Sivu 5 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 119

Aihe: Tunnustan, myönnetään.....

  1. #81
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Kyllä taas huomaa miten monipuolisempi foorumi aihepiireiltään tämä on kuin vaikkapa automiesten merkki rotisko foorumit ym muut ellit
    Vapottelu yhdistää niin pienimunaset kuin munattomatkin

     
     
  2. #82
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Yritin vain ystävällisesti kertoa omista kokemuksistani.

    Se kun oli että ilman lääkkeitä: Nuku, nuku, nuku. Cipralex: Syö, juo, nuku, syö, juo, nuku.

    Voxra:

    Ylvis - The Fox (What Does the Fox Say?) [Official music video HD] - YouTube

     
     
  3. #83
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tunnustan että parin ekan serotoniini viestin jälkeen skippasin loput.

     
     
  4. #84
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Tunnustan että parin ekan serotoniini viestin jälkeen skippasin loput.
    keski-ikäisenä olen enemmän huolissani testosteronista..milloin sen perkele lopahtas ettei aina ja koko ikäänsä tarvis naisten perässä juosta..

     
     
  5. #85
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    keski-ikäisenä olen enemmän huolissani testosteronista..milloin sen perkele lopahtas ettei aina ja koko ikäänsä tarvis naisten perässä juosta..
    Vähän sama homma kun mie luin tupakka-askin kyljestä että suattas aiheuttaa impotenssia. Nostin sit röökin määrän kahteen askiin päivässä mut silti vaan ottaa eteen jatkuvalla syötöllä. Sama se sit ol lopettaa ku ei auttanu.

     
     
  6. #86
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Yritin vain ystävällisesti kertoa omista kokemuksistani.

    Se kun oli että ilman lääkkeitä: Nuku, nuku, nuku. Cipralex: Syö, juo, nuku, syö, juo, nuku.

    Voxra:

    Ylvis - The Fox (What Does the Fox Say?) [Official music video HD] - YouTube

    En vaan voinut vastustaa.. Yritin mutten pystynyt Minäkin siis ihan ystävällismielisesti yritän kertoa että mm. Cipralex ei sisällä serotoniinia. Cipralex/Sepram: Vaikuttava aine on essitalopraami.

    Nyt mä meen pois. Lupaan


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  7. #87
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    En vaan voinut vastustaa.. Yritin mutten pystynyt Minäkin siis ihan ystävällismielisesti yritän kertoa että mm. Cipralex ei sisällä serotoniinia. Cipralex/Sepram: Vaikuttava aine on essitalopraami.

    Nyt mä meen pois. Lupaan
    Aijaa! Oon taas kerran ollut vähän... Viisas?

     
     
  8. #88
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Palatakseni takaisin tämän ketjun aiheeseen:

    TUNNUSTAN, MYÖNNÄN: Olen vittumainen pilkunnussija ja nautin siitä. Pitäisi varmaan jutella siitäkin terapeutin kanssa. Olen pahoillani <3


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  9. #89
    Fluoksetiinia tullut kolmeen otteeseen napsittua, joskin ahdistukseen(tarkistelua ja muuta epämäärästä) eikä masennukseen. Ekalla kertaa vaikutti hyvinkin suotuisasti heti ensimmäisen pillerin jälkeen, mutta siitä taas tasoittui hiljalleen "normaaliin" olotilaan. Myöhemmät kokeilut lähinnä pisti nukuttamaan ja veivät kosketusherkkyyttä veijarista. Tämä huomiona tuohon keski-ikäisten römpsänjahtausongelmaan. Varmaan olis pitänyt jotenkin muutenkin itseään yrittää terapisoida, mutta sama kai tuo kun nyt menee ihan tarpeeksi lujaa.

    Tunnustan siis, että SSRI-lääkitys ei tuonut haluttua tulosta itselle.

     
     
  10. #90
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Fluoksetiinia tullut kolmeen otteeseen napsittua, joskin ahdistukseen(tarkistelua ja muuta epämäärästä) eikä masennukseen. Ekalla kertaa vaikutti hyvinkin suotuisasti heti ensimmäisen pillerin jälkeen, mutta siitä taas tasoittui hiljalleen "normaaliin" olotilaan. Myöhemmät kokeilut lähinnä pisti nukuttamaan ja veivät kosketusherkkyyttä veijarista. Tämä huomiona tuohon keski-ikäisten römpsänjahtausongelmaan. Varmaan olis pitänyt jotenkin muutenkin itseään yrittää terapisoida, mutta sama kai tuo kun nyt menee ihan tarpeeksi lujaa.

    Tunnustan siis, että SSRI-lääkitys ei tuonut haluttua tulosta itselle.
    Pitäsköhän tälle aiheelle pistää pystyyn oma ketju kun herättää keskustelua ;D "Mielialalääkitys. Mielipiteet ja kokemukset!" Kannatusta?


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  11. #91
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Pitäsköhän tälle aiheelle pistää pystyyn oma ketju kun herättää keskustelua ;D "Mielialalääkitys. Mielipiteet ja kokemukset!" Kannatusta?
    Ihan rohkeesti vaan, jos siltä tuntuu. Itse tuskin sinne paljon sisältöä pystyn tarjoamaan, kun noista pillereistä on kuitenkin jo vuosia eli aika saattanut kullittaa muistot. Vähän ristiriitaset fiilikset muutenkin, kun ekan satsin alku oli niin tehokas ja sen jälkeen ei mitään. Ja nyt jälkikäteen lukenut noita kokemuksia ihmisiltä ketkä on vuosikausia SSRI-lääkkeitä käyttäny ja muuttunu aseksuaaleiksi ja muuta lystiä. Itehän taisin puputtaa vaan vuoden pisimmillään putkeen. Onneksi?

     
     
  12. #92
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mä oon syöny Efexoria nyt useemman vuoden. Meinasin kyllä taas kokeilla jättää pois (pikkuhiljaa, hirveät vieroitusoireet) ja katsoa jos olo ois normaalimpi. Saahan ne aina takas päälle jos siltä tuntuu.

    Mutta, ei kai tuon takia kannata uutta aihetta aloittaa. Mielenterveysfoorumit sitten erikseen :P

     
     
  13. #93
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Mutta, ei kai tuon takia kannata uutta aihetta aloittaa. Mielenterveysfoorumit sitten erikseen :P
    No mutta vape bonding katsos. Samaa sarjaa kuin muutkin Yleisen keskustelun aiheet.

     
     
  14. #94
    Höyrypää Hemuli73's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    543
    Tunnustan ja myönnetään että tuli tuossa -> http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...tml#post305984 hieman paukuteltua henkseleitä.. Nooh, maalit kuitenkin Kerholle tältä kaudelta keskinäisissä otteluissa 7-4, otteluvoittojen ollessa tasan 1-1. Over and out.

     
     
  15. #95
    Itse vielä näin suht. uutena naamana täällää oon saanu todella paljon apua ja uutta tietoa harrastuksesta. Se on todella hienoa mun mielestä, että on tällänen foorumi jolla asiasta kiinnostuneet ihmiset voivat keskustella keskenään ja auttaa toisiaan. Varsinkin omien atojen raapimisessa on tän palstan viestejä lukiessa ollu paljon apua.

    Myönnän, että usein olen liian sarkastinen ja kyyninen ihminen monissa asioissa. Jotkut ovat IRL nihilistiksi sanoneet kun välillä tietyistä aiheista innostuttuani keskustelemaan, olen antanut aika kärkkäästi argumentteja ja tuonut omaa, ei niin positiivista mielipidettäni esille. Varsinkin jos kyse on joulusta..

    Täytyy vielä se sanoa, että en voi ymmärtää ihmisten uniongelmia. (En siis mitenkään vittumaisessa mielessä tätä sano.)
    Se on vaan hankala itte kuvitella millasta lievistäkin uniongelmista kärsivän ihmisen elämä on ja minkälaisia ongelmia se tuo kun itse nukahdan halutessani n. 1 minuutissa.
    I'm not the one who is wrong, The World is.

     
     
  16. #96
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Tunnustin ja myönsin olevani tuon neljännekin isä. Pitäsköhän tuo sossun kivikautinen isyydentunnustus instituutio pikkuhiljaa uusia. Jos vaikka sitte kyseltäs sen alkuunsaattamis päivän ruokajuomat ja asento sängyssä, kun se on oikeesti kyseenalaista kuka on isä.

     
     
  17. #97
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    435
    Lainaus Alkuperäinen postaaja L_Ramone Näytä viesti
    Tunnustin ja myönsin olevani tuon neljännekin isä. Pitäsköhän tuo sossun kivikautinen isyydentunnustus instituutio pikkuhiljaa uusia. Jos vaikka sitte kyseltäs sen alkuunsaattamis päivän ruokajuomat ja asento sängyssä, kun se on oikeesti kyseenalaista kuka on isä.
    Isyyshuijaus ? Henry Laasanen

     
     
  18. #98
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Joo mutta naurettavaksi ton tekee jo se, että avioliitossa olevilla ei tätä tehdä, eli avioliitto takaa ettei isyydestä ole epäselvyyttä . Isä on kuitenkin mun mielestä se joka sen lapsen kasvattaa oli miten oli. Sori OT...

     
     
  19. #99
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Imaisen joskus parkkihalleissa muutamat höyryt (tupakointi tietysti kielletty), jos oikein ahdistaa. On kyllä vähän kyseenalaista toimintaa, myönnän (tosin vähemmän haitallista se höyry on kuin pakokaasut, sanoisin). Ikinä en kuitenkaan kaupassa tai muissa julkisissa sisätiloissa höyryttele, sen verran järkeä löytyy. Luvan kysyn, jos jossain kuppilassa höyryttelyä ajattelen.

     
     
  20. #100
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AramisFI Näytä viesti
    Täytyy vielä se sanoa, että en voi ymmärtää ihmisten uniongelmia. (En siis mitenkään vittumaisessa mielessä tätä sano.)
    Se on vaan hankala itte kuvitella millasta lievistäkin uniongelmista kärsivän ihmisen elämä on ja minkälaisia ongelmia se tuo kun itse nukahdan halutessani n. 1 minuutissa.
    Uniongelmat ovat aivan perseestä. Itsekin saan nykyään yleensä unta iltasella, mutta heräilen yöllä, ja nukahtaminen silloin on vaikeaa. Ottaa päähän. Noh, eikun istuskelemaan sängyn laidalle ja vaikkapa höyrystelemään.. Kyllä se väsymys sieltä tulee jossain vaiheessa. Diapamit ovat jeesanneet tähän, mutta eipä niitäkään haluaisi aina syödä.

    Ehkä aavistuksen turha postaus, anteeksi.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •