Sivu 3 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 253

Aihe: Mielialahäiriöt ja mielialalääkitykset: Kokemuksia ja mielipiteitä

  1. #41
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    TENSiäkäytetään ympäri maailman todella paljon synnytyskipuihin. Eli ilmeisesti tehoa on.
    Näin olen ymmärtänyt En synnytyskivuista tiedä sen enempää, kun mitä emännän näin kokevan, mutta toivon tuon auttavan myös hermokipuihin.

    Jotta ei mene ihan ot:ksi niin tuo Rivatril on IMO hyvä lääke moneen vaivaan. Ainoa sen vika on, että se on Bentzo ja lääkärit suhteutuvat niihin aika nihkeästi riippuvuusriskin vuoksi. Kuitenkin samalla Lyricaa heitellään kaikille, kun siinä ei ole kolmiota... Vaikuttaa hitaasti, mutta pitkään. Joten on riippuvuusriskiltään listan alimpana.

    Klonatsepaami ? Wikipedia

    Bentsodiatsepiinit ? Wikipedia
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  2. #42
    Niin se kummallisuushan on, että Suomessa sitä käytetään todella vähän. Hyvä puoli siinä on, että voit itse säädellä pulssin määrää, joka tietenkin kuulostaa todella hyvältä!
    Entäs tuo akupunktio/muu-osasto, ootko kokeillu? Varmaankin ihan kokeilunarvoista kuitenkin.

    Ps. Parempi että jätän tuon synnyttämisasian nyt kommentoimatta kokonaan, ihan yleisen viihtyvyyden kannalta


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  3. #43
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Niin se kummallisuushan on, että Suomessa sitä käytetään todella vähän. Hyvä puoli siinä on, että voit itse säädellä pulssin määrää, joka tietenkin kuulostaa todella hyvältä!
    Entäs tuo akupunktio/muu-osasto, ootko kokeillu? Varmaankin ihan kokeilunarvoista kuitenkin.

    Ps. Parempi että jätän tuon synnyttämisasian nyt kommentoimatta kokonaan, ihan yleisen viihtyvyyden kannalta
    Testattu on ja hieronta+aku auttoi hyvin, mutta paljastui se pikimiehen lompakossakin pohja... Nyt odottelen kiltisti, että lapsi kasvaa niin isoksi että voimme antaa hänet päivähoitoon ja pääsen toivottavasti jatkamaan joko hierontaa+aku tai käymään salilla oma-aloitteisesti. Sali/hieronta oli avultaan melkein yhtä tehokasta. Sali melkein parempi.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  4. #44
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Ps. Parempi että jätän tuon synnyttämisasian nyt kommentoimatta kokonaan, ihan yleisen viihtyvyyden kannalta
    Hahahaha.. Mä en ole ainakaan vielä moista kokenut ja en ehkä koskaan koe, mutta mitä on kuullut.. Ei se kivaa ainakaan ole


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  5. #45
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    En ite oo synnytäny mun niille forkkalaisille jotka ei oo tilanteessa koskaan ollu: ootte varmaan nähny leffan alien? Vaikka laitatte kaikki osat yhteen ja lisäätte soppaan alien vs. predator leffat, saatte silti laittaa tuloksen potenssiin. On se sen verran verinen ja hirvee pätkä

     
     
  6. #46
    Se on kyllä melkolailla perseestä tai ainakin siitä läheltä
    Mutta se erikoisuushan siinä kivussa on, että siitä tietää että se loppuu aikanaan. Tietenkään ei voi tietää että sattuuko kohta vielä enemmän (ja luultavasti sattuu), mutta tieto siitä ettei se kipu kestä esim. kolmea vuotta putkeen on aika helpottava.

    Kroonisen kivun kanssa eläminen on varmasti todella haastavaa.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  7. #47
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    En ite oo synnytäny mun niille forkkalaisille jotka ei oo tilanteessa koskaan ollu: ootte varmaan nähny leffan alien? Vaikka laitatte kaikki osat yhteen ja lisäätte soppaan alien vs. predator leffat, saatte silti laittaa tuloksen potenssiin. On se sen verran verinen ja hirvee pätkä
    Jos miehet synnyttäis, oltais kuoltu sukupuuttoon jo aikapäivä sitten


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  8. #48
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Jos miehet synnyttäis, oltais kuoltu sukupuuttoon jo aikapäivä sitten
    Edelleenkin, jos tuovat mulle keinon kokeilla synnyttämistä ni minä huudan hep viimesen 2 vuotta kroonisia kipuja kärsineenä mutta kieltäydyn syömästä särkylääkkeitä joten bring it on

     
     
  9. #49
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Testattu on ja hieronta+aku auttoi hyvin, mutta paljastui se pikimiehen lompakossakin pohja... Nyt odottelen kiltisti, että lapsi kasvaa niin isoksi että voimme antaa hänet päivähoitoon ja pääsen toivottavasti jatkamaan joko hierontaa+aku tai käymään salilla oma-aloitteisesti. Sali/hieronta oli avultaan melkein yhtä tehokasta. Sali melkein parempi.
    Joissakin terveyskeskuksissa saattaa olla lääkäreitä, jotka tekee akua. Se on halpaa, maksaa tyyliin neulojen hinnan. Kysele, jos sattuis onnamaan.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  10. #50
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Se on kyllä melkolailla perseestä tai ainakin siitä läheltä
    Mutta se erikoisuushan siinä kivussa on, että siitä tietää että se loppuu aikanaan. Tietenkään ei voi tietää että sattuuko kohta vielä enemmän (ja luultavasti sattuu), mutta tieto siitä ettei se kipu kestä esim. kolmea vuotta putkeen on aika helpottava.

    Kroonisen kivun kanssa eläminen on varmasti todella haastavaa.
    Sehän siinon varmasti. Itse pelkään kipua niin pahasti että se on varmasti jo fobian tasolla.. Mutta pelkään enemmänkin juuri sitä kipua kun ei tiedä koska se loppuu, paheneeko se, miten se etenee.. Äkkinäistä ja yllättävää kipua.. Kaikenmaailman punkteerausyritykset, hammaslääkärikäynnit etc on aina paniikkikohtaus matskua.. Veikkaan etten pystyisi synnyttämään ilman kunnon rauhottavia..


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  11. #51
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Kuten tuolla Darcy sanoitkin, niin tieto siitä että kipu helpottaa, auttaa kestämään ja jaksamaan. Pahinta on kun ei tiedä jatkuuko kipu mahdollisesti läpi koko elämän.

     
     
  12. #52
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Edelleenkin, jos tuovat mulle keinon kokeilla synnyttämistä ni minä huudan hep viimesen 2 vuotta kroonisia kipuja kärsineenä mutta kieltäydyn syömästä särkylääkkeitä joten bring it on
    Eiks tos iha vähä aikaa sitte jokku toimittajamiehet kokeillu "synnyttämistä" Tais molemmilla vaa homma loppua kesken ku ei kestänykkää kipua

     
     
  13. #53
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Muhnu Näytä viesti
    Eiks tos iha vähä aikaa sitte jokku toimittajamiehet kokeillu "synnyttämistä" Tais molemmilla vaa homma loppua kesken ku ei kestänykkää kipua
    Juu, ja mie haluan saman mut en tiedä mistä sen saa!

     
     
  14. #54
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Mie en pelkää kipua. Mie pelkään neuloja ja hammaslääkäreitä

     
     
  15. #55
    Ei kannata joutua olkanivelen mangneetti kuvaukseen, pelkästään Se kun näkee varjoaine piikin saa löysät punttii eihän ne lääkkeet sitten nukuttanutkaan tai nukutti muttai sain vartin nukuttua, ei kai Se auta kuin katsoa vähän foxia ja kirota aamua

     
     
  16. #56

     
     
  17. #57
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Ei kannata joutua olkanivelen mangneetti kuvaukseen, pelkästään Se kun näkee varjoaine piikin saa löysät punttii eihän ne lääkkeet sitten nukuttanutkaan tai nukutti muttai sain vartin nukuttua, ei kai Se auta kuin katsoa vähän foxia ja kirota aamua
    Olin, ja meinas tulla lekurin kanssa nyrkkihippa ku otti neulan esiin. Kuvattiin sit ilman varjoainetta

    Edit: pudottelen olkapäätäni paikaltaan suht usein. Varmaan sen 30+ kertaa viimesen 2 vuoden aikana.

     
     
  18. #58
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Muhnu: tuo ois niin siistiä. Pyysin fyssarilta reiteen sähköä mut ei suostu antamaan ku on kuulemma vanhanaikasta.

     
     
  19. #59
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Muhnu: tuo ois niin siistiä. Pyysin fyssarilta reiteen sähköä mut ei suostu antamaan ku on kuulemma vanhanaikasta.
    Kerran kokeillu ihan sitä oikeeta synnytystä, eikä kovinkaa hääviä ollu. Varsinki ku se kestää kauan ja ku ne kivut ei lopu synnytykseen... Mutta loppuu kumminki joskus, eli ei voi sinänsä verrata johki pysyvään vammaan Toki synnyttäisin ihan koska vaa, jos välttyis siltä raskausajalta, se ei ollu mun hommaa ollenkaa

     
     
  20. #60
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Kipu on hanurista. Oon nyt tosiaan 2 vuotta tapellu polveni kanssa kun meni kamppailessa eturistiside poikki. Ensimminen vuosi meni töissä kun leikkaukseen pääsy veny erilaisista syistä ja nyt vuoden ollu tapaturmaeläkkeellä kun kumpikaan kahdesta leikkauksesta ei oo auttanu vaan pahentanu tilannetta. Hermot ilmeisesti kasvaa väärään paikkaan joka aiheuttaa kipua ja vaikka jalassa on voimaa, ei väärin kasvaneiden hermojen takia lihasten toiminta ole oikeanlaista. Jälkimmäisessä leikkauksessa paljastu myös että sinne minne pitäis kasvaa rustoa, kasvaa mulla ihan luuta ja nivelten väli käy ahtaaks mikä taaa aiheuttaa ongelmaa jalan liikkeessä. Kipulääkkeitä en voi juurikaan syödä kun vetää kolmiot nupin jumiin ja pelottaa että jos tarttee kakaroiden takia vaik yöllä herätä ni en olekaan toimintakykyinen. 2 viikon päästä pitäis mennä töihin kokeilemaan kui äijän käy.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •