Sivu 4 / 79 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 1564

Aihe: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

  1. #61
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Re: Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Onkos joku jo kokeillut tuunata tankkiaan esimerkiksi poraamalla yläpäähän neulanmentävän reiän helpompaa täyttöä silmälläpitäen. Sen reiän voisi sitten tulpata esimerkiksi Smokymaiserin tulpalla.
    tuo on käyny kerran jos toisenki mielessä. Reiästä pitäs saa vaan tarpeeksi tiivis, että kestää taskussa hölskymistä. Pitäs jostain löytää ruiskulle sopiva yksisuuntainen venttiili jonka liimais tankkiin.
    Ettei vaan kävis sitten niin kuin helposti käy Smokyn kanssa, että neste tulee paineen työntämänä ulos karton ala ja/tai yläpäästä.

     
     
  2. #62

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Onkos joku jo kokeillut tuunata tankkiaan esimerkiksi poraamalla yläpäähän neulanmentävän reiän helpompaa täyttöä silmälläpitäen. Sen reiän voisi sitten tulpata esimerkiksi Smokymaiserin tulpalla.
    Onkos tuo "normaali" tapa niin vaikea? Suoraan pullosta, ilman ruiskua. Tosin tankkia ei saa noin täytettyä ihan piripintaan.

     
     
  3. #63

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Ei se vaikea ole, enkä varmaan jaksas alkaa ruiskun kanssa säätämään vaikka olisikin tuo täyttöreikä. Kunhan spekuloin

     
     
  4. #64
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Jos nyt kokee tuon täytön ohjeen mukaan ylivoimaisen vaikeaksi, niin voisihan tuohon varmaan porata sopivan reiän ja täyttää ruiskulla ja sitten tulppaisi reiän aina umpeen vaikka sopivan pienellä ruuvilla.
    Sitten tosin täyttöön tarvisi aina ruuvimeisselin ja ruiskun.. mutta sopivan kokoisella reiällä ylimääräinen ilmahan tulisi täyttöreiästä samalla ulos.
    Ohjeen mukainen täyttö ei ole ikinä ollut omalla kohdallani ongelma.

    Koskahan tähän pitää cartoa vaihtaa?
    Nyt ollut ainoana laitteena käytössä 9pv ja hyvin toimii.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  5. #65
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti

    Koskahan tähän pitää cartoa vaihtaa?
    Nyt ollut ainoana laitteena käytössä 9pv ja hyvin toimii.
    Saattaapi tuo "jatkuva voitelu" pidentää karton ikää. Tämä on ihan arvaus, oma j-tank ollu käytössä vasta 3 päivää, mutta väkisinhän se ainakin estää niitä kuivaksi vetämisiä ja sitä mukaa kärähtämisiä.

     
     
  6. #66
    Kauppias

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    450

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Mie olen täytellyt ton DCT:n niin, että ylempi tiiviste vaan irti ja siitä sitten tankkiin mehut ! Saa niin täyteen kun haluaa

     
     
  7. #67
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Korjataanpas nyt se vallitseva väärinkäsitys eli EN moista mahdollisuutta miettinyt sen takia, että nykyinen täyttömalli olisi jotenkin ylivoimaisen haastava, kunhan teorisoin helpompaa tapaa, joka samalla saattaisi pidentää tankin kestoikää, koska kartorunkkaus jäisi pois, jolloin tiivisteille ei tulisi karton liikuttelusta johtuvaa rasitusta, joka taatusti lyhentää kestoikää ja voimaa ei tarvisi käyttää, mikä myöskin käy kuorien päälle.
    Se oleellisin pointti kysymykselle oli mahdollisuus käyttää pohjakäämillisiä kartoja tahi klearoja, kuten Smokymiser, joita ruiskutäytössä ei tarvisi irrottaa välillä.
    KGO & Twist

     
     
  8. #68

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Lonelyrider Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti

    Koskahan tähän pitää cartoa vaihtaa?
    Nyt ollut ainoana laitteena käytössä 9pv ja hyvin toimii.
    Saattaapi tuo "jatkuva voitelu" pidentää karton ikää. Tämä on ihan arvaus, oma j-tank ollu käytössä vasta 3 päivää, mutta väkisinhän se ainakin estää niitä kuivaksi vetämisiä ja sitä mukaa kärähtämisiä.
    Oma J-tankki samalla cartolla toista viikkoa.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  9. #69
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    228

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Kyllä minuakin kiinnostaisi tuollainen pikkureiän kautta nesteyttäminen. Kun nyt muutenkin isosta astiasta ruiskulla höyryttimiä täyttelen, ei se hankalalta tuntuisi. Ei turhia sormien sotkemisia. 100 millin kannuun neula päähän ja siitä siististi ruiskis.

     
     
  10. #70
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Näyttäisi toimivan hyvin DCT jopa tuolla minireiällä. En ole saanut kuivia/palaneita hittejä ja ekasta täytöstä kulunut tähän mennessä joku 2-2,5 ml nestettä. En tosin mitenkään rääkkää usealla kymmenellä henkosella putkeen tuota.

     
     
  11. #71

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nikotiiniton.fi Näytä viesti
    Mie olen täytellyt ton DCT:n niin, että ylempi tiiviste vaan irti ja siitä sitten tankkiin mehut ! Saa niin täyteen kun haluaa
    Noin minäkin olen sen ajatellut. Tuskin se tiiviste siitä pahasti itseensä ottaa.

     
     
  12. #72

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nikotiiniton.fi Näytä viesti
    Mie olen täytellyt ton DCT:n niin, että ylempi tiiviste vaan irti ja siitä sitten tankkiin mehut ! Saa niin täyteen kun haluaa
    Noin minäkin olen sen ajatellut. Tuskin se tiiviste siitä pahasti itseensä ottaa.
    Moro,

    Noin minäkin olen tehnyt, ensimmäisen tankkauksen yhteydessä rikoin karton ( oikeasti sen rikkoi punaviinilasi jonka kaadoin samalla ??? ) ja pähkäilin sen jälkeen että miten tämä DCT-tankki on helpoin täyttää ja päädyin siihen että otetaan ylempi tiiviste irti ja kaadetaan neste sisään. Toki täyttö pitää tehdä niin että tankki on edes jotenkin suorassa ja ilman sitä lasia siinä vieressä

     
     
  13. #73
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kentsu70 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nikotiiniton.fi Näytä viesti
    Mie olen täytellyt ton DCT:n niin, että ylempi tiiviste vaan irti ja siitä sitten tankkiin mehut ! Saa niin täyteen kun haluaa
    Noin minäkin olen sen ajatellut. Tuskin se tiiviste siitä pahasti itseensä ottaa.
    Moro,

    Noin minäkin olen tehnyt, ensimmäisen tankkauksen yhteydessä rikoin karton ( oikeasti sen rikkoi punaviinilasi jonka kaadoin samalla ??? ) ja pähkäilin sen jälkeen että miten tämä DCT-tankki on helpoin täyttää ja päädyin siihen että otetaan ylempi tiiviste irti ja kaadetaan neste sisään. Toki täyttö pitää tehdä niin että tankki on edes jotenkin suorassa ja ilman sitä lasia siinä vieressä
    Ylätiivisteen irroittaminen irroittaa kuitenkin samalla cartonkin?
    Eli jos vetää vaan carton alas, niin säästyy ainakin tuo tiivisteen ulko-osa "rasitukselta". Tuolla tavalla sinne kuitenkin saa ainakin 4/5 nestettä. Ja se riittää melko pitkään. Itse suosin tuota tapaa, kunnes sille joku paremman hyvin perusteluin esittää.
    Punaviinilasista en tiedä, mutta olutlasin kanssa homma ainakin onnistui
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  14. #74

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kentsu70 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja nikotiiniton.fi Näytä viesti
    Mie olen täytellyt ton DCT:n niin, että ylempi tiiviste vaan irti ja siitä sitten tankkiin mehut ! Saa niin täyteen kun haluaa
    Noin minäkin olen sen ajatellut. Tuskin se tiiviste siitä pahasti itseensä ottaa.
    Moro,

    Noin minäkin olen tehnyt, ensimmäisen tankkauksen yhteydessä rikoin karton ( oikeasti sen rikkoi punaviinilasi jonka kaadoin samalla ??? ) ja pähkäilin sen jälkeen että miten tämä DCT-tankki on helpoin täyttää ja päädyin siihen että otetaan ylempi tiiviste irti ja kaadetaan neste sisään. Toki täyttö pitää tehdä niin että tankki on edes jotenkin suorassa ja ilman sitä lasia siinä vieressä
    Ylätiivisteen irroittaminen irroittaa kuitenkin samalla cartonkin?
    Eli jos vetää vaan carton alas, niin säästyy ainakin tuo tiivisteen ulko-osa "rasitukselta". Tuolla tavalla sinne kuitenkin saa ainakin 4/5 nestettä. Ja se riittää melko pitkään. Itse suosin tuota tapaa, kunnes sille joku paremman hyvin perusteluin esittää.
    Punaviinilasista en tiedä, mutta olutlasin kanssa homma ainakin onnistui
    Ei kun otetaan vaan se ylätiiviste irti, kartohan sieltä ei lähde minnekään kun siellä on se laippa alhaalla joka pitää sen paikoillaan.

     
     
  15. #75
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kentsu70 Näytä viesti

    Ei kun otetaan vaan se ylätiiviste irti, kartohan sieltä ei lähde minnekään kun siellä on se laippa alhaalla joka pitää sen paikoillaan.
    Nyt on jompi kumpi enemmän juovuksissa kuin toinen (todennäköisesti minä)

    Jos ylätiivisteen irroittaa, niin silloinhan se irtoaa sekä tankin- että carton yläosasta.
    Jos carton vetää alas, niin tiiviste pysyy tankissa, ainoastaan carton yläosa irtoaa tiivisteestä? :
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  16. #76

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Huono kuva etc. mutta tuolleen.

    Edit.

    Mites tänne saa kuvan, siis pienennettynä?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat

     
     
  17. #77
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kentsu70 Näytä viesti
    Huono kuva etc. mutta tuolleen.

    Edit.

    Mites tänne saa kuvan, siis pienennettynä?
    http://imageshack.us/ tuota ite oon vallan käyttäny

     
     
  18. #78

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Moro,

    No nyt se kuva on tossa vähän ylempänä...Tämä kartohan ei istu tuolla tankissa mitenkään erikoisemmin tiukkaan, ei ainakaan mun yksilöissä, käsin saa hyvin irti jos haluaa. Eli olen täyttänyt ottamalla yläosan irti ja nesteet sisään ja yläosa kiinni. Sen olen huomannut että jos käytän jotain muuta kartoa tässä DCT-tankissa niin on huomattavasti tiukempi. Ja humalatila on normi "pari lasii punkkuu"

     
     
  19. #79

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Itse olen ottanut molemmat korkit irti montakin kertaa kun olen pessyt tuubin e-juicemaun vaihdossa eikä
    ole mitään ongelmia tullut tiivisteen kanssa. Tottakai jos sen tekee sata kertaa niin voin kuvitella että muovi/kumi siitä kuluu mutta sen takia ostinkin niitä enemmän kuin 1. Niin halpoja ne on verrattuna esim muihin tankkeihin että jos se menee rikki niin ei mitään haittaa.

     
     
  20. #80

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Muistakaa aina liukastaa ne tiivisteet e-mehulla, ennen kun laitatte ne paikalleen. Mulla on nyt neljä kuukautta ollu pari liquinatoria päivittäiskäytössä eikä kulumista oo vielä näkynyt.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •