Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 24 / 24

Aihe: Eka E-savuke

  1. #21
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ja tere tulemasta foorumille kun ikä riittää.

    Itse sanoisin niin että toivottavasti tulet järkiisi, lopetat tupakoinnin ennen kuin se on oikeastaan alkanutkaan ja sinun ei tarvitse ikinä taistella lopettamisen kanssa. Tupakoinnin aloittaminen on yhtä järkevää kuin housuun kuseminen pakkasella, sillä erotuksella, että se kuseminen lämmittää edes vähän aikaa toisin kuin tupakointi.

     
     
  2. #22
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    tässä on kato semmonen homma että kun viranomaiset väittää että sähkötupakka koukuttaa nuoria, niin tälle foorumille ei haluta eläviä todisteita tästä asiasta.
    Sähkötupakkahan kun on vain ja ainoastaan hyvin toimiva vieroituskeino analogisiin savukkeisiin.

     
     
  3. #23
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Lol. 15v. on. lapsi. Siinä iässä ensinnäkään ei "tupakoida" vaan poltetaan satunnaisesti savukkeita. Eikä olla niin koukussa että tarvitsisi muuta vieroitusta kuin korvatillikan ja torumista vanhemmilta. Mutta onneksi tästä ei nyt tarvitse alkaa vääntämään kun foorumikin on valistuneesti asetettu ikärajalliseksi. Over and out.

    Terv. Itsekin 12-vuotiaana "aloittanut".
    Mä en ymmärrä miten se 3/4 askillista päivässä oli vähemmän tupakointia 15- ku 18-vuotiaana. Saati satunnaista.

    Edit. Vai laskettiinko se tupakoinniksi vasta kun olin 20? 22?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #24
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    Jos parissa kuukaudessa kehittää alaikäisenä itselleen nikotiinikoukun, niin seo sitten voi voi ja kyynel.. itse en tuohon usko tippaakaan ja kyllä ne pakottavat 'niksat' on niin täyttä teatteria.
    Onhan se varmaan coolia esittää olevansa pahis ja riippuvainen tupakasta, jota sitten jatketaan kunnes on oikeasti riippuvainen.

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •