Näytä äänestyksen tulokset: Anna äänesi uudelle / uusille Höyrygyruille!

Äänestäneet
266. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Jalippo

    153 57.52%
  • Urdu

    126 47.37%
  • Tumbeliina

    10 3.76%
  • Charun

    56 21.05%
  • Barole

    15 5.64%
  • Truepuffin

    11 4.14%
  • Ktdd

    8 3.01%
  • Rotax

    47 17.67%
  • tripleA

    6 2.26%
  • Icedforce

    2 0.75%
  • Defuncta

    82 30.83%
  • Rotary

    44 16.54%
Usean valinnan äänestys.
Sivu 3 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 543

Aihe: Uusien Höyrygurujen valinta 2013 Valinta tehty!

  1. #41
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tero Näytä viesti
    Eihän gurun edellytys voi olla että pyörittelee kalliita laitteita? Sehän veisi tätäkin foorumia kaupalliseen suuntaan. Nimenomaan DIY ja pirkka pitää olla arvossa myös. Sen puoleen nyt hyvin ehdokkaita eri saroilta.
    Samoilla linjoilla periaatteessa...
    Onneksi oli ilo huomata Urdun sijoitus äänestyksessä.
    Ei siinä, kyllä esim Jalippo on höyryjutuissa "guru" joo, mutta kuten hän itsekkin joskus asian ilmaissut; jos häneltä kysyy hyvää settiä jo hetken höyrytelleelle, joka haluaa (halvalla) päivittää laitteitaan, ei hää osaa neuvoa eteenpäin.
    Sama Defu, "guru" hänkin on, sitä ei sinällään käy kiistäminen, mutta hänkin on "guru" alallaan, eli mesh-vehkeissä. Se ja totaalikielteisyys ja asenne kaikkia muita vaihtoehtoja kohtaan sai jättämään ruksin siitä kohti puis.

     
     
  2. #42
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Höh, juurihan mä höyryttelin iloisena silicavermeillä
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  3. #43
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Höh, juurihan mä höyryttelin silicavermeillä
    Vai menikö se näin...?

     
     
  4. #44
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Hieman otti kyllä vastatuulta kun ei meinannut silicat ruveta maistumaan, mutta on tuossa nytkin Foggeri pumpulisetupilla ja microcoililla

    Ja ei, en mä osaisi kovin hyvin auttaa täysin aloittelevaa höyryttelijää, siinä varmaan suurin kompastuskivi. Jotain noita alotussettejä hankkinut nyt lähipiirille mutta tietotaito noissa menee SVD/Vamo/Evod/Protank-linjalle. Noita oon sitten atopäitä tehnyt kavereille, mutta mitään realistista vertauskohtaa en pystyis tarjoamaan eri bogejen tai clearojen välille.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  5. #45
    HöyryGuru Urdu's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    2,482
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Urdulle joku special niksipirkkapervoguru titteli tisseillä..
    Äijänsuon oraakkeli
    http://www.youtube.com/watch?v=A2RhtOsiP5w

     
     
  6. #46
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Juurikin näin, on pirkkagurua, mesh-gurua, gurugurua, ja sitten meikä joka käyttää silicaa, meshiä ja pumpulia rinnan, mukana kulkee Twist+T3, joskus erinäisiä bogeja.. Mä käytän niin pirkkaa ku HE:iä rinnan.
    Tiiä tekeekö se musta sitten minkä, mutta anywho.. Meitä on moneksi, vähä joka saralle.

    Ja ei, tämä ollu kampanjapuhe, kunhan totesin. Mä oon ihan yhtä kova jätkä tittelillä ja ilman.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #47
    Höyrypää E-Ferret's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    569
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Juurikin näin, on pirkkagurua, mesh-gurua, gurugurua, ja sitten meikä joka käyttää silicaa, meshiä ja pumpulia rinnan, mukana kulkee Twist+T3, joskus erinäisiä bogeja.. Mä käytän niin pirkkaa ku HE:iä rinnan.
    Tiiä tekeekö se musta sitten minkä, mutta anywho.. Meitä on moneksi, vähä joka saralle.

    Ja ei, tämä ollu kampanjapuhe, kunhan totesin. Mä oon ihan yhtä kova jätkä tittelillä ja ilman.
    Juurikin tämän takia sinäkin sait ääneni! (ja äänestin siis ennen kampanjapuhetta)
    Mielestäni ko. arvonimen ansaitsee Urdun ja sinun kaltainen monialatietäjähömppä, joka ystävällisellä ja avoimella asenteella vaikuttaa täällä.

     
     
  8. #48
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Jasso saatava seuraavalle listalle

     
     
  9. #49
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Ferret Näytä viesti
    Juurikin tämän takia sinäkin sait ääneni! (ja äänestin siis ennen kampanjapuhetta)
    Mielestäni ko. arvonimen ansaitsee Urdun ja sinun kaltainen monialatietäjähömppä, joka ystävällisellä ja avoimella asenteella vaikuttaa täällä.
    Kiitos kaunis. On mukavaa olla monialatietäjähömppä.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  10. #50
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Ajattelin ihan alunperin että mä pyytäisin itseni poistamista listalta, mutta kaipa minussakin sen verran turhamaisuutta on että halusin nähdä minne saakka sitä pärjätään Kaikessa rehellisyydessä, mä melkeen pistän pääni pantiksi etten kuulunut "top10" alkuperäiseen listaan siksi, että olen turhankin suulas ja osittain huonotapainen (on tästä kuulemma tullut palautettakin ), joka ei tuohon "guru"titteliin sovi. Jos niin käy että tästä listasta gurustatus tulee, niin se hyvin luultavasti myös todella nopeasti menee. Loppuviimein, vaikka demokraattinen foorumi yritetään olla, se päätäntävalta on Vizillä/luuposella.

    Siksi onkin mukava nähdä että kirkasta kärkeä edustaa sekä Urdu että Jalippo. Jalipolle olis pitänyt olla gurunnatsat jo aaaaaaaaiikaaaaa sitten, mutta viimeistään nyt ne tulee. Siitä olen varma. Heikkona puolena Urdussa taas on se, että pirkkafanaattisuus sinänsä ei ole kovin hyvä asia gurulle; vaikka pirkka- ja halpisvermeet on hyvin hanskassa, ei miehellä ole tuon taivaallista tietoa vähänkään kalliimmista ns. HE laitteista. Siinä menisikin sitten todella hyvin yhteen kolikon molemmat puolet, eli Jalipon raaka tietämys ja kokemus HE-laitteista + Urdun kekseliäisyys ja kokemus budjettipuolelta. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin tästä listasta vain Urdu ja Jalippo ansaitsisi tuon gurustatuksen, ei kukaan muu edes liki.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  11. #51
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Vittuilexä?!


     
     
  12. #52
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Vittuilexä?!

    Seitsemän äänen hurjalla etulyöntiasemalla, sillai seitinohuesti
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  13. #53
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Henkilövaalit nämä, eipä se titteli tuo ruokaa pöytään, alekuponkeja vendoreihin tahi potkua petiin.
    Eli ei kannata alkaa liian systemaattiseksi valintojen suhteen.
    KGO & Twist

     
     
  14. #54
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Urdu sopisi guruksi parhaiten juuri noiden pirkkajuttujen ansiosta. Pirkkakamalla kuitenki varmaan suurin osa höyrypäistä pitää nikkikset poissa.
    Sibi edustaa varmaan täydellistä gurua, on pirkkaa, laatua sekä kaikkee siltä väliltä.

     
     
  15. #55
    Höyrykone hesekiel's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Tamperehan se
    Viestit
    2,762
    2 ääntä sinne napsahti. Mun mielestä high end moosekset saa pysyä high mooseksina, mutta Jalippo ja Urdu ansaitsee Gurun arvonimen tällä forumilla.

    Jos oltais äänestetty uutta jumalaa niin defulle +10

     
     
  16. #56
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Jumala on puhunut hajantukaa

     
     
  17. #57
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Mä oon edelleenkin vähän silleen, et mitä hittoa mä tuolla teen, mutta musta tuntuu, että jokaisella listalla olijalla on se oma syynsä miksi on sinne päässy. Niinkuin Luupponen aloitusviestissä sanoi, niin höyryguru myöskin auttaa ylläpitämään foorumin letkeää meininkiä. Omasta mielestäni höyryguru voi olla muutakin kuin vain laite-expertti, esim. Rotax ansaitsisi natsat juurikin lakitietämyksellään ja kirjoituksillaan, niin täällä kuin muuallakin.

     
     
  18. #58
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Modaajista laitaisin seuraavalle listalle Jyjarven on tullut jos jonkin moista modia ulos ja tietoo löytyy ja antanut myös neuvoja niitä tarvineille

     
     
  19. #59
    Höyrykone tero's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,528
    Toisaalta jos miettii itämaan guruja, ne opastaa oman tiensä eikä ole mitään yleismies jantusia ketkä tarjoaa vaihtoehtoja. Tyyliin my way or highway. Eli jos on mesh mies niin opastaa kaikkia meshin tielle, jos on pirkkamies niin suosii kaikille pirkkaa.

     
     
  20. #60
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ei saa unohtaa meitä jotka opastaa siihen suuntaan johon ite haluaa. Saa siitä sitten jatkaa ne erikoistuneet gurut, mesh-, silica-, pumpuli-, pirkka- ja HE-miehet. Yleismies Mynttiset on iso apu alkutaipaleella, erikoistuneemmat hiihtäjät sitten kun löytyy se "oma juttu."

    Edit. Tai näin mä tämän oon sisäistäny.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •