Sivu 2 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234561252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 1475

Aihe: bogen cartot

  1. #21

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Onko pelastettavissa jos vastus hohkaa punaisena ja savuttaa keskireiästä?
    Juuri paketista otettu ja kunnolla täytetty e-nesteellä...
    Samasta paketista otin toisen ja pelaa niin kuin pitääkin..
    Noh halpojahan nämä toki on vaan meneekin näitä kun joka maulle käytän omaa cartoa ja ainakin vermillion riverin vanilla ja applewood maistuu vain muutaman päivän hyvälle ja sitten saakin heittää carton roskiin kun ei pesukaan auta pahaan makuun.
    sorry palanut carto on kuollut carto roskiin vaan ei auta mikään ja muista ettet jatkossakaan päästä cartoa ns kuivaksi vaan lisäilet siihen heti nestettä kun maku alkaa hiipuun ja muuttuun 8)

     
     
  2. #22
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Onko pelastettavissa jos vastus hohkaa punaisena ja savuttaa keskireiästä?
    Juuri paketista otettu ja kunnolla täytetty e-nesteellä...
    Samasta paketista otin toisen ja pelaa niin kuin pitääkin..
    Noh halpojahan nämä toki on vaan meneekin näitä kun joka maulle käytän omaa cartoa ja ainakin vermillion riverin vanilla ja applewood maistuu vain muutaman päivän hyvälle ja sitten saakin heittää carton roskiin kun ei pesukaan auta pahaan makuun.
    sorry palanut carto on kuollut carto roskiin vaan ei auta mikään ja muista ettet jatkossakaan päästä cartoa ns kuivaksi vaan lisäilet siihen heti nestettä kun maku alkaa hiipuun ja muuttuun 8)
    Joo kyse ei varmastikaan ole kuivumisesta.
    Luulenpa että kun olen ehkä liiankin innokkaasti lisäillyt nestettä noihin ja lopulta on aivan sama tunkkainen maku kummankin maun cartossa joten täytyypä vähentää nesteen lisäilyä.
    Tuliterään cartoon laitoin applewoodit sisään ja johan alkoi taas omppu maistumaan joten ei ainakaan makuaisti ole turtunut liiasta höyryttelystä
    Hyvä hinta-laatu näissä muuten on, tuo käryävä yksilö oli n. 10. Yksilö mitä olen käyttänyt.
    Pääasia ettei joka toinen ole susikappale.

     
     
  3. #23

    Vs: bogen cartot

    Jeps ne on parhaitten joukossa ja hinta-laatusuhde on todellakin kohdillaan .Ei muuta kuin paat höyryten vaan edelleenkin niilä 8)

     
     
  4. #24
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    Onko pelastettavissa jos vastus hohkaa punaisena ja savuttaa keskireiästä?
    Juuri paketista otettu ja kunnolla täytetty e-nesteellä...
    Samasta paketista otin toisen ja pelaa niin kuin pitääkin..
    Noh halpojahan nämä toki on vaan meneekin näitä kun joka maulle käytän omaa cartoa ja ainakin vermillion riverin vanilla ja applewood maistuu vain muutaman päivän hyvälle ja sitten saakin heittää carton roskiin kun ei pesukaan auta pahaan makuun.
    sorry palanut carto on kuollut carto roskiin vaan ei auta mikään ja muista ettet jatkossakaan päästä cartoa ns kuivaksi vaan lisäilet siihen heti nestettä kun maku alkaa hiipuun ja muuttuun 8)
    Joo kyse ei varmastikaan ole kuivumisesta.
    Luulenpa että kun olen ehkä liiankin innokkaasti lisäillyt nestettä noihin ja lopulta on aivan sama tunkkainen maku kummankin maun cartossa joten täytyypä vähentää nesteen lisäilyä.
    Tuliterään cartoon laitoin applewoodit sisään ja johan alkoi taas omppu maistumaan joten ei ainakaan makuaisti ole turtunut liiasta höyryttelystä
    Hyvä hinta-laatu näissä muuten on, tuo käryävä yksilö oli n. 10. Yksilö mitä olen käyttänyt.
    Pääasia ettei joka toinen ole susikappale.
    Jos käryävä yksilö ei ole vielä ehtinyt "polttaa" vanua, niin koita vaikka harpin piikillä siirtää vastusta lähemmäs vanua, niin se vastus saa lientä, eikä hohda punaisena/kuivana.

     
     
  5. #25

    Vs: bogen cartot

    Täytyi näitä tilailla, Dual Coileihin en oikein päässyt sisään. Tavallisia tulee, LR:t loppu. Samalla tulee joitan kiinanmakujakin, vaikka saattavat nuo Peleonin tai Inaweran litkut olla ihan samoja

     
     
  6. #26
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Tavallisia tulee, LR:t loppu.
    Noi tavalliset (3Ω) vaatii sitte sen 4.5 - 5V et saa kunnon höyryt/maut. Toimii kyllä pienemmilläkin volteilla, mutta tosiaan se oma sweet spot on siellä 5 voltissa.

     
     
  7. #27
    Höyrykone

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    1,150

    Vs: bogen cartot

    aikoi boge maistumaan palaneelta jo parin päivän käytön jälkeen, nestettä olen lisännyt säännöllisesti. Eli mitä seuraavaksi? Bogen keittäminen vai pois heittäminen?
    "Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää

     
     
  8. #28

    Vs: bogen cartot

    Ottaen huomioon että se maksaa noin 0.6e niin heitä menemään.

     
     
  9. #29
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: bogen cartot

    Itellä kans ollut käytössä noita healthcabinin 510D bogen cartoja LR versiona ja hyvinä toimii keskimäärin 20-30ml ajan.
    Ite en tosin pahemmin huolta jaksa noista pitää kun nakkailen sit kans menemään kun alkaa kärtsää tai ei ime enää "riittävästi".

    Muutama maanantaiversio on tullut vastaan (eli se palaneen käry alkanut maistuu hyvinkin nopsaan) mut en oo taaskaan jäänyt
    surkutteleen tai korjailemaan joten moisesta ei kokemusta ole. Loistavia kyllä eikä tankkeihin oo noiden jälkeen tullut koskettua. O0
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  10. #30
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: bogen cartot

    Nää on kyllä ihan täydellisiä maun ja höyryn puolesta, nyt kun tuo pieni tilavuuskaan ei ole enää ongelma:

    2,7 - 3,0 ohmin versiot Darwinin perässä ja J-Tankin sisällä antaa kyllä pitkät ja maukkaat sessiot, kunhan laittaa ruuvilla reiän ensin kylkeen.

     
     
  11. #31
    HöyryGuru Jalippo's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    5,380

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jan07
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jalippo Näytä viesti
    kunhan laittaa ruuvilla reiän ensin kylkeen.
    Minkä kokoista reikää ootte näihin tehneet?
    Aika laajaa skaala tuntuu täällä olevan, kun osa viiltää Dremelillä puolet kyljestä auki, mutta silti ei ole kuulemma vuotanut. Mulla reiän halkaisija ollut siinä 1 - 2 mm ja on toiminut moitteitta, eikä vuotoja havaittu!
    Esim. DCT tankin mukana tulevassa cartossa on vain 0,8 mm reikä. Ehkä se perusperiaate on silti, että suurempi on parempi, kunhan ei nesteet virtaa läpi.

     
     
  12. #32

    Vs: bogen cartot

    Oikeestaan tuolla reiän koolla ei ole suurta merkitystä, kunhan keskiputkea ei ole rikottu. Liian suuresta saattaa vuotaa nesteet, mutta ainakaan en naulalla ole niin suurta saanut. Käytännössä yksi pieni reikä toimii yhtä hyvin kuin kaksi isoa. Muistakaa täyttää ne cartot aina ennen, kuin laitatte ne tankkiin.

     
     
  13. #33

    Vs: bogen cartot

    Mistä mä oon jäänyt paitsi, mitä noi reiät on..

     
     
  14. #34

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Mistä mä oon jäänyt paitsi, mitä noi reiät on..
    Kylkeen tehdään reiät niin saa niitä kautta imeytymään nesteen noihin kartoihin kun käyttää j-tankkia tai vastaavaa karton ympärille lyötävää tankkia. DCT-ketjusta löytyy paaaaljon tietoa aiheesta.

     
     
  15. #35

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Mistä mä oon jäänyt paitsi, mitä noi reiät on..
    Kylkeen tehdään reiät niin saa niitä kautta imeytymään nesteen noihin kartoihin kun käyttää j-tankkia tai vastaavaa karton ympärille lyötävää tankkia. DCT-ketjusta löytyy paaaaljon tietoa aiheesta.
    Kiitos, nytpä täytyy tutustua aiheeseen, alko kiinnostamaan..
    Kyseessä siis lienee nestetilavuuden nostaminen?

     
     
  16. #36

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Kiitos, nytpä täytyy tutustua aiheeseen, alko kiinnostamaan..
    Kyseessä siis lienee nestetilavuuden nostaminen?
    Jep, plus carton pitäminen kokoajan mahdollisimman kosteana. Voisi kuvitella tämän myös pidentävän carton käyttöikää, kun ei vahingossakaan pääse liian kuivaksi. Cartot kuitenki melko kallis ratkaisu tankkeihin verrattuna. Vaikkeipä nekään toki mitään maksa jos analogiseen vertaa..

     
     
  17. #37

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Mistä mä oon jäänyt paitsi, mitä noi reiät on..
    Kylkeen tehdään reiät niin saa niitä kautta imeytymään nesteen noihin kartoihin kun käyttää j-tankkia tai vastaavaa karton ympärille lyötävää tankkia. DCT-ketjusta löytyy paaaaljon tietoa aiheesta.
    Kiitos, nytpä täytyy tutustua aiheeseen, alko kiinnostamaan..
    Kyseessä siis lienee nestetilavuuden nostaminen?
    Juu, tankkeja löytyy 3ml-8ml ja sillä höyryttelee päiviä eikä tarvi täyttää koko ajan.

     
     
  18. #38
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: bogen cartot


    J-tankkia halvempi vaihtoehto on ostaa 510 DCT ja siitä pätkäistä bogelle sopiva tankki, saa kaupan päälle vielä yhden dual coil karton tuolla menetelmällä...

     
     
  19. #39

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jimbomonster Näytä viesti
    Cartot kuitenki melko kallis ratkaisu tankkeihin verrattuna. Vaikkeipä nekään toki mitään maksa jos analogiseen vertaa..
    Siis tarkoitatko tankeilla esim. ego-t tyylisiä tankkeja? Sillä ego-t tarvii tankkien lisäksi myös atomisaattorin, joka maksaa noin kymmenen carton verran. Kumpi kestää sitten kauemmin 10 cartoa vai yks atomisaattori? Taitaa olla aika 50/50. En usko että pitkässä juoksussa cartot edes tulevat juurikaan, jos yhtään kalliimmiksi. Maultaan ja höyryntuotoltaa nuo eivät enään kilpaile edes samassa sarjassa

     
     
  20. #40

    Vs: bogen cartot

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Siis tarkoitatko tankeilla esim. ego-t tyylisiä tankkeja? Sillä ego-t tarvii tankkien lisäksi myös atomisaattorin, joka maksaa noin kymmenen carton verran. Kumpi kestää sitten kauemmin 10 cartoa vai yks atomisaattori? Taitaa olla aika 50/50. En usko että pitkässä juoksussa cartot edes tulevat juurikaan, jos yhtään kalliimmiksi. Maultaan ja höyryntuotoltaa nuo eivät enään kilpaile edes samassa sarjassa
    Arvasin että tartut tähän.. Laskin toki mukaan myös aton. Ja tarkennettuna, boget tulee lähes samanhintaiseksi, mega dualit taas huomattavasti kalliimaksi. Aito eGo hc:ltä karvan alle 6e, käyttöikä hyvin pidettynä varmaan siinä kolme kuukautta (oma nyt pian 3 ja puoli kuukatta ja counting) . Bogen cartot noin 0.6e, käyttöikä noin viikko. 3kk= n.13vk*0.6=7.8e. Molemmissa toki susia silloin tällöin, eli eipä noissa nyt juurikaan eroa.
    Mdcc taas noin 2.1e käyttöikä vähän alle kaks viikkoa keskimäärin, sanotaan nyt 12päivää. 3kk aikana tulee maksamaan noin 15.75e.
    Näihin kaikkiin toki postit päälle.

    Eli summa summarum, boget noin 30% kalliimmat, mdcc 163% kalliimmat. Prosentuaalisesti siis iso ero, mutta kuten sanoin, naurettavan vähänhän nuo edes vuoden aikana tulevat maksamaan kun analogiseen vertaa.

    Maku ja höyry taas ovat yllättäen melko mielipideasioita. Itse käytän modin kanssa yksinomaan bogen cartoja, koska ne ovat selvästi parhaimmaksi kyseisessä käytössä osoittautuneet, raivostuttavan pientä tilavuutta lukuun ottamatta. Onneksi tähänkin on korjaus keksitty, kun se tankki nyt vain saapuisi.

    Megadcc käytän taas rintarinnan tankkien kanssa egon perässä, ja riippuu aivan täysin mausta kumpaa suosin. Dekangin nesteet ovat tankista paremman makuisia, ja psv et pommi taas cartosta. Höyryn määräs carto ei pärjää, johtuen varmaan siitä että tankki nesteet ovat itsellä kaikki vg:tä, kun taas cartossa on sekoitus.

    Lujaa mentiin taas ohi otsikon aiheesta, mutta sattuuhan näitä.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •