Sivu 3 / 79 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345671353 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 1564

Aihe: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.

  1. #41
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    84

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    ^http://www.e-cigarette-forum.com/for...-atomizer.html

    Tuossa testausta, ei tainnut kehuskella.. Itsekin kyllä juuri pari kappaletta tilasin. Ei usko, ennenkuin itse kokeilee.
    "If you can't buy it, you can make it!"

     
     
  2. #42
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Joo, pakko kyl testaa tää DCT.
    Nyt on sitten testattu pari päivää:
    Ei oikeastaan eroa isoveljen kokemuksesta mitenkään. Siis ihan jees vekotin, mutta käytän vain joskus harvoin vain ison nestetilavuuden takia.
    Edelleenkin häviää isoveljensä tavoin maussa ja höyryn määrässä eGo-T Type B LR atolle 3.3V-5V skaalassa.
    että semmoista...

     
     
  3. #43
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    3ml J-Tank täällä käytössä. Itse olen reijät naulalla tehnyt, kun en viitti Dremeliä pelkästään tämän takia hankkia. Todella hyvin höyry ja maku pitää tasonsa, vaikka painelee 5 voltilla. 3Ohmin Boge istuu täydellisesti, eikä tippaakaa ole vielä 24 tunnissa vuotanu. Uudelleen täyttö on jossain malleissa helpompaa, mutta ei tälläkään vaikeeta. Ainoa miinus että pitää olla pala paperia tai rätti millä kuivaa Bogen kun sitä joutuu liikuttamaan ulos tankista. Pari näitä tilasin lisää, että on useampi maku käytettävissä fiiliksen mukaan.

     
     
  4. #44
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mayhem Näytä viesti
    Onko kukaan kokeillut noita:http://www.ecigwizard.com/shop/en/ca...-atomizer.html
    Vaikuttaa ihan päteviltä joten aattelin muutaman tilata kokeeksi
    Mulla on tollasia pakkauksia 2kpl, toisesta otin yhden käyttöön ja en ole saanut edes tyhjäksi.. johtuen omasta mielestäni todella heikosta toiminnasta. Tarkemmalla budin tutkimisella totesin sen vain tavalliseksi egon ato & tankki yhdistelmäksi ja kaikkien huonojen ominaisuuksien summaksi.
    Siinä on kiinteä tankki ja pohjalla piikki & wicki, joka ei oikein tunnu toimittavan nestettä vastukselle riittävästi ja lopputuloksena laihat höyryt, välillä palaneen makua ja neste ei tunnu vähentyvän millään.
    Pidän kuitenkin tallessa, jos kaikki muut loppu tai hajoaa niin bud on parempi kuin ei mitään.
    En suosittele, mutta halpa kokeiltavaksi ja voihan noissa olla yksilöitä ja omani on se kaikkein surkein.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  5. #45
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jan07
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Mulla nyt ollut DCT aika tarkkaan viikon käytössä,
    Miten muilla?
    Ei hyvä höyryt vähän kitkeriä, kartossa vanu ei kostu tarpeeksi pysyy yläosasta aivan kuivana.
    Karton kyljessä oleva reikä joko osittain tukossa tai liian pieni tai sitte tämä karto on joku maanantaikappale.
    Vanu kastuu yhtä korkeelle ku neste tankissakin on.. Harvemmin siis aivan näkösälle asti..

     
     
  6. #46

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja savu62 Näytä viesti
    Ei usko, ennenkuin itse kokeilee.
    Juuri tämän takia tämä onkin niin hintava harrastus itselleni :. Mut joo laitetaas tilaukseen Finnvapelta kokeeks ni voi sitte muodostaa oman järkähtämättömän mielipiteensä asiasta .

     
     
  7. #47
    Höyrypää Lonelyrider's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    784

    Vs: Re: Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jan07
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Mulla nyt ollut DCT aika tarkkaan viikon käytössä,
    Miten muilla?
    Ei hyvä höyryt vähän kitkeriä, kartossa vanu ei kostu tarpeeksi pysyy yläosasta aivan kuivana.
    Karton kyljessä oleva reikä joko osittain tukossa tai liian pieni tai sitte tämä karto on joku maanantaikappale.
    Vanu kastuu yhtä korkeelle ku neste tankissakin on.. Harvemmin siis aivan näkösälle asti..

    Kyllä se neste nousee kapillaari-ilmiöllä kartossa. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kapillaari-ilmi%C3%B6. Eli samalla lailla jos panette paperinpalan pään veteen tai e-nesteeseen, niin neste kastelee sen pitkälle vedenpinnan yläpuolelta.

     
     
  8. #48
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Tankkikartot (DCT jne.)

    No eipä ole vielä tuota ilmiötä tehny että kostuu yhtään korkeimmalle ku tankin pinta..

     
     
  9. #49
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Kun oikein höyryttää, niin kastuu jopa tippiin asti..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  10. #50
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Tankkikartot (DCT jne.)

    Hyvänä veikkauksena kaveri heitti tuossa että nuo nesteet ainaki osa on paksumpia jotka voi tehä sitä ettei neste nouse näkösälle. Ja muut erot lämmön ja muun välillä. Saipa siinä taas työaikaa kulumaan

     
     
  11. #51

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Vaporescence kyllä aiheutti päivän parhaat naurut. Lähetti näköjään toiseen kertaan jo saamani tilauksen

    5ml liquinator + 4 cartoa ja tiivistesarja. Ei voi valittaa


     
     
  12. #52
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Liqua saa näemmä hitusen isommassakin koossa. https://www.vaporescence.com/index.p...468&Itemid=340

    Siis häh, meneekö tuonne mega?!?
    KGO & Twist

     
     
  13. #53

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Noilla Mega tarkottaa ilmeisesti meidän "XL"-cartoja, eli niitä jotka vetää muutaman millin nestettä.

     
     
  14. #54

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Mulla nyt ollut DCT aika tarkkaan viikon käytössä, mitään muuta en ole koko aikana käyttänyt ja lisään nestettä tankkiin aina iltaisin.

    Olen huomannut tämän satunnaisesti 'tulvivan' kun käyttölämpötilan vaihdokset suuria, varmaan johtuen nesteen ja tankin sisällä olevan ilman laajenemisesta ja lähes joka kerta tämä tapahtuu kun tankki on melkein tyhjä.
    Tulvimisella tarkoitan höyrytellessä kuuluvaa korinaa, kun nestettä alkaa tunkemaan imuputkeen tjmsp.
    Toisinaan olen sitten tarkistanut missä carton reikä ja kääntänyt tankin siten, ettei reikä ole nesteen alla.. eli yrittänyt höyrytellä liian märkää cartoa kuivemmaksi. Joskus onnistuu ja joskus ei.. jos alkaa puhaltelemaan imureikää tyhjäksi nesteestä, niin kannattaa se tehdä ylöspäin eli patteriin tuleva pää kohti kattoa ja paperin sisään - puhallus.
    Jos tuon tekee akkupään osoittaessa alaspäin, niin omalla kohdallani se on johtanut pari kertaa tankin lähes täydelliseen tyhjentymiseen kun nestettä tunkee poistuvan tilalle koko ajan lisää jne.

    Miten muilla?

    ps. tänään tuli 15 varacartoa finnvapelta ja madvapesilta tilattuna 15kpl 2,5 Ohm varacartoja. Toimii
    Onko ollut sama carto koko viikon? Minulla on vasta ensimmäiset 5 ml lopuillaan. Päivittäiskäytössä kun on neljä eri kokoonpanoa, niin tankissa on neste säilynyt suht pitkään.

    Peruscartohan alkaisi 5 ml:n (eli viiden täytön) jälkeen olla käyttöikänsä lopussa, mutta tässä ei ole huomannut mitään väljähtymistä maussa.

    Minkäänlaisia kusemisia tai muitakaan ongelmia ei ole ollut.


     
     
  15. #55

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    En kyllä allekirjoita tuota 5ml jälkeen kuolemista. Mulla menee 5ml nestettä päivässä ja cartot kestää ainaki sen neljä päivää(=20ml), usein paljon pidempäänkin.

    Eikö ton otsikon pitäs olla "Kartotankit" eikä "Tankkikartot"? nussnuss

     
     
  16. #56
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Tähän mennessä kyllä ylivoimaisesti parhaat höyryt tällä dual coil cartotankilla. Löytyi se oma sweetspot ^^

     
     
  17. #57
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pki Näytä viesti
    Mulla nyt ollut DCT aika tarkkaan viikon käytössä, mitään muuta en ole koko aikana käyttänyt ja lisään nestettä tankkiin aina iltaisin.

    Olen huomannut tämän satunnaisesti 'tulvivan' kun käyttölämpötilan vaihdokset suuria, varmaan johtuen nesteen ja tankin sisällä olevan ilman laajenemisesta ja lähes joka kerta tämä tapahtuu kun tankki on melkein tyhjä.
    Tulvimisella tarkoitan höyrytellessä kuuluvaa korinaa, kun nestettä alkaa tunkemaan imuputkeen tjmsp.
    Toisinaan olen sitten tarkistanut missä carton reikä ja kääntänyt tankin siten, ettei reikä ole nesteen alla.. eli yrittänyt höyrytellä liian märkää cartoa kuivemmaksi. Joskus onnistuu ja joskus ei.. jos alkaa puhaltelemaan imureikää tyhjäksi nesteestä, niin kannattaa se tehdä ylöspäin eli patteriin tuleva pää kohti kattoa ja paperin sisään - puhallus.
    Jos tuon tekee akkupään osoittaessa alaspäin, niin omalla kohdallani se on johtanut pari kertaa tankin lähes täydelliseen tyhjentymiseen kun nestettä tunkee poistuvan tilalle koko ajan lisää jne.

    Miten muilla?

    ps. tänään tuli 15 varacartoa finnvapelta ja madvapesilta tilattuna 15kpl 2,5 Ohm varacartoja. Toimii
    Onko ollut sama carto koko viikon? Minulla on vasta ensimmäiset 5 ml lopuillaan. Päivittäiskäytössä kun on neljä eri kokoonpanoa, niin tankissa on neste säilynyt suht pitkään.

    Peruscartohan alkaisi 5 ml:n (eli viiden täytön) jälkeen olla käyttöikänsä lopussa, mutta tässä ei ole huomannut mitään väljähtymistä maussa.

    Minkäänlaisia kusemisia tai muitakaan ongelmia ei ole ollut.
    Sama LR carto ollut koko ajan ja ei vieläkään ongelmia.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  18. #58

    Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    En kyllä allekirjoita tuota 5ml jälkeen kuolemista. Mulla menee 5ml nestettä päivässä ja cartot kestää ainaki sen neljä päivää(=20ml), usein paljon pidempäänkin.
    No kyllä kai ne nyt jotenkin toimivat, mutta kai sentään huomaat eron iskemättömän carton ja useasti täytetyn välillä?

    Riippuu varmaan vähän maustakin. Mentholissa eroa ei juuri huomaa, paitsi siinä, että lopulta se carto ei vastaanota nestettä juuri lainkaan ja blossien imeminen katkoo verisuonia päästä. Jossain hienommassa ja vienommassa hedelmämaussa eron huomaa aika äkkiä.

     
     
  19. #59
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Tankkikartot (DCT jne.)

    Onkos joku jo kokeillut tuunata tankkiaan esimerkiksi poraamalla yläpäähän neulanmentävän reiän helpompaa täyttöä silmälläpitäen. Sen reiän voisi sitten tulpata esimerkiksi Smokymaiserin tulpalla.
    KGO & Twist

     
     
  20. #60

    Re: Vs: Tankkikartot (DCT jne.)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Onkos joku jo kokeillut tuunata tankkiaan esimerkiksi poraamalla yläpäähän neulanmentävän reiän helpompaa täyttöä silmälläpitäen. Sen reiän voisi sitten tulpata esimerkiksi Smokymaiserin tulpalla.
    tuo on käyny kerran jos toisenki mielessä. Reiästä pitäs saa vaan tarpeeksi tiivis, että kestää taskussa hölskymistä. Pitäs jostain löytää ruiskulle sopiva yksisuuntainen venttiili jonka liimais tankkiin.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •