Sivu 17 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71314151617
Tulokset 321 - 328 / 328

Aihe: Aspire BDC

  1. #321
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    St.Michel
    Viestit
    112
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saon Näytä viesti
    Katos vaan, niinhän se tekeekin.. Imuvaste tuntuu tosin tästä huolimatta kovin olemattomalta. Mutta kerro ihmeessä miten käy
    Nonnii..nyt olen vedellyt Vivillä pari tankillista BVC 1.6 ja 1.8 ohmisilla. Ongelmat poistuivat ainakin toistaiseksi. Toimii täydellä tankilla ja toimii myös vajaana aina coilin reikiin asti. Nesteet mitä ajettu 70/30 ja 50/50 pgvg.

    Toimenpide, minkä tein oli yhden ilmareijän suurentaminen. Reijästä tuli 3mm, koska en löytänyt Dremeliin pienempää terää sillä hetkellä. Imuvastusta ei juuri ole, mutta höyryää mielestäni paljon paremmin, kuin BDC. Portaattoman imuvastuksen saa, kun tulittaessa pitää peukaloa hieman istickin ilmareikien päällä.

    20141114_174221.jpg

     
     
  2. #322
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    25
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heguli Näytä viesti
    ...Portaattoman imuvastuksen saa, kun tulittaessa pitää peukaloa hieman istickin ilmareikien päällä.
    Ite oon todennut kans tän manuaali-, eli peukalosäädön toimivaks.

     
     
  3. #323
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Lainaus Alkuperäinen postaaja heguli Näytä viesti
    Nonnii..nyt olen vedellyt Vivillä pari tankillista BVC 1.6 ja 1.8 ohmisilla. Ongelmat poistuivat ainakin toistaiseksi. Toimii täydellä tankilla ja toimii myös vajaana aina coilin reikiin asti. Nesteet mitä ajettu 70/30 ja 50/50 pgvg.

    Toimenpide, minkä tein oli yhden ilmareijän suurentaminen. Reijästä tuli 3mm, koska en löytänyt Dremeliin pienempää terää sillä hetkellä. Imuvastusta ei juuri ole, mutta höyryää mielestäni paljon paremmin, kuin BDC. Portaattoman imuvastuksen saa, kun tulittaessa pitää peukaloa hieman istickin ilmareikien päällä.
    Pitääpä kokeilla kans sitten
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  4. #324
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    25
    Prkl. Nyt on jotain outoa meneillään. Aspiren Mini Vivi Nova-S jolla on tullut jo jonkin aikaa päästeltyä höyryjä on alkanut ahneeksi. Aiemman n.2ml päivässä sijaan nyt kuluu helposti 6ml päivässä. Olen melkosen varma siitä, ettei clearo vuoda(taskut ja tankin sivut pysyy kuivina), enkä myöskään huomaa höyryn tuotossa tai -maussa mitään eroa toiseen täysin samanlaiseen yksilöön, mutta jostain syystä toi toinen clearo nyt vaan kuluttaa ihan hel..tin paljon enemmän litkuja. Missäs mahtaa olla vika?

     
     
  5. #325
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    St.Michel
    Viestit
    112
    Lainaus Alkuperäinen postaaja breaka Näytä viesti
    Prkl. Nyt on jotain outoa meneillään. Aspiren Mini Vivi Nova-S jolla on tullut jo jonkin aikaa päästeltyä höyryjä on alkanut ahneeksi. Aiemman n.2ml päivässä sijaan nyt kuluu helposti 6ml päivässä. Olen melkosen varma siitä, ettei clearo vuoda(taskut ja tankin sivut pysyy kuivina), enkä myöskään huomaa höyryn tuotossa tai -maussa mitään eroa toiseen täysin samanlaiseen yksilöön, mutta jostain syystä toi toinen clearo nyt vaan kuluttaa ihan hel..tin paljon enemmän litkuja. Missäs mahtaa olla vika?
    Ihan normi setiä. Ite huomasin saman varsinkin ku pelleilin noitten vivien kanssa.
    Jos toisessa tuoreempi coili ni höyryää tankillinen nopeemmin, tehot, imu ja neste vaikuttaa myös. Mulla meni alkuun egosta ja c5 tyyliin reilu tankillinen, mutta sit kun hommas vähän tehokkaampaa kalustoa, alkoi kulutus kasvamaan. En edes viitti sanoo miten paljon Nautiluskin on tänään keittoja höyryttänyt.

     
     
  6. #326
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    41
    Nyt on tuo et-s käytössä eikä oikein muuta harmia ole kun että tuppaa lykkäämään nesteet pihalle kun tankki alkaa oleen tyhjä.. toi nova-s pitää vielä hankkia kun seuraavan kerran tilailen kun pitää saada lisää kapasiteettia tankkiin.. hintahan noissa ratkasee..

     
     
Sivu 17 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 71314151617
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •