Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 70

Aihe: Köyhän miehen modiostoslista - mitä pois, mitä tilalle?

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Laukaa
    Viestit
    81

    Köyhän miehen modiostoslista - mitä pois, mitä tilalle?

    Tilanne tällä hetkellä: käytös0ä ego-akku 1x ce4, kyllästynyt näihin niin paljon kuin mahdollista
    Rahaa tulossa käytettäväksi lähiaikoina sadan euron paikkeille, luultavasti parisen kymppiä yli. Seuraava ostoslista koostuu siis FastTechin tuotteista, lukuunottamatta Kanger Protank II. Kokemusta ei mesheistä sun muista ole, mutta videoita olen katsonut ja jaksan katsoa ja opetella vastakin. Näiden kokonaishinnaksi tuli siis 180$ = ~133€ Lukekaa, arvostelkaa, ehdottakaa!


    Nyt siis tavarat tilattu, setit alla.

    Modit
    Innokin SVD
    Chi You Clone

    Atot
    Kanger Unitank
    V5 RDA 1ohm
    Smok RSST + kuripala x2 (toinen jo hallussa)

    Atojen vaihtopäät
    Kanger Pro/unitank 2.1-2.2Ω x5


    Akut
    UltraFire 18350 2-pack
    Panasonic 18650 2-pack

    Muut
    TrustFire TR-001 laturi
    Töhöt
    Meshiä, kanthalia, silicaa, SS rope wireä
    Viimeksi muokannut Judder; 08.11.13 kello 19:47.

     
     
  2. #2
    Äläs sitten nesteitä tilaa Kiinasta. Tullisetä nappaa ne parempaan talteen

    e: Niin ja paketti joka sisältää akkuja käännytetään Singaporen postissa takaisin lähettäjälle.



    e: Ja tuon i attyn tilalle, osta Suomesta rsst, todella paljon aloittelija ystävällisempi.

     
     
  3. #3
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    Akutkin saataa narahtaa matkalla, kun Singpost vai-mikä-se-nyt-oli ei niitä ilmeisesti suostu kuljettamaan.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  4. #4
    Höyrykonkari Ällistysmies's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    216
    Siinäpä tuli yllä sanottua kaikki mitä minunkin piti. RSST:lle vielä vaihtoehtona joku käytetty kikotin, esim Somppu ei hirveitä tule maksamaan. Meshit ja langat tietysti vielä. Saattais kantaa hedelmää ilmoitus ostopalstalla, veikkaan, et moneltakin löytyis tarpeeton ato mesheineen, vaijerinpätkineen ja kanthaleineen järkihinnalla. Eikä välttämättä kaytetty modikaan huono vaihtoehto olisi.

     
     
  5. #5
    1.5mm rosterivaijeri, 200mesh ja 0.6x0.1mm ribbon kanthal. Siittä ei setuppointi paljoa helpammaksi tule

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Laukaa
    Viestit
    81
    Aiemmin kiinasta tilatut nesteet (Cigabuy, dealextreme) tulleet komeasti kotiin asti, vaikka paketissa istunut jopa 130ml nesteitä, onko fasttech tosiaan poikkeus?

    Akkujen suhteen kaikki tulleet revieweiden mukaan perille, mahtaako FT käyttää China Air Parcelia singpostin sijaan?

    I-Attyä ajattelin koska siinä setup valmiina, jota voi sitten itse muokata ja kopioida, RSST:ssä joutuisin ostamaan meshiä sekä kanthalia heti eikös? Onko näissä tosiaan niin paljon eroja parin tunnin opettelulla ei saa I-Attyä pelittämään, mutta RSST:n saisi? :/ Kiitoksia vastauksista!

     
     
  7. #7
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    parempia nesteitä, oikeastaan melkein mitä vaan muuta paitsi noiden kolmen valmistajan. Parempi laturi, esim. 2-paikkainen Nitecore maksaa muistaakseni 11-12 egee fasttechilla. Akut ja nesteet tosiaan kannattais tilata jostain lähempää. Noita on paljon palautunut fasttechille viime aikoina.

     
     
  8. #8
    Höyrypää phage4i's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Helsinki,FI
    Viestit
    747
    iClearit on ehkä aikansa jo elänyt,jättäisin pois,ja vaikka niitä Aspire BDC cleroja tilalle kokeiluun. AW-IMR akut kannattaa aina luotettavuudensa takia. Panat on hiukka paksumpia,ja pidempiä.Kaikkiin modeihin eivät tahdo sopia. Ultrafire voipi olla kuumotus mekaanisissa. Klooni-modi aiheeseen en koske. Pomergranate,Hangsen oli ainaki omasta mielestä hieman yökötys,ei millään tapaa hedelmäinen..
    Natureg0ing is a must..pd!

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Laukaa
    Viestit
    81
    LeGadgetsilla (Josta myös protankkia olen ostamassa) olisi AW IMR-akkuja. Onko sen arvoista ostaa näitä yksi pari euroa halvemmalla kuin panasoniceja kaksi? (Le GadgetsLe GadgetsAw IMR Battery)

     
     
  10. #10
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Laukaa
    Viestit
    81
    Sekä parempien nesteiden hinta saattaisi tulla esteeksi, kun tuo valikoima maksaisi yhdessä vain 30$ = 22€

     
     
  11. #11
    Höyrykone Ignorant's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    1,238
    yhdellä "valmiilla" palalla meshiä ja kanthalia en lähtis edes yrittämään. Pakko-ostos on lisää verkkoa ja lankaa joka tapauksessa.
    RSST:t on todettu monesti helpoiksi ja yksinkertaisiksi lähtökohdiksi, joille löytyy paljon neuvojia.

    Mulla jäi 10ml nestepullo tulliin, joten tuommoinen määrä kinukkinesteitä on aika hasardia hommaa..
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |


     
     
  12. #12
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Judder Näytä viesti
    Sekä parempien nesteiden hinta saattaisi tulla esteeksi, kun tuo valikoima maksaisi yhdessä vain 30$ = 22€
    mut onpahan sitten kivempi höyrytäkin . Hyvää saa helposti halvalla tekemällä itse tiivareista.

     
     
  13. #13
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Eipä noilla valmiilla setupeilla tee yleensä yhtään mitään. Parempi olisi jos niitä ei olisi edes paikallaan. Itse kyllä suosittelisin pysymään hyväksi havaituissa tuotteissa, mitkä saa ostettua kyttäämisen kanssa melko kohtuulliseen hintaan. Itse ostaisin myös suomesta jo sitä varten että takuut pelaa paremmin ja paskanmaku suussa on varma homma jos paketti seilaa kiinasta toista kuukautta ja sen jälkeen huomaat että se on palautunut takaisin. Olen itse sortunut aikoinaan siihen että ostelen useammalla satasella kiinalaista ja sitten huomaan että millään ei tee mitään. Satasella saa kuitenkin oikeasti jo kohtuullisen hyvän laitteen

     
     
  14. #14
    Koska höyryttelet jo, niin oikeestihan nuo nesteet on tavallaan jo käyttötavaraa eli periaatteessa pois tältä listalta? Onko noi sellasia, mitä käytät nyttenkin vai uusia tuttavuuksia?
    Ite oon kovasti kallistumassa DIY-nesteisiin, heti kun saan ostoslistan ja todellisuuden kohtaamaan

    Ehkä en ite ostais kerralla kaikkea, vaan jättäisin tuon rakentelupuolen myöhemmäksi. Sulla kuitenkin on varalaite ja kamat olemassa.

     
     
  15. #15
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Itse kyllä jakaisin tilausta. Esim kiinasta klooni ja joku genesis ato. Puffilta tms nopeasta kaupasta vv laajennettuna akku ja laturipaketiksi sekä vähän setup vermettä ja vaihtoatoinen + silica rba. Nesteet taas yhdestä paikasta. Saa kuitenkin aika pitkälti ilman postimaksuja joka tapauksessa. Tympeä pantata kaikkia laitteita kuukausi. Paljon hauskempaa odotella useampaa pakettia.

     
     
  16. #16
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Svd:n jos ostaa suomesta niin budjetti kasvaa heti kolmellakympillä.

     
     
  17. #17
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Laukaa
    Viestit
    81
    Hangsen, dekang ja liqua ovat suurimmaksi osaksi uusia tuttavuuksia, tähän asti höyrytellyt kiinan kuralitkuja

    Toivomuksena olisi kuitenkin saada kaksi modia, mekaaninen johon voi itse näpertää, sekä SVD tai vastaava, jota voi säätää mutta silti simppelisti höyryteltävissä.

    Jos nesteitä nyt en sitten tuolta tilaisikaan, mitä suosittelette halvaksi mutta laadukkaaksi putiikiksi? Entä DIY-nesteet, kuulemma tulee halvaksi mutta kuinka simppeliä on tehdä ja kuinka simppeliä ostaa?

    Entä meshit, vastuslangat ja muut, mistä nämä ja mihin hintaan? Kuinka paljon budjetti ylittyisi? Vanhan setupin aion myydä heti tilaisuuden koittaessa joten siitä ei paljon hyötyä ole.

    Ignorant: mistä tilatessa jäi tulliin?

     
     
  18. #18
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Onkos noissa tullissa perittävä alv huomioitu?
    KGO & Twist

     
     
  19. #19
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Laukaa
    Viestit
    81
    Tullissa ei ole mulle iskenyt alveja kertaakaan, vaikka tilannut yhteensä satoja millejä pieninä sekä isoina tilauksina.

     
     
  20. #20
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Kanger E-Vod | Kanger E-Vod clearo | | STARTSMOG

    Lavatube V 2.1 | Variable voltage | Lavatube 2.0 | Lavatube 2200mah | STARTSMOG

    Laatupeliä akut ja laturit ja vaihdettavapäinen ato, 43€. Sitte DIY nestetilaus ja kiinasta elvisklooni ja pari atoa. Jaolla kiinaeyecandyyn 30€ ja loput nesteisiin. Tuo lava ei päästä akkua liian tyhjäksi ni kerkee trustfirelläkin lataamaan akun päivässä.

     
     
Sivu 1 / 4 1234 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •