Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 32

Aihe: Aloittelijalle ensimmäiseen modiin apua.

  1. #1
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212

    Aloittelijalle ensimmäiseen modiin apua.

    Elikkäs tänään otin käyttöön ego-k aloitus paketin ja tuntuuhan toi ihan tupakasta menevän joten ajattelin hommata jonkun vähän "paremman" päälaitteen.

    Nyt mitä olen itse katsonut olisi Vamo V5 VW-mod harjattu teräs ss tehosäädöllä 3-15W 18350/18650 ja siihen jatkeeksi Kanger ProTank II purettava clearomisaattori bottom coil 2,5ohm lasiputkella UUTUUS.

    Miltä tuo kokonaisuus vaikuttaa kokeneempien mielestä? Vai olisiko parempia ehdotuksia tuollaiseksi 40-50€ modiksi?

     
     
  2. #2
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ihan passelilta. Muista vaan hankkia kunnon akut ja hyvä laturi tuon modin kaveriksi. Ite suosittelisin Nitecorea ja AW IMR-akkuja jos 350-kokoa, ja pansua isompana.

    Akkulaturi i2 V2 Nitecore intellicharger 2 akulle 14500/16340/18350/18500/18650

    Akku NCR 18650B 3,7V 3400mAh Li-ion Panasonic

    Akku AW IMR 18350 3,7V 700mAh

    edit. Noista Pro Tank 2-clearoista on ollu jotain polemiikkia, kokeilisin ehkä ennemmin Pro Tank 3?

    Kanger ProTank III dual coil purettava clearomisaattori bottom coil 2,0ohm lasiputkella

    ja atopäät

    Kanger ProTank 3 dual coil atomisaattoripää 2,0ohm

    edit2. Joku joka paremmin tietää voi varmaan kertoa a) sopiiko tuo panasonic, b) toimiiko Vamo flattopilla.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #3
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Joo kattelin just tota panasonicin akkua ja mietin samaa et käykö flattop tohon vamoon.

     
     
  4. #4
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Kyllähän se selkeesti mittansa puolesta sopii, kun kerta vamoon menee 2x18350... Tämmösiä mukaan niin ainakin toimii.

    Korokemagneetti akulle 1kpl/4kpl/10kpl / Akut, laturit ja akkutarvikkeet - Akut MODeihin / PUFF
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #5
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Smok SID VW-mod 3-15W 18650 musta/hopea/kulta/purppura Kumpi olisi järkevämpi modi vamo vai smok?

     
     
  6. #6
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Itse ainakin ottaisin vamon, koska siinä voi käyttää myös pelkästään yhtä 18350-akkua jolloin se on lyhyempi ja kulkee mukana näppärämmin.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Tohon Sid:iinkin saa lyhyemmän akkuputken ja itsellä tarkoitus käyttää 18650 akkua. Voisiko joku vamon omistava/omistanut onko ne niin huonoja kun kaikki antaa ymmärtää?

     
     
  8. #8
    Mulla on Vamo v5 ja oon kyllä tykännyt Parin viikon kokemuksella tosin..

     
     
  9. #9
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Onko joku antanut ymmärtää että vamo on huono Ok peli hintaluokassaan. Kontaktin pitää puhtaana ni pelittää. Jos ei yhdistä ni sitte räiskii enemmän. Uudemmissa irrotettava yläkaulus, sopii myös isommatkin egokierteiset atot.

     
     
  10. #10
    Höyrypää NeKeZZ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    417
    Eikös juuri SIDiä ole enemmän moitittu? Rotaryn riivatusta mallista puhumattakaan.

     
     
  11. #11
    Mulla myös vamo v5 ja täydellisen tyytyväinen olen ollut

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Joo kiitoksia vastauksista! Eli vamo se taitaa olla mikä lähtee tilaukseen kuhan aika tulee! Jossain ulkomaan foorumilla moittivat vamoa niin piti tarkistaa!

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Sitten seuraava kysymys vamo v5 vai joyetech eVic? Hinta ero ei ole näidenkään välillä suuri kun evic:iin ei tarvitse ostaa akkua eikä laturia? Valinnan vaikeus iskee kun on liikaa vaihtoehtoja

     
     
  14. #14
    Kyllä vamo on tuon hintaluokan ehdoton kuningas.
    e: evikin huonopuoli on varmaan Se valikko osuus, kun kestää oppia, vamo on taas reilustihelpompi. En nyt tiedä mikä akku ja laturi siinä setissä tulee, varmaan joku 1 paikkainen rimpula. Akkuihin ja laturiin kannattaa panostaa. Laturiksi ainakin intellicharger i2 tai i4 niin ei ainakaan talo pala ja noissa yllä listatuissa akuissa riittää potkua paljon pidemmäksi kuin siinä mukana tulevassa pinkissä

     
     
  15. #15
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    eviciin lyödään micro usb kylkeen niin siinä on laturi Akkukin on ihan laadukas ja 2600mah. Lähinnä kiinni siitä tarviiko niitä evicin ominaisuuksia vai ei. Jos 11w riittä ja tykkää säätää ja on valmis sijoittamaan vähän enemmän niin miksi ei . Olishan tuo saadettävä tulitus hauska lelu, kerran painaa nappia ja saa säädettyä kauanko tulittaa ja säädettyä 0,5s välein mille tehoilla tulittaa.

     
     
  16. #16
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Teknisestihän kaikki tuon hintaluokan modit on suurinpiirtein samaa tasoa samoilla ominaisuuksilla, paitsi tuo evicci jossa on kaiken maailman puffilaskureita ja muuta ihmeellistä . Kaikista voi löytyä vikoja nopeastikin jos maanantaikappale osuu kohdalle. Vamosta varmaankin valitetaan foorumeilla eniten siitä syystä että niitä on myös myyty eniten, koska ollut näistä 40-60 euron VW-modeista pisimpään markkinoilla ja hype oli alussa todella kova.
    Itse en vamoista juuri piittaa tuon rungon tasaisen pinnan vuoksi. Tasainen ja liukas eli tällainen hikikäsinen mämmikoura éi saa kunnon tuntumaa ja otetta . Innokinin SVD:tä tulee enemmän käytettyä. Se on myös teleskooppi mikä plussaa kun/jos on noita eripituisia akkuja siunaantunut. Ei tartte poistella putken paloja välistä jos pienemmän haluaa. Ja onhan tuo myös Vamoa kevempi.

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Kyllä mä taidan tohon vamon v5 puoleen kääntyä ellei joku tule ja käännytä mua ostamaan evic:iä. Mites riittääkö tossa evicissä miten teho kun siinä loppuu teho 5volttiin?

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212
    Ohoh ei menny niinkun piti. Taisin just ostaa vahingossa provarin

     
     
  19. #19
    Banned

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    81
    Protank 3 on tosi jees, ota se mielummin

     
     
  20. #20
    A PBusardo Review - The VAMO V5 - YouTube

    Phil Busardon mittausten perusteella tosi tarkka toi Vamo V5. Ulkonäkö ja työstöjälki onkin asia erikseen. Ite oon ollut kuukauden käytöllä erittäin tyytyväinen. Suosittelen tällä siirtymään tuonne VV/VW-modien maailmaan.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •