Sivu 4 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454104 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #61
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    34

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    No onhan nuo juotuna varmaan aikas myrkkyä varsinkin jos sen tekee vaavi tai kotieläin ,mutta muuten sen kanssa tulee toimeen kun muistaa pestä kädet jos sormille tulee ,ettei silmää hierasen vahingossa ,ei siittäkään sokeudu ainakaan välittömästi mutta hanalle silloin kiire tulee kyllä
    Ensimmäisinä höyryttely päivinä onnistuin silmään roiskauttamaan täyttöpuuhissa ja kyllä siinä kiirus tuli huuhtelemaan. Vaikka minunkin silmissä on ollut kaikkea hartsista hyönteismyrkkyyn, niin kirveli aivan käsittämättömän paljon, mutta meni kyllä hetkessä myös sitten ohi.

     
     
  2. #62
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    86

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Oli tänään tankissa Easy HS eliquid cappuccino 24mg pg, voimakas pehmeä kermakahvin maku.
    Niin ja on riittoisa maku, tuon jälkeen tankillinen höyrytelty cuba cicar:a mutta kerma tuntuu vahvasti edelleen :

    Suosittelen.
    LAVA, DCT+KGO 1. VR Kentucty applewood
    ---------------------------------------------------------------

     
     
  3. #63
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    43

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Tuli tilattua welholta SD4 24mg nestettä kännikäyttöön.

    Voin sanoa, että tässä nesteessä on kaikki se paha mikä tupakassakin. Itse sain hädintuskin poltettua niitä 3 tippaa, jotka laitoin suoraan atoon.

    Mutta eipä hätää. Kaveripiirissä pari tulevaa höyryttäjää, jotka aina vannottaa sitä, että haluaa tupakanmakuista mahdollisimman pahaa nestettä. (Kroonisen nikotiiniriippuvuuden lisäksi vielä ilmeisesti krooninen masokismi. On hyssässlovakian opit menny niin hyvin perille, että ei omatunto anna periksi ajatukselle miellyttävästä savuttelusta). Nämä jätkät saavat pulloni puoliksi saatesanoin: "sitä saatte mitä tilasitte"

    Toinen nestejuttu. Yhdistin peleonin kirsikan ja persikan. Ajatuksissa oli sellainen hedelmäpommijugurtinkaltainen makuelämys. Tapahtui kuitenkin outo kemiallinen reaktio. Maut kumosivat täysin toisensa. Lopputulos oli siis täysin mauton höyryttely. Luulin hetken, että olin menettänyt makuaistini, mutta welhon red energy cow (tai jotain) kumosi luulon äkkiä.

     
     
  4. #64
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    218

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Olen jäänyt koukkuun Totally Wicked`n Black Devil ja Red Mrlboro sekoitukseen ???
    (Siis sekoitan 50/50 Black Deviliä ja Red Mrboroa 18mg vahvuudella)
    Onko jollakin tietoa/kokemusta mikä on tuo maku tuossa Black Devilissä?
    Omassa suussa tuo sekoitus höyryn jälkimaku maistuu etäisesti
    lakritsin ja savukkeen sekoitukselta, mutten osaa tarkemmin sanoa.
    En nykyään höyryttele mitään muuta :-[, mutta kohta en vissiin siitäkään vähäänaikaan, kun tuo BD on aika vähissä.
    TW:ltä tilatessa hirvittää tuo 10 punnan postimaksu. Ei viittis tilata muutamaa putelia sieltä, jos
    sais halvemmalla esim. Suomesta.

     
     
  5. #65

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja f157 Näytä viesti
    Olen jäänyt koukkuun Totally Wicked`n Black Devil ja Red Mrlboro sekoitukseen ???
    (Siis sekoitan 50/50 Black Deviliä ja Red Mrboroa 18mg vahvuudella)
    Onko jollakin tietoa/kokemusta mikä on tuo maku tuossa Black Devilissä?
    Omassa suussa tuo sekoitus höyryn jälkimaku maistuu etäisesti
    lakritsin ja savukkeen sekoitukselta, mutten osaa tarkemmin sanoa.
    En nykyään höyryttele mitään muuta :-[, mutta kohta en vissiin siitäkään vähäänaikaan, kun tuo BD on aika vähissä.
    TW:ltä tilatessa hirvittää tuo 10 punnan postimaksu. Ei viittis tilata muutamaa putelia sieltä, jos
    sais halvemmalla esim. Suomesta.
    Ilman minkäänlaista mainostusta, olen itse tilannut Black Deviliä täältä: http://paradisevapeuk.vstore.ca/prod...ekang-flavours
    Tulee kotiin asti ilman postikuluja ja joka tilauksessa on kaupanpällisenä joku näyte muusta litkusta.

     
     
  6. #66
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    43

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jurotus Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja f157 Näytä viesti
    Olen jäänyt koukkuun Totally Wicked`n Black Devil ja Red Mrlboro sekoitukseen ???
    (Siis sekoitan 50/50 Black Deviliä ja Red Mrboroa 18mg vahvuudella)
    Onko jollakin tietoa/kokemusta mikä on tuo maku tuossa Black Devilissä?
    Omassa suussa tuo sekoitus höyryn jälkimaku maistuu etäisesti
    lakritsin ja savukkeen sekoitukselta, mutten osaa tarkemmin sanoa.
    En nykyään höyryttele mitään muuta :-[, mutta kohta en vissiin siitäkään vähäänaikaan, kun tuo BD on aika vähissä.
    TW:ltä tilatessa hirvittää tuo 10 punnan postimaksu. Ei viittis tilata muutamaa putelia sieltä, jos
    sais halvemmalla esim. Suomesta.
    Ilman minkäänlaista mainostusta, olen itse tilannut Black Deviliä täältä: http://paradisevapeuk.vstore.ca/prod...ekang-flavours
    Tulee kotiin asti ilman postikuluja ja joka tilauksessa on kaupanpällisenä joku näyte muusta litkusta.
    Aika hellyyttävä toi kuva! Taitaa olla firman AD:nä omistajan 4-vuotias tytär. Pakkohan tota on tilata.



     
     
  7. #67
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Onpa hauskat vahvuudet tuolla paradisevapeuk:lla. Low (6-10), Medium (12-18) jne Ainakin mua kiinnostaisi hyvinkin tilaanko 6mg vai 10mg nestettä tai onko se 12 vai 18mg.. Tuskin edes Dekangilla on noin isoja vaihteluja sentään?

    Lakritsin ystävien kannattaa kokeilla peleonin lakritsiesanssia. Jo pari tippaa 2ml cartossa muuttaa maun reilun lakritsiseksi. Oivaa tavaraa sekoitteille ja riittoisaa. Aivan loistavaa esim. aniksen kanssa (esim. LF:n absinth:n hallitseva maku). Tilaisin enemmänkin noita esansseja kokeeksi, jos niitä vain olisi saatavana.

     
     
  8. #68

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Tuleeko tosta vg:stä makea maku nesteisiin? Oon sekotellu noita omia litkuja nyt ja kun laittaa puolet vg:tä nesteeseen ni maistuu niin saakelin äklöltä, jolta lemonin ei todellakaan pitäis maistua,

     
     
  9. #69
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    77

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja holkki Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Tässä ketjussa sopinee kysyä, kuinka myrkyllistä nikotiinineste, vaikkapa nyt 15 mg vahvuinen, on?

    En ajatellut juoda enkä kaataa silmään tms. Ihan vaan mietin itsekseni. Ihoakin sen sanotaan ärsyttävän, mutta en ole huomannut sormien kärsivän, vaikka silloin tällöin nesteeseen sotkeutuvatkin.
    No onhan nuo juotuna varmaan aikas myrkkyä varsinkin jos sen tekee vaavi tai kotieläin ,mutta muuten sen kanssa tulee toimeen kun muistaa pestä kädet jos sormille tulee ,ettei silmää hierasen vahingossa ,ei siittäkään sokeudu ainakaan välittömästi mutta hanalle silloin kiire tulee kyllä
    Myrkyllisyydestä: Rotalle nikotiinin LD50 arvo 1mg/kg ihokosketuksessa. Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että jos sadalle kilon painoiselle rotalle laitetaan iholle 1mg nikotiinia, niin puolet niistä kuolee ja puolet jää henkiin. Ihminen kestää yleensä paljon enenmmän myrkkyjä verrattuna rottaan, mutta jos käytettäisiin tuota arvoa vertailussa, niin 100 kiloisen ihmisen pitäisi levittää 100mg nikotiinia iholleen, jolloin hengenlähtö olisi fifty-fifty. Mulle on edelleen epäselvää, että sisältääkö nuo nesteet esim 15mg nikotiinia yhdessä millilitrassa nestettä vai miten tuo on laskettu. Hyönteismyrkyksi ei noista litkuista ainakaan ole. Tuollaiseen Paul Mason viinipulloon oli mennyt pieniä banaanikärpäsiä. Tiputin reunaa pitkin 18mg Cherryä muutaman tipan pulloon. Korkki kiinni ja katselemaan kuinka kärpäset kävelivät valuvan nesteen yli. Olivat elossa vielä seuraavana päivänäkin.

     
     
  10. #70

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Onpas suorastaan hullun halpoja pattereita tuolla paradisevapessa jos 5,5 punnalla saa 510 riva-akun

    Kaverin kanssa maisteltiin wizardin RY4:ä ja maistui todella tunkkaiselta. Eri kartoilla pitkin päivää ja maku oli silti hyvin omituinen. Onko tuossa nyt tullut joku maanantaikappale kun joka paikassa on pelkkiä kehuja kuullut kyseisestä nesteestä. Saman puljun vaniljaan sekoitettuna maku taasen oli erittäin hyvä, suorastaan loistava. Omituista ???

     
     
  11. #71
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sotanorsu Näytä viesti
    Onpas suorastaan hullun halpoja pattereita tuolla paradisevapessa jos 5,5 punnalla saa 510 riva-akun

    Kaverin kanssa maisteltiin wizardin RY4:ä ja maistui todella tunkkaiselta. Eri kartoilla pitkin päivää ja maku oli silti hyvin omituinen. Onko tuossa nyt tullut joku maanantaikappale kun joka paikassa on pelkkiä kehuja kuullut kyseisestä nesteestä. Saman puljun vaniljaan sekoitettuna maku taasen oli erittäin hyvä, suorastaan loistava. Omituista ???
    Oliko eka kerta ry4:sta? Itestä alkuun maistu tuo ihan sukalle mutta kyllä sitä nykyään höyryttelee ku makuun tottuu

     
     
  12. #72

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    No juu, RY4 neitsyys meni tuossa. Kait se eka kerta on aina vähän tollasta kun ei tiedä mitä odottaa, kuullut vaan isoilta pojilta että hyvältä tuntuu.
    Itse en ole tuon jälkeen RY4 maistellut ja kaverikin höyrytellyt sitä vaniljan kanssa. Pitää kokeilla ens kerralla uudestaan jos alkais olemaan jo suun makusta

    Osui tuolta Easy-eliquidin sivuilta muuten teksti silmään: "This product and the statements made within have not been evaluated by the US Food and Drug Administration or any international health organization unless otherwise noted in EASY’s materials. " Muut sivut mainostavat nesteidensä olevan virastojen hyväksyttyjä, joten onko nuo easyn litkut ihan ookoo? Samaa Hangsenin tavaraa näyttäis kuitenkin nimen perusteella olevan kuin muuallakin, pirun paljon halvempaa vaan. Epäilyttää aina tuollainen kun sanotaan ettei ole "testattu" ja hinta on halpa.

     
     
  13. #73

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Yön hämärinä tunteina päätin ruveta jatkamaan Wizardin PG-pohjaista USA-mixiä apteekista ostetulla glyserolilla nesteiden vähyyden vuoksi. Olin erittäin positiivisesti yllättynyt tuosta nesteen jatkamisesta. Tuntuu, että maku on pehmeämpi ja suu ei kuivu niin paljoa. NAM! Neste ei vaan meinannut oikein pysyä cartossa sisällä vaan tulvi hiukan yli varovaisesta täyttämisestä huolimatta.
    Tähän mennessä pelkästään PG-nesteitä höyrytelty lukuunottamatta yhtä pieleen mennyttä glyserolimiksausta. Taidankin jatkossa tilata tarpeita vahvempaa nestettä ja jatkaa sitä tuolla glyserolilla. CE2-carto 2,2 ohmin resistanssilla toimii tällä hetkellä vekottimena.

     
     
  14. #74

    paras tupakanmakuinen juice?

    Aloittelija tilasi ecigwizardilta gold&silver 24mg. Neste ei maistu miltään, olenko tehnyt jtn väärin vai onko tämä tuote todella näin turhanpäiväinen? Nikotiini kyllä tuntuu mutta makua ei ole. Polttimena toimii saman firman 510 get started kit. Mitä tupakan makuista te muut höyrystelijät suosittelette? Röökinä menee mallu light

     
     
  15. #75

    Vs: paras tupakanmakuinen juice?

    Ei ole olemassa ainuttakaan tupakanmakuista juissia. Joitain sinnepäin löytyy kyllä.

    Ja nämäkin ovat makuasioita.. USA mix, Virginia, Hotel, Camal, Desert Ship, Flu Cured.. Kokeilemaan vaan.

    Suosittelisin kuitenkin etsimään sitä nestettä joka ei välttämättä tupakalle maistu, mutta muuten on mieluisa.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  16. #76
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    43

    Vs: paras tupakanmakuinen juice?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja larakaro Näytä viesti
    Aloittelija tilasi ecigwizardilta gold&silver 24mg. Neste ei maistu miltään, olenko tehnyt jtn väärin vai onko tämä tuote todella näin turhanpäiväinen? Nikotiini kyllä tuntuu mutta makua ei ole. Polttimena toimii saman firman 510 get started kit. Mitä tupakan makuista te muut höyrystelijät suosittelette? Röökinä menee mallu light
    Kokeile Welhon SD 4 -nimistä litkua. Mulla se ainakin toi vahvisti tupakan mieleen. Itse en siitä pitänyt, kun tottunut jo näihin karkkimakuihin.

     
     
  17. #77

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Täytyypä nytten ihan kysästä. Onko joku foorumilainen tilannut tätä http://www.ecigwizard.com/shop/fi/st...-marlboro.html 24mg versiota? Meinaan tänään laitoin testiin ja se maistuu aivan kitkerälle kissankuselle (älä kysy mistä tiedän miltä kissankusi maistuu ) Voiko kyseessä olla joku piloille menny erä vai tehdäänkö tämän makuista litkua ihan tarkotuksella??

    Mutta eipä hätä ole tämän näköinen. Varastosta löyty muutama muu maku mistä en erikoisemmin pitänyt ja sekoittelin niitä tähän. Hätä keinot keksii.
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  18. #78
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    86

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Kaikki tupakkamaut haisevat enemmän tai vähemmän sukkamehulle. Eka höyryttely litku mulla oli turkish blend, muistan kun olin töitten jälkeen hakenut aloituspaketin ja laittelin ekoa ekaa kertaa toimintakuntoon tuolla litkulla ja tuoksahti niin että kävin vaihtamassa sukat... mutta haju tulikin tuosta nesteestä
    LAVA, DCT+KGO 1. VR Kentucty applewood
    ---------------------------------------------------------------

     
     
  19. #79

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Marko Näytä viesti
    Kaikki tupakkamaut haisevat enemmän tai vähemmän sukkamehulle. Eka höyryttely litku mulla oli turkish blend, muistan kun olin töitten jälkeen hakenut aloituspaketin ja laittelin ekoa ekaa kertaa toimintakuntoon tuolla litkulla ja tuoksahti niin että kävin vaihtamassa sukat... mutta haju tulikin tuosta nesteestä
    Ok. Onneksi en tilannut eka pakettiin näitä tupankin makuisia litkuja kovin montaa kun kerran tämmösiä ovat. (ja siitäkin taas kiitokset foorumin viisaille jotka varoitteli ettei ne kovin kaksisia ole) Flue cured tobacco oli kyllä ihan...jees.
    mutta joo, makuasioita kai
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  20. #80
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Red Labelin M/boro on aivan kuin mallua vetäisi, YÖKS!
    No onhan se toki aitoa vastaavaa, mutta mutta...
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •