Sivu 4 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 425

Aihe: Pikku Myyn pohdintoja

  1. #61
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Eivät taida minua tänään vielä päästää tuskistani.. Alkaa lähennellä niin pahasti neljää kello. ARGH TÄTÄ ODOTTELUA!
    Mä hain tässä yhtä duunia ja kävin ekassa haastiksessa heinäkuun lopulla. Tuon jälkeen oon käyny 3 haastattelua lisää saman paikan tiimoilta. Vieläkään ei prosessi ole lopussa eikä päätöksiä ole tehty. Joskus noi kestää käsittämättömän kauan. En kyllä enää edes tiedä haluunko tuota paikkaa, jos tolle firmalle on näin vaikeeta yksinkertasen asian päättäminen. Mitä se työ sit tulee olemaan?

     
     
  2. #62
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja L_Ramone Näytä viesti
    Mä hain tässä yhtä duunia ja kävin ekassa haastiksessa heinäkuun lopulla. Tuon jälkeen oon käyny 3 haastattelua lisää saman paikan tiimoilta. Vieläkään ei prosessi ole lopussa eikä päätöksiä ole tehty. Joskus noi kestää käsittämättömän kauan. En kyllä enää edes tiedä haluunko tuota paikkaa, jos tolle firmalle on näin vaikeeta yksinkertasen asian päättäminen. Mitä se työ sit tulee olemaan?
    Näillon kiire saada siihen henkilö joten ei kestä kauaa tiedon saanti Järjestelmäasiantuntijan hommia.. Sen tarkemmin en kerro jos vaikka kilpailevat hakijat on foorumilta


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  3. #63
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Heh tossakin työpaikkailmossa oli aloitus laitettu mahdollisimman pian. Jos sä pystyt tekemään vaativia asiantuntijatöitä/konsultointeja ja varsinkin, jos osaaminen on IT arkkitehdin tasoa, voin hommata sulle duunia pommin varmasti.

     
     
  4. #64
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja L_Ramone Näytä viesti
    Heh tossakin työpaikkailmossa oli aloitus laitettu mahdollisimman pian. Jos sä pystyt tekemään vaativia asiantuntijatöitä/konsultointeja ja varsinkin, jos osaaminen on IT arkkitehdin tasoa, voin hommata sulle duunia pommin varmasti.
    No en mä nyt ihan millään it arkkitehdin tasolla ole kuitenkaan Ja kun koulutusta ei ole, pelkkää työkokemusta niin en mä kelpaa mihkää Mut laita toki yv ja kerro lisää!


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  5. #65
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Jaa-a koulutuksella on puolensa. Allahan tosin asiantuntijat enemmän ratsastaa noilla sertifikaateilla. Eli jos sulla löytyy noita sertifikaatteja sopivilta osa-alueilta, en usko että koulutus on välttämättä ongelma. Firma jossa mä olen töissä on valmis palkkaamaan osaavia asiantuntijoita aina, kun niitä löytyy..

     
     
  6. #66
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Pitäsköhän sitä kokeilla tehdä "amatöörin setupointi" -video.. Jos muutkin ensikertalaiset ymmärtäisi siitä miten setuppi tehhään. Gurut kun ei osaa selittää tarpeeks yksinkertaisesti


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  7. #67
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Ilmammuuta, jos tuntuu, että taidot antaa myöden, eikä tule jaettua virheellistä infoa.
    Helposti tulee selitettyä turhan pääpiirteisesti, tai "ammattislangilla" jos on itelleen itsestäänselvyyksiä, vaikka kuinka yrittäs selkokielistä ohjetta vääntää aloittelevammalla porukalle.

     
     
  8. #68
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ilmammuuta, jos tuntuu, että taidot antaa myöden, eikä tule jaettua virheellistä infoa.
    Helposti tulee selitettyä turhan pääpiirteisesti, tai "ammattislangilla" jos on itelleen itsestäänselvyyksiä, vaikka kuinka yrittäs selkokielistä ohjetta vääntää aloittelevammalla porukalle.
    En minä tiedä taidojen myöden antamisesta mitään.. Ainakin noi toimii Eikse riitä?


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  9. #69
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Sehän se tärkeintä on.

     
     
  10. #70
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Ei muuta kuin eetteriin vaan, varsinkaan aloittelijatason video-opastusta ei ole ikinä liikaa

     
     
  11. #71
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Ei muuta kuin eetteriin vaan, varsinkaan aloittelijatason video-opastusta ei ole ikinä liikaa
    Mä meinasin et oisin vääntäny arrowin uusiks.. Mutku se toimii nii hyvin etten ny sit viitikään.. Harkitsen jos setupoisin sit jonku ukon vehkeistä videolle. Mut en mää jassa!


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  12. #72
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Pitäsköhän sitä kokeilla tehdä "amatöörin setupointi" -video.. Jos muutkin ensikertalaiset ymmärtäisi siitä miten setuppi tehhään. Gurut kun ei osaa selittää tarpeeks yksinkertaisesti
    Juu Juu! Eihän Gurut olis Guruja Eikä insinöörit insinöörejä jos homma esitettäisiin simppelisti!

     
     
  13. #73
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Näin kovan kannustuksen takia pitänee varmaan oikeesti kokeilla tehä videoo.. Saapahan kansa ainakin naurettavaa kun hermot menee

    Toi arrow on kyl jännä.. Pittää immee tosi hentosesti että maistuu siltä mitä pitääki.. Jos vähänki voimakkaammin imee niin maistuu vähän.. Palaneelta tai tosi oudolta ny ainaki.. Auttaskohan jos sen ilmareikiä isontas


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  14. #74
    Ehkä ihanin video melkein ikinä on se, missä Urdulla ei onnistu setuppi. Viihdyttävä ja niin suoraan elävästä elämästä. <3


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  15. #75
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    En oo Arrowiin pahemmin tutustunu, mutta kuulostas vähän siltä, että ei wickaa riittävästi tai on pikkunen hot spotti piilossa..
    Jos ilma virtaa nopeemmin (eli siis imet kovempaa), niin neste höyrystyy nopeemmin. Pienillä ilmarei'illä siis, isoilla kova imu taas viilentää coilia.

     
     
  16. #76
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    No vähän sitä mieltä minäkin oon että wickaus ei ois riittävää mut jaksaa kuitenkin 5-6sek wickata pystyssä puolella tankilla.

     
     
  17. #77
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Njoo.. Mä kuvasin ton säheltämisen ichybridin kanssa.. Ennoo tekemäs videoo. Jaksa kattoo omaa naamaa niin pitkää et ton sais iMoviella parsittua kasaan

    EDIT: Myöskin isäntä kielsi julkaisemasta videota koska pääosassa piti olla setupin teko eikä minun tissivakoni Pitää kuvata sitten joskus uusi viteo
    Viimeksi muokannut Mokwai; 14.11.13 kello 22:37.


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  18. #78
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Njoo.. Mä kuvasin ton säheltämisen ichybridin kanssa.. Ennoo tekemäs videoo. Jaksa kattoo omaa naamaa niin pitkää et ton sais iMoviella parsittua kasaan

    EDIT: Myöskin isäntä kielsi julkaisemasta videota koska pääosassa piti olla setupin teko eikä minun tissivakoni Pitää kuvata sitten joskus uusi viteo
    Ei iMoviella saa liian pientä paitaa kasaan parsittua, tarviit sen ompelukoneen.
    Pikkironkeloija


     
     
  19. #79
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Skoudet Näytä viesti
    Ei iMoviella saa liian pientä paitaa kasaan parsittua, tarviit sen ompelukoneen.
    Ei mun paita ole liian pieni


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  20. #80
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243



     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •