Sivu 1 / 16 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 320

Aihe: Mitä EN ostanut tänään (sähkötupakkaan liittyen)

  1. #1
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528

    Mitä EN ostanut tänään (sähkötupakkaan liittyen)

    Vieroitusketju. Kerkesin katsomaan kun yksi one oli saldoilla.. Meinasi tulla refleksinomaisesti kokeiltua kerkeisikö.. Näinkö pääsisi taas päivän ilman ostoksia. Toinenkin houkutus jo tuli minkä sain lykättyä. Kaksi tilausta kuitenkin vielä tuloillaan jos itella suo pakettien edetä.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Tää on ehkä paras aloitus vähään aikaan! Oon itse vältellyt houkutuksia koko viikon... tsemppiä sinne!

     
     
  3. #3
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    En päässyt tilamaan Onea! Hetken säästyi rahat!

     
     
  4. #4

     
     
  5. #5
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Plussa kyllä juu varastojen kartuttamisella että parhaillaan menee sitte kuukausia ilman tarvetta hankinnoille Mutta juu välillä hyvä harkita mitkä varastot kaipaisi eniten ehostusta (neste, setuppivermeet, laitteet, akut, laturit). Nopeasti kun näppäilee tilauksia niin tilauksen jälkeen muistaa että niin se jäi - uus tilaus ja samalla extraa mukaan mitä mukava kokeilla.

     
     
  6. #6
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Meinasin laittaa sähköpostia RSST:n metallitankista, mutta onneksi olin teipannut tiliotteen seinälle näyttöjen viereen, niin tulin järkiini

     
     
  7. #7
    Ei tarvinnu miettiä Diablo onea yrittävänsä, koska tämän kuun höyrybudjetti on jo pääasiassa käytetty.

     
     
  8. #8
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Naamapeikko Näytä viesti
    Ei tarvinnu miettiä Diablo onea yrittävänsä, koska tämän kuun höyrybudjetti on jo pääasiassa käytetty.
    Keski-Savon Sanomissa: "Sähkötupakointi aiheuttaa ostosriippuvuutta.

    Useat sähkötupakoitsijat ovat joutuneet jopa taloudelliseen ahdinkoon sähkötupakkateollisuuden syytäessä markkinoille mitä hienompia vimpaimia ja herkullisimpia makunesteitä. Yhä syvemmälle kulutushysteriaan kuluttajia ajetaan eksottisilla materiaaleilla, äärimmäisyyteen viedyillä yksityiskohdilla, täydellisyyteen pyrkivillä teknisillä ominaisuuksilla ja rajoitetulla saatavuudella.

    Nämä nikotiinikoukussa olevat ressukat syytävät viimeisetkin luottokortin limitin rippeet ahneille kauppaille, jotka häikeilemättä hyväksikäyttävät koukussa kiemurtelevien asiakkaiden nikotiinin heikentämää harkintakykyä.

    Sähkötupakat on ehdottomasti saatava lääkelain piiriin, jotta tuotteista voidaan karsia kaikki omaperäisyys, niiden suorituskyky voidaan standardisoida riittävän alhaiselle tasolle, houkuttelevat maut voidaan karsia pois ja käytöstä voidaan poistaa kaikki nautittavuus."
    Viimeksi muokannut FinnVape; 12.10.13 kello 00:37. Syy: Sorry, tämä oli siis kuvittellinen juttu...

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    Siis mitä? Eihän sitä pakko ole ostella koko ajan jos sikseen. Esim minä en harrasta keräilyä mutta ymmärrän jos joku sitä tekee. Voihan sitä keräillä vaikka mitä harrastaakseen mitä vaan auton vanteista muumi mukeihin. Kukas vit*n molo kirjoittaja tällä kertaa oli asialla? Tai mistä tuon otsikon löytää?

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Keski-Savon Sanomissa: "Sähkötupakointi aiheuttaa ostosriippuvuutta."
    Juuri näin! Taidanpa tästä tehdä nettiadressin ja kirjoittaa muutamalle kansanedustajalle. Näin meitä ressukoita taas viedään kuin pässiä narussa, eikä edes EU tee mitään!

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari Jason666's Avatar

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    KouvolaPunx
    Viestit
    398

    Oletan Finnvapen harrastaneen niinsanottua komiikkaa.


    MKHC
    KooMa
    Loud, Proud... and Punk as Fuck!

     
     
  12. #12
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    Hyvähän se on meidän nikotiiniriippuvaisten kustannuksella nauraa, kun myydään niin viimeisen päälle hienoja laitteita ja maistuvia makuja

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    No okei ja huh! Meni läpi mulle. Epävirallinen aprilli skitsahdin jo et mitä helvattia.

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari trost's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    310
    En muuten ostanut tänään FinnVapelta Aeroa, vaikka mieli tekikin. Enkä edes Nemesistä ostanut silloin kun niitä viimeksi oli tarjolla. (Mikä ehkä vähän harmittaa, mutta pankkitili on toisaalta ihan kiitollinen. Vielä ei ole tarvinnut velkaneuvontaa, vaikka katala kauppias kaikkensa yrittääkin...)

     
     
  15. #15
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Koko viikko ilman ostoksia
    E. Vitut, niksaa kyprokselta
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari Jvalley's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    224
    MISTer:ä en ostanut vieläkään.Varmaan tulee vielä mun uniin kummittelemaan

     
     
  17. #17
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    En ostanut tiivareita enkä makunesteitä vaikka oon luvannut itselleni et 100 puntaa kuukaudessa litkuihin saa luvan loppua :I

    E: Ja vaikka noita mekaanisia vastaan olen ollut niin tämän Semovarin myötä oon alkanut miettiä, että jos se Kayfun pitäisi sitten vaikka VAAN KOKEILLA kerran...
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
  18. #18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja cim Näytä viesti
    Siis mitä? Eihän sitä pakko ole ostella koko ajan jos sikseen. Esim minä en harrasta keräilyä mutta ymmärrän jos joku sitä tekee. Voihan sitä keräillä vaikka mitä harrastaakseen mitä vaan auton vanteista muumi mukeihin. Kukas vit*n molo kirjoittaja tällä kertaa oli asialla? Tai mistä tuon otsikon löytää?
    Osuiko? Sorry Liite 9244 Jäi vähän tuo rippuvuusjuttu päälle tuon professori Vainion kirjoitelman luettuani...

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    Osu osu mutta onneksi se oli tsoukki. Nää viime ajan otsikot on ollut sellaisia että hermot on ollut kovilla.

     
     
  20. #20
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jvalley Näytä viesti
    MISTer:ä en ostanut vieläkään.Varmaan tulee vielä mun uniin kummittelemaan
    "MISTerit lentää sun muniin..."

     
     
Sivu 1 / 16 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •