Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 23

Aihe: Uskomatonta mutta totta.

  1. #1

    Uskomatonta mutta totta.

    Tervehdys,

    Tämä on erittäin hyvä foorumi. Toimii monelle vähän niin kuin vertaistukiryhmänä.

    Aloitin tupakanpolton 12 vuotiaana säännöllisesti. Vanhempani pitivät parempana vaihtoehtona polttaa röökiä kotona valvotusti kuin salaa kadulla. Isäni osti kaiken lisäksi marlboroaskin minulle joka toinen pvä etten varastaisi rahoja tupakkaan jostain. Tämähän tuntui pienestä esiteinistä lottovoitolta.

    Noh, tämähän johti siihen että olen nyt polttanut yhtä soittoa 29 vuotta. Kaikki mahdolliset keinot olen matkan varrella koittanut, että pääsisin tupakasta eroon. Nuuskasta reseptilääkkeisiin. Mikään ei ole auttanut. Olen niin addiktoitunut nikotinisti että nikotiinikorvaustuotteet ei tunnu missään. Ilmeisesti aivoni ovat kehittyneet sellaiseksi että ne tarvitsevat nikotiinia toimiakseen Lapsena aloitettu polttaminen varmasti on vaikuttanut johonkin reseptoreihin.

    Mutta siis asiaan...aloitin höyryttelyn viikko sitten. Ostin heti aluksi parhaat vermeet ja systeemit mitä markkinoilta löytyi, koska ajattelin että addiktiotani ei mitkään pilipalitikut tyydytä. Nyt viides päivä menossa ilman tupakkaa ja ei tee edes mieli. Höyryillä mennään ja tämä on ensimmäinen korvaava nikotiinin välitystapa jonka elimistöni hyväksyy näköjään. Suosittelen kaikille, joille ei mikään muu tunnu toimivan. Ostakaa hyvät vehkeet ja liemet heti.

    PS Sain vaimonikin lopettamaan ja siirtymään höyryttelyyn. Perheessä siis nyt kaksi höyrypäätä ja näillä mennään eteenpäin.

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Hyvä että pääsit tupakasta eroon

    Jos saanee kysy niin mitkä laitteet tuli hommattua?
    Tätä foorumia kun seuraa hiukankin aktiivisesti niin ainaki alussa laitteet varmaan vaihtuu useita kertoja ennenku löytää sen oman jutun.

     
     
  3. #3
    Ostin tuollaisen eVicin jossa voi säätää watteja ja voltteja. Lisäksi kaksi starttikittä e-reallyn echoja. Vaimolle e-rollia. Noita echoja ja erollia käytämme töissä ja julkisilla paikoilla tuo eVic kiinnittää liikaa huomiota kokonsa puolesta. Erilaisia tankkeja sitten noihin. ProTank minejä pari kappaletta ja siitä isompi versio eViciin. Nuo protankit ovat ainakin minun käyttöön todettu hyviksi. Helppo putsata ja täyttää. Kaikki vanusysteemit ja muovitankit heitin roskiin. Liikaa säätöä niiden kanssa. Litkuina nyt vain tupakanmakuisia Reallyn tuotteita. 18 ja 24 mg. Aamulla tartvitsee vähän tämäkämpää että ei tee mieli sitä tupaksta tulevaa humausta joka ilmeisesti on johtunut tupakan häkäpitoisuudesta, eikä nikotiinista koska höyrystimellä sitä ei tule.

    Vaimolle on jostain syystä erittäin vaikea olla aamulla ilman sitä oikeaa tupakkaa, mutta muuten menee silläkin hyvin höyryttämällä. Koko ajan ollaan laitteet suussa, mutta ehkä se tarve laantuu ajan kanssa.

    Tämä on kyllä aikamoista välineurheilua ja pidän sitä hyvänä asiana. Pieni näpertely höyryttelyn ohessa muistuttaa sitä piipun, sikarin ja nuuskan kanssa tehtävää hifistelyä.

    Seuraavaksi hommaan eri makuja, mutta tuo nykyinen litku toimii varsin hyvin kunhan siihen makuun ensin tottui. Samhan se tupakan kanssa oli..kesti kauan ennen kuin tupakka maistui hyvältä, mutta kun marlboroon tottui, niin mitään muuta makua en sitten enään kelpuuttanut..

    Minulla on ihan sama fiilis tuon eVic laitteen kanssa kuin sikaria poltellessa. Kääntyy nautinnon puolelle jo tämä homma.

     
     
  4. #4
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tilaapa jossain vaiheessa tätä nestettä 24mg:nä: PUROS NATURALES 60ml

    Tuolla saa aika tasan sen saman humauksen päähän mikä tupakasta tuli, on erittäin hyvää nestettä muutenkin. El Torolta saat ehdottomasti parhaat tupakanmakuiset nesteet.

     
     
  5. #5
    Ensialkuun saattaapi tuntua siltä että "kaikki kattoo", mutta se on pääasiassa omassa päässä ja toisaalta onhan ihmiset kiinnostuneita. Sitten kun pääsee sen yli, voi vetää minkälaista höyrytintä vaan ja vaikka led-valoilla eikä se häiritse.

    Ensialkuun höyryttely on vaan tupakan korvike, keino olla polttamatta, mutta hyvin pian siitä tulee uusi harrastus.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  6. #6
    FinnVape RedMb 36mg on mulla eRollissa just sen humauksen takia. Aamulla muutama imaisu sitä ja loppupäivä meneekin mesh ym. systeemeillä ja alemmilla niksoilla. Kumma kyllä, tota nestettä en ole muilla kamoilla pitänyt yhtä hyvänä.
    El Torot on tulossa testiin, sen verran kehuttuja ovat.
    Pikkironkeloija


     
     
  7. #7
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Hyvä että pääsit eroon tupakista! Ei ole helppo homma ikinä.
    Tässä näkee miten mahtavasti höyryttely on vaikuttaa ihmisten elämään.
    En vois olla ylpeämpi tästä yhteisöstä ja siitä mitä se merkittee.
    Aivan mahtavaa!
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  8. #8
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bambonaattori Näytä viesti
    Hyvä että pääsit eroon tupakista! Ei ole helppo homma ikinä.
    Tässä näkee miten mahtavasti höyryttely on vaikuttaa ihmisten elämään.
    En vois olla ylpeämpi tästä yhteisöstä ja siitä mitä se merkittee.
    Aivan mahtavaa!
    Ei yksittäisiä sankaritarinoita voi pitää todisteena höyryttelyn tehokkuudelle..

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari Bambonaattori's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Inari
    Viestit
    261
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Ei yksittäisiä sankaritarinoita voi pitää todisteena höyryttelyn tehokkuudelle..
    Buzzkill popilo Ei voi ei.. Näitä "yksittäisiä sankaritarinoita" sattuu vaan olemaan joka foorumitäynnä.
    Lisäksi näitä sankareita näkyy ihan lähipiirissäkin. Ei tässä kukaan mitään todisteita ole hakenu,
    ilmotin vaan miten alottelijoiden kannalta mahtavaa että on olemassa tämmönen yhteisö. Väitätkö itse että höyryttely on tehotonta? Tuskin.
    Yeah bitch! Magnets!

     
     
  10. #10
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Ei oo mitään rajaa millä riemulla naksuttelin tykkää nappia!

    Toiselta aloittelijalta tervehdys toiselle, tervetuloa jatkuvasti kasvavaan kerhoon
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  11. #11
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    58
    Hieno homma että oot jättäny tupakit taakse ja siirtynyt höyryyn! Tosiaan kantsii katella tuolta top10-nestelistasta, siellä on melkein kaikki parhaat maut. Tottakai makuasioista ei voi kiistellä, mutta voin luvata että esim. El Toro antaa paremman makuelämyksen kun kyseinen nesteesi. Keep on vaping!

     
     
  12. #12
    Kiitos kannustuksesta ja vinkeistä. Luulen että tästä tulee pitkäaikainen harraste. En tiedä onko tämä psygologista mutta tuntuu että henki kulkee jo nyt paremmin ja rintaan ei pistä. Outoja uusia tuoksujakin huomaa ympäristössään. Mene ja tiedä. Ainakin kaikki mitä on tapahtunut on pelkkää positiivista. Käsittämätöntä että virkamiehet ja naiset näkevät tässä touhussa jotain negatiivista. Mutta kai se on niin että kaikki uusi on ensin kiellettävä varmuuden vuoksi...

     
     
  13. #13
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Tupakoinnin lopettaminen on aina hieno päätös. Onnea matkaan.
    Hyvin nopeasti itsellä vaihtui ne tupakkamaut kaiken maailman hedelmä yms. homppeli litkuihin, joten kannattaa jo suosiolla pistää nallekarkit tilaukseen

    Nyt vaan odotellaan, että ensimmäinen besser wisser tulee kertomaan, että laitteesi ovat perseestä ja tarvitset ehdottomasti yksisarvisen sarvesta käsin sorvatun UniC3000i patteri putken, sekä harvinaisen Tiibetin vuorilla luonnossa kasvavan Genesis GOD v2.0 atomisaattorin kokeaksesi sen todellisen höyryttely kliimaksin /rant
    Too big to fail

     
     
  14. #14
    Höyrykone Raaka-Eki's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Merilappi
    Viestit
    2,188
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Dir Näytä viesti
    Kiitos kannustuksesta ja vinkeistä. Luulen että tästä tulee pitkäaikainen harraste. En tiedä onko tämä psygologista mutta tuntuu että henki kulkee jo nyt paremmin ja rintaan ei pistä. Outoja uusia tuoksujakin huomaa ympäristössään. Mene ja tiedä. Ainakin kaikki mitä on tapahtunut on pelkkää positiivista. Käsittämätöntä että virkamiehet ja naiset näkevät tässä touhussa jotain negatiivista. Mutta kai se on niin että kaikki uusi on ensin kiellettävä varmuuden vuoksi...
    Ei se ole psykologista, itselläni spirometria vahvisti tuon tuntemuksen todeksi jo n. vuoden höyryttelyjen jälkeen.
    Kannattaa tosiaan alkaa seuraamaan painon kehitystä, itsellä on paino noussut yli 10 kiloa 3 höyryttely vuoden aikana kun on ruoka alkanut maistuun eri malliin.
    Too big to fail

     
     
  15. #15
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    tsk tsk. Ja vielä Japanilaisen kauniin Geishan salaisissa paikoissa vielä pyörittelemän ja hioman laitteen.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  16. #16
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raaka-Eki Näytä viesti
    Ei se ole psykologista, itselläni spirometria vahvisti tuon tuntemuksen todeksi jo n. vuoden höyryttelyjen jälkeen.
    Kannattaa tosiaan alkaa seuraamaan painon kehitystä, itsellä on paino noussut yli 10 kiloa 3 höyryttely vuoden aikana kun on ruoka alkanut maistuun eri malliin.
    Itse olin kanssa yllättynyt työterveystarkastuksessa kun hönkäisi siihen spirometrialaitteeseen sellaiset lukemat etten meinannu uskoa itsekkään..höyrystelyä on kohta takana se 2 vee

     
     
  17. #17
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bambonaattori Näytä viesti
    Buzzkill popilo Ei voi ei.. Näitä "yksittäisiä sankaritarinoita" sattuu vaan olemaan joka foorumitäynnä.
    Lisäksi näitä sankareita näkyy ihan lähipiirissäkin. Ei tässä kukaan mitään todisteita ole hakenu,
    ilmotin vaan miten alottelijoiden kannalta mahtavaa että on olemassa tämmönen yhteisö. Väitätkö itse että höyryttely on tehotonta? Tuskin.
    Tämä nyt lähinnä oli lainaus näiden vammaisten "asiantuntijoiden" kommenteista...

     
     
  18. #18
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    Olenkin jonkin aikaa ehtinyt ihmetellä että montako tuhatta yksittäistapausta pitää olla että yksittäistapaus lakkaisi olemasta yksittäistapaus...
    Mutta hei, mahtavaa kuulla että Dir on on saanut kunnon otteen häränsarvista! Tervetuloa yksittäistapausten joukkoon!

     
     
  19. #19
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Yksittäistapauksia voi olla vaikka miljoonia, silti ne pysyy yksittäistapauksina ellei aihetta ole tutkittu sen tarkemmin.

     
     
  20. #20
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Tämä nyt lähinnä oli lainaus näiden vammaisten "asiantuntijoiden" kommenteista...
    Eipäs loukata vammaisia, asiantuntijat ovat pääosin terveitä ihmisiä ketkä pitävät itseään tupakoitsijoiden yläpuolella. Eli aikalailla vammaisten vastakohtia. Eivät halua alentua tavallisen ihmisen tasolle vaan omaavat normikansaa paremmat elämäntavat ja elävät nuhteetonta terveyskirjoissa hyväksi vakuuteltua elämää.

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •