Tulokset 1 - 13 / 13

Aihe: Peleon Pina Colada 11mg

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    42

    Peleon Pina Colada 11mg

    Eikös pina coladan kuuluisi maistua kookos, ananas ja rommi?
    Tästä ei kyllä saa mielikuvitusta käyttämälläkään irti kuin korkeintaan rommiin tms. Viittaavan maun, lähinnä tuosta tulee mieleen wisnia jota tuli näytteenä samassa paketissa.

    Höyryä tuottaa ihan mukavasti mut maku on tosiaan pahasti hukassa.

    Arvosanaksi tästä vois antaa vaikkapa 5/10.
    Positiivisena puolena on ettei tämä maistu karmivallekaan.
    Onkohan tässä käynyt joku moka kun muut peleonin maut kuitenkin on ollut ihan ok?

    Laitteina ego normi ja lr atolla ja cartolla, kaikilla sama tulos.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    146

    Vs: Peleon Pina Colada 11mg

    Mä maistan tässä lähinnä kookoksen ja ananaksen, rommin makua tässä ei juuri ole. Toisaalta eipä haittaa, ihan hyvän makuista ja sopivan pehmeää ja mietoa. Ei todellakaan pahaa, vaikkei mun Top-5 -nesteisiin heittämällä menekään.


    Nyt: Smok Vape Pen Plus
    Menneet: 510, eGo-T, eGo-VV, Megalodon, Oval V6, Bolt, eGo Twist, Lavatube Mini V1, SD Keyring, Buzz Pro, Sentinel, Vamo V5, eGo AIO, Vaporesso Swag, Eleaf iStick

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    42

    Vs: Peleon Pina Colada 11mg

    Mä oon varmaan saanut sunkin rommit ja sä mun ananakset ja kookokset.
    Eipä tuossa mitään, pitää kaadella anasta itse sekaan jotta viitsii höyrytellä pois.

     
     
  4. #4
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    86

    Vs: Peleon Pina Colada 11mg

    Oma pina colada maistuu melkosen hirveälle eipä tee mieli höyrytellä, ja tuli vahingossa tilattua 30ml+10ml pullot

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    42

    Vs: Peleon Pina Colada 11mg

    Eipä ole tullut tuolla ladattua cartoa kiinni ruuvattua, kyllä se niin hirveälle itseasiassa maistuu.
    Pitää jotain siihen sekoittaa että saa höyryteltyä pois.

     
     
  6. #6
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    42

    Vs: Peleon Pina Colada 11mg

    3ml peleonin ananas makuainetta tuli sekoitettua tuohon vajaaseen 30 millin sekaan, nyt siitä jo maistaa ananaksen mut päällimmäisenä edelleen joku hirvittävä.
    Pitänee vielä loput 2ml uhrata jos siitä sais edes välttävää...

     
     
  7. #7
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    12

    Vs: Peleon Pina Colada 11mg

    Tästä nesteestä tuli kyllä enemmän mieleen alkosta halvimman viinin maku kuin pina coladan kyllä tuota poltti tuli puisto istunnat mieleen

     
     
  8. #8

    Vs: Peleon Pina Colada 11mg

    Aika vahvasti tuli aluksi hiivan maku tuosta pintaan, mutta nyt parin päivän jälkeen oikeastaan ihan höyryteltävää.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  9. #9
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Kouvola
    Viestit
    12

    Vs: Peleon Pina Colada 11mg

    juu kyllä se parin päivän jäähy paransi nestettä ja ihan hauska neste voi joskus tilata jonkun 10ml.

     
     
  10. #10

    Vs: Peleon Pina Colada 11mg

    paras tähän mennessä maistamistani nesteistä suosittelen!

     
     
  11. #11

    Vs: Peleon Pina Colada 11mg

    Vaati itsellä ainakin tekeytymistä. Alussa hiivainen maku puski pahasti, mutta parin päivän jälkeen hävisi ja tilalle ilmestyi kookosta. Peleonilta tuo PG dekang pina colada oli hiukan parempi kuin se toinen sieltä löytyvä pina colada.
    Aivan ehdottomia AllDay nesteitä itsellä.

    Darwin - Reo Grand - 2 x SM V2.1 Mod - 2 x Semovar FW 1.7 - 2x SM Kayfun V2.1 - 2x SM Kayfun III ES #82, #579
    Haaveissa:The Zenesis Diamond

     
     
  12. #12

    Vs: Peleon Pina Colada 11mg

    Ei sillä Pina Coladan kanssa ole mitään tekemistä. Yritin vielä avustella varovasti kookoksella ja ananaksella, ei auttanut. Se pohja on jotenkin niin yököttävä, ettei sille mitään muuta voi tehdä kuin hävittää ongelmajätteisiin.

     
     
  13. #13
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    42

    Vs: Peleon Pina Colada 11mg

    Lainaus Alkuperäinen postaaja askoj Näytä viesti
    Ei sillä Pina Coladan kanssa ole mitään tekemistä. Yritin vielä avustella varovasti kookoksella ja ananaksella, ei auttanut. Se pohja on jotenkin niin yököttävä, ettei sille mitään muuta voi tehdä kuin hävittää ongelmajätteisiin.
    Sama kohtalo taitaa odottaa minun pulloa. Voishan sillä tietysti yrittää jatkaa ananasta mut ihan varovasti. Miettii sitten jos alkaa muut liemet loppumaan.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •