Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456
Tulokset 101 - 119 / 119

Aihe: Tunnustan, myönnetään.....

  1. #101
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Tunnustan, että höyryttelen duunissa paskalla käydessä. Ei vaan nappaa lähtee pihalle tervakeuhkojen seuraks kylmillä keleillä.

     
     
  2. #102
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonhoax69 Näytä viesti
    Tunnustan, että höyryttelen duunissa paskalla käydessä.
    Soo soo ... tästä on ihan oma topikki :
    http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...-paskalla.html
    (missä se Luuponen on, kun sitä tarvitaan).

     
     
  3. #103
    Höyryttelijä Huikkanen's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    32
    Nyt ku sattu tulee tämmöne topic vastaa nii pakko se on ite myöntää et eGo:n ku hommasin nii tykästyin tähä höyrykulttuuriin, nyt puolivuotta myöhemmi eGo nostaa ykän kurkkuun ja tulee välillä turhanki paljo paasattua ihmisille et höyry on se ainoo oikee vaihtoehto. Kohta varmaan alan saarnaa et manuaaliröpöt on saatanasta

     
     
  4. #104
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Tunnustan, myönnetään.. että tulee melko usein nykyisin kommentoitua liiankin provosoivasti.
    Jotenkin p*skamyrskyn nostatus vain tulee luonnostaan tai sen yritys ainakin ihan huomaamatta.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  5. #105
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    tulee melko usein nykyisin kommentoitua liiankin provosoivasti.
    Myönnän olevani syyllinen samaan ... mutta eikö tämä internetti ole luotu juuri sitä varten? Ainakin niin ymmärsin joskus 25 vuotta sitten.

     
     
  6. #106
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    89
    Tunnustan. Luin ketjun läpi tylsyyteen ja olen hämmentynyt. Keskustelu liikkuu aina ego/he- lätinästä mielenterveyden kautta paskalla käymiseen. Okei, mäkin käyn kakalla ja kyllä, siinä tulee muutamat höyrytkin yleensä otettua.

    Tästä voikin päätellä mikä aihealue kolahti eniten omatuntoon.

     
     
  7. #107
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Myönnetään, kerroin viikko sitten isälleni olevani höyryttelijä Yli kaksi vuotta höyryttelyä enkä oo "paljastunu". Eipä sinällään kauheasti yleensäkään olla tekemisissä kun se on melkein toisella puolella Suomea enkä muutenkaan kokenut, että se sillä tiedolla mitään tekee. Toki täs vuoden sisällä on tullut positiivisia tutkimustuloksia joita odotin kans tueksi jos se rupee inttään jotain. En nimittäin hirveemmin jaksa väitellä sen kanssa kun sillä on aina omat arvostelevat mielipiteet ja lehtien tekstit on sille ainoa fakta. Hyvin mä arvasin, ettei tarvis kertoo kun se myöhemmin kysyi multa ja äitiltäni, että "Onko ne jotain huumejuttuja" Ja kyllä, tarkensin ja korjasin sitä mut taisi olla huppelissa kun ei menny järkeen..
    Äitikin ymmärti varsin hyvin vaikka onkin sairaanhoitaja jne Se nyt onkin tiennyt jo pitemmän aikaa. Sille kertominen oli muuten vaikeempaa kun se on sairaanhoitaja mutta se ei ollut moksiskaan tiedosta vaan päinvastoin, oli ylpeä mun känni/vitutus-tupakoinnin loppumisesta josta se tosin tais tietää
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  8. #108
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Jep!--Se kaapista ulos tuleminen on kuin vaikea synnytys

     
     
  9. #109
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    En ole itsekään äiteelle vielä kertonut olevani taas nikotiinin orja. Kolme savutonta vuotta meni tuossa välissä ja 1 eno kuoli keuhkoahtaumaan sinä aikana.

    Ei riitä rohkeus äireen sydämen särkemiseen, kun muistan miten kyyneleet silmissä kiiti mua siitä, että lopetin kessun vetämisen.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  10. #110
    Höyrykone Cold Air's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    1,294
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    En ole itsekään äiteelle vielä kertonut olevani taas nikotiinin orja. Kolme savutonta vuotta meni tuossa välissä ja 1 eno kuoli keuhkoahtaumaan sinä aikana.

    Ei riitä rohkeus äireen sydämen särkemiseen, kun muistan miten kyyneleet silmissä kiiti mua siitä, että lopetin kessun vetämisen.
    Niin joo muistin kans yhden syyn. Nimittäin se kun olin muksu ja kuinka pahana äiti piti isän silloista tupakointia niin senkin takia vähä jänskätti. Ei niinkään se, että kerroin höyrytteleväni vaan sen kertominen, et oon poltellu. En sit tiedä tiesikö se siitä mut sillä ei oo enää mitään väliä
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011


     
     
  11. #111
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    89
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Cold Air Näytä viesti
    Niin joo muistin kans yhden syyn. Nimittäin se kun olin muksu ja kuinka pahana äiti piti isän silloista tupakointia niin senkin takia vähä jänskätti. Ei niinkään se, että kerroin höyrytteleväni vaan sen kertominen, et oon poltellu. En sit tiedä tiesikö se siitä mut sillä ei oo enää mitään väliä
    Sama juttu. Isän tupakointia pidin pahana. Äidin tupakointia edelleen. Ehkä se jouluisen alotuspakkauksen myötä sitten. Isä ei höyryämisestä tiedä edelleenkään. Ei ole sekään mikäään ylpeyden aihe. Jottei nyt menisi ot:ksi, niin myönnän, taas kännissä.

     
     
  12. #112
    Ja myöhäisen illan kommentit.

    Ymmärrän Sibin ajatuksen. Ja allekirjoitan aika pitkälle. Tosin olen havainnut, että peruslaitteistosta ei hirveästi keskustelua saa aikaiseksi. Kaikki 510- ja eGo-jutut tuntuu olevan jo kirjoitettu. Pitäisi vaan lyödä stickyksi muutama hyvä ajatus ja laittaa mode päivittämään ehdotusten perusteella.

    Oikeasti, mikä laite aloittelijalle ketjussa on noin 77 sivua... Ja kun selasin niin huomasin, että ensimmäisen kuuden sivun kohdalla on sanottu kaikki oleellinen.

    Ja myönnetään. Pari siideriä on tänään otettu.

     
     
  13. #113
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Olen hulluna päissään. Poika
    Too big to fail

     
     
  14. #114
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raaka-Eki Näytä viesti
    ... Poika
    Jos muhun kohdistui niin pojitellaan kun elätetään. On vissin neljättä vuosikymmentä viikkorahat maksamatta...

    Ja jos pojan sait niin onneksi olkoon.

     
     
  15. #115
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Kiitos.
    Nuorin poika on tosin jo 3 vuotias.
    Poika.
    Too big to fail

     
     
  16. #116
    Tunnustan, kännissä(en vissiin selvinkäänpäin) kirjoitellessa en lue koko viestiä johon quotaan vaan poimin tietyn kohdan ja pistän täydeltä laidalta. En ole pahoillani.

     
     
  17. #117
    Uusi tunnustus: Minun geografia on huono, lähinnä Suomen kohdalla, tiedän melkein poikkeuksetta missä mikäkin maa sijaitsee, mutta tämä oma tuottaa ongelmia. Missä on esimerkiksi Oulu? Lappeenranta? Kärsämäki? Miksi ketään ylipäätänsä kiinnostaisi?

     
     
  18. #118
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Tunnustan; aloin syömään pari vuotta sitten uudelleen lihaa öpaut 20:n vuoden vegeilyn jälkeen. Eli tässä on tavallaan toinenkin tunnustus, olen vain laiska enkä jaksa tehdä enää itelleni eri safkaa ku perheelle. Olen syntinen ihmissika ja vellihousu

     
     
  19. #119
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Noh noh, ei kannata masentua vaikka onkin öpaut 20 vuotta ollut vellihousu ja syönyt parsaa&porkkanaa. Pekonit pannulle ja kananmunat tirisemään, kyllä se siitä lähtee

     
     
Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •