreiän johtoon jonka vuoksi uutukainen vehje hajosi samantien Nyt toinen hankituista vehkeistä käytössä. "imukorkki" on kaksiosainen. Sen imureikään kun työntää neulan tms, saa ulos muovisen levyn jossa on kaksi pientä ilmareikää. Kun ne ja korkin reiän poraa hitusen isommaksi, imuvastus jälleen helpoittuu hitusen.
    Viimeksi muokannut nallekarhu; 04.05.13 kello 00:32.

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    nii-in....nuo olen tehnyt jo aiemmin....mutta vittu tästä saatanan rakkineesta kun ei saa savuja niin ei saa...(ato rikkipaska jo saapuessaan kenties!)

     
     
Keskustelu Muut peruslaitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •