Sivu 1 / 6 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 119

Aihe: Tunnustan, myönnetään.....

  1. #1

    Tunnustan, myönnetään.....

    Nyt kun foorumilla on ollut hieman pahaa mieltä joissain asioissa ilmassa niin ajattelin pistää tälläisen myönnytys ketjun pystyyn.

    Jos on tullut morkattua jotain tai omasta mielestään arvostellut liian kovalla kädellä asioita niin tänne voi tulla hiukan lieventämään sanomisiaan joutumatta täysin nielemään sanojaan.
    rba9ec.jpg

    Itsehän aloitan pumpulin mollaamisesta.
    Pahasti tullut sanottua ja arvioitua kyseistä materiaa silicanlaiseksi mutta perun pahat puheeni ja sanani. Komiastihan tuo toimii ja löysi paikkansa Axiomin sisältä pysyväis setupiksi. Olen pahoillani aliarvioinnista
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  2. #2
    Tunnustan ja myönnän et kirjoitukseni on useasti todella kärkästä jopa hyökkäävää, mutta en aio muuttaa tapojani miksikään ja jatkan samalla linjalla

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Myönnän, että Rokuli varasti tunnustukseni.

     
     
  4. #4
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Guilty as charged. Täytyy vaan muistaa että itsekkin kommentoin laitteita enkä henkilöitä ja silloin tietty mopo välillä heittelee. Laitehhan on hengetön olento ja semmoisesta toki voi laukoa mitä vaan.

    (e. Paitsi mesh setup, sillä tuntuu olevan kyky piinata aloittelevia setupoijia. Härnääjä niinsanotusti, ensin antaa ymmärtää mutta sitten alkaa vastustelemaan ja joutuu pitkään suostuttelemaan)

     
     
  5. #5
    Tunnustan, että joku on saattanut ottaa kirjoitteluni turhan vakavasti ja suuttua. Olen pahoillani vaikka tämähän ei missään nimessä ole minun vikani eikä täten välttämättä aiheeseen sopiva.

     
     
  6. #6
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Mä oon pahoillani vaan surkeesta huumorintajusta. Muilta osin pyrin pitämään kirjoitukseni asiallisina ja persoonana olen erittäin rauhallinen ja seesteinen.

     
     
  7. #7
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Mä oon pahoillani vaan surkeesta huumorintajusta. Muilta osin pyrin pitämään kirjoitukseni asiallisina ja persoonana olen erittäin rauhallinen ja saastainen.
    Fix'd.

     
     
  8. #8
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Silloin kun olin aloittelemassa foorumilla niin oli viikon ilo että joku postasi foorumille. Toki parhaani mukaan neuvoin ja vinkkasin. Ja jos aloittelijalla meni hommat vinoon niin neuvoin miten homma korjaantuu ( en käskenyt ostaa HE 300€ morkulaa) vaan pikkuvinkillä saa hommat toimimaan taas.

    Tänne foorumille on pesiytynyt niin paljon perus eGo vihaajia että en itse tänne kirjoittele juuri ollenkaan. Suurimmat kusipäät olen siivonnut käyttäjän blokkaamisella + element hiderilla. Tämä on ainoa syy miksi tätä foorumia jaksan edes lueskella satunnaisesti, ei näe kusipäiden viestejä. Ja sinne vapers foorumille saa mennä kaikki muut joille tämä foorumi ei riitä.

    En näe mitään syytä lukea edes tätä foorumia kun perseilijät pilaa ilmapiirin mitä pioneerina olin tekemessä 3 vuotta sitten. Silloin otettiin kaveria hartiasta kiinni ja autettiin. Nyt jengi vittuilee siitä ettei ole varaa ostaa 300€ atomisaattoria 500€ putken nokkaan.

    Jos ajattelit kirjoittaa vastauksen tähän viestiin sen takia että pisti rinnassa/lompakossa. Älä kirjoita, häpeä!

    Minä teen mitä teen, autan omalla tavallani tupakoitsijoita, sinä et!

     
     
  9. #9
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Harmi kun ei voi tykätä kuin kerran tuosta Sibin viestistä.



    itellä ei ole mitään tunnustettavaa tai myönnettävää. En ainakaan tee kumpaakaan vaikka kysyttäisiin :P
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  10. #10
    Guru on puhunut.

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari HK's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    108
    Miten musta tuntuu että jengi vittuilee siitä että on varaa ostaa 300e ato 500e putken nokalle ja pistää vielä 50e tippiin kiinni?

     
     
  12. #12
    Höyrykone ahteri's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Ylöjärvi
    Viestit
    1,318
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Silloin kun olin aloittelemassa foorumilla niin oli viikon ilo että joku postasi foorumille. Toki parhaani mukaan neuvoin ja vinkkasin. Ja jos aloittelijalla meni hommat vinoon niin neuvoin miten homma korjaantuu ( en käskenyt ostaa HE 300€ morkulaa) vaan pikkuvinkillä saa hommat toimimaan taas.

    Tänne foorumille on pesiytynyt niin paljon perus eGo vihaajia että en itse tänne kirjoittele juuri ollenkaan. Suurimmat kusipäät olen siivonnut käyttäjän blokkaamisella + element hiderilla. Tämä on ainoa syy miksi tätä foorumia jaksan edes lueskella satunnaisesti, ei näe kusipäiden viestejä. Ja sinne vapers foorumille saa mennä kaikki muut joille tämä foorumi ei riitä.

    En näe mitään syytä lukea edes tätä foorumia kun perseilijät pilaa ilmapiirin mitä pioneerina olin tekemessä 3 vuotta sitten. Silloin otettiin kaveria hartiasta kiinni ja autettiin. Nyt jengi vittuilee siitä ettei ole varaa ostaa 300€ atomisaattoria 500€ putken nokkaan.

    Jos ajattelit kirjoittaa vastauksen tähän viestiin sen takia että pisti rinnassa/lompakossa. Älä kirjoita, häpeä!

    Minä teen mitä teen, autan omalla tavallani tupakoitsijoita, sinä et!
    ei pistä rinnassa, eikä lompakossa... mutta se vähä mitä on tullut satunnaisesti selailtua vapersin puolta, ni kyllähän se on siellä justiinsa mihin on ne he- & diy tyypit pesiytyny. tuskinpa tuommotteelle forkalle kukaan "uskaltaa" lähtee kirjotteleen "ego kysymyksiä". herra ottaa ne vapers lasit pois silmiltä ja lueskelee tarkemmasti tätäkin puolta, kyllähän täälläkin kovasti jeesitään alotteleviakin ensimmäisten halppislaitteiden kans. mutta eipä käy väittäminen - onhan väkimäärä kovastikin kasvanut ja kun tarpeeks on porukkaa, ni kyllähän siihen kuspäitäkin mahtuu mukaan
    mut eipä kukaan vedetä herneitä nokkaan, en minäkään, ei pidä sen suurempaa sotaa alottaa... kunhan naputtelen...
    "FEAR stands for fuck everything and run."

     
     
  13. #13
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Mä en kyllä - ihan oikeasti - ole pahemmin törmännyt mihinkään vittuiluun täällä eGojen tai Vamojen kanssa höyrytteleviä kohtaan? Tuota HE-runkkaria, kusipäätä, hamsteria ja muuta halveksintaa kyllä tulee vastaan koko ajan enenevässä määrin. Täällä on pari nikkiä ottanu oikeen asiakseen lietsoa tätä ilmapiiriä koko ajan, ja esittää HE-laitteiden harrastajat jonain kyrpinä elitisteina jotka katsoo eGo-höyryttelijöitä nenänvartta pitkin. Mihin tuo kuvitelma ihan oikeasti perustuu? Onko jotain konkreettista esittää?

    Pitää olla kyllä todellinen urpo muutenkin, jos ei näe näiden halvempien laitteiden hyötyjä tupakoinnin lopettamisessa. Mulla on työkaverit kysyneet neuvoja, että mikä höyrytin kannattaa hommata; vastaus on ollu pari Twistiä, EVOD, atopäitä ja riittävästi nestettä. Ja ovat tykänneet. Laitteet toimii hyvin. Kloonikeskusteluahan täällä on käyty, mutta mielestäni se on kategorisesti eri aihe kuin aloitusvehkeet vs. prokamat. Siinä on kyse ylipäänsä moraalisesta kysymyksestä kannattaako pidemmän päälle tuoteväärennöksiä tukea (johon kaiverruksetkin on väärennetty). Nämäkin keskustelut on menneet tosin aina vituiksi, lähinnä siksi että luetun ymmärtäminen ei oikein pelaa. Asia tulkitaan niin, että edulliset vehkeet haukutaan maanrakoon. Sitten on tietenkin nämä popparihymiöiden viljelijät ja muut spämmääjät, joilla ei ole mitään järkevää annettavaa koko aiheeseen.

    Miettikääpä oikeasti; jos täällä alettaisiin puhumaan eGo-runkkareista, evod-homopillien imijöistä sun muista käyttäen samanlaista kieltä kuin täällä HE-harrastajista käytetään, niin miltä se kuulostaisi? Voi sitä mielensäpahoittamisen määrää, kun se jo nyt on jo käsinkosketeltavaa.

    Laitteita kaikista hintaluokista tulee tietenkin arvioida ja ominaisuuksista tai niiden puutteesta keskustella - se lienee tämän foorumin yksi idea kuitenkin. Mutta eihän siinä jumalauta ole kysymys ihmisistä. Itse en arvioi ja kategorisoi ihmisiä täällä tyyliin: "Toi on toi Vamoa imevä tyyppi" "Noi tuolla on silica-hemmoja" "Toi on toi klooni-hamsteri" "Noi on noita DNA-hipsteri-elitistejä". Miten joku Caravelan omistaminen tekee yhtäkkiä HENKILÖSTÄ elitistin tai runkkarin, tai eGo-clearokäyttäjästä luuserin? Aivan naurettavaa!

     
     
  14. #14
    Näin uutena käyttäjänä, en voi kyllä tunnustaa mitään dissausta low-end käyttäjiä kohtaan. Mitä ihmettä, hyvää palautetta saanut lukea! En tietty joka vietsiä plärää mutta joo. Kukin tavallaan. Ennen ne egotkin oli uutuuksia. Vai?

     
     
  15. #15
    Hohhoijaa mitä nuoleskelua.

    Kuusi kuukautta sitten aloitin höyryttelyn ja kuusi kuukautta sitten aloin myös forumia seuraamaan. Jos tuo(sibin) viesti liittyy toukokuu 2013 aikaisempaan tilanteeseen, seuraava kannattaa jättää omaan arvoonsa.

    Voidaan yhden käden sormin laskea ego-vihaus viestit mitä on tullut vastaan. Tämä määrä menee nähdäkseni normaalin internet-touhun piikkiin, mutta jos tämä pienikin perseily häiritsee, internet ei ehkä ole se oikea paikka viettää vapaa-aikaa. Tosin tämä mielipide saattaa osin selittyä sillä, että itseni ollessa ego-vaiheessa, jaksoin tehokkaana internetkansalaisena kaivaa ongelmiin vastaukset netistä lyhyellä haulla enkä aloittanut uutta threadia joka vitun vuotavasta clearosta kuten nykyään on näköjään tapana. Näitähän sataa yhtenään ja joka ainoaan tulee asiallisia vastauksia vaikka samat vastaukset löytyisivätkin pikaisella haulla.

    Ainuttakaan vittuiluviestiä en ole nähnyt liittyen siihen, ettei olisi varaa ostaa kallista laitetta. Aloittelijan kysyessä hyvää clearoa, aloittelijalle myös tarjotaan hyvää clearoa eikä hellfireä(mikä se sitten ikinä onkaan). Jos taas aloittelija ilmaisee innostuksensa harrastukseen ja mahdollisen holtittoman rahankäytön, kalliimpien laitteiden suosittelu on ilman muuta suotavaa, koska ne tarjoavat pitkäikäisyyttä.

    Onhan täällä nyt näitä clooni-vihaajia nähty. En pidä heitä juuri minään kuten ei pitäisi kenenkään muunkaan. Kiinakloonit on nykyaikaa joka alalla. Kiina valtaa maailmaa kaikkialla ja jos heidän touhussaan on tällä hetkellä jotain ongelmia, tulevaisuus tulee olemaan hyvin tuskallinen.

    Kyllä, aion jatkossakin ottaa kaveria hartiasta kiinni ja auttaa ongelmissa. Enkä suinkaan kadota sen takia, että vituttaa osa käyttäjistä.

    VMP.

    Lisättäköön vielä, että pidin Sibiä aikaisemmin asiallisena gurumiehenä, mutta tuon viestin jälkeen pointsit tipahti nollaan. Toivottavasti oli kännipostaus.

     
     
  16. #16
    Höyrypää Onchu's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    608
    Meh, täällä porukka välittää liikaa imagostaan

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    103
    Kannattaa alkaa miettiä muitakin harrastuksia, jos täälläkin pitää alkaa avautumaan. Vai tarvitaanko täällä Höyrypsykologigurua.
    Ei millään pahalla, mut alkanut monet ketjut olemaan jotain shattailua, joskus myös huvittavaakin. <-- Oma avautumiseni

     
     
  18. #18
    Höyrykone lagittaja's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    1,615


    duddelidaddelidimpadii

    Naamapeikko viimiset lauseet aamen.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

     
     
  19. #19
    Höyrypää steamroller's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    608
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Silloin kun olin aloittelemassa foorumilla niin oli viikon ilo että joku postasi foorumille. Toki parhaani mukaan neuvoin ja vinkkasin. Ja jos aloittelijalla meni hommat vinoon niin neuvoin miten homma korjaantuu ( en käskenyt ostaa HE 300€ morkulaa) vaan pikkuvinkillä saa hommat toimimaan taas.

    Tänne foorumille on pesiytynyt niin paljon perus eGo vihaajia että en itse tänne kirjoittele juuri ollenkaan. Suurimmat kusipäät olen siivonnut käyttäjän blokkaamisella + element hiderilla. Tämä on ainoa syy miksi tätä foorumia jaksan edes lueskella satunnaisesti, ei näe kusipäiden viestejä. Ja sinne vapers foorumille saa mennä kaikki muut joille tämä foorumi ei riitä.

    En näe mitään syytä lukea edes tätä foorumia kun perseilijät pilaa ilmapiirin mitä pioneerina olin tekemessä 3 vuotta sitten. Silloin otettiin kaveria hartiasta kiinni ja autettiin. Nyt jengi vittuilee siitä ettei ole varaa ostaa 300€ atomisaattoria 500€ putken nokkaan.

    Jos ajattelit kirjoittaa vastauksen tähän viestiin sen takia että pisti rinnassa/lompakossa. Älä kirjoita, häpeä!

    Minä teen mitä teen, autan omalla tavallani tupakoitsijoita, sinä et!
    Puhut asiaa. Kiitos!

     
     
  20. #20
    Höyrypää bandit's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    428
    Ei täällä mielestäni ole mitään ongelmaa he ja peruslaitteiden käyttäjien välillä,koska suurin osa porukasta käyttää kumpaakin,eikö ole hyvä että mielipitetä tulee useamman eri hinta segmentin laitteita käyttäneiltä henkilöiltä ?

    Itse ainakin sain sivuilta jeesiä kun aloittelin rba:ta harjoittelemaan,myös laite puolella tuli neuvoa.
    Olis ehkä pitänyt uskoa ,rahaa olisi säästynyt mutta monta "hauskaa"hetkeä olisi jäänyt kokematta esim.Aga t2+ kanssa.

    Toisaalta olin jo höyrytellyt 7kk ennen kuin löysin foorumin,perusjutut oli jo hallussa.
    Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
    -
    Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
    -
    Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22

     
     
Sivu 1 / 6 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •