Sivu 2 / 196 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234561252102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 3907

Aihe: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

  1. #21
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    573

    Vs: Aloittelijalle vinkkejä 100% VG nesteistä


     
     
  2. #22
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vanta
    Viestit
    4

    Vs: Aloittelijalle vinkkejä 100% VG nesteistä

    Kiitoksia nopeista vastauksista.

    Liberty-flightsilla sekä Easy-Liquidilla on molemmilla sama ongelma kuin monessa muussa paikassa. Tuotteissa kyllä lukee, että VG, mutta ei mainita onko 100%. Todella monet noista VG litkuista on jotain 80% vaikka myydään VG litkuina. Olen aika skeptinen jos ei prosenttimäärää ole erikseen mainittu.

    Olisi mukava löytää kauppa, jossa on oikeen mainostettu, että nämä ovat 100% VG litkuja.

    -Jari

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: Aloittelijalle vinkkejä 100% VG nesteistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jthoo Näytä viesti
    Tervehdys kaikille tasapuolisesti.

    Olen uusi sauhuttelija ja aloitin puhaltelun tuossa pari viikkoa sitten. Heti alusta lähtien on sauhuttelu tehnyt ahdistavan tunteen keuhkoputkessa ja kaiken lisäksi vielä pahentunut kokoajan. Lueskelin tuossa, että PG nesteille voi jotkut olla allergisia ja minä kun olen lähes kaikelle mahdollisesti muutenkin allerginen niin kai se sitten sitä on. Olen käyttänyt tähän asti TECC merkkisiä e-nesteitä. niissä ei kyllä lue onko PG vai VG, mutta olettaisin niiden olevan PG.

    Tilasin nyt seuraavaksi muutaman VG nesteen, mutta jälkeenpäin huomasin, että ne olivat vain 80% VG ja 6% PG. Hieman harmittaa, etten heti huomannut ostaa 100%:sta tavaraa.

    Tahtoisin hieman vinkkejä, että mistä voi tilata 100% VG litkuja, jotka ovat myös hyviä. Itse pidän raikkaista höyryistä. Esim Mentholin voittanutta ei vielä ole. Hieman pelottaa, ettei oikeanlaista nestettä löydy, sillä olen nyt reilu 2 vk ollut ilman oikeaa röökiä ja vielä jopa pirun helposti. 10 vuotta tullut kuitenkin poltettua, joten olen kyllä erittäin yllättynyt kuinka helppoa on ollut nyt ilman. Nyt en enää uskalla sauhutella tuolla tämän hetkisellä PG nesteellä allergian takia ja röökinhimo pikkuhiljaa hiipii päälle.

    Kaupat jotenkin todella huonosti ilmoittaa PG ja VG pitosuuksia. Sekotuksissa kyllä löytyy prosentit, mutta muuten on merkitty vain VG tai PG. Tilaisin mielelläni ETA maista, jotta sekaan saadaan pikkasen nikotiinia.

    Kuulisin mielelläni kokemuksistanne, varsinkin jos on vastaavanlaisia allergioita.
    Oletko varma että se johtuu tuosta PG:stä?
    Itselläni tuli tuollaisia samanlaisia oireita, joka johtui liian vahvasta nikotiinipitoisuudesta.
    Alkuun oli 24mg litkuja, joka ei sopinut ollenkaan, heti rupesi kurkkua pakottamaan.
    Sitten 18mg, se oli jo huomattavasti parempi, pitkään jos höyrytteli putkeen niin rupesi taas kurkussa tuntumaan.
    Nyt 12mg, ja ne tuntuvat oikein hyvältä.

     
     
  4. #24

    Vs: E-nesteiden Makeutusaineet

    Oon noita selaillut, mutta mikä niistä on se makeutusaine?
    Ei toi Puola ole kovin vahva, kun koulussakin oli vaan lyhyt puola ja siitä on jo aikaa
    Jeah

     
     
  5. #25
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Turvalliset nesteet

    Jossain lehdessä oli juttua, miten e-nesteestä oli löytynyt jäänestoa ja jotain muuta kivaa.

    Mistähän kaupasta tilattuna riski saada tuollaisia ylimääräisiä myrkkyjä olis kaikkein pienin? Ja EU-alueelta. Tai onko joku tuotemerkki puhtaaksi todettu jossain testissä?

    (En usko, että höyryilykään mitenkään terveellistä on, mutta kysehän onkin siitä, kumpi tappaa nopeammin, tupakointi vai höyryttely.)


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  6. #26
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lukekaa tätä foorumia ennen ensimmäisiä postauksia. Tänään liitetty tähän nesteketjuun kourallinen aloitusviestejä, kaikki koskien nesteitä tavalla tai toisella. Yritetään pitää e-nestekeskustelu yhdessä paikassa. Do It Yourself -nesteille on oma ketjunsa Tee-se-itse -osiossa.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  7. #27
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Turvalliset nesteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    oli löytynyt jäänestoa ja jotain muuta kivaa
    http://www.e-savuke.com/forum/yleine...ksi-451.0.html

    Tuon ketjun kun luet niin helpottaa

    Sen jälkeen voit tilata nesteesi ihan mistä huvittaa Eta-alueelta; HALO, FREEDOM SMOKE USA, PINK SPOT, VERMILLION RIVER, FLAVOUR-ART ovat laatunesteitä nyt ainakin.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  8. #28

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Siis tarkoitiko tuota PG nestettä, eli propylegooniemulgiogammaalphabertta nestettä. Löytyy jäänestoaineista, leivistä ja sunmuista elintarvikkeista. Liittyi jotenkin nesteenhaihdutukseen.. On tutkittu että ko. Neste ei ole myrkyllistä nieltynä tai hengitettynä.. Ja vaikka myrkkyä olisikin, niin tupakassahan ei myöskään tietenkään ole mitään myrkkyjä.. 4000 myrkkyä VS. 1/2 myrkkyä... Pick your poison

     
     
  9. #29
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Vanta
    Viestit
    4

    Vs: Aloittelijalle vinkkejä 100% VG nesteistä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja L18 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jthoo Näytä viesti
    Tervehdys kaikille tasapuolisesti.

    Olen uusi sauhuttelija ja aloitin puhaltelun tuossa pari viikkoa sitten. Heti alusta lähtien on sauhuttelu tehnyt ahdistavan tunteen keuhkoputkessa ja kaiken lisäksi vielä pahentunut kokoajan. Lueskelin tuossa, että PG nesteille voi jotkut olla allergisia ja minä kun olen lähes kaikelle mahdollisesti muutenkin allerginen niin kai se sitten sitä on. Olen käyttänyt tähän asti TECC merkkisiä e-nesteitä. niissä ei kyllä lue onko PG vai VG, mutta olettaisin niiden olevan PG.

    Tilasin nyt seuraavaksi muutaman VG nesteen, mutta jälkeenpäin huomasin, että ne olivat vain 80% VG ja 6% PG. Hieman harmittaa, etten heti huomannut ostaa 100%:sta tavaraa.

    Tahtoisin hieman vinkkejä, että mistä voi tilata 100% VG litkuja, jotka ovat myös hyviä. Itse pidän raikkaista höyryistä. Esim Mentholin voittanutta ei vielä ole. Hieman pelottaa, ettei oikeanlaista nestettä löydy, sillä olen nyt reilu 2 vk ollut ilman oikeaa röökiä ja vielä jopa pirun helposti. 10 vuotta tullut kuitenkin poltettua, joten olen kyllä erittäin yllättynyt kuinka helppoa on ollut nyt ilman. Nyt en enää uskalla sauhutella tuolla tämän hetkisellä PG nesteellä allergian takia ja röökinhimo pikkuhiljaa hiipii päälle.

    Kaupat jotenkin todella huonosti ilmoittaa PG ja VG pitosuuksia. Sekotuksissa kyllä löytyy prosentit, mutta muuten on merkitty vain VG tai PG. Tilaisin mielelläni ETA maista, jotta sekaan saadaan pikkasen nikotiinia.

    Kuulisin mielelläni kokemuksistanne, varsinkin jos on vastaavanlaisia allergioita.
    Oletko varma että se johtuu tuosta PG:stä?
    Itselläni tuli tuollaisia samanlaisia oireita, joka johtui liian vahvasta nikotiinipitoisuudesta.
    Alkuun oli 24mg litkuja, joka ei sopinut ollenkaan, heti rupesi kurkkua pakottamaan.
    Sitten 18mg, se oli jo huomattavasti parempi, pitkään jos höyrytteli putkeen niin rupesi taas kurkussa tuntumaan.
    Nyt 12mg, ja ne tuntuvat oikein hyvältä.
    No käytän 11 mg litkuja, joten en usko, että se johtuisi siitä. Ja kyse ei ole varsinaisesta kurkun ongelmasta vaan tuntuu että ei saa kunnolla happea. Minulla on myös rasitusastma, joten tunne on hyvinkin pitkälle verrattavissa siihen. Astmalääke avaa taas keuhkoputken ja henki kulkee.


     
     
  10. #30
    HöyryGuru

    Liittynyt
    05/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    691

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Tuota "painon tunnetta" tulee lähes jokaiselle aluksi kun keuhkot alkavat puhdistua, itsellä ainakin meni ohi muistaakseni noin viikossa kunhan sai köhitty tervat + muut sonnat putkista ja keuhkoista pois. :P

     
     
  11. #31
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Kuten Pirttilä jo totesikin, ja tyhjennän eturessun postaamalla tämän linkin. Lukekaa Stuikan-oireraportti ekasta postauksesta :

    http://www.e-savuke.com/forum/sahkot...sta-484.0.html


    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  12. #32
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: Turvalliset nesteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti

    Tuon ketjun kun luet niin helpottaa

    Sen jälkeen voit tilata nesteesi ihan mistä huvittaa Eta-alueelta; HALO, FREEDOM SMOKE USA, PINK SPOT, VERMILLION RIVER, FLAVOUR-ART ovat laatunesteitä nyt ainakin.
    Kiitos. Tuota juuri oli etsinytkin, mutten tuon otsikon alta uskonut käytäväni.

    Nyt helpotti, pistän höyryks.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  13. #33

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Hei,

    Mistäköhän löytyis e-nesteen makeuttamiseen jotain litkua?
    Libertyltä ja Wizardilta ollut loppu jo pitempään ja HC:lta tai Peleonilta en löydä moista ainetta.
    Kuinkahan esim. Hermesetaksen makeutus neste toimisi, onko joku kokeillut?

    ---------------------------------------------------------------------------------

    Jipatsu:
    http://peleon.pl/category.php?id_category=43

    Tuossahan noita peleonilta base-aromatics valikon alta.

    ---------------------------------------------------------------------------------

    Oon noita selaillut, mutta mikä niistä on se MAKEUTUSAINE (ei makuaine)?
    Ei toi Puola ole kovin vahva, kun koulussakin oli vaan lyhyt puola ja siitä on jo aikaa

    ---------------------------------------------------------------------------------

    Mistähän löytyis tuon Hermesetaksen tuoteseloste, niin tietäis voisko sitä kokeilla makeutukseen?
    Jeah

     
     
  14. #34

    pg-nesteet

    juu taitaa muuttua tää e-neste keskustelu jonkin verran..jään kiinnostuneena odottaa jatkoa etenki mikäli ja jos pg-nesteet todetaan terveydelle vaaralliseksi MITÄ EI TOIVOTTAVASTI TAPAHDU.NI TAITAA OLLA SUOMALAISET E-NESTE KAUPPIAAT JONKUNMOISESSA PULASSA meinaan vaan kun terveydelle haitallista tuotetta ei saa myydä vaikka onhan niillä vakuutukset kunnossa onhan.
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  15. #35
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    310

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Miten se nyt yhtäkkiä terveydelle vaaralliseksi muuttuis?

     
     
  16. #36
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: pg-nesteet

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Darwin 1 Näytä viesti
    juu taitaa muuttua tää e-neste keskustelu jonkin verran..jään kiinnostuneena odottaa jatkoa etenki mikäli ja jos pg-nesteet todetaan terveydelle vaaralliseksi MITÄ EI TOIVOTTAVASTI TAPAHDU.NI TAITAA OLLA SUOMALAISET E-NESTE KAUPPIAAT JONKUNMOISESSA PULASSA meinaan vaan kun terveydelle haitallista tuotetta ei saa myydä vaikka onhan niillä vakuutukset kunnossa onhan.
    Otetaas nyt ihan rauhallisesti! Jos vaarallisuudesta olisi edes puolittaista näyttöä, se olisi jo heitetty pöytään moneen kertaan. Nyt mennään epätieteellisen testin tuloksia vääristellen, että saataisiin edes jotenkin mustamaalattua höyryttelyä.

     
     
  17. #37

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Yep.. Darvin, käy lukasee 'tutkimuksia maailmalta' ketjua. Joku setä vuonna nakki ja makkara jo tutkinu PGtä ja havainnu sen mm vähentävän influenssa riskiä tjsp.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  18. #38

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Yep.. Darvin, käy lukasee 'tutkimuksia maailmalta' ketjua. Joku setä vuonna nakki ja makkara jo tutkinu PGtä ja havainnu sen mm vähentävän influenssa riskiä tjsp.
    oon ne lukenu ja paljon muitakin julkaisuja.totuus on kuitenki se ettei pitkäikais vaikutuksista mitään tiedetä.toivotaan jotta joku riippumaton taho tutkis kunnolla :
    2x Darwin 3 tulos uudella näytöllä.2x ego 1100

     
     
  19. #39

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Hei vaan kaikille!
    Olen parisen viikkoa lueskellut tätä foorumia ja odottelen ensimmäistä 510 Complete Kit -aloittelijanpakkausta saapuvaksi. Olen tupakoinut varmaan lähemmäs parikymmentä vuotta -enemmän tai vähemmän säännöllisesti- terveysvaikutukset tietty aina huolena ja äskettäin sitten törmäsin ensimmäiseen höyrypatukkaan "livenä", en tosin kokeillut mutta kiinnostuin kovasti asiasta ja päätin, että kokeilen minäkin.
    Erityisesti olen selaillut foorumin "makukokemuksia" ja foorumilla mainittujen nettikauppojen nestetarjontaa ja tilatessani otin aika sokkona aloituspakkauspatruunoiden lisäksi "jotain" nikotiinipitoisia nesteitä. Makean perään oleva naisihminen kun olen, kirsikkaa ja colaa otin kokeiluputelit, mutta kysyisin nyt teiltä konkarihöyryttelijät, jotka olette ennen polttaneet sinistä L&M/sinistä Bonusta että minkälainen ja -vahvuinen neste vastaisi em savukkeita? Huolenani on, että jos e-savuke "maistuukin" jotenkin oudolta, retkahdan kaikesta etukäteispsyykkauksesta huolimatta helposti takaisin vetämään tupakkaa.
    Olen kiitollinen kaikista vinkeistä!

    Toivottavasti kysymykseni on oikeassa ketjussa.

     
     
  20. #40

    Vs: Yleinen e-neste ja makukeskustelu

    Lainaus Alkuperäinen postaaja minikkis Näytä viesti
    Hei vaan kaikille!
    Olen parisen viikkoa lueskellut tätä foorumia ja odottelen ensimmäistä 510 Complete Kit -aloittelijanpakkausta saapuvaksi. Olen tupakoinut varmaan lähemmäs parikymmentä vuotta -enemmän tai vähemmän säännöllisesti- terveysvaikutukset tietty aina huolena ja äskettäin sitten törmäsin ensimmäiseen höyrypatukkaan "livenä", en tosin kokeillut mutta kiinnostuin kovasti asiasta ja päätin, että kokeilen minäkin.
    Erityisesti olen selaillut foorumin "makukokemuksia" ja foorumilla mainittujen nettikauppojen nestetarjontaa ja tilatessani otin aika sokkona aloituspakkauspatruunoiden lisäksi "jotain" nikotiinipitoisia nesteitä. Makean perään oleva naisihminen kun olen, kirsikkaa ja colaa otin kokeiluputelit, mutta kysyisin nyt teiltä konkarihöyryttelijät, jotka olette ennen polttaneet sinistä L&M/sinistä Bonusta että minkälainen ja -vahvuinen neste vastaisi em savukkeita? Huolenani on, että jos e-savuke "maistuukin" jotenkin oudolta, retkahdan kaikesta etukäteispsyykkauksesta huolimatta helposti takaisin vetämään tupakkaa.
    Olen kiitollinen kaikista vinkeistä!

    Toivottavasti kysymykseni on oikeassa ketjussa.
    Itse kiskoin mainitsemiasi merkkejä aikaisemmin..
    Mutta vatipäisyyteni takia kiskon vaan noita 24mg tuotteita.

    Suosittelen melkein kokeilemaan 16-24mg välillä olevia tuotteita.

    Ja miehisenä miehenä (siis pitkätukkainen heinäkeppi) itse pidän ainakin USA-mixistä (voi sekoittaa melkein minkä kanssa tahansa) ja RY4:sta..
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •