Sivu 3 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 103

Aihe: EA Nebula

  1. #41
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Jos Barolella vekotin toimii ilman kikkailuita aka tuunausta, niin miten nuo kriteerit eivät täyty?
    KGO & Twist

     
     
  2. #42
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Se on iso Jos.
    No, odotellaan filmiä aiheesta

     
     
  3. #43
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    184
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    EA kotisivuilta:
    "We manufacture top-quality e-smoke products, using the latest technology. Our products have been designed for demanding customers who know what they are looking for in their electric cigarettes."

    Nebulaako käyttäjät haluavat?
    Ei 120e atossa saa olla tommosia virheitä mitä tossa on. Ehkä jossain 20e kiina atossa sen voisi antaa anteeksi, tai sit sen voi heittää sen roskiin.

    Terveiset puskasta.

    tuota minäkin tarkotin, jos pyydetään 120e atosta ja mainostetaan ns. "HE" vehkeenä niin minun mielestä sillä pitäisi saada "valmis" ato ilman että pitää motonetistä hakea kourallinen prikkoja, muttereita, jeesusteippiä ja klapikone että saat toimivan setupin

     
     
  4. #44
    Ei kai kukaan tuota wickausta epäillytkään, (minä ainakaan) itsellä lähinnä tuo postien/meshin asettelu herätti pientä kummastusta ja hämmästystä. Hyvä jos ato toimii mutta hieman skeptinen olen edelleen siitä jos törkkään tuon aton kiinni Dna20 boxiin ja tehot 20w (ohmit 1) tai pelkkään akkuputkeen alle 0,8 ohmin vastuksella et tuo jumalaton välimataka postien välillä ei aiheuta harmaita hiuksia.

    Ja se et mielestäni tuo on tylsän näköinen ato siitä ei pääse mihinkään, tuolla rahalla saa jo suoraan toimivia huomattavan paljon paremman näköisiä atoja.

     
     
  5. #45
    Moi

    Mitä virheinä nebulassa on? Vastaan mielelläni kysymyksiin miksi mitäkin on tehty tietyllä tavalla.
    Se on totta, että tämä olisi pitänyt julkaista melkein vuosi sitten, jolloin se oli jo proto vaiheessa, mutta toinen projekti on vienyt lähes kaiken ajan.

     
     
  6. #46
    Moi

    Itse olen testannut atoa 0,3 ohmin vastuksella ja hyvin toimii. Lisäksi olen testannut atoa paljon uudella modillamme jossa esim. 0,7 ohmia 5 volttia tai 28,9 wattia ei ogelmia.
    Ato on 22mm leveä koska se käy silloin lähes kaikkiin modeihin. EA Mod on 24mm ja tankista on tulossa hybridi joka käy vain EA:han.
    Ulkonäkö on mielipide asia, mutta korkin koko on omasta mielestäni sellainen, että siitä lähtee hyvät höyryt.
    Itse atossa oma vastus on lähes 0 ohmia tarkalleen 0,1, koska posotiivinen napa on rajun tukeva. Sen vuoksi se myös iskee kovemmin kuin moni muu genessis.
    Tankin mukana tulee tiivisteet, mesh ja 0,2 kanthal. lasi tankki joka oli Sibillä mukana oli vara tankki (naarmuinen) jotta pahimmassakin tapauksessa, että posti rikkoo sen minun ei tarvitse lähettää uutta.
    Ilma aukkojen säätö onnistuu irroittamatta korkkia niin kuin Sibin videossa.
    Sib77 ei ole tehnyt lahjottua videota kuten näitte hän näki tankin aivan ensimmäistä kertaa avatessaan paketin.

     
     
  7. #47
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kerro, oi guru, että millä kiukaalla tuolle löylyä lyöt.
    Väljähkö umpitukki mukana ollutta #400 meshiä ja perinteinen 3 kieppiä 0,3mm kanthalia. En oo mitannu ohmeja, jaksa oikein nykyään, mutta voin mä senkin tehdä sikälimikäli joku kostuu tiedosta mihin se asettuu 0,6 ja 0,8 ohmin välissä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  8. #48
    Höyrykonkari jonihot's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    190
    Mutta missä se Sibin video on josta kaikki puhuuuuuu?

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari Ällistysmies's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    216
    Tossa eka postissa.

     
     
  10. #50
    Höyrykonkari jonihot's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    190
    Jaaa se on jotenkin salasena upattu että näkyy vaan linkillä... Tuolta Sibin utube kanavalta tuota ei siis näe.

     
     
  11. #51
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Jos Barolella vekotin toimii ilman kikkailuita aka tuunausta, niin miten nuo kriteerit eivät täyty?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Se on iso Jos.
    No, odotellaan filmiä aiheesta
    Suoraan paketista setuppi paikalleen ja toimii. Läpiviennit vähän hankaloitti, mutta ei millään muotoa tehny tuosta mahdotonta. Omalla tavallaan ei tuo korotettu miinus oo täysin pöllö ajatus.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  12. #52
    Höyrykone heimo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Suomenniemi
    Viestit
    3,853
    Tuo hybriditankki EA:n nokalle voisi kiinnostaakkin hommata, onko aikataulusta mitään tietoa?

     
     
  13. #53
    Höyrypää bandit's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    428
    Tätä pitäisi saada koeajaa itse, pari setuppia kun on vääntänyt niin tietäisi onko hankintalistalla.
    Itse en välitä atojen ulkomuodosta vaan kuinka helppo setupoida,maku,höyryntuotto ja kuinka hyvin wickkaa.
    Vaijerilla olisi kiva kokeilla ja verrata somniumiin ja H-Attyyn kun kummassakin kiinni samanlaiset setupit.
    Ties vaikka yllättäisi ja joutuisi tilaamaan.Ei viitsi lytätä tuotetta kuvien ja sibin videon perusteella.
    Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
    -
    Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
    -
    Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22

     
     
  14. #54
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Electric Angel Näytä viesti
    Moi

    Ilma aukkojen säätö onnistuu irroittamatta korkkia niin kuin Sibin videossa.
    Mulla on ainakin niin tiukat O-renkaat, että ei onnistu, kokeilin nyt vielä useamman kerran, ehkä sitten kun O-renkaat löystyvät ajan myötä homma alkaa toimia paremmin. Aton pohjassa on n. 1,5 mm rautaa mistä saa otteen kun cappia pyörittelee, tankista ei saa otetta, se alkaa pyöriä aton ympärillä. Ja tota vääntäessä vääntää myös aton helposti liian tiukkaan akkuputkeen kiinni. Postien etäisyyttä en ole kokenut ongelmaksi, mesh-reiän reunasta plussapostin reunaan on n. 1,5 mm, miinuspostin reunaan saman verran. Mulla ei miinusposti ollut korotettu niinkuin aikaisemmasta kuvastani näkyy, Sibillä ei taida olla ihan se tappi pohjassa vai onko mulla liian syvällä? Työstöjäljessä ei ollut muuta huomauttamista kuin päin persettä porattu miinusposti. Noita postien läpivientejä ei ole pakko käyttää. Keskiposti pyöri tullessaan kovin iloisesti, kuinkahan tiukkaan sen uskaltaa kiristää?

     
     
  15. #55
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Electric Angel Näytä viesti
    Moi

    Mitä virheinä nebulassa on? Vastaan mielelläni kysymyksiin miksi mitäkin on tehty tietyllä tavalla.
    Se on totta, että tämä olisi pitänyt julkaista melkein vuosi sitten, jolloin se oli jo proto vaiheessa, mutta toinen projekti on vienyt lähes kaiken ajan.


    Itseä ihmetyttää valimatka postin ja wickin välissä. Toki eristys helpottaa hommaa mutta tuntuu että pitkät jalat saattaa alkaa hehkumaan ilmassa? Mikä johtaa siihen että maku ei ole lainkaan hyvä..

     
     
  16. #56
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä nyt en pysty sanomaan mitään 100% kun en ole kädessä tuota pitänyt, mutta noiden kuvien ja videoiden perusteella (niiden kuvien perusteellahan toi pitäis ostaa muutenkin, mitä valmistaja antaa) en missään nimessä menisi sijoittamaan omia rahojani tähän. Jos vakka nyt otetaan esimerkiksi sitten se Novum tai Diablo Hybrid (vaikka onkin koko modi), niin jo pelkästään noiden valmistajien antamien tietojen ja kuvien perusteella EA jäisi hyllyyn.

    Eipä ole kauheasti viitsitty panostaa markkinointiin ainakaan kuvien osalta tms.

    Ehkä valmistaja uskoo sitten nimen kantavan pitkälle, mutta mahalaskun jälkeen voi olla aika kova koittaa nykyisillä markkinoilla nousta uudelleen kirkkaaksi tähdeksi.

    Varsinkin kun huomioidaan, että kyseessä on enemmänkin, jos ei jopa kokonaan kokeneiden käyttäjien laite (niinhän he tavallaan omia tuotteitaan markkinoivat).
    Kritiikki tulee olemaan kovaa tämän sarjan laitteissa AINA, kun jotain uutta tulee, eikä pienetkään hassit jää huomaamatta.
    Ikävä kyllä tuossa hintaluokassa painitaan jo niin kovilla steroideilla, että noilla siimoilla ei mun näkemyksen mukaan tehdä muuta kuin kalastella särkiä ja vammautuneita ahvenia.

    Sääli, koska suomesta on tähän asti tullut maailman luokan laitteita, jotka kestävät pääosin vertailut kaikkien adamantiumista veistettyjen ja kryptoniittilasilla höystettyjen helvetinkoneiden rinnalla. Toki muutama floppi on nähty myös, mutta aika hyvin noista ollaan viisastuttu ja parannuksia on tehty.

    EA on elänyt tavallaan mun silmissä hiljaiseloa, ehkä ulkomaiden markkinoiden siivittämänä, en tiedä, mutta tämä uutuus tuskin löytää vaativien suomalaisten luokse ihan noin vain hortoilemalla
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  17. #57
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonihot Näytä viesti
    Jaaa se on jotenkin salasena upattu että näkyy vaan linkillä... Tuolta Sibin utube kanavalta tuota ei siis näe.
    Hups, korjattu. Laitoin privaatiksi kun kävin ottamassa kuvia ja unohtu. Nyt näkyy normaalisti kaikille.

     
     
  18. #58
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sipsipussi Näytä viesti
    Itseä ihmetyttää valimatka postin ja wickin välissä. Toki eristys helpottaa hommaa mutta tuntuu että pitkät jalat saattaa alkaa hehkumaan ilmassa? Mikä johtaa siihen että maku ei ole lainkaan hyvä..
    Mitkä vitun pitkät jalat? Ei mulla ainakaan oo ongelmia tuossa suhteessa. Kuten sanottu, ei tämä oo mikään pystyynpaskottu b-luokan kikkare. Edelleen pysyn sanojeni takana; jos tämä ei toimi, vika on käyttäjässä, ei laitteessa.

    Totta, joitain juttuja olisi voinut tehdä toisin, mutta pfffft.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  19. #59
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Niinkun joku sanoi aiemmin, vuosi sitten tätä ois kuolattu leuka lattiassa.
    Ei siinä ole mitään järkeä ole että vuoden vanha proto tungetaan markkinoille, ilman markkinoiden kehityksen tutkimista. Nää laitteet kuitenkin on kehittynyt nopeasti.

     
     
  20. #60
    Barole, mikä helvetin mutka-wick sulla on sielä jos lankaa ei jää ilmaan?

     
     
Keskustelu Rebuildable

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •