Tulokset 1 - 11 / 11

Aihe: ECig Stands -höyryketelineet (Ranska)

  1. #1
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310

    ECig Stands -höyryketelineet (Ranska)

    Pientä vinkkiä kaikille kunnollista telinettä etsiville: Suen ja Martinin nettikauppa osoitteessa http://www.ecig-stands.com/

    Tilasin pariskunnalta yhden valmiiksi tehdyn telineen (mallia ASH-BLK) eBayn kautta ja yllätyin todella positiivisesti! Hintaa tuli postikuluineen yhteensä 17 euroa (joka on puusepän tekemästä telineestä suorastaan järjettömän halpa). Yritän ottaa jossain vaiheessa pari kuvaa tähän ketjuun, koska mielestäni nuo saitilta tällä hetkellä löytyvät kuvat eivät todellakaan tee esineille oikeutta. Sen verran hienoista tekeleistä on nyt kyse!

    Omat plussat ECig Standsille:

    + Valikoima (paljon hyviä valmiita malleja, sekä mahdollisuudet mittatilaustöiden toteuttamiseen)
    + Työn jälki ja viimeistely suorastaan mainiota
    + Mukavat ihmiset ja hyvä asiakaspalvelu
    + Nopea toimitus
    + Järkevät hinnat

    Miinuksia? Ei tähän mennessä yhtään. Vaimonkin mielestä modit näyttää nyt piirongin päällä hyviltä. Käykää tilaamassa

     
     
  2. #2
    ecig-stands | eBay Tuossapa muuten suoraa Ebay-linkkiä.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Kiitokset tobv:lle linkistä, helpottaa varmaan noiden valmiiden ständien etsimistä melkoisesti

    Jos jollain on muuten tietoa vastaavista kaupoista tai muista valmistajista, niin kaikki tiedot otetaan mielihyvin vastaan!

     
     
  4. #4
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Fasttechillä on akryylisiä ständejä, enemmän kyllä ego akuille jne, mutta saahan niihin isommat reijät hiottua.

     
     
  5. #5
    Kyllä puu on sentään puuta, akryyli on jotenkin kolkko materiaali. Ainakin omasta mielestäni
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  6. #6
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    K-57 on kanssa tehny aika tyylikkäitä ständejä ja täältähän löytyy jo http://www.e-savuke.com/vb/lisalaitt...itelineet.html-ketju.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Kiitos myös Charunille! Mä olin jotenkin muistavinani, että näistä on ollut aiemminkin juttua... haun käyttökin on vissiin sallittua Seuraavaksi voiskin sitten suosia kotimaista ja tilata osoitteesta K-57 - kyllä puiset telineet näyttää omaan silmään akryylisiä ja metallisia paremmilta!

     
     
  8. #8
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    En mitenkään K-57:n apajille halua pyrkiä, mutta kyllä minäkin voin tilauksesta tehdä sellaisen kuin halutaan kunhan on puuta. Esim lehtikuusi on oikein nättiä öljyttynä ja vahattuna.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Hyvä tietää, että tekijöitä löytyy! Mulle kelpais seuraavaks tuollainen, missä on laatikko nesteille ja muulle pienelle sälälle...

    Sen verran näistä ECig Standseistä vielä, että pitkillä modi+ato -yhdistelmillä (esim. 18650 -kokoinen putki + Kayfun) noi reiät vois olla ehkä hiukan syvemmät. Toisaalta, tätä mun mallia ei oo kokonsa puolesta varmaan edes suunniteltu kovin isoille laitteille

     
     
  10. #10
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja trost Näytä viesti
    Hyvä tietää, että tekijöitä löytyy! Mulle kelpais seuraavaks tuollainen, missä on laatikko nesteille ja muulle pienelle sälälle...

    Sen verran näistä ECig Standseistä vielä, että pitkillä modi+ato -yhdistelmillä (esim. 18650 -kokoinen putki + Kayfun) noi reiät vois olla ehkä hiukan syvemmät. Toisaalta, tätä mun mallia ei oo kokonsa puolesta varmaan edes suunniteltu kovin isoille laitteille
    Kynää käteen ja suunitelemaan! täältä saa sellaisen kun haluaa!

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Kynää käteen ja suunitelemaan! täältä saa sellaisen kun haluaa!
    Hyvä homma, palaamme tähän aiheeseen varmasti vielä!

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •