Näytä äänestyksen tulokset: Anna äänesi uudelle / uusille Höyrygyruille!

Äänestäneet
266. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Jalippo

    153 57.52%
  • Urdu

    126 47.37%
  • Tumbeliina

    10 3.76%
  • Charun

    56 21.05%
  • Barole

    15 5.64%
  • Truepuffin

    11 4.14%
  • Ktdd

    8 3.01%
  • Rotax

    47 17.67%
  • tripleA

    6 2.26%
  • Icedforce

    2 0.75%
  • Defuncta

    82 30.83%
  • Rotary

    44 16.54%
Usean valinnan äänestys.
Sivu 1 / 28 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 543

Aihe: Uusien Höyrygurujen valinta 2013 Valinta tehty!

  1. #1
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Uusien Höyrygurujen valinta 2013 Valinta tehty!

    Morjens,

    On aika tullut valita käyttäjiemme joukosta uusia höyryguruja 1 - X kappaletta. Ehdokkaat olemme valinneet aktiivisuuden,
    auttamisen, kunnollisuuden, sekopäisyyden ja muutaman muun höyryttelyyn sopivan luonteenpiirteen kautta.

    Huomioikaa että meillä on lukuisia "kauppiaita" jotka ansaitsisivat jo Höyrygurun arvonimen, mutta pysykööt he kauppiaina atm.

    Moni sopiva Höyryguru on myös kaikonnut elämäänsä ja elämässään eteenpäin/taaksepäin ja siksi he eivät listalla ole.


    Tää on vähän niinkuin perstuntumalla mutta silti laajalla otannalla keitetty lista.

    Eli yritettiin vähän katsoa niitä viestejä syvemmältä kuin ehkä olisi pitänyt.



    Höyryguru titteli kertoo normaalille käyttäjälle siitä että ko. henkilö tietää paljon höyryttelystä, on useimmiten auttavainen ja

    pyrkii käyttäytymisellään edesauttamaan foorumin letkeää meininkiä.


    Pyydänkin teitä nyt äänestämään. Tulosten pohjalta valitaan lopulliset Höyrygurut eSavuke.com foorumille, eli äänestys on meille

    suuntaa antava ja nk. käyttäjien ääni. Lopullisia uusia guruja valitaan siis vähintään 1kpl.



    Kiitos kaikille! (myös sinulle!)


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Pohjois-Haaga
    Viestit
    219
    Tuosta listalta nopeesti katottuna tulee mieleen että Jalipolle automaattisesti titteli ja lopuista äänestys parilla uudella nimellä. Tai no, Urdulle joku Pirkkagurun arvonimi ehkä

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Ou nou, mähän oon tuolla listalla.

    Mutta missä on tseitsei (eli siis Rotary), vain onko liian uusi tulokas?

    Edit. Jotenkin olin siinä uskossa, että Jalippo ois jo Guru ollut, mutta eipä sitten vissiin.

     
     
  4. #4
    Ja missä gurujen guru, Defuncta?

     
     
  5. #5
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Mutta missä on tseitsei (eli siis Rotary)

    Lista on valittu sangen harkiten, jokainen voi miettiä miten se on syntynyt. Siitä ei siis sen enempää. Jos kaikki hienot/hyvät/auttajat/upeat ja kiiltävät käyttäjät laitettaisiin listalle
    siinä ei olisi mitään järkeä.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  6. #6
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Defuncta ja Rotary lisätty listalle. Olivatkin jo tuolla "tupakkiaskin kannessa" mukana. Otin nyt silti heidätkin vielä mukaan. Ajattelin ensin pidättäytyä 10kpl ehdokkaissa.
    Mennään sittenkin tusinalla, dirty dozen.

    Jatkakaa....

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #7
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Nojoo, täällä foorumilla varmaan ois aktiiveista 70% guruja siinä tapauksessa. On täällä sen verran hienoa porukkaa.

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Pohjois-Haaga
    Viestit
    219
    Ehtisit vielä hätäsesti vetämään äänet nolliin kun uusia lisäsit

     
     
  9. #9
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Niinhän sinä luulet. Noh, mie korvasin sen heille kun tulivat 1min myöhässä mukaan.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  10. #10
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Hitto mikä kunnia päästä edes ehdokkaaksi, tältä varmaan tuntuu voittaa lotossa

    Ja minähän oon vielä aloittelija, eli jospa sitten ensi vuonna? Omat äänet meni semmosille jotka oikeasti gurun arvonimen ansaitsee.

     
     
  11. #11
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Jalippo, plain and simple.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  12. #12
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Kyllä tuolta hyvin gurut löytyy! Itse painotan pitkäjänteisyyttä ja kokemusta laajalta alalta niin meikäläisen ehdokkaat löytyy vaikka silmät ummessa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  13. #13
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Minä. Listalla.
    Tämmän kunniaksi pitää siis ottaa viski paukku ja juoda! Tunnen voittaneeni jo päästessäni edes listalle.

     
     
  14. #14
    Tunnen voittaneeni jo päästessäni vaikuttamaan näin tärkeässä äänestyksessä!

    Pitkän ja hartaan pohdinnan jälkeen sain valittua kolme isointa tekijää.

     
     
  15. #15
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja IcedForce Näytä viesti
    Tunnen voittaneeni jo päästessäni edes listalle.
    ihan samat fiilikset, kunnes huomasin että sekopäisyys oli yksi kriteereistä. Mut oikeesti tuolla listalla on sellaistakin porukkaa joitten mekaanisia en kelpais kiillottamaan.

     
     
  16. #16
    En kyllä ymmärrä miksi olen listalla, mutta jos siellä pitää olla, niin voisko ton nikin kirjoittaa oikein? (siis pienellä alkukirjaimella! kiitos)
    Jeesus-teippi Pelastaa!!

     
     
  17. #17
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Jalippoa oli pakko äänestää Oho, oma nimeni oli ilmestynyt tuonne...kiitoksia vaan, tämä korostaa lisää ylipaisunutta itsetuntoani
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  18. #18
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tumbeliina Näytä viesti
    En kyllä ymmärrä miksi olen listalla, mutta jos siellä pitää olla, niin voisko ton nikin kirjoittaa oikein? (siis pienellä alkukirjaimella! kiitos)
    ei voi, voivoi.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  19. #19
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Ohhoh, enpähän olisi ihan heti uskonu löytäväni itteeni täältä, mutta kiitos ja kunnia valinneille... Piti ihan silmiä hierasta. Vai kertooko tämä vaan siitä että oon vajaassa vuodessa ehtiny spämmätä ihan HIRVEESTI?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #20
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Muiden gurujen joukossa paukahti ehdottomasti Rotaxille ääni, sen verran kunnioitettavaa selvitystyötä on tehnyt politiikan ja lakiasioiden osalta

     
     
Sivu 1 / 28 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •