Sivu 16 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61213141516
Tulokset 301 - 320 / 320

Aihe: Mitä EN ostanut tänään (sähkötupakkaan liittyen)

  1. #301
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Redhotvaping(uk)ainakin toimittaa. Mut 4puntaa per lasi, eikä covidin takia halvempaa postitusta ole tarjolla. Eikö se vaan kannattas päivittää esim dotaio SE malliin, kaikinpuolin järkevä ratkaisu
    Kallis tuo dotAio paitsi jos saisi käytetyn edullisesti. Pienempi tankki siinä kylläkin. Ei näytä tuo redhotvaping toimittavan UK:n ulkopuolelle enää minun käsittääkseni kun kävin koittamassa tehdä tilausta.

     
     
  2. #302
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Aspire Mulus on n. puolet halvempi. Samantyylinen kuin DotAio
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  3. #303
    Höpsis, ihan on samassa hintaluokassa, alle 50€ (SE). Cross Comp on kohillaan (aka nautilus coils)ja rbaata tarjolla hyvin monenlaista, tosin itse menen käytännössä dotmodin coileilla(jotka ovat aivan käsittämättömän hyviä, esim ei ainuttakaan huonoa coilia ole tullut eteen ja ovat oikean hintaisia), kun olen laiska. Tilavuudesta, noh. Mikään ei ole helpompi täyttääLisukkeita saa sopivaan hintaan, verrattuna esim BB. Itse olen Igorin nahkakuoria ostellut(vaikuttaa nykyään etsyssä) noille. Kaikki ostamani dotaiot myöskin toimii edelleen. Ja ennenkaikkea osia ja tarvikkeita on tarjolla

     
     
  4. #304
    Tuplia pukkaa, mutta höpistään jatkeeksi lissee. Jos vakio coileilla(joko nautilus-tai dotmod coilit) niin nautipinssit kannattaa hankkia, niillä saa hyvin haettua sitä omaa sweetspottia aka hierottua pilkulleen. Joku 9€ panostus ei tilauksessa juuri paina, jos sattuu olemaan tarjolla ja ne voi aina vaihtaa uuteen atopäähän. Mielelläni kertoisin jotain huonoa dotaiosta, mutta en nyt keksi mitään. Jos joku keksii, niin voi kertoa minullekkin
    Viimeksi muokannut Esa vuke; 22.12.20 kello 02:02.

     
     
  5. #305
    Ei tämä foorumi toimi, lienee daesh vai mikä antivape ryhmä ottanut haltuun tämän? Ash? No perille tuli kuitenkin
    tuli yksi vajavaisuus mieleen, lähinnä TC:ssa, eli ainostaan ss coileja tukee, mutta maalaisjärjellä pärjää.

     
     
  6. #306
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Höpsis, ihan on samassa hintaluokassa, alle 50€ (SE). Cross Comp on kohillaan (aka nautilus coils)ja rbaata tarjolla hyvin monenlaista, tosin itse menen käytännössä dotmodin coileilla(jotka ovat aivan käsittämättömän hyviä, esim ei ainuttakaan huonoa coilia ole tullut eteen ja ovat oikean hintaisia), kun olen laiska. Tilavuudesta, noh. Mikään ei ole helpompi täyttääLisukkeita saa sopivaan hintaan, verrattuna esim BB. Itse olen Igorin nahkakuoria ostellut(vaikuttaa nykyään etsyssä) noille. Kaikki ostamani dotaiot myöskin toimii edelleen. Ja ennenkaikkea osia ja tarvikkeita on tarjolla
    Jaa, katos vaan
    En Goglettanut tarpeeksi, katoin vaan DotAio pikaisesti ja se oli satkun luokkaa. Toi SE oli mulle ihan uus
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  7. #307
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Ei tämä foorumi toimi, lienee daesh vai mikä antivape ryhmä ottanut haltuun tämän? Ash? No perille tuli kuitenkin
    tuli yksi vajavaisuus mieleen, lähinnä TC:ssa, eli ainostaan ss coileja tukee, mutta maalaisjärjellä pärjää.
    Nyt en ymmärtänyt. Tukeeko tuo DotAio SE ainoastaan SS coileja?

     
     
  8. #308
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Jaa, katos vaan
    En Goglettanut tarpeeksi, katoin vaan DotAio pikaisesti ja se oli satkun luokkaa. Toi SE oli mulle ihan uus
    Mä tein saman virheen :-D

     
     
  9. #309
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Nyt en ymmärtänyt. Tukeeko tuo DotAio SE ainoastaan SS coileja?
    Näyttää siinä olevan adapteri Nautiluksen vastuksille...

    Taas luin vähän huonosti eli lämpösäätö toimii vain ss-vastuksilla. Sori sekoiluni
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  10. #310
    Juu, lämpösuoja arvot on sirulle syötetty, vain ruostumattomalle. 50/50 litkut ihanteelliset, 70/30 toimii, coileille. Toki voi neulalla vähän löysentään vanuja atopäistä, tämähän pätee kaikkii coileihin.

     
     
  11. #311
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Juu, lämpösuoja arvot on sirulle syötetty, vain ruostumattomalle. 50/50 litkut ihanteelliset, 70/30 toimii, coileille. Toki voi neulalla vähän löysentään vanuja atopäistä, tämähän pätee kaikkii coileihin.
    Hyvä tietää. Mä käytän enemmän vastusta tällä hetkellä kun vedän vaan MTL tyylillä joten mun 70/30 luulis toimivan. Mutta tosiaan hyvä tietää tämä asia ja varsinkin jos joskus tänne eteläsuomeen vielä pakkasia tulee... niin sitten pitää ehkä laittaa vähän enemmän PaGgas nestettä sekaan ;-)

     
     
  12. #312
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Meinasi mennä off topicin puolelle tämä mutta en tosiaan ostanut varalasia Aspire Platoon kun mistään ei löytynyt mutta tuhannet kiitokset arskaxx: lle kun antoi vinkin DIY "lasille"! Mulle ei koskaan olisi tullut tämä mieleen itselläni Mutta siinä se Plato nyt on taas kunnossa! 10ml muoviruiskusta tein uuden "lasin". Kiitos arskaxx!!! IMG_0734.jpg

     
     
  13. #313
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Meinasi mennä off topicin puolelle tämä mutta en tosiaan ostanut varalasia Aspire Platoon kun mistään ei löytynyt mutta tuhannet kiitokset arskaxx: lle kun antoi vinkin DIY "lasille"! Mulle ei koskaan olisi tullut tämä mieleen itselläni Mutta siinä se Plato nyt on taas kunnossa! 10ml muoviruiskusta tein uuden "lasin". Kiitos arskaxx!!! IMG_0734.jpg
    No jopas
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  14. #314
    Ompa aikaa vierinyt kun viimeksi sekoilin täällä...

    Menin Puffille ostamaan taas pari litraa VPG pohjaa, EI OLE?
    Mit vit? Mistä nyt saa VPG nollapohjaa?

     
     
  15. #315
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sähköpössymies Näytä viesti
    Ompa aikaa vierinyt kun viimeksi sekoilin täällä...

    Menin Puffille ostamaan taas pari litraa VPG pohjaa, EI OLE?
    Mit vit? Mistä nyt saa VPG nollapohjaa?
    Nettikaupoista:

    https://jasonscorporation.com/
    https://www.makutalo.fi/
    https://www.makutiivisteet.com/
    https://www.makustore.fi/
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  16. #316
    Kiitos paljon.

     
     
Sivu 16 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61213141516
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •