Sivu 2 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 328

Aihe: Aspire BDC

  1. #21
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    linkataas tännekin, varsinainen hehkutusarvostelu.

    Tän kaverin soisi kyllä tekevän useamminkin revikoita.

    Aspire CE5 BDC Clearomizer - Arvostelu - YouTube

     
     
  2. #22
    Jaahas näinköhän jouduin taas mainonnan uhriksi ja pitää tämä laite ottaa kokeiluun. Eipähän kyllä hirveitä maksa.

    Alkaa jostain syystä aina hymyilyttää itteäkin, kun kattelee johnz81 videoita. Hämmentävää.

     
     
  3. #23
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tänään saapui oma yksilö Finnvapelta. Erittäin tyytyväinen ainakin toistaiseksi olen, tarjoaa lämpimät höyryt ja Jalippo Bearsista rupes löytymään uusia makuja. Ei vaan tahdo tuo mun vehkeen antama 11 wattia riittää, mutta sehän nyt ei ole tämän clearon vika.

     
     
  4. #24
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    7
    Saako näitä muualta kuin Finnvapelta?

     
     
  5. #25
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Puff.fi sanoi selvittävänsä jos saa sopivaan hintaan myyntiin, mutta vielä en ole muualla Suomessa kuin tuolla Finnvapella nähnyt.

    Esmokeirelandilla löytyy, mutta vaihtopäät on loppu:
    http://www.e-smokeireland.eu/SearchR...&Submit=Search
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  6. #26
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Kannattaisi ehkä odotella hetken kunnes Bussardo saa selvitettyä tuon uusimmassa revikassaan kysymyksiä herättäneen jutun atopäiden laatuvaihteluista.
    Menee turhan arpapeliksi, jos liikkeellä on erilaatuisia atopäitä, näitä kun ei itse korjaa vs Kangerin bcc:t tai ViVi Novan topcoilit.
    KGO & Twist

     
     
  7. #27
    Höyrykone mrelwood's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    1,209
    Ilmeisesti 2-reikäiset atopäät on hyviä, 4-reikäisten kanssa oli ongelmia. Eli kannattaa varmistaa ennen tilaamista kumpaa saa.
    ___
    Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.

     
     
  8. #28
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Näinhän se menee. 5 tankillista imetty nyt omasta Aspiresta eikä yhtään dryhittiä eikä kurlaamista. Pieksee evodin täysin.

     
     
  9. #29
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Löytyipä vika siihen, miksi oli niin tukkoisen oloinen iTastella. Pohjaan ruuvattuna kierteet peittävät ilma-aukot. Jätin hitusen auki, jotta aukot eivät peity ja eroa oli ISO.
    KGO & Twist

     
     
  10. #30
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    jaahas, kaksi Aspirea kolmesta ruvenneet nyt eilisestä alkaen kurluuttamaan niin maan perkeleesti. Aina sama juttu, muutamat imut antaa ottaa kunnes menee aivan tukkoon. Putsauksen jälkeen antaa taas muutama imut ottaa kunnes taas tukossa. Nesteinä Piippusoosit molemmissa, olisko tuo sitten liian lirua tuo veteen lantrattu VG noissa?? Toiseen kokeilin jo vaihtaa atopäänkin mutta ihan samaa tekee.
    Toimivassa yksilössä on VG:hen lantrattua Cigarillosia (30-70 pgvg) joka on kyllä suht liisteriä. Atopäät on kaikki kaksireikäisiä.

     
     
  11. #31
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ilmansaanti kuosissa? Ego-kierteisiin voinut kertyä sen verta paskaa, ettei ilma liiku kunnolla jolloin toi neste voi alkaa vittuilemaan.
    KGO & Twist

     
     
  12. #32
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Mä oon vetäny 70/30 PGVG eikä mitään ongelmia kurlauksen kanssa... Kai mulle sattu sitten vaan hyvä yksilö ja kaikki seuraavat atopäät on ihan perseestä.

     
     
  13. #33
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    joo, trolli on kyllä oikeilla jäljillä, eli ilmansaanti näissä takkuaa. Ongelma taitaa olla tuo SVD jonka ego-kierteissä perille ruuvattu clearo uppoaa reilusti syvemmälle kuin esim. noissa ego-tikuissa eli ilmareiät menee osin tukkoon. Sama juttu tuossa mun 510-ego adapterissa. Eipä nuo myöskään ota kontaktia ollenkaan jos ei clearoja ruuvaa perille. Jatketaas harjoituksia egoilla sitten. Hyvinhän nämä usvaa pukkaa noillakin.

     
     
  14. #34
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tää Röllin lahjoittama toimii ku junan vessa kahdella reiällä, neljän reiän atolla esiintynyt satunnaista kurlutusta. Twistillä nupit kaakkoon niin toimii ihan hyvin, mutta kestää kyllä reilumpiakin tehoja.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #35
    Höyrykonkari vadap's Avatar

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    tampere
    Viestit
    124
    Tähän väliin pieni offtopic kysymys, osaisko joku kertoo minkä niminen toi piippu modi on tossa tripleA:n postaamas videossa?

     
     
  16. #36
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    johnz vois antaa varmemman vastauksen, mutta ainakin mun mielestä näyttää Jazzipiipulta.

     
     
  17. #37
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Busardon video Aspiren (ja oikeastaan kaikkien muidenkin clearojen ja atojen) mahdollisista ilmansaantiongelmasta, joihin itsekin törmäsin parin modin kanssa.
    Peruskauraa varmaan monille mutta helppo linkata tähän esim. siinä vaiheessa kun puolet foorumilaisita valittaa kurlaavista tai tukkoisista Aspireista.

    A PBusardo Video - Let's Talk About Air & The Aspire Some More - YouTube

     
     
  18. #38
    Aika vähän näistä juttua täällä.

    Mitkäs on olleet herrojen ja naisten pitkäaikaisen käytön kokemukset?
    Add a drop of lavender to your milk, leave town with an orange, and pretend you're laughing at it.

     
     
  19. #39
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Itse olen erittäin tyytyväinen. Höyry on lämmintä ja kestää antaa tehoja ihan kiitettävästi. Kurlausta en ole saanut aikaiseksi ja nesteen VG-pitoisuus on vaihdellut väliltä 30-60.

    Ainoa miinus tulee siitä että nuo atopään reiät on liian ylhäällä ja kaikkea nestettä ei saa höyryteltyä ennen dryhittejä. Toivottavasti muissa clearoissa tuota vikaa ei ole, mulla nyt tuo ihan perus muovinen mikä oli ensimmäisenä Finnvapella.

     
     
  20. #40
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Vedellyt rinnan tätä ja 1.5 Evodia rinnan reguloidulla Egolla ja kallistunut siihen, että Evod vie.
    Se, että näitä ei voi uudelleenrakentaa, on mulle näiden suurin miinus itselle plus näissä tuntuisi olevan sama maun katoaminen, mitä iCleareissa moitin.
    Jahka Pro Tank 3 myötä nuo dualcoiliset headit saadaan Kangerin bc:ihin en näille oikein näe tulevaisuutta.
    Porukka, jotka tykkäävät iCleareista luultavasti tykkäävät.
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •