Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Esittely

  1. #1
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216

    Esittely

    Moi,

    Nyt on tullut aika sille kuuluisalle esittäytymiselle.

    Elikkäs, kiinnostuin sähköröökistä varmaan ensimmäisen kerran kun näin Sibin modivideoita ihan sattumalta youtubesta jonka jälkeen koko aihen jäikin sitten hetkeksi unholaan.
    Puolisen vuotta kului ja armeija kutsui.

    Uudestaan kiinnostuin aiheesta kun tupalaisella oli Ego-C ja pääsi ensimmäistä kertaa maistamaan, puolisen vuotta tuli vapoteltua sitä kaverin Egoa satunnaisesti.

    Kotiutumisen jälkeen pyöri parisen kuukautta ajatus omien laitteiden hommaamisesta ja kuukausi sitten tuli tilattua Puff:ilta ego aloituspaketti.
    Perus CE4 clearoilla meni parisen viikkoa ja onnistuin sulattamaan yhden sellaisen Vermillion Riverin Hot Cinnamonilla, ilman sitä en oli varmaan tilannutkaan Smok Tumblereita kaksin kappalein.

    Tumblereiden saavuttua tuli todettua että ei kestä nekään sitä nestettä ja ajatus paremmista laitteista oli pyörinyt jo vähän aikaa mielessä näiden foorumeiden takia , joten päätin tilata Evic:in ja Protank 2:sen.

    Nyt iloisena Evic:in omistajana kohti uusia haasteita ja laitteita!

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    Melko hyvä nikki

     
     
  3. #3
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HumppaSusi Näytä viesti
    Melko hyvä nikki
    Haha, mulla on myös toinen "vakinikki" joka on humppatutka netti kaimoja?

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari HumppaSusi's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    270
    eVic oli kyllä hyvä valinta. Siihen saa edullisesti metalliputkia jolloin uskottavuus nousee potenssiin. Siinä riittää tehot Kayfun Liteen ja jos vielä Provarin joskus hankit kaikki on yhteensopivaa. Mullakin on vielä yks moinen jokapäiväisessä käytössä.

     
     
  5. #5
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HumppaSusi Näytä viesti
    eVic oli kyllä hyvä valinta. Siihen saa edullisesti metalliputkia jolloin uskottavuus nousee potenssiin. Siinä riittää tehot Kayfun Liteen ja jos vielä Provarin joskus hankit kaikki on yhteensopivaa. Mullakin on vielä yks moinen jokapäiväisessä käytössä.
    Hienoa, Vamoa mietin myös mutta päädyin eVicciin. Jotenkin kivoja noi "turhat" ominaisuudet. Saattaa olla että menee jonkun aikaa että tilaan rebuildable aton tai sitten sellainen on kätösissä jo ensi kuussa, mistä sitä ikinä tietää

     
     
  6. #6
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Moi!
    Mä olen jasso, 45 vuotias veteraani joka haksahti höyryttelyyn vahingossa, hommasin muijalle ego-t setin 17.1.2012. Ite olin polttanut 14-kesäisestä asti lähinnä vaaleeta bonusta mut olin ennen tota tapahtumaa osittain irti tupakasta... Vedin kaksinkäsin viikonloppusin ja kärvistelin viikot ilman Toi ego mullisti elämäni täysin
    Löysin höyryistä rauhan ja suunnan rentoon elämään.
    En ole flipperi vaan mielelläni vaihtelen kamoja testatakseni eri versioita erilaisista vaihtoehdoista. Boge-silica-mesh on ollut tieni metsästäessäni täydellistä höyryä. En koskaan ajatellut ensimmäisiä vehkeitä tilatessani lipsuvani näin syvälle höyryttelyn syövereihin
    Kaikille uusille tuleville höyrykoneille peukkua, tämä tosissaan voi viedä kaiken ajan ja sielun...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •