Sivu 4 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 157

Aihe: Vermillion River Premium

  1. #61

    Vs: Vermillion River Premium

    Annoin vielä muhimisen jälkeen mahdollisuuden Vermillon river vanilla blendille, kokeilin bogella + 4,2 teholla (eGo-tyylisellä VV-akulla). Nyt se sivumaku oli poissa mikä aluksi häiritsi kovasti ja alussa maistu lupaavan hyvälle tupakkanesteelle, mutta... sitten tuli jälkimaku, voinen vanilja, yäk. Ei uppoo.

    Mystic sherry haisee vieläkin niin esanssiselle kirsikalle etten uskalla uhrata bogea sille, vielä...

     
     
  2. #62
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    161

    Vs: Vermillion River Premium

    Hieno nähdä, että täällä on muutamia muitakin jotka eivät voi sietää näitä VR,n kulttinesteitä. Meinaan parisen viikkoa sitten sain käsiini Omppupuut,kookosananakset ja sitruunat hirvein fiiliksin.
    Ensiksi tilaamani Applewood cartoon ja Lavatubella hönkää päälle. Siiis HYH! Mikä ihmeen maku siel taustallla on? Tämä sama tuli myöskin jo tuoksuissakin esiin. Ei ei ei. Sitten taas Malibu Pineapple olikin pilalla tuon Malibu sanan takia. Ei helevattu kookostako menin tilaamaan .. Citrus Floridasta tjsp oli kirpee äh.
    Pakko sanoa, että oli lähellä ettei cartot lentäny roskiin ja itku silmässä olisin mennyt analogisia pumppaamaan v.tutukseen.

    Pitäisköhä sitä vielä kerran armahtaa ja sitä Hawajiin Ananasta kokeilla. Josse on ananasta ilman kookosta, niin tsäänssit olisi
    Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.

     
     
  3. #63
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Vermillion River Premium

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Sitten taas Malibu Pineapple olikin pilalla tuon Malibu sanan takia. Ei helevattu kookostako menin tilaamaan
    Kyllä tässä mun viimeviikolla tulleessa putelissa maistuu raikas ananas ja kookos tulee hienona jälki vivahteena.
    Vieläkin se TOP 1 neste minulle. <3
    9,5/10

     
     
  4. #64

    Vs: Vermillion River Premium

    Annoin vielä mahdollisuuden perus kentuckylle, piti vielä tilata pikkuputeli premium blendiä josko tuo olisi ihan normi röökilitkua ilman mitään outoja sivuvivahteita. Saas nähdä.

     
     
  5. #65

    Vs: Vermillion River Premium

    Kauan odotetty mapplewood tuli sitten vihdoinkin..ja mitä ihmett; Tämähän maistuu ihan puulta, ei miltään muulta. Pettymys, kun odotin jotain RY4 tapaista..

     
     
  6. #66
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Vermillion River Premium

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Existance Näytä viesti
    Tämähän maistuu ihan puulta, ei miltään muulta. Pettymys, kun odotin jotain RY4 tapaista..
    Joo. Samoin kävi minulle uuden MDCC:n kanssa. Oikein pelästyin, että mihin maku hävisi. Onko pullo pilalla.

    Mutta vaihto tankkiin auttoi.

    Kokeilehan sinäkin jotain muuta systeemiä jos sulla on.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  7. #67

    Vs: Vermillion River Premium

    ^^jos nyt sattuu vaahterasiirapista ja savusta pitämään Tuntuu olevan hukkaprosentit myös VR litkuissa kovaa luokkaa! Esim texas watermelon, ok maistuu verkkomelonilta ei arbuusilta. Hyvin mieto maku, silti ainoa neste joka on meinannut aiheuttaa huutokaariyrjön :-X

     
     
  8. #68

    Vs: Vermillion River Premium

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Mutta vaihto tankkiin auttoi.
    Hmmm... Täytynee kokeilla tankkia, jos sillä alkaisi makunystyrät kiertymään

     
     
  9. #69
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    73

    Vs: Vermillion River Premium

    Laitetaan nyt omatkin kokemukset VR:n nesteistä. Kaikkia liemiä on tullut höyryteltyä 15 ja 20 mg vahvuisina, ja pidän tuota eroa oikeastaan aika merkityksettömänä, mikä on ehkä enemmän kehu 15 mg nesteitä kohtaan kuin yleinen moite. Näitä on höyrytelty lähinnä DC-kartoilla ja bogeilla.

    Kentucky Premium Blend: Erittäin pehmeä, makeahko liemi, jota en kyllä itse ensimmäiseksi miellä kovinkaan analogimaiseksi. Ne jotka väittävät tämän tuovan voileipäkeksien makumaailmaa höyryyn eivät mielestäni oli kovinkaan pahasti hakoteillä. Tämä ei minua säväytä niinkuin muut VR:t, mutta sopii toisaalta mainiosti päivittäiseen käyttöön koska tässä ei ole mitään pitkälläkään välillä hirveän häiritsevää. 7/10

    Kentucky Cherrywood: Vau! Pehmeä pohja, jolla miellyttävän hedelmäinen ripaus kirsikkaa. Olen kuullut moitteita kirsikan mietoudesta, mutta omassa suussa kirsikka nousee kyllä erittäin hyvin esille, yhtään enempi ja sitä olisi jo liikaa. Erittäin hyvä neste. 9/10

    Kentucky Vanilla Blend: Kieltämättä erittäin vahvasti premium blendin pohjaan nojaava tuote. Bogen kartoista tämä on omaan makuun jopa hieman turhan äitelää, mutta makua vähemmän korostavasta DC kartosta tämä toimii noin viiden voltin voimalla äärimmäisen hyvin. Erittäin miellyttävä iltahöyry. 8/10

    Malibu Pineapple: Kookos ja ananas kuullostaa omaan makuuni aika kamalalta yhdistelmältä, mutta kehujen saattelemana päätin tätäkin kokeilla. Ja onhan lopputuotos yllättävän hyvä. Maun vaihtuminen ananaksen ja kookoksen välillä jaksaa hymyilyttää, mutta jotenkin kokonaisuus maistuu hieman liikaa aurinkorasvalta enkä kyllä tätä ole ensimmäisen tankillisen jälkeen tullut enempää käyttäneeksi. Omaan makuun hedelmäisten nesteiden pitää olla kirpakampia. Jätän arvosanan antamatta, koska se ei mielestäni korreloisi nesteen laadun kanssa.

    Florida Citrus Explosion: Tiettyyn pisteeseen asti paras kokeilemani hedelmäneste. Parasta maussa on sen orgaanisuus, eli liemi maistuu enemmän oikeille sitrushedelmille kuin useimpien kilpailijoiden esanssisemmat tuotteet. Jotenkin höyrytellessä tulee vain sellainen fiilis, että tätä kaikkea pitäisi saada samaan pakettiin enemmän: paksumpaa, kirpakampaa, tuhdimpaa. Sopii päivittäiseen höyryttelyyn loistavasti, mutta makumatkaa haettaessa omalla kohdallani jotain jää puuttumaan. 7/10


    Hard Lemonade
    Eli tämä on se, joka tipautti sitruspommin kakkoseksi. Maku on ehkä hienoisesti esanssisempi kuin floridalaisessa, mutta kuitenkin täpäkämpi. Karpalo on parhaimmillaankin sivuosassa, mutta kirpakka sitrus enemmän kuin paikkaa vaisua karpaloa. Vaikka haluaisin tämänkin olevan hieman tuhdimman makuista, auttaa lisääntynyt sitruunaisuus huomattavasti. 8.5/10

    Caramelized Cappucino: Mitähän tästä sanoisi... Paras karkkikahvi mitä on tullut vastaan. Pehmeä, tasapainoinen ja toimiva. Ainoa moite on, että cappucino katoaa omassa suussani hyvin äkkiä. Tauon jälkeen ensimmäiset keuhkoset tuovat koko suun täyttävän makuelämyksen, mutta hetken höyryttelyn jälkeen omat nystyrät menevät jotenkin tukkoon ja jättävät maun aika hailakaksi. Jos tämä maistuisi omassa suussani samalta jatkuvassa käytössä kuin parin päivän välein kokeiltuna, olisi tämä aivan loistava neste. Koska ominaisuus ei varmaan toistu kaikilla, en kehtaa tälle arvosanaa antaa.


     
     
  10. #70
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496

    Vs: Vermillion River Premium

    Onko tämä nyt näitä nesteitä mitkä vaatii voltteja toimiakseen? Tänään tuli maistiaisiks, ja kun niin hypetetty neste ni tottakai 2x30ml. Oon tässä päivän mittaan yrittäny tota makustella mutta kun ei niin ei. Ei maistu oikein millekkään, pieni makean sivuvivahde, juuri siten että alkaa etomaan, eikä sitten muuta..

    Pettymysten päivä. Muut litkut mitä tänään tuli oli pg-litkuja ja ei kai mun tankkiegolla oo niistäkään mitään iloa.

     
     
  11. #71

    Vs: Vermillion River Premium

    Joo. Pääsin kokeilemaan hieman korotetuilla volteilla ja todellakin maut ja varsinkin makuerot tulevat esiin.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  12. #72
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Sillan toisella puolella.
    Viestit
    15

    Vs: Vermillion River Premium

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pössy28 Näytä viesti
    Joo. Pääsin kokeilemaan hieman korotetuilla volteilla ja todellakin maut ja varsinkin makuerot tulevat esiin.
    Nyt kun on pari päivää imaillu tota Kentucky Blend seiskaa yhdistelmällä Bogen normikarto ja 5 volttinen boxi, niin ero on jokseenkin huomattava. Ei tajunnan räjäyttävä, mutta vaikee on kyl mennä takas perus egopattereihin. Tuottaa jopa ihan kunnioittavan kurkkuhitin, vaikka neste onkin vaan 10mg.
    Ainakin noi Premium Blendiin perustuvat litkut saa oikeasti makua vasta isommilla volteilla.

     
     
  13. #73
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    316

    Vs: Vermillion River Premium

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jema Näytä viesti
    Hieno nähdä, että täällä on muutamia muitakin jotka eivät voi sietää näitä VR,n kulttinesteitä.
    Ensiksi tilaamani Applewood cartoon ja Lavatubella hönkää päälle. Siiis HYH! Mikä ihmeen maku siel taustallla on? Tämä sama tuli myöskin jo tuoksuissakin esiin. Ei ei ei.
    VR:n nesteiden ylistyksestä johtuen itsekin tilasin Applewoodia heti 120ml pullon joulukuussa, oli kyllä sitten viimesenpäälle pieleen mennyt hankinta, maku on jotain kuvottavan äitelää paksua siirappia ei tuota osaa oikein kuvailla, oksennusta tjsp. Viemäriin menee maku ei ole kahdessa kuukaudessa yhtään paremmaksi muuttunut, valitettavasti.
    Makuasioitahan nämä on applewood ei vaan kuulu mun makumieltymyksiin.

     
     
  14. #74
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    73

    Vs: Vermillion River Premium

    Olen kyllä samaa mieltä applewoodista. Itse tajusin onneksi jo aikaisemmista arvosteluista, että kyseinen liemi ei todellakaan kohtaisi omia mieltymyksiä. Uuni-omena on kyllä aika lähellä kuvausta. Hyi helvetti.


     
     
  15. #75

    Vs: Vermillion River Premium

    Pitää kyllä ihmetellä tuota Applewwodin sijoitusta top10 listalla.
    Sen perusteella lähti 30ml pullo tilaukseen ja aika pettynyt olen. Ensi nuuhkaisu pullosta ja ajattelin että hyi helvetti on makeaa.
    Sitten kun sain imeytettyä kartoon nesteet ja löin lavan tulille, niin makeutta ei ollut nimeksikään...onneksi.
    Ulos hengitettäessä puskee joku ihme maku läpi, joku siirapin ja puun / kaarnan sekoitus. Tiedä oikein mitä tämä pitäisi esittää.

    Kyllä tämä nyt menee koska maku ei ole kovin voimakas. Tähänkin tottuu nopeasti.
    Iso miinus tulee kuitenkin siitä että haju jää todella voimakkaasti leijailemaan sisätiloissa. Aina pitäisi vaivautua siirtymään ulos jos ei halua että sisällä haisee kuin siirappitehtaassa




     
     
  16. #76

    Vs: Vermillion River Premium

    Voi pojat voi pojat ja veljenpojat. Tässä ennen tutimisaikaa päätin pikaisesti kokeilla tuon applewoodin. Mahottoman hyvä!
    Ensimmäinen litku (jota olen maistanut tähän mennessä) joka antaa semmoset vähän kuivemmat höyryt. Jota olen kaivannut tupankin lopetuksen jälkeen.
    En tiedä tekeekö tuo omena sen "kuivan tunteen" vai mikä mutta voi veljet että on hyvää.

    Tankkiin lävähti samoin tein. Ilmeisesti turvallinen käyttää vaikka omenaa. (muistaakseni joku täällä oli käyttänyt tätä tankissa ilman ongelmia)
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  17. #77
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Vermillion River Premium

    Applewood ei tehnyt mitään ainakaan Smokin Dual Coil Tank v1:lle. Tällä hetkellä omat applewoodit finitossa niin ei ole muilla tankeilla tullut testattua.

     
     
  18. #78
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    73

    Vs: Vermillion River Premium

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko Kalle Näytä viesti
    Voi pojat voi pojat ja veljenpojat. Tässä ennen tutimisaikaa päätin pikaisesti kokeilla tuon applewoodin. Mahottoman hyvä!
    Ensimmäinen litku (jota olen maistanut tähän mennessä) joka antaa semmoset vähän kuivemmat höyryt. Jota olen kaivannut tupankin lopetuksen jälkeen.
    En tiedä tekeekö tuo omena sen "kuivan tunteen" vai mikä mutta voi veljet että on hyvää.

    Tankkiin lävähti samoin tein. Ilmeisesti turvallinen käyttää vaikka omenaa. (muistaakseni joku täällä oli käyttänyt tätä tankissa ilman ongelmia)
    Kaikissa noissa kentucky premium pohjaisissa on enemmän tai vähemmän sitä kuivaa fiilistä, tosin se tuppaa katoamaan paletista aika äkkiä kun enempi höyryttelee, mutta sen huomaa taas hyvin kun höyryää päivän pari jotain muuta. Itse en pidä applewoodista, mutta muita vermillioneita on mennyt jo useampi desi tankkien läpi ilman mitään ongelmia.

     
     
  19. #79

    Vs: Vermillion River Premium

    Tässä tullut nyt vielä kokeiltuu tota premium blendiä. Tämä menettelee, mutta ei nää vermillonit taida kyllä olla mun juttu...

     
     
  20. #80
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Vermillion River Premium

    Mulla on nyt vähän taistelu itseni kansa siitä kummasta pidän enemmän Omenapuusta vai Vaahterapuusta. Kyl vaan maistuu niin hyvälle, ja molemmissa on makeuden ja tupakanmaun/kuivuuden kanssa niin hyvä balanssi että nää on sellasia all-day-vapeja mulle, eli ei tarvi vaihtaa jos ei erityisesti mieli tee. Toki tykkään hurjasti muistakin (ei välttämättä VR) mauista, jotkut on vaan liian makeita tai kuivia ja pitkän päälle puuduttavia kokopäivän höyryttelyyn.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •