Sivu 4 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 184

Aihe: Kanger Protank-3

  1. #61
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    varkaus
    Viestit
    62
    ota irti,pese,puhdista,tee jotain,kuivapolta,kato hehkuuko,jos ei kuku heitä jonnekkin ja uus tilalle...aina näissä on vaikka mitä yksilöitä

     
     
  2. #62
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pekka81 Näytä viesti
    ota irti,pese,puhdista,tee jotain,kuivapolta,kato hehkuuko,jos ei kuku heitä jonnekkin ja uus tilalle...aina näissä on vaikka mitä yksilöitä
    Miten tuo kuivapoltto kannattaa tehdä? Ilman tankkia ato vaan vamon nokkaan kiinni ja varovasti tulittelee kunnes langat kuivat?

     
     
  3. #63
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    varkaus
    Viestit
    62
    kyllä,suorastaan punahehkussa

     
     
  4. #64
    Vaihdoin paketista tulleen toisen aton kiinni ja nyt maistuu ry4 palaneelta. Eli lotto jatkuu..

     
     
  5. #65
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Räävitön mainos: Mun Protank 3 on myynnissä:

    http://www.e-savuke.com/vb/showthread.php?t=8414
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  6. #66
    Höyryttelijä igotastma's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    34
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hoyrytohtori Näytä viesti
    Onko normaalia että joululahjaksi saatu pt 3:en toinen atopää alko 5 tunnin höyryttelyllä kurlaamaan ja pissimään akulle? Myös höyryn tuotto meni.. Onko näissä maanantaikappaleita samaan tyyliin kuin evodissa että joskus 4 atoa menee parissa vuorokaudessa ennen kuin osuu sopiva?
    No oma pt3 on kyllä vähän samanlainen ollu luonteeltaan.
    Pari viikkoa sillä olen nyt höyrytelly ja atopäitä on menny sen verta paljon että olen jo vähentänyt sen käyttöä arjessa.
    Baarireissuilla menee kun mahtuu herkkua enempi sisään.
    Millasia lie ne uudet atopäät mitä tulossa puffille vai liekkö sama -aska eri paketti.

     
     
  7. #67
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    69
    Ite kans pistin tilaukseen ja toivon ettei rahat mene hukkaan ja onko helosti setupoitava ?
    Mister,Vamo V2


     
     
  8. #68
    Höyrypää Para's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Toijala, Akaa
    Viestit
    913
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrykoz Näytä viesti
    Ite kans pistin tilaukseen ja toivon ettei rahat mene hukkaan ja onko helosti setupoitava ?
    No ei varmasti ole jos dualin meinaa vääntää
    Japa japa

     
     
  9. #69
    Jos tekniikka on sama kuin omassa diy dualcoil vivinovassa nii aika helppo on

     
     
  10. #70
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Kyllähän tää pieni pettymys viikon koeajon jäljiltä on, mutta aika näyttäköön lopputuloksen. Ensituntuma oli jotta kyllähän tämä kartoille pärjää, vaan parin päivän jälkeen tunnelma hiipui.

    Saattaahan se olla että tuo eGo-tyylin 3.7 volttia ei riitä minun makuuni 2.0 ohmin atolla, kun olen 1.5 ohmin kartoihin totutellut.

    Tai sitten mulla on vaan väärät nesteet. Muutkin ovat valitelleet että kahvinmakuiset pikimustat liemet tukkisivat wickit muissakin höyrystimissä. Paremmin alkoi kuitenkin höyryämään kun sain tankissa olevaa nestettä vähänkin lantrattua kirkkaampaan suuntaan. Tosin noin paljoa en tuota mustaa myrkkyä ole mihinkään muuhun härveliin laittanu, joten huono on sikäli vertailla.

    Parempaa mehua pitäis tulla viimeistään alkuviikosta ja jos ei auta, niin pitänee joku VW-modi hankkia.

    Ja jos ei kerta kaikkiaan mitään tule touhusta missään vaiheessa, niin on mulla muutenkin käyntiä metalli- ja lasiromun keräyspisteissä.

     
     
  11. #71
    Toki sen voi mullekkin lähettää!

    Kannattaa ostaa säädettävä modi, istuu nokkaan paremmin ja saa höyryjä hurjasti paremmaks kun egoilla! Noi vamot yms on vielä niin halpojakin nykyään.

     
     
  12. #72
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    87
    PT3 toimii oikein nätisti, en tosin välittänyt noista dualcoileista vaan käytän noita "vanhanmallisia" atopäitä. Dualcoili räksäyttää ikävästi kun tulittaa ensimmäisen kerran enkä huomannut mitään positiivista eroa höyryssä tai maussa.

    Piti ostaa tuo kun PT1 tippui lattialle ja kaikki liimaukset irtosivat

     
     
  13. #73
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    57
    Jotenkin tuntuu siltä, että Provarin käyttäjät on ongelmissa näiden Kangereiden kanssa. Niin olin minäkin, sen kakkosversion kanssa. Kun ei ilma kierrä vähääkään ja laite siis käyttökelvoton. En viitsinyt alkaa sorkkaraudalla vääntämään Provaria kun kaikki muut tekeleet istuu siihen kyllä hyvin.

    Tilaisin tuon kyllä ihan vaikka kokeeksi jos joku Provarin käyttäjä vakuuttaisi että toimii se. Niin toimi kakkonenkin kunnes jotain kummaa tapahtui. Itseasiassa en ole parempia höyryjä saanutkaan kuin sillä PT2:lla. Mutta

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Jos nyt ihan oikein ymmärsin sen Provari-onkelman, niin eipä pitäisi enää PT3:n kanssa moista olla, kun on tuohon tankin pohjaan jyrsitty pari uraa ilmeisestikin ilmankiertoa edistämään.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  15. #75
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roki Näytä viesti
    Jos nyt ihan oikein ymmärsin sen Provari-onkelman, niin eipä pitäisi enää PT3:n kanssa moista olla, kun on tuohon tankin pohjaan jyrsitty pari uraa ilmeisestikin ilmankiertoa edistämään.
    Onhan ne urat jo PT1 ja PT2... Provari on vaan paska laite

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Tahi sitten sitä ilmankierto-onkelmaa on esiintyny toisen kovin suositun saman kokoluokan edustajan kanssa. Vivi Novan pohjassa ei noita uria ole. Eihän nyt sen hintainen voi huono olla.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  17. #77
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    9
    Innokin iTaste VRT & Protank 3 combo toimii hyvin. Kauan vain sai hakea sitä oikeaa VV määrää.. PT1:sessä sain laitettua isommat voltit ilman palaneen makua kylläkin. Otin PT1/2 atopäistä kyllä lankoja pois.
    Onko jollakin jotain hyvää vinkkiä miten tämän kolmosen saisi auki? Vanhassa mallissa sai hienosti pois kun otti pihdeillä toisesta päästä kiinni ja kädellä veksaili toista päätä.
    Tässä vaan koko atopää menee palasiksi jos lähtee tuota kokeilemaan.



     
     
  18. #78
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Ihan samalla tavalla sen kolmosen vaihtopää puretaan kuin 1/2/Evodin.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  19. #79
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    8
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xbikes Näytä viesti
    Koetappa laittaa tuplatiivisteet sinne coiliin. ELi toinen normisti ja toinen sinne putkeen, eli silikonit tulee vastakkain... Parani paljon noin! Neuvot sain puffilta!!
    Tällä niksillä loppu kurlaus täysin, kiitoksia paljon.

     
     
  20. #80
    Höyrypää Mixxer's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    679
    Mulla luppui kurlaaminen kun suurensin ilmareikiä kierteistä. Ei tarvii paljon ottaa, niin johan toimii hienosti.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •