Sivu 2 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 425

Aihe: Pikku Myyn pohdintoja

  1. #21
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MTP Näytä viesti
    Tosta vaan sen verran, ettei välttämättä kannata noita kuvotuksia suorilta käsin rogeen nakata. Ite oon niitä aina jättäny pahan päivän varalle ja joskus harvoin ovat yllättäneet kuukausien seisotuksen jälkeen. Joku halpis ryynäri (ehkä Hangsen) ainakin oli joskus lähellä päätyä viemäriin, mutta ~puolen vuoden jäölkeen olikin ihan ok-makuiseksi kehittynyt.

    Ja jos toi outo sivumaku on semmonen parfyymimainen / saippuainen, niin se lähtee usein poies kypsyttämällä. Ei tosin aina - jotku nesteet vaan on paskoja.

    Jos se maku on taas semmonen härski kerman / voin maku, ni se tulee jostain makuaineesta eikä lähe pois. Itse en oikeen sitä siedä ja sen takia esim. Vermillion Riverit kierrän nykyään kaukaa.
    No minä kierrän kaikki valmisnesteet kaukaa


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  2. #22
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Pitäisi suunnitella säilytyspussukkaa noille vekottimille ja sitten vielä tehdäkin sellainen. Äidiltä kävin hakemassa ompelukoneen ja kankaita tähän projektiin (Jollaista en ole sitten ala-asteen käyttänyt) ja nyt on suunnitelma piirretty. En ole kuitenkaan varma haluanko siitä sittenkään sellaista.. Jos huomenna saisi työhaastattelun jälkeen haettua vetoketjua ja nuppineuloja ja rupeaisi tuumasta toimeen. Kun jos huomenna hyvin käy, kohta ei ole enää niin paljoa vapaa-aikaa kun nyt

    Kyllä se Arrow menee uusiksi.. Ylin lanka ei vaan hehku yhtä nätisti kun muut.. Eli rakentaa hotspottia.. Saiskohan sen vielä tänään aikaiseksi.. Ehkä sitten huomenna..

    Käyttökelpoiset nesteetkin käy taas vähiin. Prkleen prkl.. LAuantaina olisi nuo isot satsit seisseet sen viikon.. Siihen asti pitäisi keksiä jotain


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  3. #23
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Onnea haastatteluun. Toivottavasti natsaa.

     
     
  4. #24
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Työhaastattelusta jäi loistava fiilis.. Nyt vain odotetaan ja toivotaan! Sit ei kyllä paljon aikaa jää setupoinnille mutta viis siitä


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  5. #25
    Sitten kun saat sen duunin niin, me spämmäillään aina päivisin täällä täydellisillä setupeilla. Joudut koko ajan väijyyn puhelimesta missä mennään . Oikeesti, peukkuja.
    Pikkironkeloija


     
     
  6. #26
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Joutuu sitten ukkoskin opettelemaan setupinteon ihan itse.

    Toivottavasti työpaikka napsahtaa.

     
     
  7. #27
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Joutuu sitten ukkoskin opettelemaan setupinteon ihan itse.

    Toivottavasti työpaikka napsahtaa.
    Kyllä se ois kiva jos ne napsahtais.. Vaikka matkat varmaan töihin oiskin pitkät mutta viis siitäkin.. Pääsis taas työelämään kiinni


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  8. #28
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Joutuu sitten ukkoskin opettelemaan setupinteon ihan itse.

     
     
  9. #29
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nisca Näytä viesti
    Kyllä se tekee setuppinsa ihan ite.. En mä ole sille yhtäkään yrittänyt tehdä


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  10. #30
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Kyllä se ois kiva jos ne napsahtais.. Vaikka matkat varmaan töihin oiskin pitkät mutta viis siitäkin.. Pääsis taas työelämään kiinni
    Sepä se.. Mitä pidempään työelämästä on syrjässä, niin sitä vaikeempaa sinne on päästä takasin.
    Ite olin melko pitkään selän takia saikulla (ja firmassa oli siinä välissä YT:t päällä, joten päättivät "päästää" meikäläisen pois ihan OK erorahojen kanssa), niin eipä sen työpaikan saanti sitten sen jälkeen ollutkaan enää ihan niin helppoa, kuin aikasemmin jolloin vielä töissä ollessani laitoin hakua toisiin paikkoihin, jos alko ahistaa..
    Tuntu, että kun sitä duunia ei varsinaisesti ois tarvinnu saada, niin aina parilla hakemuksella/työhaastattelulla tarjottiin jo paikkaa, mutta sitten kun oikeesti pitäs duunia (tai lähinnä rahaa) saada, niin eivät saakeli soittele mistään perään edes haastattelua varten..

     
     
  11. #31
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Kyllä se tekee setuppinsa ihan ite.. En mä ole sille yhtäkään yrittänyt tehdä
    Muistelen vaan, että ois tänne johonkin kirjotellu laittavansa sut setupoimaan jatkossa kaikki laitteet, kun ei tuntunu sillä erää onnistuvan.

     
     
  12. #32
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Sepä se.. Mitä pidempään työelämästä on syrjässä, niin sitä vaikeempaa sinne on päästä takasin.
    Ite olin melko pitkään selän takia saikulla (ja firmassa oli siinä välissä YT:t päällä, joten päättivät "päästää" meikäläisen pois ihan OK erorahojen kanssa), niin eipä sen työpaikan saanti sitten sen jälkeen ollutkaan enää ihan niin helppoa, kuin aikasemmin jolloin vielä töissä ollessani laitoin hakua toisiin paikkoihin, jos alko ahistaa..
    Tuntu, että kun sitä duunia ei varsinaisesti ois tarvinnu saada, niin aina parilla hakemuksella/työhaastattelulla tarjottiin jo paikkaa, mutta sitten kun oikeesti pitäs duunia (tai lähinnä rahaa) saada, niin eivät saakeli soittele mistään perään edes haastattelua varten..
    Kyllähän se tasan tarkkaan noin on.. Nyt yli 7kk työttömyyttä takana.. (Onnekseni liiton rahat kyllä juoksee) Mistään ei koskaan mitään kuulu vaikka viikottain kymmeniäkin hakemuksia laittaa.. Työkkärissäkin sanoivat että 6kk on se maaginen raja että jos sen yli joutuu niin vaikenee tosi paljon työn saanti.. Tämäkin haastattelu oli osittain varmasti siksi että minulla on ko. firmassa sisällä suosittelija.. 30:stä 4 kutsuttiin haastatteluun ja minä olin yksi <3 En voi muuta enää kun toivoa ja uskoa.. Ainakin tiedän kaikkeni tehneeni!

    Ja joo.. Just kuulin että se on semmosta mennyt eilen sanomaan tuosta setupoinnista.. Mutta sai sen kuitenkin sitten onnistumaan itse eilen joten jäi multa väliin.. Pitäs varmaan tänään setupoida vielä toi arrow uudelleen Sen verran hotspottailee.. Ylin kieppi ei hehku yhtä hyvin kun muut.. Ei vaan eilen jaksanut alkaa tyhjenteleen tankkia jne


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  13. #33
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    I... MUST... HAVE... PINK... IHYBRID! <3


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  14. #34
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Hahaha! I unleashed the beast

     
     
  15. #35
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Skoudet Näytä viesti
    Toi on hyvä. Oon odotellu koska naiset alkaa nää setuppijutut ja jännityksellä seurannut kuinka tässä käy. Pelkäsin jo vähän että jos homma menee ihan perseelleen niin sitten tuut tänne, "emmää tämmöstä viitti, ostin sitte tuprua ja myin kamat".
    Osaan kuvitella että naisille setupin teko on vähintään yhtä helppoo kuin miehillekin, ehkä jopa helpompaa.
    Tätä on kiva lukee ja hyvä kun laitoit blogina tän niin tulee sellanen jatkumo tästä.
    NYT.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  16. #36
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    NYT.
    Ai nyt eka setup vai mitä häh häh


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  17. #37
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Ai nyt eka setup vai mitä häh häh
    Eikun nyt alkaa naiset tehä \m/


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  18. #38
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Eikun nyt alkaa naiset tehä \m/
    Nii alkaa.. Nyt vois vääntää arrowiin uuen


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  19. #39
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    NYT.
    HUH . Taisi alkaa varsinainen vyöry.
    Pikkironkeloija


     
     
  20. #40
    Me ollaan kahestaan tosiaan vyöry


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •