Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 24 / 24

Aihe: Nesteet suussa koko ajan, mikä avuksi?

  1. #21
    Uskoisin että nesteet tuli sen takia suuhun, koska tuo Kanger T3S on sysipaska, omien kokemuksien mukaan. Kurlaa niin saatanasti vaikka mitä tekee.


     
     
  2. #22
    Höyrypää jani86's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    rajamäki
    Viestit
    430
    mdcc on ihan loisto aloituslaite! itsekkin ekat puolivuotta niillä vetelin makua tarpeeks, ja toimivuus loistava, kun muistaa kostuttaa sen eka kunnolla, ettei heti pala rikki, muistaa et se imee noin 3ml nestettä

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari Cure's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Forssa
    Viestit
    357
    Joo, alan uskomaan että ko. Tanger vaan on umpipaska. Ton sain suosituksena ostaa joltain "höyryammattilaiselta". Mitä ovat sitten ne hyvät vehkeet joilla homma ei voi mennä pieleen ja kestävät enemmän kuin viikon? Tekisi mieli ostaa ns. hyviä kamoja mutta aloitus meni ainakin vituiks..

     
     
  4. #24
    Evodin nyt pitäis olla perusvarma laite jota voisin suositella...kyllä ne voltit sieltä löytyy kun opettelee ja hinkkaa. Itse ajelen 4-4.2 voltilla ja 5-6 watilla Vamolla. Jos yli menee tuon alkaa heti pukkaan palanutta makua Toki riippuu paljon myös nesteestä ja joutuu tekemään säätöjä sen vuoksi.
    Nämä on niin makuasioitakin...Itse käyttänyt reilu kolme kuukautta pääasiassa Iclear 16 clearoja pelkästään lämpimien höyryjen ja toimivuuden vuoksi. On vaan pelittäny hyvin kun atopään vaihtaa sillointällöin. Kusee toikin muutaman tipan akkuliittimeen silloin tällöin mutta niin ne tekee ajanmyötä vissiin kaikki clearot
    Itse tykkään myös että täyttö on päältä ilman clearon purkamista...esim.töissä.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •