Sivu 38 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28343536373839404142 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 741 - 760 / 871

Aihe: Miesten vuoro

  1. #741
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Herätellääs tääkin kuollu lanka. Ainakin jossain vaiheessa oli yleisesti tiedossa notta meikäläinen kärvisteli ajoittaisten parisuhdeongelmien kanssa. Asiat parani, synty toinen lapsi, mentiin naimisiin. 6.7. Herran vuotta 2016 sain kautta rantain tietooni että emäntä on jättämässä. Tällä hetkellä asun sitten talossani yksin, helvetillisen velkataakan alla ja ex asuu lasten kanssa toisella puolella Suomea. Kaikki mitä tällä välin on tapahtunu on ollu ilmoitusluontoista asiaa eikä mistään oo mun kanssa puhuttu tai keskusteltu. On vaan kerrottu että nyt tehdään näin ja sillä selevä.

    Perkele.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  2. #742
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Herätellääs tääkin kuollu lanka. Ainakin jossain vaiheessa oli yleisesti tiedossa notta meikäläinen kärvisteli ajoittaisten parisuhdeongelmien kanssa. Asiat parani, synty toinen lapsi, mentiin naimisiin. 6.7. Herran vuotta 2016 sain kautta rantain tietooni että emäntä on jättämässä. Tällä hetkellä asun sitten talossani yksin, helvetillisen velkataakan alla ja ex asuu lasten kanssa toisella puolella Suomea. Kaikki mitä tällä välin on tapahtunu on ollu ilmoitusluontoista asiaa eikä mistään oo mun kanssa puhuttu tai keskusteltu. On vaan kerrottu että nyt tehdään näin ja sillä selevä.

    Perkele.
    Olen ihan aidosti pahoillani sun puolesta vaikkei tunnetakkaan, tuli paha mieli sun puolesta
    Toivon, että sulla on ystäviä jotka tukee ja auttaa, mutta osaat myös itse päästää kaiken paskan ja pahan olon ulos.Ei tuollaista kellekään toivo.Tsemppiä ihan helvetisti kuitenkin

     
     
  3. #743
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miru Näytä viesti
    Olen ihan aidosti pahoillani sun puolesta vaikkei tunnetakkaan, tuli paha mieli sun puolesta
    Toivon, että sulla on ystäviä jotka tukee ja auttaa, mutta osaat myös itse päästää kaiken paskan ja pahan olon ulos.Ei tuollaista kellekään toivo.Tsemppiä ihan helvetisti kuitenkin
    Kiitos kaunis. Kyllä tämä tästä, onneksi perhe on lähellä ja jo alkuvuodesta on ollu hoitosuhde mielenterveyspuolelle niin on ihan hyvät tukijoukot.

    Tarkoitus ei kuitenkaan ollu kerjätä huomiota, vaan päivittää tilanne ja antaa mm. Funkkikselle mahis sanoa että "Mitäs mä sanoin?"
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #744
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    ...perhe on lähellä ja jo alkuvuodesta on ollu hoitosuhde mielenterveyspuolelle niin on ihan hyvät tukijoukot.
    Tästä on hemmetin iso jeesi.

    t:uusi kaupunki, pari "käydään kaljalla kerran kahdessa kuukaudessa" kaveria, olosuhteiden pakosta tuo hoitoon hakeutuminen mahdotonta jne.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  5. #745
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Tästä on hemmetin iso jeesi.

    t:uusi kaupunki, pari "käydään kaljalla kerran kahdessa kuukaudessa" kaveria, olosuhteiden pakosta tuo hoitoon hakeutuminen mahdotonta jne.
    Ylipäätään tuo poliklinikalla säännöllisesti käyminen auttaa pitämään arjen jotenkuten hallinnassa, puhumattakaan siitä miten hyviä työkaluja sieltä on saanu näiden erilaisten kriisien käsittelyyn.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  6. #746
    Harmi että mt-asioista hoidossa käyminen edelleen leimaa tietyissä piireissä.
    Oon töissä vähän johtajan ja muiden duunareiden välikätenä, tuossa jonkin aikaa sitten selvittelin tilannetta missä yksi työntekijä oli lääkärin määrämällä nuppilomalla & terapiassa (mikä on mun mielestä helvetin hyvä juttu) kun taas johtaja kyselee että voiko sitä nyt töissä pitää kun on niin pahoja vaivoja että pitää lääkärillä käydä. Ei kuulema ennen ollut masennuksia ja työuupumuksia.
    Hiljeni kuitenkin siihen kun totesin että ennenhän juotiin viinaa ja lahdattiin perhe kun ei haettu apua.

    Onneksi asenteet muuttuu, hitaasti mutta varmasti.
    Toivottavasti kaikki apua tarvitsevat sitä saavat ja osaavat/pystyvät sitä hakemaan.
    -Sent from my Necronomicon using Cthulhutalk-

     
     
  7. #747
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Reptile Näytä viesti
    Harmi että mt-asioista hoidossa käyminen edelleen leimaa tietyissä piireissä.
    Oon töissä vähän johtajan ja muiden duunareiden välikätenä, tuossa jonkin aikaa sitten selvittelin tilannetta missä yksi työntekijä oli lääkärin määrämällä nuppilomalla & terapiassa (mikä on mun mielestä helvetin hyvä juttu) kun taas johtaja kyselee että voiko sitä nyt töissä pitää kun on niin pahoja vaivoja että pitää lääkärillä käydä. Ei kuulema ennen ollut masennuksia ja työuupumuksia.
    Hiljeni kuitenkin siihen kun totesin että ennenhän juotiin viinaa ja lahdattiin perhe kun ei haettu apua.

    Onneksi asenteet muuttuu, hitaasti mutta varmasti.
    Toivottavasti kaikki apua tarvitsevat sitä saavat ja osaavat/pystyvät sitä hakemaan.

    Tuo stigma on kyllä edelleen vahvana monessa paikassa. Onneksi omalla työmaalla ollaan ymmärtäväisiä. Onpa sille porukassa naurettukin ku tällanen avohoitopotilas tekee töitä mielenterveyskuntoutujien parissa. Sitä joskus luuli tietävänsä mt-ongelmista jotakin, mutta siinä vaiheessa kun osu omalle kohalle niin tulin siihen lopputulokseen että kukaan, joka ei oo ite kokenu ei voi täysin ymmärtää millasta se on. "Mutta mun perheess--" ei.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •