Sivu 2 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 75

Aihe: Mistä nesteet halvimmalla?

  1. #21
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328
    Hangsenin Vanilla Custardia tulee vedettyä päivittäin. Purkista vedettynä itelle ihan liian imelä (siis oikeesti hampaat murenee suuhu), heitän yleensä noin 10-15% puhdasta VG:tä sekaan ja eiku menoX.


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  2. #22
    Bargainvapour. 14 €/100 ml pottu on niin hyvä hinta ettei voi vastustaa. Kiinan tavaraahan se on, mutta ei kuitenkaan mitään skeidaa ja budjetti merkitsee etenkin opiskelijalle. Viimeksi tilasin 2 pottua sekä pari neulapulloa, halvimmalla postilla kesti 5 päivää.

    Hangsenin Red Cola on hyvä, sopii myös ADV-käyttöön. Spearmint oli laimean makunsa puolesta hienoinen pettymys, joten seuraavaksi tilaukseen menee Triple Menthol Strong.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  3. #23
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    5
    No bargainin 100ml on kyllä halpoja mutta se maku katoaa niistä melko nopsaa

     
     
  4. #24
    Höyrykonkari Java78's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    285
    Evaper tuolta ny on tullu nesteet hommattua. tupakka maut rupeaa kyllä tökkimään jo, mettoolit on hyviä ja osasta hedelmä maut. Ittellä kuluu vesimeloonia, mustikkaa ja mustaa viinimarjaa.

     
     
  5. #25
    itekin Evaperilta tilannu suht nopee toimitus ja edulliset hinnat

     
     
  6. #26
    HangsenShop.eu <==== Tuolla on Hangsenin nesteet 11.68€/100ml + postikulut 6.41€

     
     
  7. #27
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    77
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hequ Näytä viesti
    No bargainin 100ml on kyllä halpoja mutta se maku katoaa niistä melko nopsaa
    Itse teen niin että 10ml neulapulloon ja loput jääkaappiin seuraavaan täyttöön asti. Hyvin tuntuu maku säilyvän.

     
     
  8. #28
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    13
    Egokakkoselta nikotiinit ja pohjat, ja makuja vähän sieltä sun täältä.

     
     
  9. #29
    Banned

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    7
    vapeonilla on halpoja nesteitä

     
     
  10. #30
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    17
    Alt i e-cigaretter & rygevæsker | Europas største udvalg | pink-mule.com
    täältä ite tilannu.
    Suosittelen kaikille DIY-hommia eli siis tiiviste pulloon ja nikotiini samaan pulloon. Valmis neste 1/4 hinnalla mitä joutuisit maksamaan!
    Esim. PSV litkut n. 5e tiiviste + 40 ml niksa n. 2e (12mg). Tekee 7-8e yhteensä ja 50 ml valmista nestettä!

     
     
  11. #31
    Fasttechiltä oon tilannut n.1,60-1,80$ hintaan per 10ml

     
     
  12. #32
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    142

     
     
  13. #33
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JJuhoo Näytä viesti
    Fasttechiltä oon tilannut n.1,60-1,80$ hintaan per 10ml
    Ihan vinkkinä, että nikotiininesteiden tilaaminen ETA-alueen ulkopuolelta on laitonta ja EU:n alueelta löytyy kyllä myyjien lisäksi myös kohtuuhintaisia nesteitäkin. Itse olen aika skeptinen kaikkeen Kiinasta tuleviin sisäisesti nautittaviin aineisin (paikalliset wokkiyrittäjät sitten erikseen ), joten sikäläiset nesteet olen jättänyt suosiolla väliin.

     
     
  14. #34
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    142
    ei kannata ottaa parin taalan takia salakuljetus syytettä, vaikka olisi saanut yhdellä sentillä per 10 ml puteli, kuten oli gigabuy:llä viikko pari sitten....

     
     
  15. #35
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JJuhoo Näytä viesti
    Fasttechiltä oon tilannut n.1,60-1,80$ hintaan per 10ml
    Ite olen kokkaillut suomi kauppojen laillisilla nesteillä, halvimmillaan n.9€/litra (pelkkä menthol 0,5mg niksoilla)
    Spoileri!

     
     
  16. #36
    Höyrykone Kynä's Avatar

    Liittynyt
    09/2015
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    1,661
    Yli kaks vuotta ketjussa hiljaista mutta nyt lävähti!

     
     
  17. #37
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JayKay70 Näytä viesti
    Ihan vinkkinä, että nikotiininesteiden tilaaminen ETA-alueen ulkopuolelta on laitonta ja EU:n alueelta löytyy kyllä myyjien lisäksi myös kohtuuhintaisia nesteitäkin. Itse olen aika skeptinen kaikkeen Kiinasta tuleviin sisäisesti nautittaviin aineisin (paikalliset wokkiyrittäjät sitten erikseen ), joten sikäläiset nesteet olen jättänyt suosiolla väliin.
    Kiitos huolenpidosta, mutta tiedän jo lainsäädännön niksasta Olen myös melko epäileväinen, mutta dekangin nesteet on ilmeisesti todettu luotettaviksi ja niitähän mä tilasin. Ihan ok nesteitä ovat mutta myös minä ostan kotimaasta tästä eteenpäin

     
     
  18. #38
    Lainaus Alkuperäinen postaaja RiMa Näytä viesti
    Ite olen kokkaillut suomi kauppojen laillisilla nesteillä, halvimmillaan n.9€/litra (pelkkä menthol 0,5mg niksoilla)

    Mistäs ja mitä oot tilaillu? Mikä maku muuten menee parhaiten mentholin kanssa?

     
     
  19. #39
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2016
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Viestit
    142
    Jos suht koht edullista Dekangia etsii, ainakin tuolta tsekin maalta sitä saa... Esim. putiikista nimeltä YourCigarette, linkki löytyy kun Googlaa...

     
     
  20. #40
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JJuhoo Näytä viesti
    Mistäs ja mitä oot tilaillu? Mikä maku muuten menee parhaiten mentholin kanssa?
    "Suomi"kauppoja, jotka myyvät niksapohjia ovat ainakin Vapetalo ja Happyjuice. Lainausmerkit siksi, että kumpikin firma on kirjoilla toisessa EU-maassa (Ruotsi ja Viro) ja voivat näin ollen myydä niksapohjia, joiden myynti Suomessa on vielä toistaiseksi kielletty.

    Mentholin sopivuus muihin makuihin on sitten täysin makuasia ja suosittelen lukemaan tuota forumin DIY-nesteille omistettua osioita. Itse en niin mentholista välitä, mutta sain varsin raikkaan liemen aikaiseksi sekoittamalla mentholia, Fuji Applea, päärynää ja hieman makeutusainetta. Tosin seuraavassa satsissa korvasin mentholin eukalyptus/minttu-tiivisteellä ja tuli vielä parempaa

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •