Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 22

Aihe: Ego-t ja VG-litkut

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    23

    Ego-t ja VG-litkut

    Moikka,
    8 päivää höyrystellyt aloittelija kaipaa vastauksen

    Eli onko jotain todella painavaa syytä olla käyttämättä VG-litkuja Ego-t:ssä?
    Ei muuten mutta aloitin 510-setillä, tilailin sekä PG että VG-litkuja, ja nyt kun
    tuo Ego-t tuli perille, olin jostain lukevinani että yli 50% VG-litkuja ei kannata/suositella
    käytettäväksi Ego-t:ssä...Miksiköhän?

    //santtu

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Riippuu vähän, mikä eGo-T kyseessä?

    Libertyn C-mallissa ei tule VG toimimaan ikinä (ilman rankempaa modausta, kun pelkkä langan vaihto), johtuen, että ei saa riittävää alipainetta aton sisälle, jotta VG jaksaisi työntyä langan läpi.

    Aito Joyetech eGo-T toimii moitteetta VG litkuilla.

    Eli, jos ei ole Libertyn, niin eikun testaamaan vaan.
    että semmoista...

     
     
  3. #3

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Libertyn setin saa vg nesteellä toimimaan, kun sinne tekee "väljemmän" langan. Johtaa vähän heikommin nestettä kuin aidon laitteen kunnon lanka, mutta aivan riittävästi kuitenkin.

     
     
  4. #4

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja santtu Näytä viesti
    Moikka,
    8 päivää höyrystellyt aloittelija kaipaa vastauksen

    Eli onko jotain todella painavaa syytä olla käyttämättä VG-litkuja Ego-t:ssä?
    Ei muuten mutta aloitin 510-setillä, tilailin sekä PG että VG-litkuja, ja nyt kun
    tuo Ego-t tuli perille, olin jostain lukevinani että yli 50% VG-litkuja ei kannata/suositella
    käytettäväksi Ego-t:ssä...Miksiköhän?

    //santtu
    http://www.youtube.com/watch?v=FY6L17CFm2c tuossa opetus video ensinmäiseksi sinulle suomeksi

     
     
  5. #5

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Easy Eliquidyltä tilasin VG-litkuja niin siellä nettisivuillakin sanottiin ettei saisi tankkivehkeen kanssa noita käyttää. Kyselin täällä samaa asiaa ja rohkaistuin kokeilemaan. Joyetechin eGo on minulla käytössä, eikä minulla ole ollut ainakaan pienintäkään ongelmaa toimivuudessa. Välillä on pitänyt tehdä ns. "kuivaimu", eli imaista terävästi kerran tai korkeintaan kaksi ilman, että painaa akun nappulaa. Sen verran jytkyä kuitenkin se tavara, ettei välttämättä valu itsestään atolle päin. Muuten toiminut VG-litkujen kanssa kyllä kuin junan vessa!

     
     
  6. #6
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    23

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Kyseinen Ego-T on ecigwizardilta hankittu,
    http://www.ecigwizard.com/shop/fi/eg...arter-kit.html
    Kiitos näistä, taidan uskaltaa kokeilla myös noita
    VG-litkuja

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Libertyn setin saa vg nesteellä toimimaan, kun sinne tekee "väljemmän" langan. Johtaa vähän heikommin nestettä kuin aidon laitteen kunnon lanka, mutta aivan riittävästi kuitenkin.
    Paskat saa! (pahoittelut brutaalista kommentista).

    Sen verran kypsä oon tohon Libertyn C-malliin, et ei edes 0,6mm lanka taitettuna kahtia ollut riittävän väljä. Ja vaikka testasin myös kompensoida langan vähyyttä laittamalla extra lankaa jo valmiiksi rullalle aton päälle. Niin joka ikisessä kombossa, mitä testasin, niin täys VG ei toimi.

    Tai no, jos imee joka napinpainalluksen välissä n.20 kertaa täysiä, jotta edes hieman kostuisi. Muuten tulee kuivat hitit heti.

    Tosiasiassa niin huonosti alipainetta kehittävä, että edes pelkällä PG nesteellä vekotinta ei saa ikinä kurlaamaan tai tulvimaan vaikka imisi posket lommolla ilman nappia.
    että semmoista...

     
     
  8. #8

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Paskat saa! (pahoittelut brutaalista kommentista).


    Tarkennan hieman tuota väljää lankaa, käytin siis teepussia.

    En tosin muista enää laitoinko settiin oman tankin, vai käytinkö mukana tullutta tankkia, setti nimittäin oli kaverin. Mutta toiminut nyt kuulemma on aivan jees, ja nesteinä käytössä on libertyn vg nesteet. Tosin tein hänelle ostoslistan hc:lle tulevaisuuden varalle..

    Koko hässäkkä kuitenkin vaikutti niin b laadulta, että laitekohtaiset erot voi olla melko suuria.

     
     
  9. #9
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Häpeämätön vitsinyritys, mutta eikö tässä tapauksessa ole kyseessä jo C-luokan tuote?

     
     
  10. #10
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Mulla on se libertyn klooni ja kyllä siinä VG toimii, MUTTA siihen tankkiin kannattaa lisätä pari tippaa vettä VG:n sekaan.
    Ite en tosin enää koske ato & tankki yhdistelmään, on niin huonoja kokemuksia ja helpommalla pääsee hommaamalla vaikka Dual Coil Tankin.

    http://www.finnvape.fi/product/60/51...oil-tank-1-kpl
    http://www.madvapes.com/Dual-Coil-51...er_p_3324.html

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  11. #11
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    23

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    No niin,
    testattu on ja ei oikein toimi ENJoice:n VG-litkut
    Ongelma on että kun litkun laittaa tankkiin, tankin "ilmanvaihto" menee tukkoon.
    Ilmeisesti on liian paksua litkua. Ongelma ratkesi kun laittoi tipan vettä tankkiin

    //santtu

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    120

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja santtu Näytä viesti
    No niin,
    testattu on ja ei oikein toimi ENJoice:n VG-litkut
    Ongelma on että kun litkun laittaa tankkiin, tankin "ilmanvaihto" menee tukkoon.
    Ilmeisesti on liian paksua litkua. Ongelma ratkesi kun laittoi tipan vettä tankkiin

    //santtu
    Wuut, mulla on kyllä toiminu Enjuicen VG:t täyellisesti, ei oo tarvinu ees tuota "happireikää" tehä tankinkorkkiin. Aito Joyetechi kysseesä, 1000mAh akulla. Korkkina sekä silikoonisia että muovisia, ja molemmat skulaa Onko sulla kovin tummia ne nesteet? Erehyin jonku lafkan VG-vaniliaa laittamaan, väri lähenteli mustaa enemmän ku ruskiaa, ja se kyllä tukki aton täyellisesti.

     
     
  13. #13
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    VG litkujakin on niin erilaisia.. mulla taitaa olla meloni makuinen lähes hyytelöä ja sitten sitruunaa, joka todella litkua eikä eroa pg:stä juoksevuutensa puolesta mitenkään.
    Pientä maalaisjärkeä kun soveltaa ja tosiaan tippa tai pari vettä noihin jäykimpiin, niin toimii hyvin.

    Mun ego tankki/ato yhdistelmässä ei oikein toimi mikään, normaalit pg nesteet alkaa kurnuttamaan ja valuu käsille tai sitten vg:llä poltan vain atosta langan. Kaikkia kikkoja täältä forumilta olen kokeillut ja välillä jopa toimikin tankillisen ajan, mutta viimeistään uudelleen täyttö muutti nesteen koostumusta ja litkut hulahti käsille.
    Clearoilla ja cartoilla olen myös päässyt eroon siitä jatkuvasta muovin mausta, joka ainakin omista tankeistani tunki kaikkiin makuihin mukaan.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  14. #14
    Höyrykone jasseri's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Hollola
    Viestit
    1,494

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    voi pieru, tilasin ton ego-t:n ja 24mg coffeen makusta lientä, aivan uskomattomat kiksit ja sen kun tuuppasee tonne dual coiliin mihin mahtuu se 5ml, kerrallalla voe poijat mitkä pötkyt se antaa. Mä oon niin koukussa, ei vaan lavatuupia odotellessa mietin että oisko hyvä toi puff daddy ja vermeet siihen, oisko toimiva systeemi tolle lavatuupille, kertokaa nyt hyvät pössyttelijät mikä on parasta vanhalle analoogille jolla meni 2-3 askia normi röpöö päivässä. Ostin noita tank systeemeitä ja atomisaattoreita mutta tuntuu että ne on ihan arseesta eli perseestä, niillä mitään savuja saa on kuin enkeli pieraisis suuhuun, että se niistä nyt haetaan kunnon kurkkutuntumaa ja potkua. Kiitos

    -mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

     
     
  15. #15
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    23

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Lainaus Alkuperäinen postaaja palssi Näytä viesti
    Wuut, mulla on kyllä toiminu Enjuicen VG:t täyellisesti, ei oo tarvinu ees tuota "happireikää" tehä tankinkorkkiin. Aito Joyetechi kysseesä, 1000mAh akulla. Korkkina sekä silikoonisia että muovisia, ja molemmat skulaa Onko sulla kovin tummia ne nesteet? Erehyin jonku lafkan VG-vaniliaa laittamaan, väri lähenteli mustaa enemmän ku ruskiaa, ja se kyllä tukki aton täyellisesti.
    Moro,
    tummia ovat, Seattle Sunset (joka on aivan helvetin pahaa, elkää ostako hyvät ihmiset) ja sitten joku toinen,
    ei niin paha vaikka samaa makuvivahdetta löytyy.
    Eivät nyt ihan siirappia ole, ja itse asiassa ainakin yksi korkki/holkki oli muutenvaan tukossa alunperinkin.
    Mutta laitoin muutaman tipan vettä ja johan toimii. Eikai tuo veden lisääminen henkeä vie...?
    Höyryntuotto on jotain aivan toista kuin aiemmilla PG-litkuilla.
    Kurkkutuntumaa ei tosin ole nimeksikään, mutta itse pidän juurikin valtavasta pörnyntuotosta kuin kurkkuhitistä

    //santtu

     
     
  16. #16

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Enpä tullut ajatelleeksi tuota vedenlisäystä VG-litkuun. Meinasi jo harmittaa kun on ainakin desin verran varastossa VG:tä eikä libertyn ego niitä ime. Hyvä juttu!

     
     
  17. #17
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    15

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    hyvin toimii omalla ecigwidzardista tilaamalla aloitus setillä, nykyään tankit jäänyt historiaan kartoihin miellyttyä
    eGo 900mAh battery , DCT-cartomizer , Boge-cartomizers , Lavatube

     
     
  18. #18
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Tässä kartoja odotellessa tuskailen kun ainoa mikä tankeissa toimii on nucigin vg. Pg:t kurlaa ja kastelee kaikki paikat.
    Sanokaas ny mikä ois semmonen ratkaisu ettei koko ajan tarttis säätää jotain, on mulla muitakin harrastuksia. Daddy/diddy?

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  19. #19
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    tankista sisukalut kuutamolle..pari kolme tippaa suoraan atoon..tankin kuoret paikalleen ja imua...kun höyry hiipuu...pari kolme tippaa lisää

     
     
  20. #20

    Vs: Ego-t ja VG-litkut

    Lähinnä tietämättömyydestä johtuvan laiskuuden ja huolimattomuuden johdosta eGo-Tn rikkonut ja eGo-Cn + low resi atoja ja 100% VG nestettä tilannut tahtoisi tiedustella että auttaako se LR yhtään sen VG:n kanssa?

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu eGo / eGo-T / eGo-C

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •