Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 27 / 27

Aihe: Kanger Horizontal Coil Cartomizer for 510/eGo

  1. #21

    Vs: Kanger Horizontal Coil Cartomizer for 510/eGo

    Ovat kyllä toimineet loistavasti, itsellä 808 liitännällä joten luonnollisesti olen joko sovitteella tai vGo automatic vempeleellä höyrytellyt Täytyy tilata libertyltä kokeeksi 510 liitännällä olevia, josko niissä tuota "pahaa" makua esiintyisi. Täytyy sitten vain IPAlla putsailla, samalla kun vanhoja bogeja tekohengityttää. Maut ovat tosiaan kuumina vähän tiukkoja, ei näihin ihan kaikkea voi työntää
    Tähän mennessä olen onnistunut n20kpl:sta yhden käräyttämään ja pari muuta on vaatinut vähän herättelyä toimiakseen.
    Arvosanaa on pakko edelleen, vajaan 2kk jälkeen, antaa 9/10
    Tankkia en ole kokeillut, vielä, näiden kanssa. Mutta jotenkinhan tuo tuntuisi kovasti "viisaalta" aton sijoituksen huomioon ottaen? Ainakin nuo 808 täsmää bogen kanssa mittojen suhteen(eli samaa rööriä ovat)

     
     
  2. #22
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    25

    Vs: Kanger Horizontal Coil Cartomizer for 510/eGo

    Toinen päivä Kangereita käytössä itsellä nyt..

    Samaa mieltä joidenkin edellisien kanssa siitä että tästä saa kivasti vähän röökinpolton fiilistä jos sellaista kaipaa.

    Itse olen kuitenkin erittäin kiitollinen jo siitä että löytyi tällainen ylipäätään toimiva hiljainen ja pieni carto “stealth” setteihin

     
     
  3. #23
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: Kanger Horizontal Coil Cartomizer for 510/eGo

    Itsellä ollut käytössä 2ohmin kangereita(pehmeä cäppi) Menthol nesteen kanssa, leikö mentholin vahva maku mutta en ole sivumakuja
    huomannut ollenkaan ja ihän päältä juissit tiputtelin, mielestäni mainio karto ainaskin mentholille, muista litkuista ei vielä
    kokemuksia tämän kanssa ole.
    Juurikin tuo lämpö,TH sekä hiljaisuus tuo tupakki aikoja mieleen.
    Vaikka HC:n sivuilla lukee että EI SAA KÄYTTÄÄ ECHO AKUN KANSSA niin pitihän se siihen heti kärkeen tökätä(en uskonut että tuosta maailma pamahtaa)
    ja voi tsiisus että tuli hurjat pöhinät, joten tuo ~4V tuntuu olevan aikas mukava jänö tolle kartolle, suosittelen.
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  4. #24

    Kanger Horizontal Coil Cartomizer for 510/eGo

    Siinä pitäisi lukea "ei toimi echo akun kanssa" joka kyllä pitää kutinsa. Jos sattuukin <2.0ohm karto nokalle.

     
     
  5. #25
    Höyrypää waakneri's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Vihti
    Viestit
    419

    Vs: Kanger Horizontal Coil Cartomizer for 510/eGo

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Siinä pitäisi lukea "ei toimi echo akun kanssa" joka kyllä pitää kutinsa. Jos sattuukin <2.0ohm karto nokalle.
    Kyllä kyllä... mutta "Note: Please do NOT use 4.2V echo Battery with these cartomizers." ???
    näin lukee joka käsittääkseni tarkoittaa ÄLÄ käytä eikä EI TOIMI.
    Anyway, tiedän että alle 2ohmiset ei ECHO akussa toimi mutta tähän mennessä kaikki LR boget ja LR kangerit on toiminut.
    Tämä on "parhautta" halvalla
    iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
    SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
    ...olen aina IFK !

     
     
  6. #26
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Kanger Horizontal Coil Cartomizer for 510/eGo

    Kyllä VR,n nesteet toimii maukkaasti näiden kanssa. Ja ovat hiljaisia bogeihin verrattuna, ovat kyllä ykkösiä meikäläisen käytössä. Makuasioita!

     
     
  7. #27

    Vs: Kanger Horizontal Coil Cartomizer for 510/eGo

    LR Boget on ollu kovassa käytössä ja päätin ostaa kokeeksi näitä Kangereita. VOI VELJET MIKÄ ERO. Boget on kyllä jääny kaapin pohjalle ja Kangerit on jokapäiväisessä käytössä. Paljon runsaammat höyryt pienemmällä imuttelulla ja kurkkutuntumaa löytyy jopa 12mg nesteillä riittävästi. Pehmeän lämpöset höyryt lähtee. Paras carto tällä hetkellä ja on vaikka kuinka montaa eri mallia sekä merkkiä tullu kokeiltua.

    9,5/10

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •