Sivu 4 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 103

Aihe: EA Nebula

  1. #61
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Barole, mikä helvetin mutka-wick sulla on sielä jos lankaa ei jää ilmaan?
    No on se kieltämättä vähän kiero, mutta ei sitä lankaa jää liiaksi roikkumaan, ei ainakaan oo vielä esiintyny hyppyspotteja. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #62
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380
    Kuva olis kiva...

    En tiedä, kai mä olen pahemman luokan esteetikko, kun mulle on tärkeää että myös hatun alla näyttää hyvältä -> toisin sanoen wick on nätisti omassa paikassaan ja tönöttää suorassa.
    Välillä sydän itkee verta, kun katsoo noita RSST:n päähän väännettyjä mutkalla olevia wickkejä - en kuitenkaan tuomitse, se on ainoa tapa saada ne toimimaan sub-ohmeilla (pois lukien prikat ja viritykset), mutta niinkö ne on oikeasti suunniteltu käytettäväksi, tuskin?

    Jos vielä lähdetään hifistelemään, niin sillä ilmareiän etäisyydellä coiliin on myös aika iso merkitys, ja mitä enemmän sitä wickkiä pitää taivuttaa, niin sitä enemmän mennään väärään suuntaan.
    Ps. tämä oli ihan yleistä lätinää siitä, kun asiat pitää tehdä vaikean (tai typerän) kautta, kun laitteiden suunnittelussa on mietitty jotain ihan muuta. Nebulaan en pysty sen enempää ottamaan kantaa, kun en ole kädessäni pitänyt.

     
     
  3. #63
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Jospas tekasen sillä tavalla, että teen tohon ihan uuden setupin, kokeilen toimiiko se "asiaankuuluvalla tavalla" eli wick suorassa, ja pistän tänne kuvan siitä? Jos ei toimi, niin sitten pyörrän ainakin osan puheistani.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #64
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Kuvaa odotellessa

     
     
  5. #65
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ei tuo ole millään tasolla pätevä kriteeri. Jos se jaksaa suorana wikata voipi kusta dekille imuasennossa.
    Jos se jaksaa wikata imuasennossa se on toimiva setti.
    Ihme perverssioita, mitä lie kirahveja.
    KGO & Twist

     
     
  6. #66
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ei tuo ole millään tasolla pätevä kriteeri. Jos se jaksaa suorana wikata voipi kusta dekille imuasennossa.
    Jos se jaksaa wikata imuasennossa se on toimiva setti.
    Ihme perverssioita, mitä lie kirahveja.
    Siis nyt oli vika, taas, mun ulosannissa. Tarkoitin hyppyspotteja, jotka eliminoidaan vääntämällä wick mutkalle, mistä Jalippo puhu.

    Yrityksistä huolimatta mesh meni lievälle mutkalle kun kiristin narun paikalleen.






    Edit. Ei hyppyspotteja, ei kuivia hittejä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #67
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Joko sä sait eristeen sulahtamaan vai näyttääkö vaan

     
     
  8. #68
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Katos, enpäs pannu edes merkille. Kyllä se tais vähä ottaa itteensä ku pulssittelin...
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #69
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Aiai, ei vedetä lankaa eristeen kohdalle, SDnkin eriste vähän muodoton, kun oli epähuomiossa lanka eristeen kohdalla.
    Nyt kun näkee tarkemmin, niin ei tuossa tosiaan pitkät välit ole, kun postit kuitenkin leveät.
    Toi ruuvi sitten jakaa mielipiteitä, mutta se on sitten formia, EI funktiota.
    KGO & Twist

     
     
  10. #70
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Jep. Ja tuo lievästi dekin yläpuolella oleva miinuksen kiinnitys antaa vetää langan jonkun verran eristeen yläpuolelle. Tuo sulamisen määrä ei onneksi vielä vaikuta toimintaan mitenkään. Kolme setuppia tähän nyt tehny, ja tykkään koko ajan enemmän.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #71
    ^Nyt näyttää jo paljon paremmalle tuossa Barolen kuvassa, eihän tuossa mitään älytöntä matkaa ole, mutkalla tosin hiukan mutta en edelleenkään ymmärrä miksi tuo plussan kiristysruuvi pitää olla kapeampi kuin itse plussaposti.

     
     
  12. #72
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Luoja tietää muttei kerro. Itseasiassa, yks vallan ärsyttävä piirre tässä on. Ilmansäätö on herkkä keräämään kondenssia ja mahdollisia roiskeita, ja se johtaa kurlutteluun. Voimakas imu auttaa seuraavaan kertaan asti, niin ettei tuo mikään deal breaker oo, mutta ärsyttävä yhtä kaikki. Ja tietysti vähän kyseenalainen tämän hintaluokan laitteessa, mutta kuitenkin.

    edit. Huomatkaa siis kuitenkin, että tuossa wick-reiässä on sen eristeen lisäksi se hassunhauska metallikikkare, jonka revin siitä helvetiin heti. Sen kanssa matka posteille ON pitkä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  13. #73
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Toihan vesitti ton koko idean uudesta setupista ja sen toimivuudesta, koska oot ottanu wick reijän eristeen pois.

     
     
  14. #74
    Eih

     
     
  15. #75
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    En. Eriste itse on paikallaan. Se metallinen härpätin lähtee ihan kevyesti sormilla, joten oletan että sen on tarkoituskin olla valinnainen osa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  16. #76
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150
    Mun mielestä on vähän typerää huudella miten paska ato tää on jos ei ole itse testannut ja kuvia ja videoita vaan katsonut. Jotain rajaa.
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  17. #77
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tässä on tämä pikkunen venkula, joka hyvin kevyesti lepää varsinaisen eristeen päällä.



    Tästä kuvasta näkyy, että itse eriste on edelleen tukevasti paikallaan.

    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  18. #78
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jane Näytä viesti
    Mun mielestä on vähän typerää huudella miten paska ato tää on jos ei ole itse testannut ja kuvia ja videoita vaan katsonut. Jotain rajaa.
    Suoranaisia ihmiskyrpiä jotka tollai todisteetta huutelee, lynkkaus ja kuohinta kaikille ja foorumibannit! Unohtamatta kunnianloukkaussyytettä.

















    E: Tämä oli siis sarkasmia liittyen parin päivän takaiseen huuteluun

     
     
  19. #79
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Vai vieläkö yleisö huutaa kuvaa toimivasta setupista jossa on mukana tää tappi?

    Edit. No perkele, testiinhän tämä tuli. Tämän illan nautin toimivasta setupista, ja huomenna teen uuden. Toimivan. Ilman mitään spotteja.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #80
    Kyllä!

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •