Sivu 1 / 22 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 425

Aihe: Pikku Myyn pohdintoja

  1. #1
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631

    Pikku Myyn pohdintoja

    Paljon tulee ajatuksia tästä vapottelusta, joten miksen jakaisi niitä aloittelijan näkökulmasta? Oletin että tänne saa sitten vain perustaa tällaisen..

    Tänään 12.11.2013 tuli virallisesti kuukausi täyteen vapottelua.. Viime kuun 12. siis lopetettiin isännän kanssa tupakointi ja vaihdettiin se tähän. Ajatuksena silloin oli lopettaa tupakanpoltto tämän avulla, mutta nyt jo näyttää siltä ettei tämä ole hetkeen kyllä loppumassa. Tavaraa on kertynyt niin paljon ettei tätä edes voi aikoihin lopettaa ja miksi muutenkaan? Paheiden summa on vakio.. Alkoholiakin kuluu niin mitätön määrä, että sitä voisi kutsua alkoholi ongelmaksi, kun ei se vaan tuhoonnu. Eli joku pahe on oltava elämässä kuitenkin.. Miksei sitten nikotiini?

    Aloitettiin perinteisesti tilaamalla 2x CE5 + ego akut aloituspakkaus. Pari päivää sitä kesti kun taloon ilmestyi jo pari Kanger Evodia ja Smokin winderia. Tässä rytäkässä opittiin jo kangerin evodien ja feikkien evodien eroavaisuudet, koska emme saaneet molempia aitoina. Isäntä siirtyi hyvin nopeasti vamon ja pro tank 2:sen maailmaan ja minä jäin kiinni eevokkeihin. Isännälle ilmestyi läjäpäin uusia laitoksia, tuli meksua ja tuli mesh atoja. Vannotin koko sydämestäni pitkäänkin että eevokit ovat se mihin jään.. Tässä sitä ollaan: GP Piccolon nokassa tällä hetkellä itse setupoitu Arrow ja vieressä lojuu myöskin itse setupoitu GG Penelope. Eli ei siinä mennyt edes kuukautta kun vannomiset unohtui. Kyllähän tässä välissä taisi isäntä monta kertoa vannoa omalla kohdallaan ettei ikinä meksuja tai mesh vehkeitä tule mutta..

    Niinkuin parin viimeisen päivän aikana on varmasti jo moni huomannutkin, setupointi on mieltä ylentävää ja palkitsevaa ainakin omalla kohdallani! Toissapäivänä setupoin elämäni ensimmäisen kerran: Penelopea. Kaikki olivat varoitelleet kuinka vaikeaa ja vittumaista hopealangalla on leikkiä. Ja paskan marjat sanon mä! Eka yritys kaatui jo ennen kuin kanthal ehti silican ympärille, kanthal katkesi.. Mutta samoista langoista väänsin uudelleen ja sain aikaiseksi 2.5ohmisen silika setupin Pennyyn. Surukseni kuulin että ohmeja on liikaa joten väänsin uuden. Sainkin sitten samantien aikaiseksi 1.3ohmisen setupin ja sehän pelittää edelleen! On vain opettelemista tuon metallitankin kanssa josta ei läpi näe. Siksipä pennyyn vaihtui muovitankki ekan kurlauksen jälkeen (Nesteet olivat vähissä). Eilen sitten setupoin elämäni ensimmäistä kertaa meshiä: Arrow. Kaikki jälleen kerran manasivat kuinka vittumainen ja vaikea se on pienen tilansa takia jne.. Ekalla 0.8ohminen setuppi joka toimii niin stnan hyvin Penelopen kanssa en suostunut vielä tohottelemaan itse osia joten isäntä sai tehdä sen. Arrowin kanssa se pakotti minut tekemään tohotuksenkin itse joten kyllähän minä sen tein!

    Nyt ollaan päästy siihen että eevokeilla ei ole enää mitään osaa tähän arvontaan.. Totesin kyllä että kotoa lähtiessä taskuun nappaan, vielä ainakin hetken, eevokin ja egoakut.. En vielä luota omiin tekosiini siihen malliin että uskaltaisin niiden varassa lähteä kotoa

    Tässä lyhyessä ajassa on tullut tilailtua aika monesta paikasta kaikenlaista.. Hyvin nopeasti aloitettiin tosin tilaamaan nesteisiin tarpeet ego2.pl:ltä ja sekoittelemaan ne itse. Toimitus on nopeaa ja tavara oikein hyvää. Meidän eduksemme myös Arizona höyryt sijoittuu tuohon 15min ajomatkan päähän ja sieltä saa loistavaa palvelua! Vaihtoehtoja osteluun on miljoonia.. Kavereille suosittlen Finnvapea alotuspakkauksen kanssa koska sieltä saa niksat samalla ja palvelun Suomeksi. Englanninkielentaitoisille suosittelen enemmänkin Liberty Flightsia tai ego2.pl:ää..

    On monia asioita joita en jaksa käsittää.. Mutta palataan niihin myöhemmin

    Röökiä ei ole mennyt kuukauteen yhtään! Setupointi oli tosiaan niin kivaa että teen kyllä uusiksikin! Semmosta..

    Pikku Myy

    1004997_10151799517129538_1439027520_n.jpg


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  2. #2
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Noin! Hienoa siitä se lähtee. Ja kohta huomaat että rupeaa ne evodit jäämää jo kauppareissun ajaksi kotiin ja otat meshit matkaan

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  3. #3
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    Noin! Hienoa siitä se lähtee. Ja kohta huomaat että rupeaa ne evodit jäämää jo kauppareissun ajaksi kotiin ja otat meshit matkaan
    Enää en vannota mitään, se on nyt huomattu ettei se kannata Eli etköhän sä ole tuossa ihan oikeassa..

    Mä suosittelen tota setupointia kyllä kaikille naisille jotka vähänkin tykkää näpertää.. Nää kaposet sormet ja vähän liian pitkäks kasvaneet kynnet on aika pirunmoiset laitokset setuppien vääntöön. Vielä kun löytyy kärsivällisyyttä niin kyllä me akat tehhään nää setupit 10 kertaa paremmin kun ukot Muahahahahaa..


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  4. #4
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    Mahtavaa! Ite en ole (vielä) mesheihin sekaantunut, vaan eiköhän sekin päivä vielä tämän vuoden puolella koita. Voin kuvitella että setupointi sujuu sujuvasti, vaikkei mullakaan mitkään lapiokourat ole niin silti tarttee pinsettiä/pihtiä näppien jatkoksi. Hopealanka ei silti taipunut sormissa, niin hoksin eristää eevotin kumit alufoliolla, ajaa saman asian eikä hajoa hermo...

     
     
  5. #5
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Mä suosittelen tota setupointia kyllä kaikille naisille jotka vähänkin tykkää näpertää.. Nää kaposet sormet ja vähän liian pitkäks kasvaneet kynnet on aika pirunmoiset laitokset setuppien vääntöön. Vielä kun löytyy kärsivällisyyttä niin kyllä me akat tehhään nää setupit 10 kertaa paremmin kun ukot Muahahahahaa..
    Toi on hyvä. Oon odotellu koska naiset alkaa nää setuppijutut ja jännityksellä seurannut kuinka tässä käy. Pelkäsin jo vähän että jos homma menee ihan perseelleen niin sitten tuut tänne, "emmää tämmöstä viitti, ostin sitte tuprua ja myin kamat".
    Osaan kuvitella että naisille setupin teko on vähintään yhtä helppoo kuin miehillekin, ehkä jopa helpompaa.
    Tätä on kiva lukee ja hyvä kun laitoit blogina tän niin tulee sellanen jatkumo tästä.
    Pikkironkeloija


     
     
  6. #6
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Skoudet Näytä viesti
    Toi on hyvä. Oon odotellu koska naiset alkaa nää setuppijutut ja jännityksellä seurannut kuinka tässä käy. Pelkäsin jo vähän että jos homma menee ihan perseelleen niin sitten tuut tänne, "emmää tämmöstä viitti, ostin sitte tuprua ja myin kamat".
    Osaan kuvitella että naisille setupin teko on vähintään yhtä helppoo kuin miehillekin, ehkä jopa helpompaa.
    Tätä on kiva lukee ja hyvä kun laitoit blogina tän niin tulee sellanen jatkumo tästä.
    Juu ja multahan sitä tekstiä kyllä tulee.. Paskageneraattori on kunnossa

    Kyllä mä väitän että naisten tippaleipäaivoilla se vois olla jopa huomattavasti helpompaa kun pystyy tekemään montaa asiaa kerralla, toisinkun miesten putkiaivoilla Hahahahaha.. Elkää ny suuttuko <3


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  7. #7
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Taitaa naisilla olla enemmän siitä uskalluksesta ku taidosta kiinni, eihän tää ny mitään rakettitiedettä kuitenkaan ole. Ja jos se ny ois vituiks menny ni imetty parit hatsit eevokista ja uutta yritystä. Ei nää vermeet täs talos käyttämättä jää

     
     
  8. #8
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Kuhan ette pasko niitä kaikkia vehkeitä

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  9. #9
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Trmnt Näytä viesti
    Taitaa naisilla olla enemmän siitä uskalluksesta ku taidosta kiinni, eihän tää ny mitään rakettitiedettä kuitenkaan ole.
    Näin on, jos joku hajoo tai käry tulee niin tietää että pieleen meni. Jos näillä saa täystuhoo aikaan niin sytkällä saa nopeemmin ja helpommalla.
    Pikkironkeloija


     
     
  10. #10
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    Kuhan ette pasko niitä kaikkia vehkeitä
    Hahahhahahaa.. Mä ennoo paskonu kun sen foggerin lasin ja sekin on varmaan torstaina uus postilaatikos Ton toisen paskomisista en tiedä


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  11. #11
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Ensimmäinen hotspotin sukulainen

    "Pääsin" polttelemaan hotspotin tynkää pois arrowista.. Eli setuppi ei ole tarpeeksi hyvä Minulle kerrottiin että "Kyllä sä sen sit oikeesti maistat jos siellä hotspotti on".. Eikä niin käynyt. Aina välillä vaan maistui vähän kärtsännyt.. Mutta kun lährin pulssittelemaan niin olihan siellä joku semmonen.. Ei se kyllä mitenkään erityisen paskalle maistunut Mutta kyllä sen eron sit huomas kun taas maistoi pulssittelun jälkeen.. Oli niin puhas ja mukava maku taas

    Näin ollen, illalla uutta setuppia! Jos samalla treenais Pennyä ja tekis siihenkin uuden ja paremman..


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  12. #12
    Höyrykone terokum's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    3,506
    Jos se pulssittelulla lähti pois niin älä turhaan vaihda setuppia. Yleensä tankillisen jälkeen se setup on ajettu "sisään" ja toimii kuin unelma

    Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
    CumVapes: Stroker´s delight
    CumVapes:Cameltoe
    CumVapes: Creme Brulee

     
     
  13. #13
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Hahahhahahaa.. Mä ennoo paskonu kun sen foggerin lasin ja sekin on varmaan torstaina uus postilaatikos Ton toisen paskomisista en tiedä
    No jumalauta, yhden kts:n napin paskoin ni hirvee metakka!
    Edelleenkään en sitä rsst:n tankkia ota kontolleni, kun putos luvattoman helposti, pakko olla materiaalierhe

     
     
  14. #14
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja terokum Näytä viesti
    Jos se pulssittelulla lähti pois niin älä turhaan vaihda setuppia. Yleensä tankillisen jälkeen se setup on ajettu "sisään" ja toimii kuin unelma
    Joo näin mulle jo tosta pöydän toiselta puolelta kerrottiin.. Mutku joku meni sanomaan että kun arrowissa on hyvä setup, siihen ei paljo hotspotteja tule! Ehkä mä nyt sit odotan viel


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  15. #15
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Mä suosittelen tota setupointia kyllä kaikille naisille jotka vähänkin tykkää näpertää.. Nää kaposet sormet ja vähän liian pitkäks kasvaneet kynnet on aika pirunmoiset laitokset setuppien vääntöön. Vielä kun löytyy kärsivällisyyttä niin kyllä me akat tehhään nää setupit 10 kertaa paremmin kun ukot Muahahahahaa..
    Mä olen täysin sitä mieltä, et meilläkin pitäs muijan alkaa vääntään noi setupit. Niillä sormilla toi onnistus ihan varmasti paremmin kun mun sormilla. Mut minkäs teet. Pakko koittaa itse väsäillä. Tosin onhan se hauskaakin, vaikka ne sormet onkin niinku nippu kyrpiä.

     
     
  16. #16
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Eipä ne hotspotit sinne itekseen ilmesty; tarttee kuitenkin jonkun olla alkujaan pielessä, tai sitten esim. hattua irrottaessa tulee tökkästyä setuppia sen verran, että kanthali taikka meshi heilahtaa sen verran, että pääsee ottamaan oikoseen.

    Mutta tosta naisten setupoinneista (ja ennen kuin joku pervo taas saa jotain ideoita, niin se ei ole mikään kiertoilmaus enkä meinaa, että naisia setupoitas) sen verran, että olen samoilla linjoilla muiden kanssa, eli naiset ei varmastikaan ole yhtään sen huonompia siinä hommassa, kuin miehetkään, mutta ilmeisesti kynnys siirtyä käärimään on korkeampi, jos esim. teknistä tietämystä ei juuri löydy, tai aristellaan homman vaaroja. Toki nämä akut on melkosen energiapitosia ja väärinkäytettynä saattavat sen varsin väkivaltaisesti vapauttaakin, mutta jos hieman jaksaa videoita katsella, tai lähipiiristä löytyy joku joka voi näyttää miten homma menee, niin eipä se kuitenkaan hirveän vaikeaa ole.

     
     
  17. #17
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Eipä ne hotspotit sinne itekseen ilmesty; tarttee kuitenkin jonkun olla alkujaan pielessä, tai sitten esim. hattua irrottaessa tulee tökkästyä setuppia sen verran, että kanthali taikka meshi heilahtaa sen verran, että pääsee ottamaan oikoseen.

    Mutta tosta naisten setupoinneista (ja ennen kuin joku pervo taas saa jotain ideoita, niin se ei ole mikään kiertoilmaus enkä meinaa, että naisia setupoitas) sen verran, että olen samoilla linjoilla muiden kanssa, eli naiset ei varmastikaan ole yhtään sen huonompia siinä hommassa, kuin miehetkään, mutta ilmeisesti kynnys siirtyä käärimään on korkeampi, jos esim. teknistä tietämystä ei juuri löydy, tai aristellaan homman vaaroja. Toki nämä akut on melkosen energiapitosia ja väärinkäytettynä saattavat sen varsin väkivaltaisesti vapauttaakin, mutta jos hieman jaksaa videoita katsella, tai lähipiiristä löytyy joku joka voi näyttää miten homma menee, niin eipä se kuitenkaan hirveän vaikeaa ole.

    Näihän se on. Kyllä mäkin myönnän et se jännitti. Niinkun sanoin etten ekalla kerralla suostunut edes itse kanthaalia ja silikaa tohottamaan Mutta sitten kun löyty rohkeus niin arrowin kanssa katsoin 10sec videota ja loput ohjeet tuli kyllä isännältä. Video oli niin hidastempoinen ja täten rasittava. Pennyn kohdalla seurasin uppiniskaisesti videota mentaliteetilla "EI TARTTE AUTTAA STNA!"

    Mutta kyllähän se vaikeaa voi olla jos ei tosiaan ole ketään opastamassa paikan päällä.. ei noista videoista aina selkoa ota jossei niissä selitetä mitä tehdään ja aika usein ne alkaa kesken kaiken jne.. Esim pennyn kohdalla katsoin kaksi videota kun toisella se alkoi siitä kun alkoi tekemään setuppia.. Oli jätetty hopealangan asennus kokonaan pois jne..

    Mutta PELKO POIS NAISET! Se on palkitsevaa ja hauskaa kun siihen vaan asennoituu oikein!


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  18. #18
    Höyrykone Thyroid's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    1,127
    Mulla oli pari päivää Penelope käytössä, oli vähän nihkeää aluksi saada hopealanka/kanthal-liitoksista kestäviä. Oli varmaan turhan ohutta hopealankaa verrattuna kanthaliin muutenkin... tein sitten SIB77:n tyylillä, ja heti helpottui homma: http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...itanytoli.html

    Pene sai kuitenkin jatkaa matkaa toiseen kotiin, totesin että Spheroid oli enempi mun juttu silloin. (Vieläkin tekis mieli hommata Spheroid, vaikka pari niitäkin on ollu ja eteenpäin myyty )

     
     
  19. #19
    Höyrypää Mokwai's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    631
    DIY nesteet pohdinnassa..

    Turistaan nyt sitten kun kerrankin on intoa naputtaa ja tylsää

    Syynä siihen, että varmaan viikon jälkeen päätimme alkaa tehdä nesteet itse, on se että kahesta tilauksesta (120ml nesteitä) about 30ml oli oikeasti hyvää. Kaikissa oli joku outo sivumaku/jälkimaku ja jopa parikytä milliä tais päätyä suoraan roskiin kun sitä ei vaan pystynyt vetään. Muistelen vuoden taakse kun ensimmäisen kerran kokeilin sähkötupakkaa.. Silloin ecigwizardilta sai vielä FSUSA:ta ja muuta nannaa.. Nyt ei enää niitäkään joten piti kokeilla libertyflightsia mutta aina kun joku hyvä löytyi, ne sitten loppui eikä lisää enää saanut kun oli päässyt kokeilemaan. Näinpä olemme suurimman osan ajasta tehty nesteet ihan ite..

    Nyt on tähän asti siis ollut käytössä Inaweran tiivisteet omien nesteiden maustamiseksi.. Halpoo Eikä ne oikeasti ole niin huonoja kun ihmiset tuntuvat kertovan.. Alkuun ostettiin vain Menthol + Eucalyptus ja mentiin niillä. Sekotettiin molempia yhteen. Sitten hävisi se makuaisti joten piti kokeilla muuta, ja onneksi Tonic's Trololo tuli ja herätti makuaistin taas uudelleen (On siinä vaan nam neste .. Nyt kaapista löytyy jo Mentholin ja Eucan lisäksi Colaa, Limee, Exotic Fruittia ja Vanilja Tahitia tiivisteenä.. Unohtamatta puffin tiivisteistä tehtyä järjetöntä määrää Cola-X:ää, Pätkistä ja Green Fairya.. Pisteet kyllä puffille noista. Hyviä ovat ainakin omaan suuhun kaikki!

    Puolan pakettia odotellessa: Sieltä saapuu 11 eri FlavorX:n tiivistettä. Saas nähdä miltä ne maistuu. Haukkuja niistäkin kuullut mutta en usko että kaikki ainakaan huonoja ovat..

    Kauheaa tämä odottelu että nesteet ovat "kypsyneet" tarpeeksi.. Alkuun teki vaan 10ml settejä ja nehän sitten joutu ottamaan käyttöön jo parin päivän jälkeen kun edellinen loppui.. 8. päivä olin kaukaa viisas ja iskin Mentholeucat, vaniljatahitit, exotic fruitit ja colat kypsymään ja piilotin kaapin nurkkaan ettei niihin vahingossakaan tule koskettua ainakaan viikkoon.. Taas himottelis koskea niihinkin kesken kaiken kun alkaa nesteet olla finaalissa.. Pikastiippauksella sitten vaan lisää tähän väliin että noi saa lojua rauhassa pimeässä nurkassa..

    Jännää oli että 3vk jälkeen kävi 12mg nikotiininesteet liian vahvoiksi.. Kurkkua ja kieltä pisteli jne.. Nyt kaikki nesteet 6mg ja hyvin taas pelittää. Pelkään vain että pari viikkoa ja pitää siirtyä 0mg:hen jos samalla kaavalla mennään

    Mutta niitä mietteitä noista tiivareista:

    Menthol (Inawera): En ole yksittäin sitä itseasiassa edes kokeillut. Eucalyptusta pari tippaa ja enemmän tätä niin tulee niin nannaa nestettä että ohhoh.. Inan euca on ainakin niin vahvaa kamaa ettei sitä tarvitse kuin 3 tippaa 10ml:n että omaan suuhun maistuu sopivalta.. Ja nämä mentholeuca nesteethän on tullut tehtyä aina 5%:sina ja se on ihan tarpeeksi vahvaa vaikka väitökset sanovat että Inawera on tosi laimeeta kakkaa

    Eucalyptus (Inawera): En ole tätäkään yksinään kokeillut mutta mentholin kanssa toimii hyvänä.. Makiaa ja vahvaa tavaraa!

    Vanilja Tahiti (Inawera): Paras vanilja mitä olen kokeillut koskaan.. Varmaan viittä eri kokeillut ennen sitä ja tuo toimii. Ihanan pehmonen.

    Exotic Fruitti (Inawera): Hyvää vaihtelua. Kunnon hetelmäpommi. Toimii tämäkin.

    En mä näitä oikee kunnolla osaa arvioida kun kaikki maistuneet hyviltä

    Hyvänä vinkkinä myös menthol immeisille: Kaikkiin nesteisin tuntuu voivan lisätä enemmän tai vähemmän menthoolia.. Esim pina colada + menthol on aika veikee ja loistelias yhdistelmä. Eikä exotic fruit + mentholeucakaan ollut pahaa. Testattu niin että on pikku tippa menthoolia, loput muuta ja niin että on pieni tilkka muuta ja loput menthoolia.. Toimii molemmin päin

    Josko torstaina tai loppuviikosta muutoin pääsisi testaamaan nämä FlalorX:t.. Sielton tulossa sit aivan kaikkea muuta kun menthoolia

    Edit: Niih..

    photo (10).jpg


    G-tube, Tumppi, W-box, Diablo One, Somnium Novum, Quasar <3

     
     
  20. #20
    Höyrypää MTP's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    631
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mokwai Näytä viesti
    Kaikissa oli joku outo sivumaku/jälkimaku ja jopa parikytä milliä tais päätyä suoraan roskiin kun sitä ei vaan pystynyt vetään.
    Tosta vaan sen verran, ettei välttämättä kannata noita kuvotuksia suorilta käsin rogeen nakata. Ite oon niitä aina jättäny pahan päivän varalle ja joskus harvoin ovat yllättäneet kuukausien seisotuksen jälkeen. Joku halpis ryynäri (ehkä Hangsen) ainakin oli joskus lähellä päätyä viemäriin, mutta ~puolen vuoden jäölkeen olikin ihan ok-makuiseksi kehittynyt.

    Ja jos toi outo sivumaku on semmonen parfyymimainen / saippuainen, niin se lähtee usein poies kypsyttämällä. Ei tosin aina - jotku nesteet vaan on paskoja.

    Jos se maku on taas semmonen härski kerman / voin maku, ni se tulee jostain makuaineesta eikä lähe pois. Itse en oikeen sitä siedä ja sen takia esim. Vermillion Riverit kierrän nykyään kaukaa.

     
     
Sivu 1 / 22 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •