Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 32 / 32

Aihe: Ensimmäisen modin hankkiminen / L-Rider Lambo 6.0

  1. #21
    Vittu meni vähän toi viestin muokkaaminen munilleen ja on nyt kaks kertaa sekava viesti mutta varmaan ymmärsit

     
     
  2. #22
    Höyrypää SakkeMO's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    679
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kärvä Näytä viesti
    Sulle tästä kyssäri, että koliseeko se akku siellä sisällä kovastikin ja onko pohjacäpin jousi kullattu? Ja jos viitsit ottaa mitan siitä, kuinka pitkä V5 on 18650-mitassa. Kiitos!
    Missään vaiheessa akku ei ole äänekkäästi kolissut jos ei apinanraivolla ravistele. Mulla tosin kummassakin 18650 on noi korotusnäppylät + navassa.

    En oikein osaa tässä tietokoneen valossa sanoa, mutta minun mielestä näyttää kullitetulta. Tosin hädin tuskin erotan porkkanan perunasta joten voin olla väärässä.
    Eikös joku ollut foliosta askarrellut jonkun tsydeemin tonne kun oli ollut häikkää..?

    Mitat 18650 n.14cm päästä päähän, 18350 pikkasen vajaa 11cm - Ekaa kertaa kokeilin käteen tolla lyhyemmällä putkella, tuntuupas omituiselta

    Pistin just AGA-T2 tilaukseen, oli vissiin puffilla tarjouksessa (+ alennuskoodi ~18e). Tulee vissiin ihan melkonen pötkö noista yhdessä: http://i614.photobucket.com/albums/t...ps04826def.jpg

    Lainaus Alkuperäinen postaaja kärvä Näytä viesti
    No emmä niistä timanteistakaan tykkää. Ei niillä urilla väliä
    Noi kauluksessa olevat "timantit" on siis koloja, ei koholla.
    Preparing for the Vapocalypse

     
     
  3. #23
    Joo tiedän ettei v5:ssä oo niitä timantteja mutta v3:ssa on muistaakseni.

     
     
  4. #24
    Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO Näytä viesti
    Missään vaiheessa akku ei ole äänekkäästi kolissut jos ei apinanraivolla ravistele. Mulla tosin kummassakin 18650 on noi korotusnäppylät + navassa.

    En oikein osaa tässä tietokoneen valossa sanoa, mutta minun mielestä näyttää kullitetulta. Tosin hädin tuskin erotan porkkanan perunasta joten voin olla väärässä.
    Eikös joku ollut foliosta askarrellut jonkun tsydeemin tonne kun oli ollut häikkää..?

    Mitat 18650 n.14cm päästä päähän, 18350 pikkasen vajaa 11cm - Ekaa kertaa kokeilin käteen tolla lyhyemmällä putkella, tuntuupas omituiselta

    Pistin just AGA-T2 tilaukseen, oli vissiin puffilla tarjouksessa (+ alennuskoodi ~18e). Tulee vissiin ihan melkonen pötkö noista yhdessä: http://i614.photobucket.com/albums/t...ps04826def.jpg


    Noi kauluksessa olevat "timantit" on siis koloja, ei koholla.
    Vielä sellainen kysymys, että mitä 18650-akkuja käytät, kun tuolla arizonan sivuilla lukee, ettei siinä muka toimisi suojapiirillä varutetut akut? Onko tämä totta vai ihan bullshittiä?

     
     
  5. #25
    Elektronisesti suojatuissa akuissa on mallista riippuen amppeeri rajoitin joka on luokkaa 2a ja Se lyö kiinni jo pienillä wateilla aw imr 350 (10a)

    ja ne on myös hiukan pidempiä, että siirrä voi johtua mut Kyl aw akun luulis sopia.

     
     
  6. #26
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Harskyli Näytä viesti
    Elektronisesti suojatuissa akuissa on mallista riippuen amppeeri rajoitin joka on luokkaa 2a ja Se lyö kiinni jo pienillä wateilla aw imr 350 (10a)

    ja ne on myös hiukan pidempiä, että siirrä voi johtua mut Kyl aw akun luulis sopia.
    Kiitos tästä. Eli tämäkin käy koska virranrajoitus 7A: Akku EFest 18650PCB suojattu 3,7V 2600mAh Li-ion Uusi malli

    Ja myös tämä: Akku NCR 18650B 3,7V 3400mAh Li-ion Panasonic

    Ei noi AW:t napostele kun ovat niin kalliita siihen nähden mitä niihin voi ladata varausta. En tiedä että ovatko ne sitten laadukkaampia.
    Viimeksi muokannut kärvä; 27.10.13 kello 04:13.

     
     
  7. #27
    Jees, eli eilen saapui Vamo V5 ja akut noudin ärrältä myöhemmin illasta, koska tilasin ne Akkulasta. AW IMR:ää otin sekä 18650- että 18350-kokoisena, kun tutkimani jälkeen ovat niitä parhaita turvakemia-akkuja, ja sain ne Akkulasta halvemmalla kuin muualta . Parin tunnin höyryttelyn jälkeen olin täysin mykistynyt. Mahtava peli ja helppo valikko. Toivottavasti on myös kestävä. Höyryntuotto on ihan eri luokkaa kuin Smokin Winderissä, mitä olen tässä pari kk käyttänyt. Ja pitihän sitä tosiaan, kun modihankintaan lähti, hankkia myös mekaaninen. Koska alussa ollaan vasta höyryttelyn tiellä, valitsin mekaaniseksi tutun ja turvallisen Kamry K101:sen klooni-kloonin Puffilta! 19,98€ hintaa, joten joka tämän lukee nii kannattaa käydä äkkiä tilaamassa omasi.

    Kiitos vielä kaikille hyvistä vinkeistä ja noviisin auttamisesta!

    EDIT: eiköhän näillä seteillä jää tuo tupakointi. Aloitan vähentämällä sitä. Helposti pystyy olemaan viisikin tuntia höyryn voimalla, tosin, jos illalla ottaa muutaman olusen, niin silloin maistuu kyllä tupakka, mutta itse en sitä ihan suorilta pysty lopettamaan vaan teen sen vähentämällä, rööki kerrallaan.

    Ja vielä teitä ärsyttääkseni tyhmillä kysymyksillä: kai nuo AW:n IMR-akut käyvät myös mekaaniseen modiin, jotta minun ei tarvitse hankkia suojapiirillä varustettuja akkuja vielä erikseen?
    Viimeksi muokannut kärvä; 02.11.13 kello 02:28.

     
     
  8. #28
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kärvä Näytä viesti
    Ja vielä teitä ärsyttääkseni tyhmillä kysymyksillä: kai nuo AW:n IMR-akut käyvät myös mekaaniseen modiin, jotta minun ei tarvitse hankkia suojapiirillä varustettuja akkuja vielä erikseen?
    AW:n suojaamattomia akkuja pidetään yleisesti parhaimpina akkuina käytettäväksi mekaanisten modien kanssa.

    :wq

     
     
  9. #29
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Mäntsälä
    Viestit
    89
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kärvä Näytä viesti
    Ja vielä teitä ärsyttääkseni tyhmillä kysymyksillä: kai nuo AW:n IMR-akut käyvät myös mekaaniseen modiin, jotta minun ei tarvitse hankkia suojapiirillä varustettuja akkuja vielä erikseen?
    Niin ja noi aw:n akut ei pitäisi räjähtää oikosulkutilanteessa kuumenee vaa nii perkeleesti. Toisin ku li-ionit ilman suojapiiriä
    MISTer 18350,18490 & 18650 + pmma takkiputki, The BOLT, Kamry K101 + RSST, Fasttech hybrid, SMOK Telescope,Lava 4.0, 2x LavaTube/Thundervolt, Mini Lava V2(lambo), Poorvari, E-Power 18650(mekaaninen kytkin), SD keyring, EGO VV 900 PT(osina), EGO-TC akku 900mAh PT EX: Peleon 18650 ja 2x EGO-T 650

     
     
  10. #30
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    5
    Oliskohan jollakin jo kokemusta tuosta lambo 6? Itseäni ei kiinnosta vamot joten niitä turha suositella

     
     
  11. #31
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Joo.
    Kokeile jotain ihan muuta.
    KGO & Twist

     
     
  12. #32
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Lempäälä
    Viestit
    50
    Lambo 6 seisoo itsellä lähinnä hyllyssä kun meni hermo. Muuten ihan ok laite, käytettävyys ja asetukset hyvät, mutta se ei perkele tulita kunnolla kuin ihan täydellä akulla. Mitä pienempi vastus, sitä täydempi akku pitää olla että toimii. Alle 1.5ohmin vastuksilla kun akun varaus laskee 3,9V tietämiin niin sen jälkeen ei lambo anna kuin 3V ulos. Isomalla vastuksella saattaa mennä jopa 3,6V ennen kuin ulosanti juuttuu tuohon 3V, eikä auta vaikka säätäis mitä. Toimii itellä lähinnä setuppien testerinä ja ohmi mittarina.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •