Sivu 2 / 14 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 280

Aihe: Missä olet höyrytellyt?

  1. #21
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    En nyt oikeen tarkkaan tiedä mihin ketjuun tämä vuodatukseni liittäisin. Saattaa mennä jopa rage keskusteluun. Laitan siis tähän, siirtäkööt polliisi mihin parhaakseen näkee. Olin tänään katsomassa Suomi - Tsekki matsia Hartwall areenalla, ja baarin puolella kysyin kantaa höyryttelyyn. Ohjasivat minut sitten järkkäreiden puoleen. Viisi järkkäriä oli ympärilläni ja totesivat siihen ettei hellä ole kantaa höyryttelyyn. Vastasin, että se ei minulle riitä vaan halusin tietää on ok vaiko eikö. Vastaukseksi sain että on ok. Toisella erätauolla istuin, join bisseä ja höyryttelin, niin nuori baarityttö tuli sanomaan, että tupakointi kielletty. Siihen sanoin, että tiedän ja hän lähti pois. Minuutti siitä, niin tuli järkkäreitten esimies juttusilleni ja kielsi höyryttelyn. Siitä sitten asiallisesti koko kolmannen erän keskusteltiin asiasta ja loppu tulema oli, että juuri äsken Hartwall arena on tehnyt päätöksen e-savukkeen kieltämisestä tiloissaan. Tarkoittaen juuri ennen tsekki suomi pelin alkua. Itse henkilön mielestä asia on ok, mutta asiakkaat saattavat häiriintyä! En siis mitenkään yleisesti möyhytellyt, vaan ainoastaan baarin nurkassa. Vituttaa suoraan sanoen, tämä touhu! Ensin sanotaan että on ok ja sen jälkeen että ei olekaan. No sattui siinä kumminkin olemaan Hjalliksen kaveri, joka on tilamaassa e-höyrykettä samassa pöydässä komppaamassa ja sanoi ettei varmaan jää tämä tähän. Siis positiivisessa mielessä. En sitten taas tiedä miten loppupeleissä käy. Sori tätä tajunnanvirtatekstiä. Pistää vaan vituttamaan tämä juupas eipäs ehkä en tiedä se onkin ok leikki. PERKELE. Kävi siinä jossain vaiheessa pari e-savuke ihmistä jututtamassa minua ja sain maistaa oliko se greippiä. Höyryt teille ja ilmoittautukaa jos olette foorumilla Kotiin taksilla palatessa kysyisin ihan vittuuksillani taksikuskilta, että saako möyhytellä taksissa. Kaivoi oman eGoteen esiin ja sanoi käykö sulle. Että näin tänään

     
     
  2. #22
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    No jopas potkitaan. Onneksi taksijuttu pelasti stoorin

     
     
  3. #23
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Kotosalla tulee höyryteltyä oikeestaan jokapaikassa Jopa saunassa tuli koitettua pikku hilppa-kaljoissa halvalla kiinan romulla. Makua kyllä tuli, mutta höyryä jännästi ei

    Tyäpaikalla vedän usein höyryt parit sopivassa vaiheessa, kun ei töitä häiritse ja myös kahvikämpässä olen höyrytellyt. Meillä onneksi pomo antoi luvan (jostain syystä hieman naureskellen?) vetää höyryjä oikeestaan jokapaikassa Työnjohtajakin katsoi ensin silmät teevedin kokoisina päälle ja tuli sitten hymyillen juttelemaan. Tupakkapaikalla tulee käytyä sillointällöin ihan vaan "juorujen" takia Jää muuten pimentoon kaikesta mitä on tapahtunut Työkaverillakin tupakan kulutus vähentynyt varmaan puoleen, kun en enää joka kerta sen kanssa ulos lähde, eli tällä höyryttelyllä on myös lähipiiriin "parantava" vaikutus

    Paikallisen olutjuottolan omistaja on itsekin höyryttelijä, joten kaljalla käydessä höyryttelykin onnistuu Autossa höyryttelen myös, poltin myös tupakkaa autossa joten tuo on ihan luonnollinen jatkumo.

     
     
  4. #24

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Jotenkin ei vain kehtaa julkisilla paikoilla höyrytellä - ts. lapset näkee (ja ihmettelee - pahimmillan ottaa mallia). Merkityt tupakkipaikat erikseen.

    Ei tämä kuitenkaan haittaa sillä yleensä tulee otettua parit höyryt kenenkään huomaamatta, esim. vaikka sitten yleisessä vessassa jos tupakinhimo yllättää.

     
     
  5. #25

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Niin, semmonen ero on entiseen tupakan polttoon nähden, että nykyisin höyrytteln kotona 9-v poikani seurassa, kun ennen en tupakoinut sisällä hänen kanssaan ollessani. En tietenkään höyryjä päin namaa puhaltele nytkään (vaikken tiedä oliskos edes pahaksi), mutta välillä hän kyllä pyytää tekemään renkaita ja sitten hyökkii niiden kimppuun ja huitoo tai seurailee kuinka kauan säilyvät ehjinä.

    Poikani muuten kysyi jännästi, että "onko toi terveellisempää kuin tupakan poltto, eikö olekkin?" Johon tietysti vastasin, että en nyt tiedä onko ihan terveellisempää, mutta vähemmän on vaarallista, kun ei ole tervaa ja häkää.

     
     
  6. #26
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tappo Näytä viesti
    Olin tänään katsomassa Suomi - Tsekki matsia Hartwall areenalla, ja baarin puolella kysyin kantaa höyryttelyyn. Ohjasivat minut sitten järkkäreiden puoleen. Viisi järkkäriä oli ympärilläni ja totesivat siihen ettei hellä ole kantaa höyryttelyyn. Vastasin, että se ei minulle riitä vaan halusin tietää on ok vaiko eikö. Vastaukseksi sain että on ok.
    Minä kysyin ennen peliä järkkäriltä, joka sanoi suoraan että ei, ja kävin sitten tupakkapaikalla höyryämässä.

     
     
  7. #27
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vps Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tappo Näytä viesti
    Olin tänään katsomassa Suomi - Tsekki matsia Hartwall areenalla, ja baarin puolella kysyin kantaa höyryttelyyn. Ohjasivat minut sitten järkkäreiden puoleen. Viisi järkkäriä oli ympärilläni ja totesivat siihen ettei hellä ole kantaa höyryttelyyn. Vastasin, että se ei minulle riitä vaan halusin tietää on ok vaiko eikö. Vastaukseksi sain että on ok.
    Minä kysyin ennen peliä järkkäriltä, joka sanoi suoraan että ei, ja kävin sitten tupakkapaikalla höyryämässä.
    Taisi olla siten, ettei järkkäreitä ollut aiheeseen ohjeistettu, vaikka esimies muuta väitti.

     
     
  8. #28
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    114

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Perjantaina ensimmäistä kertaa baarissa sain luvan. höyrytellä siis


    300e käytetty e-härpäkkeisiin :S

     
     
  9. #29
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tappo Näytä viesti
    Kävi siinä jossain vaiheessa pari e-savuke ihmistä jututtamassa minua ja sain maistaa oliko se greippiä. Höyryt teille ja ilmoittautukaa jos olette foorumilla
    Juu, emännän kanssa teihin hallilla törmäiltiin. Pienenä korjauksena neste oli ecigwizardin grape, eli rypäle (emäntä luuli greipiksi).

    Tuota - http://www.ecigwizard.com/shop/en/st.../48-grape.html


     
     
  10. #30

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    vasta pari päivää ollu "höyrysikari" käytössä ja oon höyrytelly kotona olkkarissa, keittiössä..., töissä työpöydän ääressä maisemakonttorissa. Edellä mainituissa paikoissa ei olisi tullu kuuloonkaan poltella analogisia sikareita.

     
     
  11. #31

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Tänään tuli höyryteltyä myös paikallisessa baarissa, kukaan ei tullu sanomaan mitään, mutta muutamat katto kyllä ihmeissään ja painelivat analogisen kanssa sitten pihalle

     
     
  12. #32

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Kotona pitää höyrytellä oikein kunnolla että saa pinttyneen tupakan hajun pois. Töissä vetelen ihan normisti kun ei kiinnosta mennä ulos palelemaan. Tupakkapaikalla on ehkä parhaat juorut jne. mutta se haju rupee yököttään. Kerran jutellessa kaupan kassan kanssa se kysyi että minkälainen tuo vehje oikein on ja demonstroin siinä sitten. Se oli itsekin lopettanut analogiset joskus vuosia sitten ja jotkut sen tutut käy höyryllä myös.

     
     
  13. #33
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Missä olet höyrytellyt?

    Siellä missä tarve vaatii, paitsi asiakkaiden edessä. Ihan vaan, etten aiheuta turhaa hämmennystä.
    Tosin kun oon ollu kassalla niin on tullu yhelle jos toisellekin norttien ostajalle puhuttua tosta. Ainakin yks on jo tilannutkin O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  14. #34

    Missä poltatte?

    Itse siis vasta odottelen että rahat siirtyy PayPaliin ja saan tilattua tuon sähkötupakan. Mutta kiinostaa hirveästi tietää että poltatteko tuommoista ulkona vai sisällä? Tuntuu hassulta ajatukselta että tuota menisi ulos polttamaan kun ei kuitenkaan oikea ole. Mutta taas itse kun asun pikku kaksiossa elukoiden kanssa, niin mitenhän tuo höyry jää haisemaan jne? Kärsiiköhän nuo elukat siitä höyrystä? (joskus yks raskaana oleva valitti huonoa oloa kun mies polttaa sisällä sähkötupakkaa)

    Ja mitenkä tuommoinen perus 510 kestää pakkasta? Suurin osa päivästä menee hevosten takia ulkona ja tallilla tulee siis eniten poltettua, ja tuolla kuitenkin tota pakkasta on se -30 astetta että kestääkö semmosta?

     
     
  15. #35
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Missä poltatte?

    Ihan sisällä vetelen menemään. Se jääkö joku haju huoneeseen riippuu siitä kuinka "sisäsiistiä" e-nestettä käyttää. Pahin on ollut Pink Spot - Honey joka jää moneksi tunniksi kiemurtelemaan ilmaan. Halo tupakkaneesteet jää tuoksumaan myös joksikin aikaa. Suurin osa e-nesteistä ei jää hajustamaan sisätiloja ja katoaa/laimenee muutamassa minuutissa huoneilmasta.

    -30 pakkasessa akunkesto tippuu 100% tuonne 20-30% luokkaan eli joutuu joko ostamaan isomman akun tai pitää vaan lämpimässä taskussa akkua.

     
     
  16. #36
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Missä poltatte?

    Kotioloissa sisällä (paitsi kentucky applewoodia, joka jää pitkäksi aikaa tuoksumaan) ja muualla sääntöjen mukaan joko ulkona tai sisällä.

     
     
  17. #37
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Missä poltatte?

    Sisällä tietenkin kuten röökiäkin vetelin oli elukka tai ei.Koira ainakin tykkää hajusta sillä jos tupakkaa puhalsi sen kuonolle lähti,kun jokisen eväät vaan kun höyryä puhaltelen haistelee vaan kuono pystyssä eli ei se huonoa voi olla jos koirakaan ei sen hajusta välitä.

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    186

    Vs: Missä poltatte?

    Sisällä , ulkona ja autossa

     
     
  19. #39
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    74

    Vs: Missä poltatte?


    Sisällä kotona, sisällä autossa.. ulkona ei juurikaan. Mielestäni maku kärsii, eikä järin hohdokasta puuhaa muutenkaan olisi näillä pakkasilla. Säästyy aikaakin kun ei tarvihte ulkona röökillä rampata eikä lämpökään tuvasta karkaa kun ei turhia ovia availe

     
     
  20. #40

    Vs: Missä poltatte?

    Sisällähän tätä tulee harrastettua Ei hirveesti houkuta ulos mennä -25 pakkaseen. Kesällä luulen että kaffen kera vois mennä partsille.
    Tuosta hajusta sen verran että välillä tulee käsky mennä lähemmäksi emäntää jos sattuu olemaan joku hyväntuoksuinen liemi menossa. Välillä taas saa mennä muutaman jaardin kauemmaksi, ainakin jos Prime 15 höyryttelee
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •