Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Toimiva ja helppo sähkötupakka eGo:n tilalle

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    3

    Toimiva ja helppo sähkötupakka eGo:n tilalle

    Moi
    Olen muutaman kuukauden höyrytellyt liberty flightista tilaamilla eGo4 sähkösavukkeilla, ja ne tiputtaa nesteet akun pinnoille, mikä ois sellainen helppo ja kohtuuhintainen sähkötupakka jonka kanssa olisi mahdollisimman vähän ronklaamista? tai onko tuohon olemassa erillaista nestesäiliötä joka pitäisi nesteet sisällä?

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Sanoisin, että jos haluat pitää homman simppelinä, niin hommaa pari evod-clearoa noiden tankkien tilalle. Eivät ole kalliita.
    Evodeista löytyy täältä keskustelua ties miten paljon, mua kokeneempien käyttäjien vinkkejä mahdollisiin ongelmiin. Yleisesti ottaen ovat todella ongelmattomia laitoksia.

     
     
  3. #3
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Komppaan Danielia! Evodi omasta mielestä myös varmatoiminen laitos. Toki ongelmiin voi senkin kanssa joutua esim. atopäiden laatuvaihtelut. Kun pitää kierteet puhtaana ja atopäitä jemmassa niin hyvä tulee. Itsellä kulkee varalaitteena töissä 900mAh ego evodilla.

    Evodit:
    Kanger eVod eGo clearomisaattori 1,8/2,5ohm bottom coil 1kpl/2kpl/5kpl
    Atopäät: Kanger eVod eGo clearomisaattorin atomisaattoripää 1,8/2,5ohm

    Jos egoakulla tulittelee niin 1,5ohm tai 1.8ohm atolla niin höyryilee paremmin. Itsellä näitä 1.8ohm mutta aika lailla tulee nämä nykyään näprättyä itse. Onnistuu siis evodiin vastuksen ja coilin tekeminen itse.

    ...

     
     
  4. #4
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    3
    Kiitos vastauksesta, pitänee laittaa seuraavana nuo tilaukseen.
    Käykö näihin nuo samat akut kui eGo:ssa? kun niitä nyt ois itellä varastossa

     
     
  5. #5
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Evodit on EGO kierteellä, joten pitäisi sopia ongelmitta. Kannattaa selailla foorumia, löytyy paljon kokemuksia ja kirjoitteluja eri laitteista. Tosiaan 4 vai 5 evodia meillä, mulla varalaitteena ja mammalla päivittäisessä käytössä. Tuskin näistä ikinä luovun. Tai no ikinä aika rankka termi..

    ...

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä tomi.id4's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Vääksy
    Viestit
    92
    Kyllä käy.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •