Sivu 4 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 515

Aihe: Yli 40 euron mekaaninen putki.

  1. #61
    Banned

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    421
    Kyl mun mielestä se 200€ akkuputki on vain ja ainoastaan sen henkisen kikkelin kasvattamista, mutta koska mulla on sen verran nysä itselläni, niin ostoslistalle sellanen on päätyny

     
     
  2. #62
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Onko täällä sitten joku huudellut miten parin kympin putkia ei voi kukaan käyttää, vai mihin viittasit?

    Edit. Ällille tämä siis.

     
     
  3. #63
    Höyrykonkari Ällistysmies's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    216
    Ei ole, siinäpä se

     
     
  4. #64
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Onko täällä sitten joku huudellut miten parin kympin putkia ei voi kukaan käyttää, vai mihin viittasit?

    Edit. Ällille tämä siis.
    Valitettavasti toisinpäin tuota tapahtuu jatkuvasti, mikä on yksi niistä syistä miksi osa on jäänyt tuonne vapersin puolelle. Toisaalta hyvä, että tämä vehkeiden mittailu tapahtuu siellä puolella

     
     
  5. #65
    Eiköhän joka harrastuksessa ole aina "Se jokin malli/merkki" josta haaveillaan ja jota halutaan, joskus tuote maksaa paljon tai saatavuus on rajoitettu, mutta halutaan/haaveillaan sellaisen omistamisesta, niin se vaan menee, joku asuu kerrostalossa jakomäessä toinen taas westendissä 1000neliön omakotitalossa, ei sille voi mitään, mutta tärkeintä on se että kaikille löytyy jotain joka hintaluokassa
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  6. #66
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Thunder Näytä viesti
    ...mutta tärkeintä on se että kaikille löytyy jotain joka hintaluokassa
    Olisikohan diplomaattisin mutta silti viisain vastaus aiheeseen tähän mennessä.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  7. #67
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    käsityö maksaa ja jotkut ovat siitä valmiita maksamaan, allekirjoittanut mukaan lukien (jos siis pystyn itselleni sen tarpeen edes huonosti perustelemaan, höyryvehkeissä en ole vielä pystynyt).
    itselläni tämä höyryttely on edelleen tupakoinnin välttämistä mutta veikkaan että niillä jotka näitä yli neljän kympin menaanisia ostavat on alettu siirtyä harrastuksen puolelle
    ja jokainen joka on jotain harrastanut tietää että raha on siinä vaiheessa vain hidaste. ja jos jokin asia tai esine tuottaa vielä mielihyvää niin maksakoon minun puolesta vaikka vasemman munuaisen

    itse käytän pirkkaa ja pumpulia mutta joku käyttää he:tä ja vaijeria. ei häiritse minua yhtään (vaikka heitä täysin reaalimaailmasta irtautuneina urpoina pidänkin)

     
     
  8. #68
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Olipas urdulta hyvin sanottu. Juuri tuollaiseksi itsekin itteni kuvittelen

     
     
  9. #69
    Höyrykonkari kirjuri's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    291
    Itselleni on sama kuka sen putken pätkän on sorvannut, pääasia että höyryä tulee ja on tyylikäs. Pirkalla mennään täälläkin, ei harmita jos kännissä häviää/kolhiintuu, yhden kalliin putken meinasin hommata kotikäyttöön ja se tulee todennäköisesti olemaa Diablo Reaver. Tosin jos keräilijä olisin, niin voisi kelvata 666 sarjanumerolla varustettu Diablo.

     
     
  10. #70
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Anteeksi hyvä herra, oletteko huomannut, että naamastanne kasvaa palmu?

     
     
  11. #71
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Melko useinkin, se perhanan palmu aina aistii foorumipölhöilyn ja rupeaa kasvaa sitä myöten
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  12. #72
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Pienet deja vut tässä meneillään, niin moneen kertaan käyty vääntö.
    Mutta jos jostain löytyy se jeesus joka vetelee 40e maksavalla kombolla parempia ja maukkaampia höyryjä kun minä täällä ~180e misterilläni, niin tule perkele käymään niin ostan sen sulta pois tuplahinnalla! Yyveellä voi kysellä osotetietoja.

    Ei tätä kai sen paremmin tarvi perustella?

     
     
  13. #73
    Höyrykonkari Maastomato's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    267
    Luettuani topicin läpi, totesin että harva on vastannut kysymykseen, miksi joku ostaa sen kalliin modin halvan sijaan. Sen sijaan on keskitytty aiheeseen, miksi nämä ovat hinnoteltu, miten ovat.

    Henkilökohtaisesti ostan mielummin luotettavan laitteen ja maksan siitä hieman extraa. Eli hinta-laatu suhde pitää olla kunnossa. Kiinalaisissa halpakopioissa on todennäköisesti käytetty huonompia materiaaleja ja hintasyistä tehty rakenteesta heikompi ja epäluotettava. Kun puhutaan rosteriputkesta, missä on painonappi, oletan että se kestää todella pitkän ajan, enkä halua ostaa useita 10€ laitteita ja toivoa että joku toimisi halutulla tavalla. Tosin en ostaisi mitään keräilyharvinaisuutta, missä ei ole mitään mullistavaa vaan ainoastaan kaunis kuori.

    Mielestäni auto ja kello vertailut ovat hyvinkin osuvia.
    -10€ kello tarjoustalosta ei välttämättä pysy edes ajassa kun taas 100€ kello on jo varmasti tarkka ja toimiva. Kolmannella on rahaa ja haluaa mielyttää itseään ja ostaa sen 10000€ keräilykellon. Tämä ei välttämättä iske kaikille, mutta kyseistä käyttäjää tuo kello miellyttää vaikka maksaa sen 9900€ enemmän loistavasta kellosta kuin hyvästä.
    -Ystäväni osti 18 vuotiaana vm89 carinan viidellä sadalla. Tämä auto on nyt 10 vuotta myöhemmin vieläkin ajossa. Kyyti on keskinkertainen (olen ajanut huonompiakin) ja joka katsastukseen joutuu jotain pientä tekemään, mutta hän pääsee tuolla joka päivä töihin. Itse maksoin nelivetoisesta audista 18000€ muutama vuosi sitten johon laitoin vielä muutaman tonnin kiinni viritysosiin (ostin muuten Jyväskylästä räätälöidyn softankin vaikka ebaystäkin saa lastuja). Paria kuluvaa osaa lukuunottamatta en ole autolle ole tehnyt muuta kuin määräaikaishuollot ja tankannut. Harva normaali auto toimii yhtä hyvin ympäri vuoden (varsinkin talvella) ja auto käyttäytyy todella hienosti ja ulkonäkökin miellyttää silmää. Olisin varmasti rikkaampi jos ajelisin jollain "tonnin pommilla" kauppaan ja takaisin, mutta nyt olen iloinen kun pääsen ajamaan jonnekkin. Joku rikas taisi tuossa hetki sitten tuoda suomeen Lambon Aventadorin. Suomessa kyseinen vekotin on melkein hyödytön, mutta hänellä oli varaa siihen ja halusi sen. Silti harva ostaisi tuon, vaikka olisi siihen varaa, vaan tyytyy huonompaankin ja käyttää yli jäävät rahat muuhun.

    Oma vastaukseni kysymykseen "miksi ostaa kallis modi kun halvallakin saa?" on, koska maksan laadusta ja viimeistelystä, sekä haluan ostaa sen yhden luotettavan laitteen, minkä kanssa ei tarvitse pelätä hajoaako se kesken päivän. Lisäksi mielellään maksan tuotekehittelystä, laaduntarkkailusta ja toimivasta takuusta hieman extraa.

     
     
  14. #74
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Vielä reipas vuosi takaperin oli pakko maksaa, jos halusi laatua ja toimivuutta. Nykyisin tilanne on muuttunut ja toimivaa ja laadukasta saa jo, jos ei nyt ihan alle 40e niin ainakin alle 100e.

    Kyllä mun täytyy ainakin myöntää, että nykyisin hankinnoilta haen tunteiden herätystä ja tietyn fiiliksen tuomista. Vaikka laite olisi kuinka hyvin toimiva, niin jos se ei herätä mitään tunteita tai fiiliksiä niin kyllä se menee kiertoon ja käytän sitä aavistuksen hankalampaa kokoonpanoa, johon liittyy tietty tunneside ja saa pitelemisestä fiilistä. Eli vastaus kysymykseen, maksan ihan täysin höpönhöpöstä

     
     
  15. #75
    Höyrykonkari kirjuri's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    291
    Miksi täällä ruvetaan vertaamaan jotai amis Carinaa neliveto Audiin?. Jotkin putki/ato kloonit ovat 1:1 kopioita alkuperäisestä, suurin ero näiden keskellä syntyy korvien välissä.

     
     
  16. #76
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Sama asiahan nämä kloonit nyt ovat kuin musiikki. Ostaakko levy kaupasta tai tilata netistä vai ladatakko se ilmaiseksi torrentilla. Kummassakaan tilanteessa luoja ei saa senttiäkään. Ja aina tulee niitä jotka sanoo että kyllä mä ostan sitten aidon jos se on oikeasti hyvää, näiden henkilöiden prosenttuaalinen määrä on kuitenkin hyvin pieni, mutta saapa ainakin moraalisen mielenrauhan ajatellessaan niin ja joka tapauksessa luomistyö jää ilman palkkaa.

     
     
  17. #77
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hesekiel Näytä viesti
    Mutta jos jostain löytyy se jeesus joka vetelee 40e maksavalla kombolla parempia ja maukkaampia höyryjä kun minä täällä ~180e misterilläni, niin tule perkele käymään niin ostan sen sulta pois tuplahinnalla! Yyveellä voi kysellä osotetietoja.
    Kai tässä akkuputkista pelkästään puhe. Hybridiosastolla ny ei satkulla edes pitkälle lennetä. Ja ilmeisesti pääosin loppuviimein kiinakloonit vs muualla maailmassa tehdyt putket.. Ny kun alko miettiis niin ei niitä 40€ hyviä putkia paljoa ole. Vielä ellei pidä teleskoopista mitkä ruttaa akkunavat käy valinnat nettimarketeissa neljän kybän kanssa vähiin. Magneto jos ois kiinteällä putkella 40€ ni varmaan ois tullu jo ostettua.

     
     
  18. #78
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Lienee sanomattakin selvää, että tämä oli kännissä tehty trolli lanka
    Too big to fail

     
     
  19. #79
    Höyrykonkari Ällistysmies's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    216
    No shit? En ois arvannu. Että trolli, ei helvetti... Mutta yhtä juttua oon miettiny. Mä en ymmärrä, miksi kukaan ostaa viinaa kaupasta, kiljua saa halvemmalla ihan ite tehtynä, ajaa saman asian, viittiskö joku selittää mikä järki???

     
     
  20. #80
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Virosta saa kans vähä tasokkaampaa viinaa tosi halvalla, en tajua miksi ihmiset ei AINA hae sieltä vuoden varastoja. Ne on varmaa erkaantuneet todellisuudesta.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •