Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: V2 cigs, Blu cigs ym. "kertakäyttöiset"

  1. #1
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    2

    V2 cigs, Blu cigs ym. "kertakäyttöiset"

    Moro!

    Onko euroopan markkinoilla olemassa saman tyylisiä e-savukkeita kuin nuo V2 tai Blu cigs, eli joissa tuo patruuna ja atomisaattori kestää noin 20 tavallisen tupakan verran?

    Ostin 510 aloituspakkauksen ja alkaa tuo nesteillä lutraaminen tympimään. eGo tankkia olen harkinnut, mutta siinäkin tarvii täytellä tota säiliötä. Olen siis varsin tuore tapaus näiden sähkötupakkien suhteen.

     
     
  2. #2
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: V2 cigs, Blu cigs ym. "kertakäyttöiset"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rauski Näytä viesti
    Moro!

    Onko euroopan markkinoilla olemassa saman tyylisiä e-savukkeita kuin nuo V2 tai Blu cigs, eli joissa tuo patruuna ja atomisaattori kestää noin 20 tavallisen tupakan verran?

    Ostin 510 aloituspakkauksen ja alkaa tuo nesteillä lutraaminen tympimään. eGo tankkia olen harkinnut, mutta siinäkin tarvii täytellä tota säiliötä. Olen siis varsin tuore tapaus näiden sähkötupakkien suhteen.
    Tulee kalliiksi vaihtaa vaan patruuna.. ja jos nyt hirveästi valehtele niin saa tuohon 510 settiinki esitäytettyjä patruunoita (muistaakseni)

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    V2 cigs, Blu cigs ym. "kertakäyttöiset"

    eGo-T ja siitä B-type niin ei tarvi lutrata litkujen kanssa koko ajan. 2ml laakista eli suurimmalle osalle päivän höyryt.

     
     
  4. #4
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: V2 cigs, Blu cigs ym. "kertakäyttöiset"

    Cartoja ilmeisesti haet, valmiiksi täytettyjäkin on mutta samalla sen täyttää itsekkin ja nekin valmiiksi täytetyt voi kyllä täyttää. 20 tavallista tupakkaa vastaavaa ei kyllä saa ellet osta Mega dual coileja 5ml mallina ja täytä itse... Mainospuheita on noiden kestokertomukset.

     
     
  5. #5
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    2

    Vs: V2 cigs, Blu cigs ym. "kertakäyttöiset"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Mainospuheita on noiden kestokertomukset.
    Itsellä heräsi tuo ajatus myöskin

     
     
  6. #6

    Vs: V2 cigs, Blu cigs ym. "kertakäyttöiset"

    Noita nesteitä joutuu pakostakin tankkailemaan jos höyryttelijäksi aiot vakinaisesti ruveta ,se että voi täyttää useamman tankin tai muun vastaavan esim:työhön tai matkalle ei ole vaiva eikä mikään . Kun sisäistät itse tämän höyryttelyn aikanasi niin huomaat miksi ei nuo valmiiksi täytetyt ole mitenkään pop täälä . ps tervetuloa joukkoomme vain.

     
     
  7. #7
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: V2 cigs, Blu cigs ym. "kertakäyttöiset"

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pirttila Näytä viesti
    Cartoja ilmeisesti haet, valmiiksi täytettyjäkin on mutta samalla sen täyttää itsekkin ja nekin valmiiksi täytetyt voi kyllä täyttää. 20 tavallista tupakkaa vastaavaa ei kyllä saa ellet osta Mega dual coileja 5ml mallina ja täytä itse... Mainospuheita on noiden kestokertomukset.
    Taitaa ollla kartidinit hakusessa.. Muistelisin että blucig käyttää niitä.

     
     
Keskustelu Muut peruslaitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •