Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Analogisen "kokelu" venyi kaksivuotiseksi

  1. #1

    Analogisen "kokelu" venyi kaksivuotiseksi

    Aikoinaan olin päässyt jo siihen tilanteeseen etten enää polttanut kun fiilispohjalta nikottomia nesteitä provarista, olin ollu erossa oikeasta tupakasta jo noin 10kk. Lomamatkalla ulkomailla sitten oli mukana Ego-härpäkkeet paskoilla atoilla kun en viittynyt enkä tavallaan tarttenut parempia matkalle.

    MUTTA, lomalla pienessä sievässä tuli sitten kokeiltua oikeaa analogista, varsinkin kun muut seurueesta poltti. Siihenkään homma ei kaatunut, vaan kotona viikon pärjäsin taas DCT-tankilla ja nikottomilla, mutta sitten retkahdin ja taas piti "kokeilla" oikeaa, ärrältä kävin hakemassa askin. Paskalta maistui, mutta viidennen jälkeen alkoi taas olemaan ok. Ajattelin vaan että poltan askin loppuun ettei tartte roskiin heittää, mutta niin vain jäin koukkuun. Osa syy oli se että kaikki nesteeni oli loppu, myöskään atoja tms ei enää ollut ja ajattelin et tilaan uusia ja lopetan ku kerkeän.

    Meni siis melkein kaksi vuotta! Nyt tuli stoppi kun alkoi olemaan taas tupakkayskä aamuisin ja alkoi vituttaa itseänikin taas liikaa. Tilasin uusia kartoja tankkiin ja nesteitä. Tupakat loppui mutta tiesin ettei kannata tressata kun sähkötupakan avulla pääsee helposti irti. Nyt siis oon ollu viikon taas ilman eikä oikeaa tee mieli. Ihmettelen miksi näinkin kauan "kokeilin" oikeaa tupakkaa.

    Provari on mun mielest edelleen hyvä ja 18650 akulla riittää mulla pari päivää akku. En tiedä mikä nykyään olis se "kuumin hot", ehkä boxmodia vois ostaa, mutta en sitäkään tavallaan tartte enkä varsinkaan pienempiä, kun poltan vaan kotona....ja lomalle en enää mee etten ratkee

     
     
  2. #2
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Ehkä sun kannattaa kartojen tilalle jotain uutta katella esim aspiren klearoja, se provari on vielä ihan passeli niille.

    Monet on muuten sanonu samaa et jos on laitteet ollu epäkunnossa tai ei mukana niin tosi helposti jää koukkuun takas röökiin.
    Ite en pysty edes 2 hatsia ottamaan röökistä, mut voin kuvitella et jos olis esim viikko ilman höyryjä niin saattaisin röökin tai kaks polttaa.

     
     
  3. #3
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    Tiedä sitten, varmaan omallakin kohdalla tulisi ennemmin tai myöhemmin tupakkaa polteltua, jos jostain syystä kävisi niin ettei höyryttimiä olisi. Parempi siis pitää höyrytin lähellä ja nestevarannot rikkaina.
    Kangerin aerotank on melko passeli, pieksee todennäköisesti kartotankit mennen tullen. Aerotank v2 taisi vielä käsittääkseni olla 20mm halkaisijalla, eli istuisi provarin nokkaan kotoisasti.

     
     
  4. #4
    Joo ja yks naapuri sano että vaikkei enää polta mitään, niin se tupakan savu haisee hyvälle ja mulla oli/on ihan sama juttu ja se oli myös yksi syy miks retkahdin, kun se savu haisi hyvälle vaikka itse tupakka sitten maistu kauheelta.

    Enää en ajatellu retkahtaa kun sekin nyt on koettu nii ei ole enää tarvis. Tilasin nyt mm. Magman drippiaton ni sillä kai saa semmoset höyryt että jos vähääkään tekee mieli oikeaa savua, ni otan magman käyttöön

    Tää höyryttäminen on tavallaan siitä huonompi ku tätä voi ilman hajuongelmia käyttää sisällä toisin ku tupakkaa, joten on nyt tullu höyryteltyä taas innoissaan aika paljon ku laite koko ajan vieressä. Onneks matalanikollisilla nesteillä tosin.

     
     
  5. #5
    Vedin nyt uuden paremman setupin Magman dripiatoon ja yhtä lempinestettäni....alko emäntäkin jo hermostuu ko oli kämppä nii höyrys kuulema ettei hän saanu henkee. Sanoin että vasta yks coili käytössä!

     
     
  6. #6
    Höyrykone MrDelirium's Avatar

    Liittynyt
    09/2013
    Sijainti
    Tanpere
    Viestit
    3,171
    Magma on kyl helvetin kova vekotin. Alle 0.6 setuppeja tosin en suosittele, palaa kitalaki.

    Muuten varaukseton peukku höyryyn palaamisesta! Emäntä on kanssa puhunut, että on tilanteita joissa rööki tuoksuu ihan jumalaisen hyvältä.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •