Sivu 4 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 253

Aihe: Mielialahäiriöt ja mielialalääkitykset: Kokemuksia ja mielipiteitä

  1. #61
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Trmnt, mulla on ihan sama toi syy miksi en vedä nukkumista vahvistavia lääkkeitä. Samaten just ton takia otan brenkkua nykyään tosi harvoin. Nyt oli ihan uuber tilanne, kun otti kahtena vkl peräkkäin

    Tosin sekin on aina se sama rulianssi, keskiviikkona lääkkeet veks että voi perjantaina ottaa... Torstai menee sinnillä ja perjantaina pitää vetää kunnon pleksit että unohtaa kivut.

    Toivon sulle parasta ja toivottavasti äijän käy hyvin! Mä en enää katolle pääse, mutta se siitä ja se on mennyttä elämää.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  2. #62
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Kyl mä uskon että elämä aina lopulta voittaa. Kipuun tottuu ja ainoo toive olis että sais ton kintun siihen kuntoon että pääsis viel 10 vuoden päästä muksujen kanssa kaukaloon tai fudista pelaamaan. Tosin kyllähän mä siel kaukalossa ja nurmella oon vaikka sattuiski, lasteni eteen vaikka amputaatio ruosteisella starkin käsisahalla.

     
     
  3. #63
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Kroonisen kivun kanssa eläminen on varmasti todella haastavaa.
    Ei ole. Äkkiä siihen tottuu.
    Ite elin "tikku" varpaassa yli 25 v. Sitten vasta kun nilkka petti alta, lekurit kiinnostu miksi olen kävellyt väärin. Kolmannella kerralla sit onnistui sen poisto. Ja olo olikin sen jälkeen todella ihmeellinen...

    Samoin elin 28 v yksi selkänikama pois paikoiltaan, ihmettelin vain miksi käsi puutuu. Jäsenkorjaaja sit laitto nikaman paikoilleen.

    Särkylääkeet (+masennuslääkkeet ym) aiheuttaa vain isoja mustelmia, ei vie särkyä. Ainoa poikkeus mikä vie säryn, on nestemäinen burana, mutta sitäkin voi syödä vain viikon, sen jälkeen tulee taas mustelmia.

    Toisaalta ihan hyvä että on korkea kivunsieto kun nivelrikko on jo hyvässä vauhdissa ja sehän ei parane, pahemmaksi vain muuttuu mitä pidemmälle mennään.
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  4. #64
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Ei kannata joutua olkanivelen mangneetti kuvaukseen, pelkästään Se kun näkee varjoaine piikin saa löysät punttii eihän ne lääkkeet sitten nukuttanutkaan tai nukutti muttai sain vartin nukuttua, ei kai Se auta kuin katsoa vähän foxia ja kirota aamua
    Höh, ei aiheuttanut mitään muuta ku vähän hapaiden kiristelyä se varjoaine piikki mikä minun olkapäähäni iskettiin
    Tosin se varmaan auttoi että ei ollut enää hermot pinteessä kun olin käynnyt 3 m hyppytorinista hyppäämässä uimahallissa, niin vapautui ennen pistosta.
    Enemmän jännitin kun on solisluu kiinni hopealla ja sitä kun ei saa pois niin vähän lämpeni siellä putkessa, onneksi ei liikaa että saatiin sentään kuvattua toi olkapää.
    (jänne on kuulemma pois paikoin kokonaan) Mutta ei onneks tarvinnut leikata kun sen verran sain liikkumaan tuon uimahypyn jälkeen, että lekurikin ihmetteli.
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  5. #65
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tumbeliina Näytä viesti
    Höh, ei aiheuttanut mitään muuta ku vähän hapaiden kiristelyä se varjoaine piikki mikä minun olkapäähäni iskettiin
    Juu ei siin varmaan mitään, jonkun mielestä punahehkunen hiilihanko hanurissa ei varmasti tunnu missään, mut piikkipelko on kätevää, se ei paljoa kysy millanen piikki jaa mihin. Jos on meininki että nyt ei passaillu ni kannattaa olla piikin kanssa huseraavalla mellakkavarustus päällä suurempien vahinkojen välttämiseks.

     
     
  6. #66
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Osaapas kypsyttää tämä pillereiden nieleminen. Viisi vuotta olen joutunut nappeja syömään, osa näistä ei edes toimi. En osaa edes kuvitella, miten turhautuneita pidempään nappeja syöneet ovat. Toimimattomia nappeja siis. Toivoisin niin kovasti, että joskus pääsisi näistä kaikista lääkkeistä eroon, mutta eipä ole mahdollista.

    Jaksamisia toivottelin aikasemmin, sanotaan nyt vielä voimia kaikille.

     
     
  7. #67
    Placebo?
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

     
     
  8. #68
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Eip, olantsapiinia ja venlafaksiinia ovat. Olantsapiini on vaikuttanut ainoastaan mun veren kaliumpitoisuuteen, se on liian alhaalla, joudun siis syömään vielä kaliumtabletteja. Nappeja, nappeja ja lisää nappeja..

     
     
  9. #69
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Muhnu: tuo ois niin siistiä. Pyysin fyssarilta reiteen sähköä mut ei suostu antamaan ku on kuulemma vanhanaikasta.
    Hommaa TNS laite itselle tai käy hakemassa lainaksi sairaalan väline vuokraamosta. Itselle tuo sähkö auttaa, tuohon hermokipuun. En suostu itsekkään noita hermokipu lääkkeitä syömään, niistä tuli sen verran hankalia sivuoireita, limakalvot kuivui, ei saannut nukuttua vaikka piti väsyttää? Ja oli ihan muissa maailmoissa.
    Nuohan ovat noita mieliala lääkeitä, selvisi kun anoppi alan ammattilaisena ne tunnisti.
    Paskintahan noissa on se lääkityksen ns alas ajo, pari viikkoa väliä ja taas koitettiin uutta, ennen kuin puhalsin pelin poikki!
    Nyt joka kolmas kuukausi Botuli pistoksia niskaan ja viikottain Akupunktiota, kerran kuukaudessa hermorata hierontaa tunti ja vartti, joka avaa nuo hermot jotka menee ns solmuun.
    Ainoat tabut mitä otan Burana 600 ja Pronaksin kun säryt menee sietämättömäksi.
    Jos vain intoa itsellä riittää niin kannattaa noita vaihto ehto hoitoja koittaa ja etsiä! Onhan nuo pillerit helppo tapa, mutta ei mielestäni elimistölle paras! Itsellä onneksi osunut hyvä ja kannustava Fysiatri ja Neurologi ja kaveri piiristä Akupunktion ammattilainen ja Osteopaatti.
    Työ elämä tämän sairauden takia on pois suljettu ja Sairas eläke paperit toista kertaa sisällä, nyt kun löydettiin diagnoosi vaivalle saa nähdä? Miten käy! Ikää sen verran jo että elämässä ehtinyt muutakin tekemään kun tahkoa pyörittämään.

     
     
  10. #70
    Hermopinne iteltä lähti kun jouduin ihan muusta syystä leikkaukseen joka tehtiin nukutuksessa. Pari kk ennen tota leikkausta oli ollut niin hirveet kivut että kerran jopa vietiin paareilla sairaalaan. Ei auttanut mitkään napit kipuun, kiropraktikko hieman autto, mutta lopullisesti koko vartalopuudutus laukasi sen pois

    Nykyään käyn aina tarvittaessa kalevalaisella jäsenkorjaajalla ennen ku tilanne menee liian pahaksi.

    http://www.kansanlaakintaseura.fi/esittely.php
    ^ tuolta lisää tietoa
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  11. #71
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Lekuri soitti, olantsapiini lopetetaan ja venlafaksiinin annostusta nostetaan. Toivottavasti jeesais jotenkin.

     
     
  12. #72
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Minulle sopii mieliala lääkkeeksi pullo Jallua.

     
     
  13. #73
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tumbeliina Näytä viesti
    Höh, ei aiheuttanut mitään muuta ku vähän hapaiden kiristelyä se varjoaine piikki mikä minun olkapäähäni iskettiin
    Tosin se varmaan auttoi että ei ollut enää hermot pinteessä kun olin käynnyt 3 m hyppytorinista hyppäämässä uimahallissa, niin vapautui ennen pistosta.
    Enemmän jännitin kun on solisluu kiinni hopealla ja sitä kun ei saa pois niin vähän lämpeni siellä putkessa, onneksi ei liikaa että saatiin sentään kuvattua toi olkapää.
    (jänne on kuulemma pois paikoin kokonaan) Mutta ei onneks tarvinnut leikata kun sen verran sain liikkumaan tuon uimahypyn jälkeen, että lekurikin ihmetteli.
    Mulle työnnettiin viimeks 4 kertaa se piikki sinne niveleen ennen ku sit viidennellä kerralla se onnistu. Lääkäriä piti kertaalleen vaihtaa välissä. Hoitaja näytti sen neulan ton operaation jälkeen ja se oli taipunu sellaseksi banaanin muotoseksi. Ei tuntunu hirveen hyvältä se. En muutenkaan ole neulojen suurin ystävä.

     
     
  14. #74
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Sainkin 2 vekotinta. Tensin ja Nmesin.

    Tossa aamulla noita testailtiin, niin Nmes tuntui tehoavan paremmin meikäläiseen (S1 linjassa hermovaurio ja nilkka ei toimi kunnolla), mutta testaillaan! Helvetin vinkeältä tuntuivat kuitenkin molemmat
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  15. #75
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    No enää ei mitkään lääkkeet toimi, perkele.. Aika masikseen vetää, onneks on musiikki olemassa, mut ei oo skebaa tääl sairaassa..

     
     
  16. #76
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Daniel, tsemppiä vaan ja muista aina sanoa et "ei toimi" kyllä se vielä sieltä löytyy. Ainahan onneksi voi vetää hupun himmeksi, kun on iso pillerivarasto vieressä...

    Oon nyt käyttänyt tota Tens ja Nmes laitetta tän viikkoa ja on se perkele pakko sanoa, että on niissä jotain taikaa. Näin lyhyessä en mitään mullistavaa odottanut, mutta selviä tuloksia on kuitenkin tullut!
    Molemmat surauttaa läpi (Nmes 5-10min ja Tens about vartti) niin on tunnin verran helpompi elää. Ja kävellä.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  17. #77
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Daniel Näytä viesti
    Lyricasta ja viinasta menee muuten aika pihalle. Syön lyricaa 600 mg päivässä, tosin en masennukseen, vaan epilepsiaan (onkos muita epileptikoita foorumilla?).
    Anteeksi OT.
    Hep. Itse taudista kärsin n.7-13v, kohtaukset loppui tuossa ~13v, lääkkeet 15v. Helpompaa varmasti ollut kuin monella muulla epileptikolla ottaen huomioon että kuitenkin itse olen "parantunut"(tautihan on olemassa, eikä se koskaan oikeasti parannu tietenkään) mutta tuli sitä aikanaan vedettyä jos minkälaista lääkettä, suosikkina sellainen kuin topimax(jos nyt muistan oikein että se oli juuri tuo lääke), joka tuossa ~13-14v vei ruokahalun kokonaan ja siinä yläasteen alussa pituus oli n. 155cm, paino karvan verran alle 40kg. Tuli noita kamoja sykliteltyä paljon, loppujen lopuksi tipautin itse lääkkeet nollaan kun alkoi tuossa ~15v mielialat heittelemään aika reilusti niiden vaikutuksesta.

    Pirullinen tautihan tuo on, eikä sitä toivo kenellekään. Itsellänikin kohtaukset oli vielä sellaisia että olin tajuissani koko kohtauksen ajan ja tajusin etten voi puhua tai kontrollloida itseäni millään tavalla. Kohtuu ahdistavaa kamaa lapselle.

     
     
  18. #78
    Onhan tuota tullut käytettyä ketiapiinia noin 13 vuotta. Unilääkkeenä illalla 400mg.
    Viimeksi muokannut pathfinder66; 19.12.13 kello 15:19.

     
     
  19. #79
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Daniel Näytä viesti
    No enää ei mitkään lääkkeet toimi, perkele.. Aika masikseen vetää, onneks on musiikki olemassa, mut ei oo skebaa tääl sairaassa..
    Jokos on parempaan päin?.
    Siitä biisijutusta tuli mieleen että joku riffi, komppi, melodianpätkä tai riimi riittää siihen että ajatus alkaa lentään. Pätkänkään väliä ei oo, vaikka se tuntus itestä huonolta tai miltä vaan.
    Vuosien päästä kun tarkastelet sitä juttua, siinä on just se mitä hait.

    Linkkaan tohon biisin mitä 60-luvulla sairaalassa hoitsujen "iloksi" hoilotin, kun sinne vähänväliä kiikutettiin.

    Harry Belafonte - Banana Boat Song (Day-O) - YouTube
    Pikkironkeloija


     
     
  20. #80
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Eilen loppu Tramadol Retard 100mg, ko halusin ottaa riskitestin. Jalka helvatan kipee koko päivän kävelystä ja 10min Nmesiä, 30min Tensiä. Eipä ollut enää kipeä! Eli kyl noi futaa.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •