Tulokset 1 - 4 / 4

Aihe: Atopää eVodiin

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    40

    Atopää eVodiin

    Kanger eVod toimii Lambo 6:ssa hyvin eli siinä itse eVodissa ei ole vikaa. Mutta eGo-T:ssä ja Caparax-akun kanssa se välillä toimii hyvin ja välillä ei tule mitään.
    Olen nyt aikeissa tilata siihen atopäitä ja arvelisin että 2.2 ohmia olisi sopivin. Osaako kukaan sanoa, mistä johtuu melko iso hinnanero FinnVapen ja Puffin atopäiden välillä:
    Kanger eVod eGo clearomisaattorin atomisaattoripää 1,8/2,5ohm
    Atopää Kanger eVod:iin ja ProTank:iin (5 kpl) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

    Puffilla ne näyttäisi olevan siis reilusti halvempia, mutta sieltä ovat loppuneet. Olen nyt useamman päivän katsonut josko olisi jo tullut sinne varastoon että voisin laittaa tilauksen menemään, mutta ei vieläkään näytä olevan.

    En vielä tunne kovin hyvin eri kauppoja, kun olen tähän asti tilannut kaiken FinnVapelta. Mistä muualta noita atopäitä saisi?

     
     
  2. #2
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    40
    Nyt katsoin tarkemmin sitä FinnVapen sivua. Se hintahan onkin 5 kpl:n paketin eli ei se sitten olekaan niin kallis.

     
     
  3. #3
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tupuna Näytä viesti
    Nyt katsoin tarkemmin sitä FinnVapen sivua. Se hintahan onkin 5 kpl:n paketin eli ei se sitten olekaan niin kallis.
    Jep. meinasin tota sanoo kans. 1.8 kannattaa ottaa, Paremmat höyryt.
    Pikkironkeloija


     
     
  4. #4
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    todennäköisesti clearon napa ei saa yhtä hyvin kontaktia ego-akkujen napohin kuin Lamboon. Tähän pitäisi auttaa kun käännät ruuvarilla sitä clearon napaa vähän kerrallaan vastapäivään kunnes toimivat. Nuo on nanomilleistä kiinni monien laitteiden kanssa.

    1,8 ohmisia atopäitä suosittelisin ego-akulle. Saat paremmat tehot kuin yli 2-ohmisilla. Lambon kanssa ei niin paljon väliä mitä ne on.

     
     
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •