Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 26

Aihe: Apua, e- neste ei maistu millenkään?

  1. #1

    Apua, e- neste ei maistu millenkään?

    Joo, ostin tässä viikko sitten netistä eGo-CE4 mallin. ja ostin sitten liguan nesteitä, kolme kappaletta.
    omena, cola, ja omena 0mg Ne ei vaan maistu? Tosi heikosti, mikä ärsyttää hieman mua.
    Höyryy tulee ja akku toimii.
    mikä on vikana?
    Pitäskö mun ostaa sitten ihan nikotiinin kanssa niitä e-nesteitä että se maku maistuu?
    onko esim.
    BVS Biotech 18mg
    LiQua 18mg
    Joyetech liquid 11mg-16mg


    Mikä noista on paras vaihtoehto? missä maistus ne maut parhaiten?

    Kun itse tilailen startsmogista

     
     
  2. #2
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Ei nikotiini makua sinäänsä muuta. Nikotiinilla saadaan kurkkutuntumaa. Liquat mitä itse olen joskus maistanut, olivat melko pliisuja. Eikä tuo ce4 kyllä mikään maukas clearo ole. Kokeile vaikka Joyen nesteitä. Biotechit ovat melko surkeita kuulemma. Kyllä se siitä.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  3. #3
    Mietin et olisin tilannu just biotechin jonkun makusen.
    mutta tuleekos siitä sitten enemmän makua?

     
     
  4. #4
    Luulen, että kurkkutuntuma on se mitä haetaan, se "potkasu". Eli nikotiini. Oletko polttanut ennen tupakkaa, ja jos olet niin kuinka paljon?


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  5. #5
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Jos makua haetaan, niin uskon vakaasti että Joyetech olisi paras, nikotiinilla sitten saadaan sitä kurkkutuntumaa. Ja tietysti yksi vaihtoehto on päivittää joku parempi clearo tuon CE4:n tilalle.

    Yksi vaihtoehto on DIY-nesteet, niin pääsee itse säätämään maun ja vahvuuden, jos siis nikotiiniakin kaipaa. Tämä on se varmin tapa saada maukasta.

    Kannattaa myös muistaa, että tupakoinnin myötä makuaisti heikkenee, niin aluksi nesteiden maku ei välttämättä pääse oikeuksiinsa. Kyllähän kuitenkin oot aiemmin tupakoinu?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #6
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Jaa-a joskus olen törmännyt esim. VR litkujen kanssa ilmiöön jossa 15mg neste maistuu huomattavasti voimakkaammin kuin 10mg sama neste. Samoin väri on ollut kirkkaampi tuossa vahvemmassa. Sai epäilemään oisko vaan laimennettu VG/PG pohjalla tuo niksan määrä ja maku/väri hiukan kärsi??? Tämä ei kyllä tarkoita sitä että 0mg neste ei sitten maistuisi miltään tai että tässä olisi toimittu niin tms. Sattu vaan tuleen mieleen kun luin tuota...

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä HannesHorrible's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    82
    Väittäisin, että kyllä se vaikuttaa. Rouva lopetti tupakoinnin lääkkeillä, jotka blokkasivat aivojen nikotiinireseptorit tai jtn ja röökistä hävisi kuulema tyystin maku. Tämä siis tuli ilmi kun ihmettelin itsekkin ettei 0mg nesteet maistu miltään.

     
     
  8. #8
    Kiitosta ihmiset avusta. Tosin kun ekaa kertaa laitoin tankkiin nestettä,enkä tajunnu laittaa täyteen. Eikä ne langat kostunu,kun nestettä oli puolilleen. Ja poltelin jonkin aikaa, ja maistuu välillä käry vaa. Niin pitäskö mun ostaa uustankki?/:

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä HannesHorrible's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    82
    Tuskin tuo pilalla on, kallistelet vaan sitä vekotinta välillä että ne langat pysyy kosteena.

     
     
  10. #10
    oon tässä pari päivää jo kokeilluna tuota,
    mutta käry maistuu, ja en maista mitään. muuten tulee savuu hyvin ja pelittää.
    että oisko vika nesteissä vai siinä tankkissa?

     
     
  11. #11
    Höyryttelijä HannesHorrible's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    82
    Jaa-a.. Vaihtamallahan tuo ainakin seviää.

     
     
  12. #12
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Yksi mitä kannattaa ehkä testata olisi ns. bottom coil tyyppinen clearo (Kanger Evod ainakin hyvä). Niissä vastus ja imulangat on tankin pohjalla, niin nestee imeytyy kivemmin sinne minne se kuuluukin. Ja toi CE4 ei kyllä ole tosiaan mahtavista makuelämyksistä tunnettu höyrytin.

    Kanger Evod 5-6€ + 5kpl vaihtopäitä toisen mokoman ei ole edes paha investointi. Puffilta jos vielä tilaa, niin ei yli kympin tilauksista tarvii edes pulittaa postikuluja...

     
     
  13. #13
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTP Näytä viesti
    Yksi mitä kannattaa ehkä testata olisi ns. bottom coil tyyppinen clearo (Kanger Evod ainakin hyvä). Niissä vastus ja imulangat on tankin pohjalla, niin nestee imeytyy kivemmin sinne minne se kuuluukin. Ja toi CE4 ei kyllä ole tosiaan mahtavista makuelämyksistä tunnettu höyrytin.

    Kanger Evod 5-6€ + 5kpl vaihtopäitä toisen mokoman ei ole edes paha investointi. Puffilta jos vielä tilaa, niin ei yli kympin tilauksista tarvii edes pulittaa postikuluja...
    Käykös tuo kanger evod ego-ce4 malliin? ja käykös siihen sitten kaikki e-nesteet?
    Sori, mutta oon vasta alottanu tän höyryttelyn, niin mitä tuo inveistointi tarkalleen tarkottaa?

     
     
  14. #14
    Sitrus, cola ja lakritsa nesteet rikkovat tankkeja niistä lisää tuolla tankin viholliset ketjussa.liguan cola ei ainakaan mun evodia rikkonut

    e: siis rikkovat muovitankkeja, lasinen tankki kestää mitä vaan paitsi lattian.

     
     
  15. #15
    Siis se akku on eGo 1100mah

    niin käykö siihen kanger evod?
    Ja mites sellanen täytetään?

    Kamala, kun oon räkänokka tässä

     
     
  16. #16
    Höyryttelijä HannesHorrible's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    82
    Käy siihen. Investointi taas meinaa ettei nuo maksa paljon.



    http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...ger-e-vod.html

     
     
  17. #17
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Ligua -> Liqua
    Investointi = sijoitus / hankinta
    Ego = yleisnimitys ko. kokoisille akuille joissa standardikierteet. Näihin käy miltei kaikki clearot jota on markkinoilla, tarkista vain että on ego-kierteet. Kangerin eVod käy ego-akkuihin.
    Evodin täyttö on opastettu kauppojen sivuilla yms, mutta tiivistettynä: Pohjaosa irti, nesteet sisään, pohjaosa kiinni.

    Kyllä se siitä

     
     
  18. #18
    Kiitos ihanaiset!

    Jos tää nyt onnistuisi höyryttely, ja mautkin maistuis.

     
     
  19. #19
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Niin ja oma suositukseni egoakkujen kanssa on Protank Mini -> Kanger MINI ProTank II eGo -clearomisaattori bottom coil 2,2ohm lasiputkella UUTUUS
    Jos käyttää vakiojännitteistä egoa elikkä ilman volttisäätöä niin tuohon 1.5-1.8 ohmisia atopäitä, säädettäväjännitteisillä akuilla (esim ego twist tai vision spinner) ohmeilla ei ole niin väliä.

    Näiden kanssa ei tarvitse varoa mitään nesteitä koska tankki on lasia ja imo toimivat paremmin kuin evodit.

     
     
  20. #20
    Joo, tuommosen vois kyllä hankkia,
    tosin pitää tässä säästellä rahaa

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •