Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: selkeitä vinkkejä kaivataan

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    3

    selkeitä vinkkejä kaivataan

    tervehdys,,
    olen nyt poltellut paul saarin tehoakkua ja clearomizereita kuukauden ja akku ei vaan tahdo riittää . Nyt haluaisin kertaheitolla saada toimivan vehkeen. Ukolla on lavatube mutta ohjeet missä lie ,enkä löydä niitä netistä,,voinko esim täyttää sitä omilla menthol nesteillä ja meneekö siihen e-go clearimizer? kartomizer näyttäis olevan valmiiksi kiinni ja ostanut sen duunikaverin ohjeiden mukaan, muttei tajua siitä yhtikäs mitään ja minä siis vielä vähemmän..

    ostaisin myös oman tehokkaamman akun mutten viitsisi laittaa satoja euroja vielä edellisten lisäksi..
    Vinkkejä siis kaivataan, alkaa menemään hermo varsinkin kun viimeisen tilauksen mukana tuli adapteri kierteisiin ja ei sitten toimi kuin karmeella kohdilleen täsmäyttämisellä

     
     
  2. #2
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Joo, että sillälailla. Luitko foorumia yhtään vai täräytitkö suoraan kysymyksen ekaan mahdolliseen paikkaan?

    MINÄ HALUAN NÄKYÄ! tms?

    Ei siinä jos kiire on....

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä HannesHorrible's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    82

     
     
  4. #4
    Valitettavasti erinäisiä manuaaleja ja kikkakolmosia joutuu opiskelemaan kun siirtyy höyryttelemään. Höyrypään käsikirja tuolla yläkulmassa antaa perusvastauksia peruskysymyksiin.

    Täällä on myös valmiita ketjuja aloitteleville höyryttelijöille. Kotipaikastasi riippuen paikkakunnallasi saattaa olla kivijalkaliike, josta voit saada apua ihan kädestä pitäen. Suosittelen myös youtube-videoita, niitä löytyy noinkin yleisestä tuotteesta varmasti.

    Ps. Ehkä et kuitenkaan ole saanut ihan vielä satoja euroja tuhlattua.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  5. #5
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    3
    kiire ja kiire,,polttaa tätytty kuitenkin ja en halua ostaa kessuaskia!!!
    asun pääkaupungissa, joten ehkä menen johonkin liikkeeseen. Kustannus asiasta ..olen kyllä saanut menemään tehoakulliseen ja nesteisiin+ kahteen clearomizeriin jo lähemmäs satasen,,sitten tilasin ihan normikessun näköisen johon irto patruunoita ja ne toimii paremmin. Kiitos kaikille avusta,,helpompaa on ehkä lopettaa,,kun ei selkeään kysymykseen saa vastausta. ja tiedoksi.googlattu on,,monta päivää..

     
     
  6. #6
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HannesHorrible Näytä viesti
    Tuossa.
    Pikkironkeloija


     
     
  7. #7
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    3
    kiitos!!!!!! koitetaan klaarata...

     
     
  8. #8
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Kysymyksen selkeydestä voidaan olla montaa mieltä. Näissä hommissa kun ei ole oikeaa vastausta oikeastaan yhteenkään kysymykseen vaan hyvin pitkälti kyse on makuasioista. Toiset tuntuu tykkäävän niistä paulsaarin vehkeistä ja toiset sit niistä 300€ he-vehkeistä. Helpompaa tosiaan voi olla mennä sinne liikkeeseen käymään jos tietotaito on totaalisen lähtökuopissa etkä internetin ihmeellisestä maailmasta ole sitä "abc:tä" löytänyt.

     
     
  9. #9
    Jos et olisi paulsaareen koskenut esmokelta esim saa 2x evod setin alta viidenkympin joilla selviää vaikka vuoden halutessaan toki atomisaattorin päitä tarvitsee ostaa, mutta 5kpl paketti maksaa vähemmän kuin saaren c4 clearo ja toimii 100x paremmin

     
     
  10. #10
    Höyrypää lepetius's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    631
    Ja että varmasti selviää mitä Harskyli meinasi, tässä linkki kyseiseen settiin

    Kanger EVOD Aloituspaketti | esmoke.fi

    + vaihtoatot 5kpl Kanger EVOD/T3S/ProTank/Unitank -vaihtoato | esmoke.fi

    Sitten vaan nesteet sisään ja siinä se sitten onkin aika pitkälti, paitsi jos ei tykkää tai kaipaa enemmän / vähemmän / jotain muuta?

    ...

     
     
  11. #11
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    niin siis jos joku ihmettelee meikäläisen sangen vinhaista vastausta, johtunee se siitä että tämä aloitus seisoi keskellä Yleinen Keskustelu -aluetta.
    Selvennetään nyt ettei taas ihmetellä foorumin vittuilu-asennetta. sehän oli sarkasmia.
    Kiitokset kärsivällisille auttajille...

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •