Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 55

Aihe: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

  1. #1

    Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Onko kukaan kokeillut kyseistä tuotetta eli kannattaako ostaa. Tässä linkki jos ei ole kuullutkaan tuotteesta= http://youtu.be/AOsBpnRZwt0 Myyjä= http://www.bulli-smoker.com/ . Varaosat näyttäis olevan kohtuu hintaisia, laite itse näyttää olevan loppu eikä hintaa ole näkyvissä.

     
     
  2. #2
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Juu, eioota joka paikassa. Sain metsästettyä itselleni Bullin ja olen enempi kuin tyytyväinen. Kyllähän tornadon atomisaattorin kanssa pärjäsi hyvin mutta tämän kanssa on yhtä juhlaa. Puhdistus ja kuivapoltto käy näppärästi. Silloin tällöin pientä askartelua, onnistuu jopa meikäläisen nakeilla. Antaa hyvät löylyt. Mini-Don ja Bulli varsin näppärä ja siisti paketti.

    Tuossa kans varmaan hyvä ato. Hintava tosin.

    http://www.cloud9vaping.co.uk/epages...cts/MarkT-KIT1

     
     
  3. #3

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Mukava kuulla että oot tyytyväinen, tilasin eilen itelle kanssa A2-T:n täältä http://vaporaleman.eu/category.php?id_category=5 . Jos kaikki menee niinkuin näyttäis menevän niin tuntuis olevan käyttökelpoinen kauppa nopeesti saivat paketin lähteen, tänään tuli ilmoitus että on Saksan postin hoivissa tulossa Suomea kohti. Nyt ei muuta kuin odotusta että pääsee testaamaan.

     
     
  4. #4
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Pistäppä tänne sitten omat kokemukset Bullista.

    Vois mainita vielä että palaneen makua hankala saada jos ei varta vasten tyhjällä tankilla imaile. Sydän vie tosi kivasti nestettä vastukselle. Ehkä pikkuisen on nesteen kulutus isompi kuin tornadon atomisaattorilla, mutta ei paljoa.

     
     
  5. #5

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Mulle uusia juttuja Mini-Don ja Tornado, pistätkö linkkiä mistä löytää.

     
     
  6. #6
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Mini-Don on Megalodon josta on keskimmäinen osa otettu pois. Tulee näppärämmän kokoinen.

    http://www.mojurepublic.com/products...ess-Steel.html

    Ja tuo tornado on Ego-t mutta vaan Totally Wickedin brändäämä.

    http://www.totallywicked-eliquid.co....2-product.html

     
     
  7. #7

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    No niin nyt on höyrytelty A2-TM:llä, ei voi sanoa muuta kuin että olis pitäny ostaa heti alkuunsa tämä. Mulla ei ole kokemusta mistään dual cartoista tai vastaavista mutta ei ne voi olla paljon parempia kuin A2-TM koska tulee nimittäin sen verran hyvät löylyt ja makua löytyy. Sen verran kyseisestä tuotteesta että jos ostaa rosteri version ja kun siihen pitää porata 1mm reikä niin kannatta selvittää kuka sen poraa, on normaali kotikonstein hiukan haastavaa (ettei käy niin kuin mulle että jouduin tekee 1,5mm reiän kun kaikki millinterät hajos) toinen vaihtoehto on ostaa alumiininen versio mihin se reikä syntyy paljon helpommin. Vastus on helppo määritellä vaihtamalla langan kierrokset, asennus videoissa käsketään laittaa 5 kierrosta ja mukana tulevalla langalla se tarkoittaa n.2,5 ohmia. Mulla ei eGo/510/Riva Style XL Battery - 1100mAh akulla toiminu niin kuin pitäis joten käärin uuden vastuslangan ja laitoin 4 kierrosta niin vastus muuttui 2 ohmiin eli 0,5 ohmia per kierros ja kaikki paskan makuiset liemet muuttui höyryteltävään muotoon alko nimittäin tulla makua ja höyryä mukaan (hyvää makua meinaan). Se kannattaa myös pitää mielessä kun leikkaa sen lasikuitunarun mikä tulee vastuslangan sisään niin katkaisee sen oikeesti niin lyhkäiseksi kun oppaissa sanotaan, tuli sekin kokeiltua että jos se osuu aton sivuseinään niin se rupee juoksuttaa nestettä pitkin seiniä ja tapahtuu kaikkien hermoja syövä vuoto, oikeen mittaisella sydänlangalla mulla ainakin toimii kuin unelma. Laitteen mukana tulee 2 tankkia missä on silikonitulppa (reikä valmiiksi avattuna) eli tavallisia kovamuovituppia ei kannata näissä käyttää tankin päässä. Niin ja A2-TM käyttää eGo-T versio B tankkeja, jos joku sitä miettii.Vastuslanka ja lasikuitunaru on niin edullista että kannatta tehdä testejä oikean kierrosmäärän selvittämiseksi suhteessa akkujännitteeseen mitä meinaa käyttää.Lientä kuluu varmaan enemmän kuin jossain muissa atoissa mutta pitää muistaa että ei höyryä ilman lientä koska tälläistä höyrymäärää,makua ja kurkkutuntumaa ei tule pelkällä ilmalla. Kysyä saa jos jokin askarruttaa ja suunittelee tilaamista. Lopuksi ei voi muuta sanoa kuin suositella tuotetta, täältä helvetin suuren höyrypilven keskeltä.

     
     
  8. #8
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    36

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Kuulostaa hyvältä. Pitänee varmaan tilata pari kipaletta joulu lahjaksi itelle. Mutta mihinkä se 1mm reikä pitää porata?
    Tarjoan sekavia mutta järkkymättömiä mielipiteitäni oman höyrypilveni reunalta.
    ------------------------------------------------------------

     
     
  9. #9
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Mulla tässä A2-T mallissa oli tuo reikä valmiina.

    Tuossa videossa on tuo reiän poraus. A2 malli päivitetään A2-T malliksi.

    http://www.youtube.com/watch?v=CjXeIhoKR3c

     
     
  10. #10
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Enpä ollut tuota vastuslangan 0,5ohmia per kierros ajatellutkaan. Jossain oli näkevinäni eri paksuisia lankoja myytävänä ja ajattelin että eri vastukset hoidetaan niillä.

    Olihan se samantien kokeiltava. Sanompahan vaan että...................VAU!

    Kiitokset neuvosta!

     
     
  11. #11

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Se voi ollakkin niin että jos ostaa valmiin A2-T:n niin se reikä on valmiina ja vain päivityspaketissa se pitää porata. Mulla on A2 sekä A2-TM päivitys siihen, kun ei ollu jäljellä muuta niin oli tilattava näin. Vastuksen muuttaminen on tosiaan helppoa niillä kierrosmäärillä mulla vaikutti kanssa yhden kierroksen poistaminen tajuttomasti. Tänään tuli eGo-Cone postissa Vaporalemanilta nyt on hieno!!!! Ps. ainoa huonopuoli tässä on se että kun höyryttelee samalla kun touhuu läppärin kanssa ei nää näyttöä sen höyryn seasta. Kuvassa cone kiinni A2-TM atossa ja kolhiintuneessa eGo/Rivan akussa



     
     
  12. #12

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Mistä näitä saa ostaa? kun noi mitä täällä on mainittu niin tarjoo vaan ei oota.

     
     
  13. #13

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Ne taitaa kovan menekin myötä olla loppu koko ajan, näistä kaupoista niitä saa kun tekevät lisää http://www.bulli-smoker.com/ ja http://vaporaleman.eu/ täytyy olla nopea että ehtii tilata ennen kuin loppuvat taas. Muita paikkoja en ole löytänyt

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari Chumpster's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    339

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Kiehtoo kovasti! Mihis kaikkiin atoihin/kartoihin olette tuota verranneet? Onko aivan ylivoimainen kaikkiin muihin verrattuna? Nyt pääasiassa drippailen DC-atolla ja olen pääsääntöisesti tyytyväinen, mutta pitäähän ne veronpalautukset johonkin tunkea. Kovan hinnan takia kuitenkin kiinnostaisi noi verrokit.

     
     
  15. #15
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Ihmettelin mihin tai miten tuota verkkoa käyttävät, kun sitäkin on paketissa.
    http://vapersplace.com/groups/prof-b...ut-of-the-box/

    Tuosta tulikin sitten mieleen.. mitenhän vastaava wicki toimisi eGo:n atossa ja onko kukaan kokeillut?

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  16. #16
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Varmaan jollain tuplatriplakiuastankilla saa paremmat möyhyt, ehkä. Olen vaan mieltynyt tankki systeemiin käytettävyyden takia. Nyt kun A2-T ollut muutaman viikon niin mieltymys vaan kasvaa. On tämä kuitenkin ihan eri planeetalta kuin Ego/Tornado atot. Varsin messevät löylyt antaa ja on helppo käyttää.



    Ja onhan se niin nätti Donin parina.

     
     
  17. #17
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Kokeilkaahan tuota Bullin sydänlanka sydeemiä Egon atomisaattoriin. Tulee muuten melkolailla toimivammaksi. Syöttää nestettä todella hyvin.

     
     
  18. #18
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Don Cecci Näytä viesti
    Kokeilkaahan tuota Bullin sydänlanka sydeemiä Egon atomisaattoriin. Tulee muuten melkolailla toimivammaksi. Syöttää nestettä todella hyvin.
    Kokeilin.. mutta lopahti mielenkiinto heti kun tuli tuttu palaneen maku jo kolmannella imasulla.
    Ei ole ikinä mulla noi ato & tankki yhdistelmät toimineet ja siksi tässä mennään dct:llä jo neljättä viikkoa.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  19. #19
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    No hö. Mulla toiminut moitteettomasti koko päivän. Ei pienintäkään viitettä palaneen mausta. Tuo metalliverkko on omasta mielestä ihan must. Sydän ihan piikin kärjestä vastuksille asti ja vot johan möyhyää.

     
     
  20. #20
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Käyttökokemuksia Bulli-Smoker A2-T atomizer?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Don Cecci Näytä viesti
    No hö. Mulla toiminut moitteettomasti koko päivän. Ei pienintäkään viitettä palaneen mausta. Tuo metalliverkko on omasta mielestä ihan must. Sydän ihan piikin kärjestä vastuksille asti ja vot johan möyhyää.
    Kuten sanoin, mulla ei ole ikinä ato & tankki yhdistelmä oikeen toiminut ehkä yhtä tankillista enempää.
    Ei oikein ole kiinnostusta atojen säätämiseen, kun niin moneen kertaan tuli vedettyä palanutta atolankaa se maku pukkaa mieleen aina tollasen ato & tankkiyhdistelmän nähdessäkin.
    Teoriassa tuo voisikin toimia ja sinullahan toimiikin, mutta laiskana mielummin pysyttelen 'perustoimivissa' tuotteissa.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •